|
|
dr love
|
|
|
Geloof mij maar als gio mijn advies volgt of tenminste zo ook over denkt dan groot feest coolsingel de kuip he'll Rotterdam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
MICHIEL KRAMER TEKENT VOOR DRIE JAAR BIJ FEYENOORD
Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Michiel Kramer. De 26-jarige aanvaller komt over van ADO Den Haag en zette vrijdagmiddag in een van de Business Units van De Kuip zijn handtekening onder een contract voor drie seizoenen. Kramer gaat bij Feyenoord spelen met rugnummer 31.
Feyenoords hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst liet vrijdagmiddag in De Kuip al weten de komst van Kramer toe te juichen. Ik ben blij dat hij voor ons gaat spelen, zei Van Bronckhorst. Michiel is een speler met scorend vermogen, die het dankzij zijn lengte en fysiek elke verdediging heel moeilijk kan maken. Hij is een speler die hier past en met hem erbij krijgen we in de voorhoede nog meer mogelijkheden.
De geboren Rotterdammer debuteerde op 30 november 2008 in de Eredivisie als speler van NAC Breda. In de zomer van 2009 stapte hij over naar FC Volendam, waar hij zijn definitieve doorbraak in het betaalde voetbal beleefde. Met name in zijn laatste seizoen bij de Jupiler League-club jaargang 2012/2013 maakte Kramer naam, met 22 competitiedoelpunten.
De aanvaller verdiende met zijn uitstekende prestaties een transfer naar ADO Den Haag, waar hij de afgelopen twee seizoenen onder contract stond. In zijn eerste Haagse jaar kwam hij tot zeven treffers, vorig seizoen maakte de centrumspits liefst zeventien doelpunten in de Eredivisie. Bron: Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 17:27 schreef dr love het volgende:Geloof mij maar als gio mijn advies volgt of tenminste zo ook over denkt dan groot feest coolsingel de kuip he'll Rotterdam Welk advies? De opstelling met 2 verdedigers bedoel je? Wel realistisch blijven ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laten we het daar op houden en hopen op succes. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als die dadelijk een tijdje droog staat komen de rekensommetjes weer. Kost ie 1,3 miljoen per doelpunt ofzo. ;) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Neh. T was zinloos om Kramer te halen en te Vrede dan weg te doen. Maar ook in dit geval hoop ik t een keer mis te hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Volgens Van Zweden kostte ie trouwens 2,1 miljoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:54 schreef van geil het volgende:Het gaat n verbetering worden door het type spel, niet echt door de speler. Al vind ik het jammer dat er nu niet echt meer kwaliteit gehaald is met al dat geld. Anyway. De titel lukt niet , wel tweede maar is volgens mij lood om oud ijzer omdat de CL plaats volgens mij passe is. Kramer gaat er gewoon met ruk voetbal van hem 20 maken, maar dat had Te Vrede identiek gedaan. Zuur. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:54 schreef van geil het volgende:Het gaat n verbetering worden door het type spel, niet echt door de speler. Al vind ik het jammer dat er nu niet echt meer kwaliteit gehaald is met al dat geld. Anyway. De titel lukt niet , wel tweede maar is volgens mij lood om oud ijzer omdat de CL plaats volgens mij passe is. Kramer gaat er gewoon met ruk voetbal van hem 20 maken, maar dat had Te Vrede identiek gedaan. Schei toch uit man. Lees je zure reactie nog eens en ga in de hoek staan jezelf schamen. Je gaat Tevrede niet met Michel vergelijken. Overigens zou dit een lijdensweg reactie kunnen zijn. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 16:54 schreef van geil het volgende:Het gaat n verbetering worden door het type spel, niet echt door de speler. Al vind ik het jammer dat er nu niet echt meer kwaliteit gehaald is met al dat geld. Anyway. De titel lukt niet , wel tweede maar is volgens mij lood om oud ijzer omdat de CL plaats volgens mij passe is. Kramer gaat er gewoon met ruk voetbal van hem 20 maken, maar dat had Te Vrede identiek gedaan. Schei toch uit man. Lees je zure reactie nog eens en ga in de hoek staan jezelf schamen. Je gaat Tevrede niet met Michel vergelijken. Overigens zou dit een lijdensweg reactie kunnen zijn. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:[..] Neh. T was zinloos om Kramer te halen en te Vrede dan weg te doen. Maar ook in dit geval hoop ik t een keer mis te hebben. Wedje leggen dat ie er 20 inschopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niets zuurs aan .. gewoon n trendvorming die uitspraak. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trendvorming? Refererend naar...? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat t de laatste weken doorlopend genoemd wordt. