BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 september 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Je kunt moeilijk beweren dat Kramer het niveau heeft dat we na moeten streven.
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 15 september 2015 - 18:00   quote  deeplink  
Het niveau van Ronaldo en Messi lijkt mij dan ook een totaal onhaalbaar maar goed streven.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 15 september 2015 - 19:25   quote  deeplink  
Ik vond dat al voor hij kwam :)
ar
 ar - dinsdag 15 september 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Ik ook.
Ik zeg alsnog gaan voor van Wolfswinkel in de volgende window.
Barabas
 Barabas - dinsdag 15 september 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Niet haalbaar vrees ik....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 21 september 2015 - 03:18   quote  deeplink  
Goal Michiel Kramert, 0-1 tegen Roda JC
netsurfer
 netsurfer - maandag 21 september 2015 - 09:13   quote  deeplink  
Klasse goal. Echte spits.

Voor de rest heeft hij gisteren niet echt veel goede ballen van de flanken gehad, en daar is hij toch afhankelijk van. Ben nog altijd erg tevreden met hem.
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 september 2015 - 09:30   quote  deeplink  
Gisteren geweldige goal gemaakt. Vd rest was hij 80 minuten lang bezig om een pingel te versieren. Ging wel 6 of 7 keer liggen. Snap dat niet heeft hij ook niet nodig.
nr 10
 nr 10 - maandag 21 september 2015 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 09:30 schreef ZerauS het volgende:
Gisteren geweldige goal gemaakt. Vd rest was hij 80 minuten lang bezig om een pingel te versieren. Ging wel 6 of 7 keer liggen. Snap dat niet heeft hij ook niet nodig.
Daar heb je wel goede kijk op, gelet op de nick.
YugoBosna
 YugoBosna - maandag 21 september 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Kramer is geen aanspeelpunt. Dat hoeft ook helemaal niet. Hij is snel en slim genoeg. In de 16 levensgevaarlijk. Hij moet veel meer ballen krijgen want is onze enige killer. De opdracht moet simpel zijn, snel naar voren het middenveld de backs en buitenspelers mogen de bal hebben tot de 16 en dan zoek je Kramer. Als je zo speelt gaat het veel vaker gebeuren dat er iemand anders helemaal vrij staat omdat ze hem met 2 man proberen te verdedigen.
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 21 september 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Goede spits ech wel ! Op dit moment we hebben geen € Ries . Michiel is een nuchtere Hagenees! Ron Makaay traint hem .Donderdag de Beker spannend een volle kuip . Ben benieuwd Pec op echt gras veld . Bij ons is het kuipvrees en bij de tegenstanders : doping ze ruiken het gras het publiek kortom de KUIP .
1 van de mooiste voetbal arena,s . Ter wereld . Heb 2 kaartjes besteld alleen m,n clubkaart is nog binnen .
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 september 2015 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 09:34 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Daar heb je wel goede kijk op, gelet op de nick.
Heb niks daarmee te maken. Iedereen kon zien dat hij opzichtig op zoek was om een pingel te versieren. Als je dat zelf niet in ziet of in wilt zien ..
Barabas
 Barabas - maandag 21 september 2015 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 09:30 schreef ZerauS het volgende:
Als ik Kramer zelf moet geloven dan had hij zeker één, misschien wel twee, pingels moeten krijgen.

Hij moet daar alleen maar staan en die ballen erin koppen/lopen. Precies wat hij altijd doet en gisteren dus ook.
Tjabba
 Tjabba - maandag 21 september 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 10:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Als ik Kramer zelf moet geloven dan had hij zeker één, misschien wel twee, pingels moeten krijgen.

Hij moet daar alleen maar staan en die ballen erin koppen/lopen. Precies wat hij altijd doet en gisteren dus ook.
Kan ik wel met hem eens zijn , hij kreeg wel een keer een vrije trap tegen , maar toen het andersom gebeurde kreeg hij niks mee.
ZerauS
 ZerauS - maandag 21 september 2015 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 10:42 schreef Barabas het volgende:

[..]

