|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:Voor dat geld kan je nogeens iets wagen en denk dat hij sowieso beter is dan Te Vrede of Kazim in de spits. Ja joh veel meer techniek dan Te Vrede |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou is dat ook wel heeeeel makkelijk. |
|
|
|
|
Chiappucci
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt weleens voor, natuurlijk. Kramer is van nature wat lui, en je ziet hem 89 minuten niet. Feyennoord heeft iemand nodig die trekt en sleurt, ruimtes maakt in de 16m. Kortom: iemand die meevoetbalt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahaha ach en heeft een paar streepjes voor op te Vrede en Kazim ;) |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
't is een Rotterdammert hé dus.., ja doe maar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krabmans denkt dat het niet waar is want eergisteren was er nog geen contact |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:21 schreef dr love het volgende:Als het waar is fantastische gedaan m.v.geel oké hij is nog geen speler met naam op internationaal maar dat was vele spitsen ook niet zoals huntelaar nistelrooy, makaay enzovoort. Nou dan denk ik dat de selectie wel compleet is al denk ik dat er te veel spelers zijn om een goeie team in zeer korte tijd te smeden en wie wordt er gepasseerd Ik vindt het wel vreselijk lullig als achabar niet meer of weinig tot spelen aan toe komt en weg wilt die jongen is het diamant van feyenoord je zou es met hem laten concurrent kunnen gebruiken voor kramer. nog één keer in het Nederlands nu? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:Komt weleens voor, natuurlijk. Kramer is van nature wat lui, en je ziet hem 89 minuten niet. Feyennoord heeft iemand nodig die trekt en sleurt, ruimtes maakt in de 16m. Kortom: iemand die meevoetbalt. Daar hebben we lex voor..!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Lexie moet lekker naar het buitenland gaan. Hij is zeker van waarde geweest maar zijn tijd zit erop bij Feyenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als kramer komt zeker FTID.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelul volgens omroep West.
Celtic el geïnteresseerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:Lexie moet lekker naar het buitenland gaan. Hij is zeker van waarde geweest maar zijn tijd zit erop bij Feyenoord. O maar dat gun ik hem ook zeker.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jan Willem Wigt geeft aan niks te weten van deze interesse.. |
|
|
|
|
demom
|
|
|
Mooi en Kuyt dan op de bank dus. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en wie is U dan wel eigenlijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten dat Kramer dicht bij een overgang naar Feyenoord is worden door de clubtopscorer van de Haagse club van het afgelopen seizoen ontkent. Feyenoord zou eerst een spits willen verkopen, alvorens Kramer in beeld komt in Rotterdam. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Geruchten dat Kramer dicht bij een overgang naar Feyenoord is worden door de clubtopscorer van de Haagse club van het afgelopen seizoen ontkent. Feyenoord zou eerst een spits willen verkopen, alvorens Kramer in beeld komt in Rotterdam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Reeds! Als het ware dus. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:Geruchten dat Kramer dicht bij een overgang naar Feyenoord is worden door de clubtopscorer van de Haagse club van het afgelopen seizoen ontkent. Feyenoord zou eerst een spits willen verkopen, alvorens Kramer in beeld komt in Rotterdam. En ik maar blij het bericht op Facebook zetten. . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En die Fransen mij mentaal ondersteunen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En hun Engels verbetert zienderogen. Alleen dat Petanque spelen, tot diep in de nacht... Daar zit nog wat mis in het hoofd. ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nou dat gaat lastig worden er is geen interesse in een van onze spitsen , ben bang dat we de competitie in gaan met onze kut spitsen |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En die kutkrekel (of wat voor apparaat het ook is) die zonodig in die boom vlakbij mij herrie zit te maken. Ook een aandachtspuntje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 13:20 schreef Vincent1970 het volgende:En die kutkrekel (of wat voor apparaat het ook is) die zonodig in die boom vlakbij mij herrie zit te maken. Ook een aandachtspuntje. Haha. Chicals heten ze geloof ik. Althans, hier een grotere variant, met z'n allen. Begin rond 10 uur, stoppen soms, begint er 1, volgen de anderen. Rond schemering stoppen ze. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Soort 020-sfeervak. Zeer irritant ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 13:20 schreef Vincent1970 het volgende:En die kutkrekel (of wat voor apparaat het ook is) die zonodig in die boom vlakbij mij herrie zit te maken. Ook een aandachtspuntje. Kutkrekel, het hele eiland zit er hier vol mee. Dat gaat serieus de hele dag door, je hoort hel al niet eens meer.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
henk a
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welkom Henk a, ga er vooralsnog maar vanuit dat het een gerucht is. Maar waar rook is is vuur.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
MARTIN, MARTIN ,MARTIN,JE BENT JE BENT LETTERLIJK EN FIGUURLIJK GEWAARSCHUWD.EN IK ROEPIE ROEPT HET AL MAANDEN. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 13:50 schreef Fer 1 het volgende:MARTIN, MARTIN ,MARTIN,JE BENT JE BENT LETTERLIJK EN FIGUURLIJK GEWAARSCHUWD.EN IK ROEPIE ROEPT HET AL MAANDEN. Mooi als ie NIET komt ... en anders , het is NOOIT minder dan Kazim, te Vrede en Manu !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 juli 2015 door lijdensweg -- |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Paniek aankoop Kramer,zou best is goed uit kunnen komen.Dit had hij al voor Kaziem moeten doen de hufter.Je bent en blijft een robot |
|
|
|
|
Rdamoost
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 13:50 schreef Fer 1 het volgende:MARTIN, MARTIN ,MARTIN,JE BENT JE BENT LETTERLIJK EN FIGUURLIJK GEWAARSCHUWD.EN IK ROEPIE ROEPT HET AL MAANDEN. De ROEPIE ROEPIE vogel is weer in het land ;-) |
|
|
|
|
T.Plotseling
|
|
|
kramer ruilen voor immers is een super oplossing |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lex is een ooievaart natuurlijk, maar ziet ie op di moment ADO nog wel als een uitdaging.. |
|
|
|
|
T.Plotseling
|
|
|
beter dan op de bank zitten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat wel, maar die komt niet op de bank te zitten.. |
|
|
|
|
T.Plotseling
|
|
|
wees nu eerlijk wie wil immers nu werkelijk hebben ? alleen een 2e dovisie club uit engeland. alleen van geel had destijds oogkleppen op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T.Plotseling
|
|
|
dus kramer halen en ruilen voor immers of tevreden is een goede oplossing |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 14:04 schreef T.Plotseling het volgende:wees nu eerlijk wie wil immers nu werkelijk hebben ? alleen een 2e dovisie club uit engeland. alleen van geel had destijds oogkleppen op Rutten passeerde hem in eerste instantie maar kwam daar gauw op terug, onder Koeman onomstreden, Gio baalt van zijn buikklachten, ik wil een tattoo van hem laten zetten en zijn vriendin is dolverliefd op hem, moet ik nog ff doorgaan..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En o ja Pelle vond hem de ideale collega om mee samen te spelen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Slotje..? Ik las net dat het officieel was toch..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze willen hem niet kwijt in Dan Haag, ben het er helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Celtic wil hem hebben. Dan kan je volgens mij toch wel ballen. Ik hoop dat we alsnog proberen en hem toch binnen halen. |
|
|
|