|
|
Barabas
|
|
|
Het is wat het is... Je uithoudingsvermogen is de laatste 20 jaar behoorlijk op de proef gesteld... Bijna niks winnen en het Nederlands voetbal een langzame dood zien sterven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Stylzz en Bas zitten in een najaarsdip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, Feyenoord vervreemding |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nee hoor. De zaken gaan goed, mijn dochter doet het prima, mijn meissie houdt van me en ik ben gelukkig. Verder betreur ik de langzame dood van het Nederlandse voetbal en Feyenoord in het bijzonder. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Precies korfbal kutzooi. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffff nou ik hoop van wel voor je.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O pagina verder inmiddels😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Elke relatie heeft zijn ups en downs. Daar word je sterker van.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En niets is sterker dan dat ene woord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Ik snap dat nooit, dat handtastelijke gedoe in het gezicht! Kij, dat duwen en trekken hoort er allemaal erbij. Wat Kramer deed was gewoon DOM , anders kan ik het niet noemen. Als ie geschorst wordt dupeert ie Feyenoord ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Buiten dat! Gewoon dom van Kramer, hij zou beter moeten weten ... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het is geen Tupperware party L. Kramer stond al bij die opgestelde muur met zijn linkerarm wijd naar zijn naar beneden gedrukte collega toe. Die van de Graafschap kwam er zo hard en agressief in dat het logisch is dat je hem afhoud en daarbij kwam de hand eerder per ongeluk dan hard met kwade opzet in het gezicht. Met weinig moeite en wel de kwade intentie had dit vele male harder gekund met een kompleet ander bijbehorend plaatje. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 08:09 schreef lijdensweg het volgende:Ik snap dat nooit, dat handtastelijke gedoe in het gezicht! Kij, dat duwen en trekken hoort er allemaal erbij. Wat Kramer deed was gewoon DOM , anders kan ik het niet noemen. Als ie geschorst wordt dupeert ie Feyenoord ... Volledig mee eens! Als Kramer in de top wil voetballen moet hij dit soort zaken rap afleren. Natuurlijk wordt hij door iedereen geprovoceerd. Maar je bent echt een topper als je daar niet op reageert. De enige reactie is er vier inschieten. En het is tegen de Graafschap........ waar hebben we het over. Nu wordt hij geschorst met moeilijke wedstrijden voor de boeg. Hij dupeert Feyenoord hier enorm. En dat Calimero gedrag om te zeggen dat Feyenoord altijd gezocht wordt slaat helemaal nergens op. Feyenoord heeft over de arbitrage dit seizoen tot nu toe niets te klagen. En het seponeren van de schorsing van Elia is ook een geschenk uit de hemel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het had gewoon niet nodig geweest op z'n lullig dingetje door fox de uitvergrootte nadruk te leggen. Waarom kwam dit bij de persoon die hier voor verantwoordelijk is in hem op. Zal nu wel helemaal veheerlijkt zitten wachten dat Kramer een sanctie opgelegd krijgt en is op zekers geen Feyenoorder. Dit is gewoon een vies spelletje of je het wil geloven of niet, noem me voor mij part Calimero. Fuck you! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is gewoon dom van Kramer. Duw m dan tegen zijn schouder, heb je geen discussie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Tijdens mijn carrière was ik bikkelhard stond bekend als de "pitbull" deed er alles aan om te winnen, maar soms doe je dingen die je niet moet doen, dan vergeet je het publiek, de camera's. Het is niet slim, maar het werd door fox 187 keer in beeld gebracht! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan een duur leermoment worden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij duwde nauwelijks, als je de loop van die Graafschap speler nakijkt in video zal je zien dat ie eerder tegen zijn hand aan loopt, valt. Kramer stond daar al met zijn armen wijd i.v.m. de opstelling van de muur. Hou toch eens op met die negatieve benadering.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon van iemand zijn gezicht afblijven. Heb je geen discussie. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 11:38 schreef VVout het volgende:[..] Hij duwde nauwelijks, als je de loop van die Graafschap speler nakijkt in video zal je zien dat ie eerder tegen zijn hand aan loopt, valt. Kramer stond daar al met zijn armen wijd i.v.m. de opstelling van de muur. Hou toch eens op met die negatieve benadering. Stuiptrekking zeker in jouw ogen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 10:25 schreef Milo het volgende:Tijdens mijn carrière was ik bikkelhard stond bekend als de "pitbull" deed er alles aan om te winnen, maar soms doe je dingen die je niet moet doen, dan vergeet je het publiek, de camera's. Het is niet slim, maar het werd door fox 187 keer in beeld gebracht! Vandaar die zware straffen tegenwoordig in het amateur voetbal .... gij zijt de oorzaak! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zeker niet, maar ik bekijk het dat ook vanuit mijn zicht, die van Feyenoord. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 12:09 schreef lijdensweg het volgende:[..] Vandaar die zware straffen tegenwoordig in het amateur voetbal .... gij zijt de oorzaak! [/quot Nooit agressief geweest! meer een v hanegem, neeskens, davids type! deden ook wel eens dingetjes..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Whahahaaaa een Davids-type zegt ie, zelfs die steekt met kop en schouders boven jou uit.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
4 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk waardoor hij 020 mist.
