|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:57 schreef lijdensweg het volgende:[..] Het is mijn type spits niet , so what !! Als ie blijft scoren ben ik de eerste om mijn ongelijk toe te geven zo! sure?, .. that will be the day |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
zo ne goeie hebbuhh wij noch nie gehad ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: That will never happen.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb ook m'n sterke twijfels |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je hebT gelijk, daar niet goed opgepast. Waar heeft ie allemaal gezeten hee als Rotterdammer, NAC, Volendam, Dan Haag..... pfffff gelukkig toch nog goed terecht gekomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Onbeschrijfelijk debuut Kramer: ''Een droomscenario''
Een jongensboek. Dat was de transfer van Michiel Kramer naar Feyenoord al. De spits maakte bij zijn debuut vandaag echter ook direct het belangrijke openingsdoelpunt in de moeizame wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden. ''Een droomscenario, onbeschrijfelijk eigenlijk'', omschreef Kramer het zelf.
"De afgelopen weken zijn hectisch geweest, het voelt goed dat dat dan zo beloond mag worden'', waren zijn woorden tegenover Fox Sports. ''Rick gaf een goede pass en de voorzet van Basacikoglu werd nog aangeraakt. Ik kop hem goed binnen.''
Kramer debuteerde als invaller. Bij de wissel was Colin Kazim-Richards zichtbaar boos. De Engelse-Turk wandelde naar de zijlijn en schoot vervolgens wat drinkflessen om. ''Hij zei na afloop dat het niet persoonlijk in mijn richting was. Ik maak me er niet druk om.''
De lange doelpuntenmaker denkt overigens niet direct aan een basisplaats nu. ''Voetballend kan het beter, maar ik moet nog wennen aan de speelstijl en de spelers. De looplijnen en het systeem zijn anders dan bij ADO. Dat moet met de week beter gaan om meer minuten te mogen maken.''
Kramer: Een droomscenario, onbeschrijfelijk http://www.foxsports.nl/video/kramer-een-droomscenario-onbeschrijfelijk/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mooi moment voor die jongen... lekkere goal! Toch nog een lichtpuntje in deze zeer matige wedstrijd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer over penalty: "Misschien een goedmakertje"
Michiel Kramer was vanmiddag direct trefzeker in het treffen tussen Cambuur Leeuwarden en Feyenoord (0-2). De spits kwam deze zomer over van ADO Den Haag en bewees dus direct van waarde te zijn voor de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Volgens de aanvaller had hij deze middag ook nog een tweede treffer kunnen maken.
"We hebben nog een penalty moeten hebben, vertelt Kramer tegenover RTV Rijnmond. "Ik werd aan mijn arm getrokken en kon mijn nek daardoor niet uitsteken. Volgens interviewer Jan Dirk Stouten was de strafschop die Feyenoord later kreeg discutabel. "Misschien was die penalty dan wel een goedmakertje, zegt Kramer lachend.
Concurrent Kazim-Richards was niet trefzeker in de wedstrijd en was nauwelijks aanwezig in het spel van Feyenoord. Kramer vindt dat hij de concurrentiestrijd met 'Kazim-Kazim nog niet heeft gewonnen. "Het lijkt mij sterk dat ik op basis van een half uur spelen de concurrentiestrijd al heb gewonnen, zegt hij. "Ik ben blij dat ik heb kunnen laten zien wat ik kan, in de minuten die ik kreeg. Het kon voetballend wel beter. Ik speel wel met nieuwe spelers om mij heen, dus dat is even wennen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Laten staan! Volgende keer maakt ie ze weer.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je kunt als spits bijna niet beter beginnen als zo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kan me na Pelle geen kopgoal meer herinneren, was dit de eerste of toch alzheimer? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KRAMER: DIT IS EEN DROOMSCENARIO
In de krappe en bomvolle mixed-zone van het Cambuur Stadion drongen zondag veel van de aanwezige journalisten zich samen rondom één man: Michiel Kramer. Iedereen wilde het verhaal horen van de spits, die zijn officiële debuut voor Feyenoord had opgeluisterd met een uiterst belangrijke goal. Daarmee hielp hij zijn nieuwe club op weg naar de tweede overwinning van het seizoen (0-2). Een droomdebuut, zo erkende Kramer in Leeuwarden.
Nog nat van het zweet en de regen en met het Feyenoord-tenue nog om zijn lijf, bleef Kramer te midden van de vaderlandse pers rustig onder alle aandacht. Het doelpunt waarmee hij de ploeg op voorsprong zette, analyseerde hij als volgt: De voorzet werd van richting veranderd, de bal ging daardoor omhoog en ik hoefde m alleen maar binnen te knikken. Een goeie goal, denk ik, voegde hij er glimlachend aan toe.