Dat was precies mijn punt. Hij is een klasse spits die ze evengoed wel scoort. Niet bezighouden om goedkoop een pingel te versieren. Zelf denkt hij er anders over natuurlijk maar gisteren was er geen 1 actie die een pingel had moeten zijn.
JanM
 JanM - maandag 21 september 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 10:47 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Dat was precies mijn punt. Hij is een klasse spits die ze evengoed wel scoort. Niet bezighouden om goedkoop een pingel te versieren. Zelf denkt hij er anders over natuurlijk maar gisteren was er geen 1 actie die een pingel had moeten zijn.
Wat jij vindt moet je lekker naar de politie brengen!
G-child
 G-child - maandag 21 september 2015 - 10:49   quote  deeplink  
Hoeveel bruikbare ballen zal Kramer gehad hebben, op één hand te tellen?
1 goede voorzet, direct een goal. Lekker laten staan en anders met Anass als hangende spits gaan spelen (nog steeds mijn voorkeur)
Barabas
 Barabas - maandag 21 september 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Kramer op de bank en Elia met Kuijt als koppel voorin in een 5-3-2 heeft mijn voorkeur.
G-child
 G-child - maandag 21 september 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Ook geen slecht idee, jammer dat geen van de ideeën bij Gio in overweging worden genomen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 14:03   quote  deeplink  
De 1-1 van Michiel..
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 14:20   quote  deeplink  
Dom dom dom
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 14:21   quote  deeplink  
Ik heb het niet eens gezien..😁
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 14:22   quote  deeplink  
Ik zie het nu ook, stelt niks voor is meer een aai..
Els
 Els - zondag 04 oktober 2015 - 14:24   quote  deeplink  
Ook dat mag niet. En de aanklager heeft 2x bakzeil gehaald in akkefietje met Feyenoord.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 14:24 schreef Els het volgende:
Ook dat mag niet. En de aanklager heeft 2x bakzeil gehaald in akkefietje met Feyenoord.
Das waar..
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 14:27   quote  deeplink  
2 a drie wedstrijden exit
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 15:16   quote  deeplink  
Fox Sports herhaalt actie Kramer: ''Echt misselijkmakend''

iw67p1.jpg

Feyenoord wist vanmiddag na een moeizame eerste helft af te rekenen met De Graafschap. De Rotterdammers hadden het in het eerste deel van de wedstrijd moeilijk en reageerden dat soms af in het veld. Feyenoord-spits Michiel Kramer, die later in de wedstrijd trefzeker was, duwde zijn hand in het gezicht van Ted van de Pavert, verdediger van De Graafschap. Het moment werd vervolgens meerdere malen herhaald door Fox Sports.

"Er gebeurt veel in zon situatie, zegt oud-Feyenoorder Rob Jacobs tegenover Radio Rijnmond. "Kramer douwt met zijn hand een speler van De Graafschap weg en dan gaat Fox Sports dat met een cirkeltje om Kramer heen uitlichten. Wat is dat misselijkmakend zeg. Heeft Fox Sports niets beters te doen dan een overtreding de hele tijd laten zien?"
Els
 Els - zondag 04 oktober 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 15:16 schreef RenatoBos het volgende:
Fox Sports herhaalt actie Kramer: ''Echt misselijkmakend''

[ afbeelding ]

Feyenoord wist vanmiddag na een moeizame eerste helft af te rekenen met De Graafschap. De Rotterdammers hadden het in het eerste deel van de wedstrijd moeilijk en reageerden dat soms af in het veld. Feyenoord-spits Michiel Kramer, die later in de wedstrijd trefzeker was, duwde zijn hand in het gezicht van Ted van de Pavert, verdediger van De Graafschap. Het moment werd vervolgens meerdere malen herhaald door Fox Sports.

"Er gebeurt veel in zon situatie, zegt oud-Feyenoorder Rob Jacobs tegenover Radio Rijnmond. "Kramer douwt met zijn hand een speler van De Graafschap weg en dan gaat Fox Sports dat met een cirkeltje om Kramer heen uitlichten. Wat is dat misselijkmakend zeg. Heeft Fox Sports niets beters te doen dan een overtreding de hele tijd laten zien?"
Abonnement opzeggen, makkelijke actie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 15:43   quote  deeplink  
Dieven de Pavert vond het dik rood die aai van Michiel terwijl ik hem ook heb zien douwen..jankmuil..
Fart
 Fart - zondag 04 oktober 2015 - 15:46   quote  deeplink  
Het ging om de hele situatie die er aan vooraf ging.
Dat klerelijertje had iedereen om zich heen al geraakt en Kramer was dat zat.
En alleen die reactie wordt helemaal uit elkaar getrokken.
Als er maar genoeg neuzen door beginnen te snotteren gaat iedereen er vanzelf om janken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Fart --
Els
 Els - zondag 04 oktober 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 15:43 schreef RenatoBos het volgende:
Dieven de Pavert vond het dik rood die aai van Michiel terwijl ik hem ook heb zien douwen..jankmuil..
Die jongen is partij en mag het gekleurd zien. Ik vind het ernstiger dat een zender als Fox zich zo nadrukkelijk in de discusie mengt. Sterker nog, de discussie lijkt te starten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 15:50 schreef Els het volgende:

[..]

