|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Al gewonnen met 71%. Tweede gouden veter voor Feyenoord. Alsof we nooit prijzen winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha hoorde je die snor hierover. Die zei dat ze net zo goed kunnen stoppen met deze verkiezingen want als er er Feyenoorder bin zit wint ie altijd vanwege de invloed van het grote legioen😂😂 Hij heeft gelijk ook😁 |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
2x trefzeker voor Jong Feyenoord! |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
4-0 echte spitsengoal. Simpel maar op het juiste moment op de juiste plaats |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 08:50 schreef RenatoBos het volgende:Haha hoorde je die snor hierover. Die zei dat ze net zo goed kunnen stoppen met deze verkiezingen want als er er Feyenoorder bin zit wint ie altijd vanwege de invloed van het grote legioen😂😂 Hij heeft gelijk ook😁 Precies, want wij zijn ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch weer 2 gemaakt die gek.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Denk dat t echt een roy makaay spits is Niet meevoetballen, soms een uur totaal niet zien maar wel altijd die dreiging van een echte typische spitsengoal |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Andere goal ook gezien. Ook een spitsengoal; juiste moment juiste plek en simpel maar hard binnen schieten. Kan dus meer dan koppen met zijn 2 meter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Kramer juichte als een supporter van Feyenoord''
Columnist Nico Dijkshoorn is ervan overtuigd dat Michiel Kramer gaat slagen bij Feyenoord. ''Een zelfverzekerde, leuke jongen, die één ding zeker weet: dat hij altijd en overal scoort en altijd en overal zichzelf blijft'', schrijft de huisdichter in Voetbal International.
''Hij gaat Feyenoord dit seizoen redden. Niet alleen door veel te scoren, maar vooral door zijn totaal geloofwaardige nederigheid en nuchterheid. Ik zag tot nu toe twee interviews met Kramer en beide keren raakte hij mij recht in het hart'', adus Dijkshoorn, die niets heeft met het 'motivatiegelul' van Dirk Kuyt.
''Ik heb zo genoten van Kramer. Een prachtig doelpunt maken en dan niet belachelijk juichen. Michiel onderging de felicitaties zoals het hoort. Niet theatraal de spelers van je af slaan en wild op je borst rammen, maar bijna verlegen de complimenten in ontvangst nemen. En daarna nóg een doelpunt proberen te maken. Kramer juichte als een supporter van Feyenoord. Over veertig jaar zal er in Rotterdam nóg over hem worden gesproken. Met tranen in de ogen.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En een hekel dat ik aan die vent heb, vooral aan zijn stem.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik wacht het nog even af.... Hij hoeft maar 3 doelpunten te maken... 3x de winnende tegen de neuzen. Dan istie een held. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Dan ook graag tegen Twente en Vitesse. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik hoop dat het waar word wat Kramer betreft,hoop ook dat hij in moeilijke situaties voor de keeper kan scoren. Dan word hij meer als een held met zijn schijn bewegingen als hij dat inhuis heeft, dan word hij de duurste spits van het westelijk halfrond wanneer ze hem willen hebben. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Maar zo nuchter als ik ben wacht ik dat nog even af ik hoop dat hij 4x tegen ajax scoord en kuyt 3x Eljero 1x nou dan kan het al niet meer stuk het seisoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij ben jij nooit nuchter |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
😂 whaha je haalt de woorden uit me mmond stylzz |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ja lachen ik weet het maar drinken doek ik niet ,dromen wel net als de meesten van ons.het valt ook niet mee om over subtobbers te praten alsje al jaren naar de klote geholpen word.En ieder jaar weer billen moeten knijpen hoe een elftal te moeten samenstellen.Afgezien van de KNAVB doen onze suporters ook hun uiterste best op in de negative publiciteit te komen .Daarom ook de subtop sponsors die we uit armoede moeten accepteren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wil je aub niet generaliseren fer, niet onze supporters maar jij.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kramer moet in de basisopstelling! |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Michiel staat morgen ook in de basis,gelukkig wel! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar heb je dat vandaan impreza..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgende week een basisplaats voor Kramert! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond Kramer niet veel verschil maken tov Kazim. T waren meer de randzaken erom heen.
MAar goed, tijd voor basisplaats. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij viel in en het begon meteen beter te draaien, zeker voorin. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Inderdaad, wat dat betreft moet je naar de statistieken kijken. Als hij er bij Feyenoord in komt, dan wordt er gescoord en gewonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, dat is natuurlijk makkelijk scoren. Maar dat t beter ging lopen vandaag zou ik niet beweren, t waren twee gelukkige acties. Voor de rest was t allemaal nog steeds moeizaam.