De afgelopen weken waren vrij hectisch, vervolgde Kramer, daarmee doelend op de transfer van ADO Den Haag naar De Kuip. Het is fantastisch dat nu de beloning volgt in de vorm van een belangrijk doelpunt. Scoren bij je debuut, voor mij is dat natuurlijk een droomscenario. Voetballend moet het allemaal nog een stuk beter bij mij, maar op dit moment ben ik vooral heel blij dat het vanmiddag zo gelopen is en we drie belangrijke punten hebben gepakt. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Kramer: beetje een droomscenario dit Een interview met Michiel Kramer nadat hij Feyenoord in zijn eerste wedstrijd naar een 2-0 zege op SC Cambuur heeft geloodst. http://nos.nl/video/2052314-kramer-beetje-een-droomscenario-dit.html |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
"Alleen maar binnen te knikken" en het dan ook gewoon doen, goed man. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 16:52 schreef lijdensweg het volgende:[..] Slotje zo'n miskoop willen we niet ! Dat verandert niet na 1 doelpunt, maar ik heb altijd gezegd dat ALLES beter is dan Kazim ... Afgelopen zaterdag heb je Kazim niet eens genoemd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bedankt vaker de assist maker valt me op, feel good spits :D. Toch lekker op het bolletje, in het dak van het doel. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 19:53 schreef R()b het volgende:Bedankt vaker de assist maker valt me op, feel good spits :D. Toch lekker op het bolletje, in het dak van het doel. goeje gozerT.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer gaat treffer amper vieren: ''Een pizza salami...''
Michiel Kramer wil dinsdagavond negentig minuten spelen met het tweede elftal van Feyenoord. De spits speelt uiteraard liever niet met de beloften, maar merkt dat hij nog niet helemaal klaar is voor Feyenoord één.
''Mentaal is dat heel erg zwaar'', zegt Kramer tegenover Metro. ''Als je van 10.000 supporters naar een stuk of 150 gaat, dan word je daar niet vrolijk van. Maar fysiek heb ik het simpelweg gewoon nodig. Meestal merk ik dat aan mijn ademhaling en dat betekent dat mijn inhoud nog niet is wat het moet zijn. Het is dus een investering in de rest van het seizoen.''
Met een ouderwetse snoekduik kopte Kramer zijn nieuwe werkgever vandaag op voorsprong. ''Er staan nu zeventien mensen om mij heen, dat ben ik niet gewend. Dus ik leef nog wel een beetje in een roes. Maar het is niet zo dat ik het heel uitgebreid ga vieren. Misschien dat ik vanavond een pizza salami bestel ofzo, maar meer niet.'' |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Omdat ie een doelpunt maakte?
Van Beek staat weliswaar niet in dat rijtje en kunnen we dus niet op stemmen, maar die had er m.i. veel meer recht op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Omdat ie een doelpunt maakte? Van Beek staat weliswaar niet in dat rijtje en kunnen we dus niet op stemmen, maar die had er m.i. veel meer recht op. Omdat ie de enigste is van Feyenoord.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja ik snap waarom jij erop stemt, maar niet waarom ze Kramer hebben verkozen boven Van Beek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 22:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja ik snap waarom jij erop stemt, maar niet waarom ze Kramer hebben verkozen boven Van Beek. Raar. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Omdat ie een doelpunt maakte? Van Beek staat weliswaar niet in dat rijtje en kunnen we dus niet op stemmen, maar die had er m.i. veel meer recht op. Omdat er een hoop romantiek omheen speelt. Jongen die onder de rook van het stadion woont, op de tribune zat, telkens uitsprak dat hij naar Feyenoord wilde en nu bij zijn debuut ook nog scoort. Ik snap het wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2015 - 22:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja ik snap waarom jij erop stemt, maar niet waarom ze Kramer hebben verkozen boven Van Beek. Aha zo, ja duidelijk inderdaad. Vandaag kon ik weer stemmen, dus nog maar een keer gedaan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''En dan kan ik er misschien geen klote meer van''
Michiel Kramer is van kleins af aan al supporter van Feyenoord en zijn jongensboek kon hij gisteren opvrolijken met een belangrijke treffer tegen SC Cambuur. Nog voor hij goed en wel begonnen is, kan Kramer zomaar half op een voetstuk worden getild
''Als ik straks vijf wedstrijden op rij geen knikker raak, kan ik er misschien geen klote meer van'', zegt de doelpuntenmaker zelf echter in De Telegraaf. ''Zo werkt het ook. Of ik wat krediet heb onder de aanhang? Misschien, maar ik moet het natuurlijk wel laten zien.''
Kramer merkte dat er gisteren nog wat spanning op zat. ''Ik speelde de eerste keer voor mijn nieuwe club. Er was bijvoorbeeld een moment aan de zijlijn dat ik erlangs wou gaan en dat ik bijna op mn bek ging. Dat lijkt natuurlijk helemaal nergens op. Ik wou er op snelheid langs, maar dat ging niet helemaal zoals gepland.''
