BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
koekie
 koekie - maandag 05 oktober 2015 - 10:42   quote  deeplink  
MICHIEL.... HELD !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door koekie --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 10:40 schreef koekie het volgende:
Heb de laatste tijd veel naar Rugby zitten kijken. O,O,O wat zijn die voetballers tegenwoordig een stelletje piepers. Zelf volop lopen duwen en als ze er een terugkrijgen dan janken..BAH.
Michiel moet dat inderdaad niet doen en ver boven staan... maar ja hij is ook zo lang: Als Villenha deze duw had gegeven aan Pavert dan was zijn hand in zijn kruis beland hahaha.

en dan dit.. Hiele begrijpt niets van Kramer: "Deze actie is ongepast en niet goed te praten"

Laat Hiele nou eerst even naar zichzelf kijken. Zaterdag bij XerxesDZB-Zwaluwen 4-0 heeft deze man zich zo ongelofelijk misdragen. Een vreselijke hork en een zeer slechte verliezer is het!
Moet je eens naar vrouwenvoetbal kijken, als daar een word onder uitgehaald staan die dames ook gelijk op..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 05 oktober 2015 - 11:00   quote  deeplink  
Sta ik ook op.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 oktober 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Dat gejank en die matennaaierij, want daar is voetbal in veranderd, is het hedendaagse voetbal. Tegenwoordig zien de trainers en spelers het eerder als kwaliteit dat je zoiets doet, dan dat het beschouwd als not done... Ik vind het afschuwelijk...
koekie
 koekie - maandag 05 oktober 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 10:57 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Moet je eens naar vrouwenvoetbal kijken, als daar een word onder uitgehaald staan die dames ook gelijk op..
Inderdaad.. Zag laatst ook een filmpje op Facebook. Vergelijking dames rugby ( bebloed doorgaan) met prof voetbal..( aai over zijn bol en rollen over het veld)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 11:05 schreef Arie.Klooster het volgende:
Dat gejank en die matennaaierij, want daar is voetbal in veranderd, is het hedendaagse voetbal. Tegenwoordig zien de trainers en spelers het eerder als kwaliteit dat je zoiets doet, dan dat het beschouwd als not done... Ik vind het afschuwelijk...
Nou inderdaad daar gaat het wel op lijken. Zou mooi zijn als een club/trainer een statement maakt en zo'n speler eruit haalt..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 05 oktober 2015 - 12:33   quote  deeplink  
Vroeger, toen alles beter was, deed je dat niet. Zo wou je niet winnen, alhoewel dat is niet helemaal waar, want als het er om ging en je kon de ander zijn bloed wel drinken, kon het nog wel eens gebeuren. Daarnaast liet je je alleen maar vallen als het echt een overtreding was. Je wou het alleen maar kracht bij zetten, maar nu is het gewoon de boel bedonderen. Ik walg van voetballers die hun been expres laten staan zodat ze onderuit gehaald worden. Of dat ze doorlopen, zodat ze 100 % zeker komen te struikelen over de benen van degene die een sliding inzet, waardoor ze 8 van de 10 gevallen ook nog een penalty krijgen ook. Blijkbaar kunnen scheidsrechters het niet meer waarnemen. Het wordt er niet leuker op...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 13:07   quote  deeplink  
Heeft niets mer met voetbal te maken, zou wat wezen als ik zulke mensen in mijn team zou hebben, die de boel bedonderen om er beter van te worden..
impreza
 impreza - maandag 05 oktober 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Er was ook niks aan de hand,Michiel wou hem wegduwen omdat die speler van De Graafschap iemand ik weet niet meer wie,als een idioot aan het omlaag duwen was,per ongeluk duwde hij op het wangetje van die maatennaaier!
nr 10
 nr 10 - maandag 05 oktober 2015 - 13:34   quote  deeplink  
Ik vrees het ergste. Die aanklager heeft al twee keer eerder bakzeil moeten halen tegen een Feyenoorder. Die zint op wraak.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 13:47   quote  deeplink  
Drie keer is scheepsrecht..
het kale mannetje
 het kale mannetje - maandag 05 oktober 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Van de Pavert van de graafschap was alleen maar onrust aan stoken en duwde m et zijn elleboog marco naar de grond,
dan daarna lopen janken dat hij een aai tegen zijn gezicht had gekregen van kramer.

