|
|
RenatoBos
|
|
|
Speelde inderdaad allemaal als een krant, op Karsdorp na dan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens mij is het een breuk.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer kan toch nooit de verlosser zijn. Maar goed, als ie lang uit de roulatie is haal dan die kolerelijer maar een half jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 16:54 schreef FR-Henk het volgende:Kramer kan toch nooit de verlosser zijn. Maar goed, als ie lang uit de roulatie is haal dan die kolerelijer maar een half jaar. Die nu bij AZ hobbelt? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Enkelbandblessure Michiel Kramer lijkt mee te vallen
Michiel Kramer moest zondagmiddag met de brancard van het veld gedragen worden. De spits van Feyenoord verstapte zich in het duel met Willem II (1-0) en liep schade op aan zijn enkelband. Volgens RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten, die direct contact opnam met clubarts Casper van Eijck, lijkt de schade mee te vallen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk niet lang eruit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dit is 'gewoon' zijn niveau aan de bal. Moet ie wel als compensatie veel goals maken, anders kun je beter Kazim, Kuyt of Anass daar opstellen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 17:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Dit is 'gewoon' zijn niveau aan de bal. Moet ie wel als compensatie veel goals maken, anders kun je beter Kazim, Kuyt of Anass daar opstellen. Nou, dat bood dan hoop voor de toekomst.
Droefenis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had niet anders verwacht. Die jongen is geen scherprechter binnen de 16. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ga ook niet nu al mijn gelijk halen.
Eén wedstrijd is wel erg kort door de bocht. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ik heb hem wel al meer iets in de richting van de goal zien doen als kazim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker. Maar ik vind Kazim ook tekort komen. Als je dan een gemankeerde spits op wilt stellen, zet je daar Kuyt maar neer. Hou je Kazim achter de hand als breekijzer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Is ook zo. Maar ik snap die hoge verwachtingen vooraf niet. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hopelijk snel weer terug. Bij zijn vervanger Kazim is het heilige vuur gedoofd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer zelfkritisch: ''Kansen moeten erin, zo simpel is het''
Michiel Kramer maakte vanmiddag zijn debuut in de basiself van Feyenoord in de wedstrijd tegen Willem II (1-0 winst). Kramer was in de wedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden trefzeker, maar dat was vanmiddag niet het geval. Tot ergernis van de aanvaller zelf.
"Het was net-niet vanmiddag, begint Kramer tegenover RTV Rijnmond. "Als we in de eerste helft scoren, gaat het allemaal een stuk makkelijker. Karim (El Ahmadi, red.) was twee keer net-niet en ikzelf ook. Mijn kopbal moest er gewoon in, zo simpel is het. Ook schoot ik een kans slapjes in met links, maar die moest er ook gewoon in. Daar baal ik wel van, maar ik kan het nu niet meer terugdraaien."
Halverwege de tweede helft verliet de aanvaller per brancard het veld, na een verkeerde landing op zijn enkel. "Het oogde ernstiger dan het was. Ik ben er bekend mee, want ben vaker op iemands voet beland. De brancard was eigenlijk niet echt nodig, zegt hij. "Het is niet heel dik geworden, dat is het voordeel. Ik hoop dat het allemaal meevalt en dat ik aankomende week gewoon kan meetrainen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ff serieus. .. Gaan we nu ook gelijk azijnzeiken omdat Michiel 2 grote kansen gemist heeft. Tegen Cambuur en te tegen fietstas was hij een verademing in het veld en had goedde looplijnen en moest in de basis. Nu is zijn niveau laag en hij is geen afmaker.