KNJB |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Belachelijk iemand een aai geven omdat je hem mag geeftvje drie wedstrijden schorsing en die de Pavert slaat zowat Vejinovic zijn rug door midden en naait zijn collega en dat word niet bestraft. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer is gewelddadiger dan Kazim. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Die 020 klootzakken in Zeist hebben het weer voor elkaar kramer zo dusdanig straffen zodat hij ook die neuzen moet missen. Je kon er al vergif op innemen dat dit zou gebeuren. Door zo'n duw(dom van kramer) is 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk belachelijk. Ik word zo scheitziek van dat. Ook Tanane is geschorst tegen 020. iedere week is het zo. Wat een oneerlijke competitie. Blind neemt alleen 020 mensen alles is 020 daar. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
geef je niemand een tik heb je niks te maken met de 020 kliek in zeist |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Laten we dan maar gaan korfballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, Kazim heeft het nog niet voor elkaar gekregen geschorst te worden. Itt Kramer en voor hem Guidetti en Pellè. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zag je wat die gast flikte. Dat mag wel dan..(?) Het siert hem vind ik dat ie voor zijn collega opkomt |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Hij raakte hem amper dom ok maar voor doodschoppen krijg je vaak niets dit was een half duwte. Moet jij niet naar je eigen 020 site? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zag je wat die gast flikte. Dat mag wel dan..(?) Het siert hem vind ik dat ie voor zijn collega opkomt Echt wel, en die schikking zullen we nog wel eens zien mag ik hopen, eerst eens over babbelen met Benthem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Super stom. Dit gaat ook gewoon punten kosten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee hoor, Kazim gaat dit heel goed oplossen voor ons. |
|
|
|
|
Lavere
|
|
|
Belachelijke straf maar hij mist 020 niet, wel de wedstrijden tegen, SC Heerenveen, Az en ADO Den Haag en voor de beker mag hij gewoon spelen! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Effe nuchter nou... Kramer heeft de 020bond aanleiding gegeven. Afblijven van je tegenstsnder, ook met een duw in het gezicht. Misschien een wedstrijd teveel, maar ja, hij doet het zelf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben gewoon weer een oliedomme spits. We hebben er patent op. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zeker. Pavert blijft een matennaaier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Punten kosten... Ook weer zo'n aanname. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De straf is te hoog. Zeker als je het vergelijkt met Boakye en Tananne |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klopt helemaal. Niet akkoord gaan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:Effe nuchter nou... Kramer heeft de 020bond aanleiding gegeven. Afblijven van je tegenstsnder, ook met een duw in het gezicht. Misschien een wedstrijd teveel, maar ja, hij doet het zelf. Zo kan je wekelijks dat wijvengedoe eruit lichten en 100.000 keer herhalen. Dan kan je geen voetbal meer spelen. Wees gewoon eerlijk... voetbal is een wijvensport geworden. Zelfs de meeste spelers zijn verwijfd, op een enkeling na. Haarnetje, sjaaltje tasje erbij... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rugby is geen wijvensport. Zie daar geen speler een duw bij een andere speler in t gezicht geven als het spel nota bene stil licht. |
|
|
|