|
|
G-child
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 oktober 2015 - 17:27 schreef legrande het volgende:[..] Hij raakte hem amper dom ok maar voor doodschoppen krijg je vaak niets dit was een half duwte. Moet jij niet naar je eigen 020 site? Ik zeg alleen, raak je hem niet dan kun je niet geschorst worden. Ik vond het ook weinig voorstellen. Dus ik blijf lekker hier maatje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus als je iemand zijn kop er bijkant afrukt krijg je twee wedstrijden en voor een aai drie, of zou het zo zijn dat ie niet tegen ajaks mag meespelen..(?) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kramer heeft al eerder een soortgelijk akkefietje gehad met cillessen, koste hem toen 5 wedstrijden. cillessen kreeg een 10 voor theater. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Pijnlijk om te zien alleen al, en op het eind nog eens lekker meppen. Die slowmo op het einde ziet er echt fris uit :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Kazim slachtoffer van sensatiebeluste mensen''
De pier van Hoek van Holland is de plek waar Feyenoord-spits Michiel Kramer zijn keuzes overdenkt. ''Soms moet je even bij de dingen stilstaan, tot rust komen'', vertelt de aanvaller, die een contract in Dubai tekende maar nu zijn droom leeft in De Kuip
''Vooral voor mijn vader vind ik het prachtig. Ik had ook wel die droom, natuurlijk, maar ik ben er nuchter onder. Ik leef niet zo in de emoties'', aldus Kramer in Voetbal International. Hij speelde Colin Kazim-Richards uit de basis. ''We zitten naast elkaar in de kleedkamer, ik mag Colin heel erg. Hij is eerlijk, emotioneel en ja, ook licht ontvlambaar. We lijken veel op elkaar.''
''Dat iedereen nu over Colin heen valt, is onterecht. Die gast is superbelangrijk voor ons en zet het teambelang altijd boven zijn eigen persoon. Maar sensatie wordt gewaardeerd, hè? Mensen smullen ervan. Daarvan is hij nu de dupe. Dat vind ik kwalijk. Hij is sterk genoeg om hiermee om te gaan, maar ga er maar aanstaan als heel Nederland over je valt en een deel van je eigen publiek je uitfluit.''
Druk voelt Kramer niet. ''Wat is druk? Voor mij is het vaderschap een druk. Dát is pas een verantwoordelijkheid; zorgen dat je kinderen een toekomst kunnen opbouwen. Niet dat ik er dit seizoen 25 of 30 moet inschieten. Die drang is bij mij zo aanwezig dat ik mezelf al genoeg druk opleg. Ik wil de beste persoon worden die ik kan zijn. Daar heb ik voetbal bij nodig. Daarvoor doe ik alles op het moment dat ik in het veld sta. Ik vind dat een honderprocentkans er altijd in moet. Als dat niet gebeurt, baal ik gruwelijk. Maar dat is over als ik thuis ben en die kleine zie.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord niet akkoord met schikkingsvoorstel Kramer
Feyenoord en Michiel Kramer gaan niet akkoord met het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing (waarvan één voorwaardelijk). De aanklager betaald voetbal van de KNVB stelde deze straf maandag voor omdat Kramer naar zijn mening had geslagen in de uitwedstrijd tegen De Graafschap van afgelopen zondag.
Feyenoord laat de zaak voorkomen bij de tuchtcommissie van de KNVB die de zaak binnen afzienbare termijn op een zitting zal behandelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een schorsing word het wel, maar 4 waarvan 1 voorwaardelijk is VEEL te hoog. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Hoe snel doet die tuchtcommissie uitspraak? Als dat volgende week is en het wordt omgezet in effectief drie wedstrijden, dat mist hij tot en met 020 beker. Hetzelfde als nu in feite. Maar voor Heerenveen uit en AZ thuis kan je hem ook prima erbij hebben. Als die tuchtcommissie meer tijd nodig heeft mist hij ook nog 020 competitie. Dan zijn we helemaal de lul. Ik hoop dat Kramer zijn lesje nu geleerd heeft, stomme domkop. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Joris van Benthem to the resque. Zet hem op confrere! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 11:06 schreef salemi het volgende:Hoe snel doet die tuchtcommissie uitspraak? Als dat volgende week is en het wordt omgezet in effectief drie wedstrijden, dat mist hij tot en met 020 beker. Hetzelfde als nu in feite. Maar voor Heerenveen uit en AZ thuis kan je hem ook prima erbij hebben. Als die tuchtcommissie meer tijd nodig heeft mist hij ook nog 020 competitie. Dan zijn we helemaal de lul. Ik hoop dat Kramer zijn lesje nu geleerd heeft, stomme domkop. Vrijdag uitspraak. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
De afgang in de Elia-zaak zal heus wel meespelen in deze beoordeling, maar toch gok ik dat er wel een wedstrijdje schorsing af zal gaan. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
gewoon 1 wedstrijd schorsen, klaar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 11:21 schreef netsurfer het volgende:De afgang in de Elia-zaak zal heus wel meespelen in deze beoordeling, maar toch gok ik dat er wel een wedstrijdje schorsing af zal gaan. Mag je denken, maar dat is m.i. flauwekul.