Ook mooi aangegeven bij fox in de herhaling,hadden ze ook bij veltman kunnen doen met zij twee benen gestrekt naar de tegenstander glijden.
Tjabba
 Tjabba - maandag 05 oktober 2015 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 13:47 schreef RenatoBos het volgende:
Drie keer is scheepsrecht..
Dus de aanklager wordt geschorst. :P
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 15:22   quote  deeplink  
Haha goed plan..!!😂
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 15:23   quote  deeplink  
Nog geen melding van vooronderzoek gezien.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 05 oktober 2015 - 15:25   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/nieuws/aanklager-start-vooronderzoek-naar-kramer.htm
De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek gestart naar het incident tussen Ted van de Pavert en Michiel Kramer tijdens het duel De Graafschap-Feyenoord (1-2). Daardoor dreigt een schorsing voor de Feyenoord-spits, die zondag de 1-1 voor zijn rekening nam.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 05 oktober 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Ik had al geen fox maar ga dat op zeker ook nooit nemen.
Barabas
 Barabas - maandag 05 oktober 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Of Ziggo
R()b
 R()b - maandag 05 oktober 2015 - 15:55   quote  deeplink  
Nsb Fox
Ik heb nog nooit zoveel herhalingen gezien van een overtreding.
Van andere spelers heb ik geen 500 herhalingen voorbij zien komen.
Ik zeg het je, wij weer eens kans op een kampioenschap....
Dan gaat de negatieve propaganda draaien richting Rotterdam.

En dan kan je zeggen: 'Geef dan geen aanleiding'
Maar die hoef je niet te geven, die komt sowieso wel.
Wat was het vandaag ook alweer??
Ojaaa ... bont en blauwe CO met ze grote waffel.
just saying..
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 05 oktober 2015 - 16:12   quote  deeplink  
De fox regisseur heeft met het uitvergroten wel erg veel invloed op wat wel of niet vervolgd
moet worden, slechte zaak.
VVout
 VVout - maandag 05 oktober 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Zo had je legio dingen kunnen uitvergroten, laat ze bij een goed verslag blijven en niet dat genaai.
Barabas
 Barabas - maandag 05 oktober 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Juist. En dàt is wat aangekaart moet worden bij een evt zitting!

Gewoon die aanklager een brevet van onvermogen geven.
Stieno
 Stieno - maandag 05 oktober 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Als hier al een schorsing van komt dan mag de overtreding van Veltman tegen 040 ook wel bestraft worden! Slaat helemaal nergens meer op!!!
nr 10
 nr 10 - maandag 05 oktober 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Ik vind dat Foxsports geschorst moet worden vanwege het in diskrediet brengen van voetbal. Heb ik gisteren ook getweet.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Maar we gaan toch geen snavels straffen..😳
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 05 oktober 2015 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 16:15 schreef VVout het volgende:
Zo had je legio dingen kunnen uitvergroten, laat ze bij een goed verslag blijven en niet dat genaai.
Zou ook het beste zijn, gewoon vanaf de tribune uitzenden, maar dan ook zonder gezwets van een commentator en zelfverklaarde analisten die helemaal niks toevoegen aan iets wat we zelf wel kunnen beoordelen.

Hoe makkelijk een aanklager te beïnvloeden is blijkt maar weer eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door Gerard_FR --
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Mist misschien neuzen uit, haal dat misschien dan maar weg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:07   quote  deeplink  
Huh mist neuzen uit?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Of thuis kan mij t schelen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Ik volg dit seizoen eigenlijk maar half
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:11   quote  deeplink  
En als we hem nou bij de beloften opstellen telt dat dan ook mee?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:13   quote  deeplink  
Nee.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Dus als Elia rood krijgt bij de beloften miet ie zijn straf ook bij het eerste uitzitten. Dat was toch ter sprake voordat het geseponeerd werd(?)
salemi
 salemi - maandag 05 oktober 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Draaien we de zaken nu niet om? Kramer heeft toch een beweging gemaakt naar een tegenstander. Die was niet te missen voor de camera's. Kramer heeft een enorm risico genomen in zijn impulsiviteit door die man tegen zijn gezicht weg te duwen. Dat worden minimaal twee wedstrijden. Zeker omdat Elia al tandenknarsend door de KNVB vrijgesproken moest worden. Deze laten ze echt niet lopen.
Het treurige is dat Feyenoord zich in zo'n wedstrijd zo op laat fokken tegen zo'n nietige tegenstander, in plaats van er voor rust twee of drie in te schieten. Als je kampioen wilt worden moet je dit soort potjes met twee vingers in de neus (sorry) winnen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:19   quote  deeplink  
Ik vind het wel mooi hoe die voor zijn ploeggenoten opkomt..
R()b
 R()b - maandag 05 oktober 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 17:41 schreef Gerard_FR het volgende:

[..]

Zou ook het beste zijn, gewoon vanaf de tribune uitzenden, maar dan ook zonder gezwets van een commentator en zelfverklaarde analisten die helemaal niks toevoegen aan iets wat we zelf wel kunnen beoordelen.