Wat dat betreft vond ik de entree van Botteghin meer verschil maken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 20:59 schreef Stylzz het volgende:Ja, dat is natuurlijk makkelijk scoren. Maar dat t beter ging lopen vandaag zou ik niet beweren, t waren twee gelukkige acties. Voor de rest was t allemaal nog steeds moeizaam. Wat dat betreft vond ik de entree van Botteghin meer verschil maken. Ik bedoelde het nog los van de doelpunten. En de entree van Botteghin maakte idd meer verschil. Van der Heijden en Kazim eruit voor Botteghin en Kramer.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ze begonnen te mak aan de tweede helft, die wissel bracht de mentaliteit weer terug. Werd gelijk weer gevoetbald.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Twee rechtspoten achterin. Kan natuurlijk wel. Maar ik zou Van der Heiden wel als verdedigende middenvelder willen zien. Hoeft Vejinovic niet zoveel meters te maken. Middenveld met Vejinovic, Van der Heijden en Kuijt achter spits Kramer met op de vleugels Elia en Bilal zou ik wel eens willen zien. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 21:04 schreef Barabas het volgende:[..] Ik bedoelde het nog los van de doelpunten. En de entree van Botteghin maakte idd meer verschil. Van der Heijden en Kazim eruit voor Botteghin en Kramer.... Kazim en Immers eruit bedoel je toch? Voor Kramer en Botteghin! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2015 - 20:39 schreef Stylzz het volgende:Ik vond Kramer niet veel verschil maken tov Kazim. T waren meer de randzaken erom heen. MAar goed, tijd voor basisplaats. Nou, ik vond zijn aannames en looplijnen stukken beter dan bij Kazim! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Het tempo is hoger, niet zozeer het niveau''
Het lijkt niet lang te duren voordat Michiel Kramer een basisplaats bij Feyenoord heeft. Colin Kazim-Richards kon ook tegen Vitesse niet imponeren in de spits en de roep om Kramer wordt dan ook luider. Zijn voormalige trainer Maurice Steijn kent in ieder geval geen twijfel.
''Ik verwacht dat hij snel in de basis komt. Kramer heeft een aantal basiskwaliteiten waardoor hij op elk niveau mee kan'', zegt hij tegenover Omroep West. ''En de belangrijkste is doelpunten maken. Daarbij komen zijn basistechniek, snelheid en zijn positie kiezen. Misschien dat hij na Feyenoord nog een stap kan maken'', aldus Steijn, die ook Oranje als mogelijkheid noemt. ''Voor sommige spelers gelden geen statistieken en daar is hij er één van.''
De doelpuntenmaker zelf heeft geduld. ''Het tempo bij Feyenoord is hoger, niet zozeer het niveau. Je hebt natuurlijk betere spelers om je heen, maar ik verwacht geen problemen me daar aan te passen. Dat heeft alleen een beetje tijd nodig.'' |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat heb ik ook gezien... Kaatst beter... Heeft zeker meer diepgang dan die falende druktemaker |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus mee beginnen dan maar aanstaande zondag.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Lijkt mij duidelijk... Hopelijk denk Giovanni er ook zo over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na afgelopen zondag lijkt me het niet meer dan logisch.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Absoluut. We hebben nu allemaal ruim de tijd gehad om passend afscheid te nemen van Kazim. Mooi geweest nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Volgens mij voelt ie het zelf ook wel een beetje aankomen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Ik kan één ding heel goed: doelpunten maken''
Michiel Kramer is een speler die niet snel twijfelt aan zichzelf. Dat hoeft ook niet, stelt de spits van Feyenoord in de nieuwe uitgave van Hand in Hand, want; ''ik weet heel goed wat ik wel kan en wat ik niet kan'', aldus Kramer, die naar eigen zeggen nog een sterk punt heeft.
''Als speler van ADO Den Haag heb ik het afgelopen jaar bewezen dat ik één ding heel goed kan: doelpunten maken. Dat wil ik hier ook bij Feyenoord laten zien. Ik ben behoorlijk balvast, kan koppen en kan ook in de diepte weggestuurd worden. Het maakt mij dus ook niet zo veel uit hoe we spelen. Ik heb het in verschillende systemen goed gedaan de afgelopen jaren. Ik wil me in het team spelen, dan is het voor mij goed."
Als geboren Rotterdammer past hij goed bij Feyenoord. "Feyenoord is altijd mijn club geweest. Juist daarom ben ik zo blij dat het uiteindelijk toch tot een transfer gekomen is. Dat er dan eerst wat twijfels waren, is voor mij echt geen probleem meer. Feyenoord is denk ik wel de grootste club van Nederland en wat is er voor een Rotterdammer dan mooier om hier te spelen? Ik ben er trots op dat ik me nu officieel Feyenoorder mag noemen. Vooral ook omdat ik het helemaal op mijn eigen manier heb afgedwongen." |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hoogste tijd voor een basisplaats! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: +1
(dus eigenlijk 2 basisplaatsen?!?!) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 21:39 schreef RedDevil1990 het volgende:Denk dat t echt een roy makaay spits is Niet meevoetballen, soms een uur totaal niet zien maar wel altijd die dreiging van een echte typische spitsengoal Dat niet mee voetballen lukt prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hopelijk snel weer fit, begreep iets met zijn enkel.. |
|
|
|