|
|
RenatoBos
|
|
|
9 doelpunten in 5 wedstrijden is geen hoog gemiddelde.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet waar Stylzz. Niet als spits. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Volgens mij staat het gewoon verkeerd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: eens. maar op t middenveld in mijn ogen ook. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Verdediging is ook nog wel wat op aan te merken.....
2 spitsen, lekker 5-3-2 spelen lijkt mij nog steeds het beste, maar Giovanni gaat echt niet meer van systeem wisselen. Terwijl de selectie er m.i. zeer geschikt voor is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat maakt toch niet uit. Zeker als ik hoor hier wat voor goede voetballer t moet zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, dus? Hij is toch zo goed? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Tuurlijk maakt dat wel uit, El Ahmadi zet je toch ook niet in de spits?? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Kijk nu trek je het cynisch uit zn verband... Ik zie in Anass een Feyenoord waardige spits, geen vleugel, back of keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2015 door G-child -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die goal van Elia,dát zie je te weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is appels met peren.
Achahbar is een aanvaller. Linksbenig, moet dus ook op de vleugel uit de verf komen. Anders dan een echte vleugelspits, maar niet zo dramatisch als he gebeurde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies, dat zou een goede Achahbar vanaf de vleugel ook moeten kunnen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hoe zie jij t middenveld het liefste momenteel? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is weer dezelfde draai-discussie. Hebben we al 100 keer gehad. Ik pass. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tja, ik vind dat een goede aanvaller op elke positie van waarde kan zijn voorin. Let wel een goede VOETBALLER. Dat is een Kramer of Kazim bijvoorbeeld niet.
Achahbar is veel meer een voetballer. Als ik zelfs hoor dat mensen m op tien willen. Dan moet vanaf de zijkant in de Toornstra rol ook kunnen.
Kan hij niet. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ------vd Heijden------- Vejinovic--Kuyt(Of misschien Achahbar, of Gustafson) Bilal - Kramer - Elia |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
2 spitsen met Kuijt en Elia
Vejinovic El Ahmadi en Schuurman/Gustafsson op het middenveld.
Karsdorp Van Beek Botteghin Kongolo Vilhena waarbij Karsdorp en Vilhena oprukken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:[..] ------vd Heijden------- Vejinovic--Kuyt(Of misschien Achahbar, of Gustafson) Bilal - Kramer - Elia Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vd Heijden eventueel ruilen voor El Ahmadi. Als Kramer stuk is, zou ik daar Kuyt neerzetten. En dan Achahbar of Gustafson er achter. Bij gebrek aan beter Toornstra.
Maar ik wil gewoon meer voetbal. Minder gehark. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:[..] ------vd Heijden------- Vejinovic--Kuyt(Of misschien Achahbar, of Gustafson) Bilal - Kramer - Elia Als je 4-3-3 speelt de beste optie... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik maak me wel zorgen om Bilal. Schiet alleen op kniehoogte,komt geen man voorbij,geen vertrouwen in eigen kunnen momenteel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 21:11 schreef ar het volgende:Ik maak me wel zorgen om Bilal. Schiet alleen op kniehoogte,komt geen man voorbij,geen vertrouwen in eigen kunnen momenteel. Op rechts zetten, niet meer weghalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 21:09 schreef Stylzz het volgende:vd Heijden eventueel ruilen voor El Ahmadi. Als Kramer stuk is, zou ik daar Kuyt neerzetten. En dan Achahbar of Gustafson er achter. Bij gebrek aan beter Toornstra. Maar ik wil gewoon meer voetbal. Minder gehark. Ik ben het met je eens. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij werd niet voor niets gewisseld.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou ja eigenlijk wel (Bilal) Kuyt kwam er bijvoorbeeld veel meer voor in aanmerking op die positie. Had Toornstra eruit moeten halen, Kuyt zakken en Bilal en Elia op de flank. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Ik zou alleen de punt naar voren zetten ter ondersteuning van de spits.
vejinovic - vilhena/gustafson/schuurman
Achahbar/Kuyt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu Kramer wegvalt en Kazim ruk is vindt ik ook idd Kuyt als diepe spits wel het beste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2015 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Nou ja eigenlijk wel (Bilal) Kuyt kwam er bijvoorbeeld veel meer voor in aanmerking op die positie. Had Toornstra eruit moeten halen, Kuyt zakken en Bilal en Elia op de flank. Precies, beter nog niet met Toornstra moeten beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat dit het is. En dan zijn er ook genoeg wedstrijden dat ie de kansen van vandaag wel maakt, maar toch. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
kramer heeft in ieder geval 10x meer richting gevoel dan kazim. Die jongen gaat het echt wel waar maken. ik weet niet maar er kwam een statistiek in beeld 25 voorzetten 4 aangekomen hij had 3 doelpogingen. Dus kortom aan hem lag het niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Had een goal moeten maken, dus wel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer wordt vooral goed gevonden, omdat Kazim zo slecht wordt gevonden.
Ik vind Kramer geen geweldige spits. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
als hij er van de 10 kansen 3 inschiet haalt hij 20+ goals op zijn sloffen. Geweldig is hij niet nee maar hij kan wel van waarde zijn. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: klopt 1 echte kans die erin had gemoeten. Maar wat hij dan met een paar halve kansen doet kan me dan wel weer bekoren |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij speelde niet briljant, maar toch al een verademing. Eindelijk een echte spits die met de neus richting doel speelt en diep staat. Komt wel goed, gewoon laten staan. Legt er zeker 20 in. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 14 september 2015 - 09:19 schreef FR-Henk het volgende:Kramer wordt vooral goed gevonden, omdat Kazim zo slecht wordt gevonden. Ik vind Kramer geen geweldige spits. Is ie ook niet, maar als hij vaak op de juiste manier wordt bediend (vleugels) dan maakt ie er wel een stuk of 20 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
t is de beste afmaker die we hebben denk ik.
Treurig eigenlijk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Luuk de Jong kunnen we niet betalen... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Locadia halen in het volgende raam? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: inmiddels wel hoor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
dan kan je beter lars veldwijck halen die is jong sterk snel en heeft toekomst. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Échte topper hebben we nodig. Met Veldwijk ga je m.i. de oorlog niet winnen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zijn we alweer op zoek naar nieuwe spits? Kramer heeft nog niet 1x 90 minuten gespeeld en wordt nu al afgeserveerd? Beetje vlug naar mijn mening. |
|
|
|