Dinsdag meldt de spits zich gewoon bij de beloften. ''Ik heb nog geen negentig minuten kunnen spelen in de voorbereiding, dus ik denk dat het voor mijn fysiek handig is als ik deze een keertje maak. Ik moet nog meer inhoud kweken, want ik merk dat het nog niet is wat het moet zijn.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Dit is een hele sterke bank, een vrij dure ook...''
Met jaloerse ogen keek SC Cambuur-trainer Henk de Jong gisteren richting de bank van Feyenoord. De coach heeft weinig defensieve krachten en zag gisteren ook nog een back wegvallen. De Jong vroeg collega Giovanni van Bronckhorst dan ook of hij misschien een verdediger mocht lenen.
Michiel Kramer was ook wel welkom.'' Ik weet nog dat wij hier twee of drie jaar geleden in ons kamertje zaten. We hadden het over hem en dat we hem zo graag wilden hebben. Nu speelt hij bij Feyenoord, dat is toch geweldig voor die jongen'', zegt De Jong in De Telegraf.
Kramer zelf was de sterke bank ook opgevallen. Naast de doelpuntenmaker (1,5 miljoen euro) zaten daar ook Eric Botteghin (2,5 miljoen), Lex Immers, Miquel Nelom, Tonny Vilhena, Elvis Manu en Warner Hahn. ''Ik had het er met Lex voor de wedstrijd over. Dit is een hele sterke bank, een vrij dure ook'' |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Gewoon Kramer in de basis....duidelijk toch? Kwartiertje voetballen en bij de eerste gelegenheid zijn kans benut.......toch FR-Henk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk ook dat Gio dat wel inziet.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 08:32 schreef jacky chan het volgende:Gewoon Kramer in de basis....duidelijk toch? Kwartiertje voetballen en bij de eerste gelegenheid zijn kans benut.......toch FR-Henk? Met Kramer beginnen? Geen probleem mee. Valt nog te bezien of Kramer in een volle 16 meter uit de voeten komt. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met Kramer beginnen? Geen probleem mee. Valt nog te bezien of Kramer in een volle 16 meter uit de voeten komt. Dat vraag ik me ook af...of is het een spits die op t juiste moment tegen de bal aanloopt? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Met Kramer beginnen? Geen probleem mee. Valt nog te bezien of Kramer in een volle 16 meter uit de voeten komt. Denk het wel ... al zal het er lomp uitzien ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2015 - 09:42 schreef jacky chan het volgende:[..] Dat vraag ik me ook af...of is het een spits die op t juiste moment tegen de bal aanloopt? En heeft ie het inzicht openingen te creëren voor zijn medespelers? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Houtman: ''Kramer kan een publiekslieveling worden''
Michiel Kramer voegde zich zondagmiddag bij een lange lijst met spelers die bij hun debuut voor Feyenoord direct scoorden. Sinds 1986 gingen hem twintig spelers voor. Onder hen spitsen als Colin Kazim-Richards, John Guidetti, Roy Makaay, Danko Lazovic, Mariano Bombarda, Robin Nelisse, David Connolly en John van Loen. Niet iedereen uit die groep groeide daarna uit tot een held in Rotterdam-Zuid.
"Maar Kramer heeft alles om een publiekslieveling te worden", zegt Peter Houtman tegenover de NOS. "In Rotterdam zeggen ze waar het op staat. Voor nieuwe spelers is dat vaak wennen. Je moet ermee kunnen omgaan. Er zijn spelers geweest die echt 'Kuipvrees' hadden. Ik denk niet dat Kramer daar last van gaat hebben. Hij is een nuchtere Rotterdammer.''
Houtman denkt dat de Rotterdamse achtergrond het Kramer wel makkelijker zal maken in De Kuip. "Dat is altijd een extra. Een jongen uit Groningen heeft het ook wat makkelijker als hij bij FC Groningen debuteert. Guidetti was weer een jongen met enorm veel branie. Hij maakte er een hele show van. Het publiek vond het prachtig, maar Guidetti maakte het als spits wel waar." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weer zoiets. Scoort een goal en ineens groeien de gouden bergen. Dat wordt weer een verwachtingspatroon.
Dat wordt weer fucking opportunisme. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ah joh... Is gewoon een enthousiaste Peter.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ow...Net zoiets als Kazim, maar dan netjes en braaf? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben ook enthousiast..! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Over 10 minuutjes begint Feyenoord tv met Kramert.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Hij heeft gelukkig niet zo n branie als Kaziem ,en weet gelijk te scoren ,ik ben niet zo oportunist maar heb wel vertrouwen in hem komt goed .Kramer moet nog even wennen aan de spel steylzz van feijenoord,om dat je bij ado minder ruimte krijgt van daar. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik hoop dat hij niet een statise speler is ,en dus wel de scheinbeweging in huis heeft,dan is het helemaal gelopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als hij maar bediend wordt. Da's alles. |
|
|
|