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Welkom! Ik wens je het allerbeste bij de mooiste club van Nederland! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dat Kramer met rukvoetbal er 20 gaat scoren en Te Vrede dat ook zou hebben gedaan? Ik lees die trend niet, maar goed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je houdt je dom ; het woord zuur. terwijl ik eigenlijk iets positiefs zei. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dan is het niet zuur, want je bent positief. Gelukkig heb ik me vergist. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met ruk voetbal kampioen worden, is dat wat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er staat dus, zal het voor de zuur lezende mensen vertalen. Dat ik hem n matige/slechte voetballer vind, maar wel n goede spits. Waar het mee kan. Voegde er wel aan toe dat ik t jammer vindt dat nu de middelen er zijn niet gelijk n en en spits gehaald is. Dus de post is niet zuur, maar de lezer is zuur.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij zijn zo onze meeste kampioenschappen geboren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:15 schreef van geil het volgende:Er staat dus, zal het voor de zuur lezende mensen vertalen. Dat ik hem n matige/slechte voetballer vind, maar wel n goede spits. Waar het mee kan. Voegde er wel aan toe dat ik t jammer vindt dat nu de middelen er zijn niet gelijk n en en spits gehaald is. Dus de post is niet zuur, maar de lezer is zuur. Nee hoor, ik lees je niet zuur. Je drukt je alleen wat onhandig uit. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Geef je voordeel van de twijfel. Maar zo kwam het niet over. Als ik met ruk voetbal en voetballers volgend jaar op de Coolsingel sta dan wil ik elk jaar ruk voetbal zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door koekie -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Neen, .. Nijland en Botteghin dus ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
|
|
|
Vlampiep
|
|
|
quote: Ja slimmerik. Tel is op 4-3-3 => 10 en 4-4-2 => ow ook 10
De keeper wordt nooit genoemd, helder licht ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:26 schreef Vlampiep het volgende:[..] Ja slimmerik. Tel is op 4-3-3 => 10 en 4-4-2 => ow ook 10 De keeper wordt nooit genoemd, helder licht ;) voor een (betrekkelijk) nieuw forumlid (nog geen 100 posts?) heb jij al een behoorlijk grote bek, knulletje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door sevillana -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey een gezellig topic..😁😎 |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ff extra info...
Celtic wilde Michiel hebben, hij was 1e keus en Kazim hun 2e keus. Echter wilde Michiel nog even wachten wat Feyenoord zou doen want dat was zijn droom. Nu zou Celtic de pijlen gaan richten op Kazim. Vraagprijs 2 mln. Als je 1.5 mln krijgt heb je uiteindelijk Michiel voor 5 ton binnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door koekie -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Hey gozert, weer terug van weg geweest? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:31 schreef sevillana het volgende:[..] voor een (betrekkelijk) nieuw forumlid (nog geen 100 posts?) heb jij al een behoorlijk grote bek, knulletje Hij heeft natuurlijk ook wel 'gewoon' gelijk hè :') |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met de vlam(men in de)piep. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:35 schreef koekie het volgende:Ff extra info... Celtic wilde Michel hebben, hij was 1e keus en Kazim hun 2e keus. Echter wilde Michel nog even wachten wat Feyenoord zou doen want dat was zijn droom. Nu zou Celtic de pijlen gaan richten op Kazim. Vraagprijs 2 mln. Als je 1.5 mln krijgt heb je uiteindelijk Michiel voor 5 ton binnen. we wachten het geduldig af.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 19:35 schreef koekie het volgende:Ff extra info... Celtic wilde Michel hebben, hij was 1e keus en Kazim hun 2e keus. Echter wilde Michel nog even wachten wat Feyenoord zou doen want dat was zijn droom. Nu zou Celtic de pijlen gaan richten op Kazim. Vraagprijs 2 mln. Als je 1.5 mln krijgt heb je uiteindelijk Michiel voor 5 ton binnen. Dat zou mooi zijn.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: was de smiley vergeten te plaatsen Bosi, maar vind wel dattie redelijk bijdehand reageert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yep alweer ruim een week overigens, overmorgen weer beginnen met werken..😢 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zou wat zijn, blij dat we dadelijk Anass nog achter de hand hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 augustus 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Morgen eerst nog Zaterdag :) |
|
|
|