Ik pleit al jaren om al dat tuig te weren in de Kuip.
Als je niet normaal kan doen donder dan maar op.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 05 oktober 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 18:17 schreef salemi het volgende:
Draaien we de zaken nu niet om? Kramer heeft toch een beweging gemaakt naar een tegenstander. Die was niet te missen voor de camera's. Kramer heeft een enorm risico genomen in zijn impulsiviteit door die man tegen zijn gezicht weg te duwen. Dat worden minimaal twee wedstrijden. Zeker omdat Elia al tandenknarsend door de KNVB vrijgesproken moest worden. Deze laten ze echt niet lopen.
Het treurige is dat Feyenoord zich in zo'n wedstrijd zo op laat fokken tegen zo'n nietige tegenstander, in plaats van er voor rust twee of drie in te schieten. Als je kampioen wilt worden moet je dit soort potjes met twee vingers in de neus (sorry) winnen.
Nou, niet te missen voor de camera's, er moest wel een vergrootglas aan te pas komen hoor.
En kom op zeg, het gaat hier om het wegduwen van een tegenstander, je moet dingen niet erger maken dan ze zijn er is geen bloed vergoten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door Gerard_FR --
MMM
 MMM - maandag 05 oktober 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 09:02 schreef MMM het volgende:
Die gozer van Roda die Karsdorp een elleboog gaf, kreeg 3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. Kan me niet voorstellen dat, als dit een schorsing word, het evenveel of meer is..
Blijf ik bij. Dan maakt de KNJB zich belachelijk.
R()b
 R()b - maandag 05 oktober 2015 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 18:17 schreef salemi het volgende:
Ik zat er al op te wachten.
Elke wedstrijd maken spelers bewegingen naar elkaar, knijpen elkaars tepels aan gort etc..etc.. je weet wel wijvenshit.
Dan krijg je een keer een tikkie omdat je ook uitdeelt en dan gelijk janken als een klein kind.
600 herhalingen, terwijl je ook andere spelers 600 keer eruit kan lichten.
Dan erbij...
Wat is er mis met een reactie als: 'er is niks gebeurt' of 'ik deed het zelf ook dus geen probleem' geen kerels ik zeg het je.
Van de Pavert ook weer ze 2 minuten fame gepakt, super collega
Sjonge jonge jonge wat zijn we compleet in voetbal zeg.
Wat een super top voetbal, internationaal het meest bekeken!!!

Nogmaals WK Rugby niet gezien zeker?
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 18:14 schreef RenatoBos het volgende:
Dus als Elia rood krijgt bij de beloften miet ie zijn straf ook bij het eerste uitzitten. Dat was toch ter sprake voordat het geseponeerd werd(?)
Ja, maar je wordt geschorst voor het elftal waar je in speelt, maar je mag in de tussentijd geen wedstrijden spelen voor een ander elftal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 18:33   quote  deeplink  
Okay duidelijk..👍
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 05 oktober 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Nederland wordt ook nooit een rugbyland, al die blauwe plekken dat kan toch niet.
Alexi
 Alexi - maandag 05 oktober 2015 - 19:02   quote  deeplink  
Let maar op!
We worden genaaid!
Alexi
 Alexi - maandag 05 oktober 2015 - 19:09   quote  deeplink  
Als je ziet hoe breed het in alle, ja zelfs het AD!, media het wordt uitgemeten.
Ongelofelijk! Alsof er een moord is gepleegd! Het was niet meer dan een actie - reactie, punt! En dat kost hem dan hoogstwaarschijnlijk 3 wedstrijden,wat een matennaaier zeg die van de Pavert....
ar
 ar - maandag 05 oktober 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Het maakt wel wat uit dat hij zij dat Kramer een "duw" in zijn gezicht gaf.Scheelt misschien 2 wedstrijden..als hij uberhaupt gestraft wordt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 05 oktober 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:09 schreef Alexi het volgende:
Als je ziet hoe breed het in alle, ja zelfs het AD!, media het wordt uitgemeten.
Ongelofelijk! Alsof er een moord is gepleegd! Het was niet meer dan een actie - reactie, punt! En dat kost hem dan hoogstwaarschijnlijk 3 wedstrijden,wat een matennaaier zeg die van de Pavert....
Die gast moet ook nog een keer in de Kuip komen. Zal die het wel te horen krijgen
Barabas
 Barabas - maandag 05 oktober 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 18:09 schreef Stylzz het volgende:
Ik volg dit seizoen eigenlijk maar half
Ik ook... kijk alleen de eerste helft!
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik ook... kijk alleen de eerste helft!
haha, t is eigenlijk erg, ik vind er geen donder aan.
Niet om aan te gluren.
Barabas
 Barabas - maandag 05 oktober 2015 - 20:41   quote  deeplink  
Ik kijk alleen Feyenoord, tenzij ik klanten heb. Verder MotD en af en toe CL. Eredivisie is echt beneden alle peil.
Stylzz
 Stylzz - maandag 05 oktober 2015 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:41 schreef Barabas het volgende:
Ik kijk alleen Feyenoord, tenzij ik klanten heb. Verder MotD en af en toe CL. Eredivisie is echt beneden alle peil.
Zelfde, maar ik vind Feyenoord ook bijna niet meer door te komen.
En met de huidige spelers identificeer ik me ook heel lastig.

Tussenjaartje voor mij, zou jammer zijn als dit een kampioensjaar was :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

0.0207591