Volgens mij was iedereen kut buiten Karim en Karsdorp. Bilal kon niet eens een goede voorzet bin de 16 krijgen. Volgens mij ia dat essentieel voor eem spits. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 18:37 schreef koekie het volgende:Ff serieus. .. Gaan we nu ook gelijk azijnzeiken omdat Michiel 2 grote kansen gemist heeft. Tegen Cambuur en tegen fietstas was hij een verademing in het veld en had goedde looplijnen en moest in de basis. Nu is zijn niveau laag en is hij geen afmaker. Volgens mij was iedereen kut buiten Karim en Karsdorp. Bilal kon niet eens een goede voorzet binnen de 16 krijgen. Volgens mij is dat essentieel voor een spits.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door koekie -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja die was ik ook vergeten |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 18:37 schreef koekie het volgende:Ff serieus. .. Gaan we nu ook gelijk azijnzeiken omdat Michiel 2 grote kansen gemist heeft. Tegen Cambuur en te tegen fietstas was hij een verademing in het veld en had goedde looplijnen en moest in de basis. Nu is zijn niveau laag en hij is geen afmaker. Volgens mij was iedereen kut buiten Karim en Karsdorp. Bilal kon niet eens een goede voorzet bin de 16 krijgen. Volgens mij ia dat essentieel voor eem spits. Bilal is ook een rechtsbuiten geen linksbuiten. Dit is dus aan Gio te verwijten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die kopbal was zeer vaardig, moet je geluk mee hebben. De rebound moet er in, maar kan gebeuren (niet vaker natuurlijk) voor de rest stond hij vaak goed, maar er kwam niets . Niet gek natuurlijk met zulke buitenspelers. Ik gaf m een 5 vandaag. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 18:44 schreef van geil het volgende:Die kopbal was zeer vaardig, moet je geluk mee hebben. De rebound moet er in, maar kan gebeuren (niet vaker natuurlijk) voor de rest stond hij vaak goed, maar er kwam niets . Niet gek natuurlijk met zulke buitenspelers. Ik gaf m een 5 vandaag. En de andere 10 kwamen niet veel hoger dan een 5 mag ik aannemen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vond t een bevestiging wat ik al dacht. Maar dat heb je met meningen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Wat voor bevestiging? Dat hij kansen mist. Ja dat gebeurt in voetbal op elk niveau en door alle voetballers. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Als je 1 op de drie kansen verzilverd dan ben je een uitstekende spits, ooit vernomen van de meester V Basten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 19:19 schreef koekie het volgende:[..] Wat voor bevestiging? Dat hij kansen mist. Ja dat gebeurt in voetbal op elk niveau en door alle voetballers. Dat hij doelpunten kan maken. Maar ook niet de doelpuntenmaker is die we zoeken. Mee voetballend tekort. In de combinatie ondermaats. En veel kansen nodig.
Maar, ik laat nog steeds graag mijn ongelijk bewijzen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Stel Anass op, voetballend en in de combinatie beter!! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hoe doet hij het op de maandagavond? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Op de vleugel niet onaardig... niet zijn positie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zou ook mijn keuze zijn. Maar goed vele meningen hierover uiteraard. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
naast ons twee weinig medestanders paps! |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Dan zou je hem ook 5 wedstrijden moeten laten beginnen. Wedstrijd 1 kut, en dan? We zijn niet in de positie om te experimenteren. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 19:41 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Dan zou je hem ook 5 wedstrijden moeten laten beginnen. Wedstrijd 1 kut, en dan? We zijn niet in de positie om te experimenteren. haha wat deed Kazim dan ruim een seizoen in de spits? en Immers op het middenveld? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij doen we niet anders |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 18:01 schreef Stylzz het volgende:[..] Zeker. Maar ik vind Kazim ook tekort komen. Als je dan een gemankeerde spits op wilt stellen, zet je daar Kuyt maar neer. Hou je Kazim achter de hand als breekijzer. Als wij nu een spits zouden hebben a Guidetti of de Jong in dit elftal zouden we echt mee gaan draaien. Misschien in de winterstop die Haller voor 5 milj of die Hassani of zoiets van Heracles. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Zoals FR-Henk eerder meldde. Langzaam verdwijnen spelers uit de basis. Immers en Kazim zijn daar voorbeeld van. Kan nog niet zeggen dat het veel beter gaat, jij wel? |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Van Beek 7 Karsdorp 7 el Ahmadi 7 Vermeer 7 Kuijt 5 |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 19:49 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Zoals FR-Henk eerder meldde. Langzaam verdwijnen spelers uit de basis. Immers en Kazim zijn daar voorbeeld van. Kan nog niet zeggen dat het veel beter gaat, jij wel? Lees mijn reacties maar... zegt voldoende |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heeft NOOIT een echte kans gekregen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: T lullige is twee keer uit nood. en twee keer prima ingevuld. Hoezo onlogisch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 19:49 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Zoals FR-Henk eerder meldde. Langzaam verdwijnen spelers uit de basis. Immers en Kazim zijn daar voorbeeld van. Kan nog niet zeggen dat het veel beter gaat, jij wel? Eensert, tis niet om aan te gluren.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En heeft daarna ook een paar keer mogen starten, toen was t ruk. Tja. zo gaan die dingen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We missen een hoop voorin. |
|
|
|