|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Volgens mij geeft ie gewoon antwoord op vragen. Moet ie dan maar niks zeggen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet naar luisteren. Al die voetballers hebben voor een microfoon de inhoud van een visgraatje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb er nog steeds geen goed gevoel bij met deze man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2015 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aan hem omdat dan weg te nemen bij je, ben benieuwd hoe die het gaat doen.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik geloof je niet! Hoe echt waar dan? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: 20+..? Dat hoop ik dan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Okee, betrouwbaar. Ik hou het op 14 keer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi Henk,dan heb ik bier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit is zelfs uitermate betrouwbaar. Zijn de andere Forumleden toch weer amateurs bij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Via een weddenschap dan he. Correctie:)..maar ik zal het gaarne delen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kut Hagenees met je gebluf, kappen nou. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Sinds je vader bent ben je een stuk aggressiever. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal de gasvorming in huize VV wel zijn.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee heb het niet op Hagenezen op Zuid en een grote mond moeten ze al helemaal niet krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Scoort zijn eerste doelpunt in dienst van Feyenoord.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Wordt een leuk seizoen voor jou:) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
mooi doelpunt! hup kramer en immers! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ze die klep maar dicht houden en gewoon werken voor hun geld gaat het nog. Ze moeten eens wat leren van Vejinovic, een verademing als hij aan het woord is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldig debuut voor je.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De goal was goed.
Voor de rest kan je er nog niet zo veel van zeggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hij liep in ieder de betere 'looplijnen' voor een spits !! Voor de rest moet men nog aan elkaar wennen. Straks Elia er nog blij, dat wordt genieten hoop ik ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is wel een echte spits, want loopt inderdaad geen stap te veel. Daar zullen we aan moeten wennen. Maar als je de goals maakt, is dat terecht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:29 schreef lijdensweg het volgende:[..] Hij liep in ieder de betere 'looplijnen' voor een spits !! Voor de rest moet men nog aan elkaar wennen. Straks Elia er nog blij, dat wordt genieten hoop ik ... Thuis op de bank..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:30 schreef Stylzz het volgende:T is wel een echte spits, want loopt inderdaad geen stap te veel. Daar zullen we aan moeten wennen. Maar als je de goals maakt, is dat terecht. Joszef, Joszef, Joszef.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wij op de bank tot die 'mindere'spelers verdwenen zijn ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:30 schreef Stylzz het volgende:T is wel een echte spits, want loopt inderdaad geen stap te veel. Daar zullen we aan moeten wennen. Maar als je de goals maakt, is dat terecht. Een spits hoort ook geen meter teveel te lopen .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Lekker voor die gozer , zal goed zijn voor zijn vertrouwen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Volgende keer fijn in de basis beginnen. Ik ben benieuwd hoe een wedstrijd er dan uit gaat zien. En dan inderdaad ook nog eens met Elia op links erbij. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dat voor een Hagenees. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Correctie, Rotterdammert.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Komt hoofdzakelijk heel veel gezeik uit zo'n paardenlul hè ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Slotje zo'n miskoop willen we niet !
Dat verandert niet na 1 doelpunt, maar ik heb altijd gezegd dat ALLES beter is dan Kazim ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: in de regel wel ja, als zelfs dat er niet uit zou komen is het probleem vaak groter |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Slotje zo'n miskoop willen we niet ! Dat verandert niet na 1 doelpunt, maar ik heb altijd gezegd dat ALLES beter is dan Kazim ... kennert.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het is mijn type spits niet , so what !! Als ie blijft scoren ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven |
|
|
|