Die jongen is partij en mag het gekleurd zien. Ik vind het ernstiger dat een zender als Fox zich zo nadrukkelijk in de discusie mengt. Sterker nog, de discussie lijkt te starten.
Tja maar daar ben je toch al wel aan gewend he, media zoekt altijd Feyenoord op
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 15:59   quote  deeplink  
En dan die driessen wat een enge pleuris vent is dat.
Die zit met een 020 shirt aan het verslag van Feyenoord te doen.
Els
 Els - zondag 04 oktober 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 15:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja maar daar ben je toch al wel aan gewend he, media zoekt altijd Feyenoord op
Dat idee is er voornamelijk maar omdat wij het nogal gekleurd zien.
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:22 schreef Els het volgende:

[..]

Dat idee is er voornamelijk maar omdat wij het nogal gekleurd zien.
Nou heb ik nog nooit zo'n akkefietje (dik uitvergroot) zo vaak in beeld gezien dan vandaag hoor Els.
Fart
 Fart - zondag 04 oktober 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Tackel van Veltman heb ik nog steeds niet terug gezien
Els
 Els - zondag 04 oktober 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:24 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Nou heb ik nog nooit zo'n akkefietje (dik uitvergroot) zo vaak in beeld gezien dan vandaag hoor Els.
Fox is hierin de grote uitzondering. De Telegraaf is een Amsterdamse krant, daar kun je het verwachten. Zoals het AD wat meer Feyenoordnieuws hoort te brengen.Maar Piet de Paler vindt zelfs Radio Rijnmond tegen Feyenoord, terwijl die echt schaamteloos Feyenoord supporter zijn.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 17:13   quote  deeplink  
Stelde niets voor.
T is wel gewoon dom
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:25 schreef Fart het volgende:
Tackel van Veltman heb ik nog steeds niet terug gezien
Okee...
Fox maffia.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 17:33   quote  deeplink  
Fox oppleuren... Neuzenzender... Zou je als eigenaar niet moeten willen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 17:52   quote  deeplink  
Net gezien die tackle, was wel flink hoor.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 17:52 schreef Stylzz het volgende:
Net gezien die tackle, was wel flink hoor.
Op Fox?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op Fox?
Dan is het vast gecamerashopt..
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Op Fox?
yep
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 21:21   quote  deeplink  
Duw in het gezicht, gaat 2 wedstrijden worden. 1 voorwaardelijk.
Veltlul van 020 met 2 benen naar bal. Gevaarlijke actie.
MMM
 MMM - maandag 05 oktober 2015 - 09:02   quote  deeplink  
Die gozer van Roda die Karsdorp een elleboog gaf, kreeg 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Kan me niet voorstellen dat, als dit een schorsing word, het evenveel of meer is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Kramer moet vrezen voor aanklager KNVB

x3xpnq.jpg

Michiel Kramer moet vrezen voor een onderzoek van de aanklager van de KNVB. De spits van Feyenoord duwde gisteren met zijn hand het gezicht van Ted van de Pavert, die op zijn beurt Marko Vejinovic vasthield. Er is een kans dat de KNVB vandaag of morgen met een schikkingsvoorstel komt voor Kramer.

Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag. De scheidsrechter heeft het incident in ieder geval niet waargenomen. ''Er gebeurde daar wel iets, maar ik heb niet gezien wat,'' zei Danny Makkelie. Van de Pavert was overigens niet echt collegiaal na afloop: ''Kramer had een rode kaart moeten krijgen. Hij raakte mij in mijn gezicht en volgens mij moet je daar vanaf blijven.''
Barabas
 Barabas - maandag 05 oktober 2015 - 09:28   quote  deeplink  
Pavert zijn familie was fout in de oorlog... NSBert
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 10:17   quote  deeplink  
Erg zielig figuur inderdaad, de boel opjutten door spelers weg te douwen en krijgt ie zelf een douw gaat ie lopen janken. Camerabeelden zeggen genoeg toch, zet zichzelf wel erg voor schut..
koekie
 koekie - maandag 05 oktober 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Heb de laatste tijd veel naar Rugby zitten kijken. O,O,O wat zijn die voetballers tegenwoordig een stelletje piepers. Zelf volop lopen duwen en als ze er een terugkrijgen dan janken..BAH.
Michiel moet dat inderdaad niet doen en ver boven staan... maar ja hij is ook zo lang: Als Villenha deze duw had gegeven aan Pavert dan was zijn hand in zijn kruis beland hahaha.

en dan dit.. Hiele begrijpt niets van Kramer: "Deze actie is ongepast en niet goed te praten"

Laat Hiele nou eerst even naar zichzelf kijken. Zaterdag bij XerxesDZB-Zwaluwen 4-0 heeft deze man zich zo ongelofelijk misdragen. Een vreselijke hork en een zeer slechte verliezer is het!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door koekie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

0.0204720