Goed dat Feyenoord in beroep gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord gaat niet akkoord. Dat is een risico. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hooguit twee, anders gaat het er zwaar over. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat is nou rechtvaardig en hoe zwaar was deze "duwklap" nou eigenlijk? Goed, Kramer is niet goed bezig in deze, maar ik lees alleen maar opruiende en scheve reacties. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de Openbaar Aanklager zich enigszins door de ophef heeft laten beïnvloeden, want de voorgestelde strafmaat staat totaal niet in verhouding tot het "incident". Het is goed dit bij een beroeps zitting aan de orde te brengen, net als de uitlokking door Pavert. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Opruiende en scheve reacties in de media! |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Met dank aan Fox Sport Amsterdam en die Leo Driesen bah bah |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ook zonder was er wel een onderzoek gestart. Vind het alleen vreemd dat die actie ervoor niet wordt onderzocht. Denk ook dat dat de kern van de verdediging zal worden, samen met de vergelijking van minder zware schorsingen voor veel zwaardere overtredingen. Vind 3+1 buitenproportioneel, maar verwacht dat het toch zeker 2+1 zal worden mede gezien zijn eerdere vergrijpen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schrijf maar op je buik, die mafkut van een te Vrede heeft voor eenzelfde vergrijp de 4 waarvan 1 voorwaardelijk geaccepteerd. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Maar wij hebben Joris, hehe. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 14:07 schreef Stylzz het volgende:Schrijf maar op je buik, die mafkut van een te Vrede heeft voor eenzelfde vergrijp de 4 waarvan 1 voorwaardelijk geaccepteerd. Das minder, nu zullen ze minder makkelijk over stag gaan denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weinig kans, eerder 4 nu. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Ik lees die dingen echt niet met een stijve leuter''
Het voetbal staat bij Michiel Kramer in dienst van het vaderschap en zijn gezin. ''Ik zie het als mijn taak ervoor te zorgen dat mijn gezin de juiste basis en stabiliteit heeft'', zegt de eerste spits van Feyenoord in een (kenmerkend) openhartig interview met Voetbal International.
Na zijn voetbalcarrière denkt hij ook aan een maatschappelijke taak. ''Lol hebben met geestelijk gehandicapten, maar vooral lichamelijk gehandicapten helpen sporten. Ik vind het bijzonder hoe die mensen tot een prestatie komen, dat is veel knapper dan wat wij op het veld doen. Ik kijk liever naar de Paralympics dan naar een voetbalwedstrijd'', aldus Kramer, die lang werd gezien als een lastige jongen.
De Rotterdammer pareert: ''In eerlijkheid kan ik alles verdragen. Maar ik heb het zo vaak anders meegemaakt. Op woensdag horen dat je speelt, er op zondag naast staan om op maandag te horen dat je het niet goed doet. Dat betekent dat je gewoon tegen me staat te liegen. Daar word ik boos van. Liegen gaat echt te ver, onrecht ook. Als dat meerdere malen gebeurt, dan heb je een probleem. Dan kan ik een waas voor mijn ogen krijgen.''
Het gaat nu goed. ''Die kritiek komt als ik twee, drie wedstrijden niet scoor. Daar heb ik mijn familie op voorbereid. Mijn zus en moeder lezen bijna alles. Op die supporters-site zeggen ze dat je er niks van kan en op dat forum staat dat je niet hard genoeg werkt. Zij vinden dat verschrikkelijk. Ik niet. Nooit. Het oog van de massa interesseert me totaal niet. Het is fijn dat ze nu positief over me zijn omdat het geen onrust veroorzaakt in mijn omgeving. Maar ik zit echt niet met een stijve leuter al die dingen te lezen.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jubileum! Zojuist was de herhaling voor de 100ste keer op TV! |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Met of zonder kramer word het tijd om ajax twee keer een pak slaag te geven waar ze het gehele seizoen last van hebben, word tijd voor dat we laten zien dat we er staan. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 20:19 schreef het kale mannetje het volgende:Met of zonder kramer word het tijd om ajax twee keer een pak slaag te geven waar ze het gehele seizoen last van hebben, word tijd voor dat we laten zien dat we er staan. Eens, maar traditioneel worden het weer twee nederlagen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: hiep hiep hoi, hiep hiep hoi, Calimero! |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Vervelende tettie v.d. pare is een jankerd . Kramer of Krindvall. Toond emotie. Kopt snoeihard met z,n ogen open. Een heel verlies , we hebben Anchabar . Ajax gaan eraan |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Tuurlijk struisvogel. Sinds 2007 6 keer gelijk en 1 keer gewonnen en 13 keer verloren. Dan verlies je dus traditioneel. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Als heracles megastunt tegen ajax thuis dan mogen wij de genadeklap uitdelen, ik geloof en hoop als dit gebeurt het einde oefening is in Amsterdam.
Hierbij nomineer ik ajax om de de komende 8 wedstrijden een mooie grote gifbeker uit Rotterdam te ontvangen.
Vind het ook niet erg als het een paar meer wedstrijden zijn. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Als heracles megastunt tegen ajax thuis dan mogen wij de genadeklap uitdelen, ik geloof en hoop als dit gebeurt het einde oefening is in Amsterdam.
Hierbij nomineer ik ajax om de de komende 8 wedstrijden een mooie grote gifbeker uit Rotterdam te ontvangen.
Vind het ook niet erg als het een paar meer wedstrijden zijn. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2015 - 11:28 schreef nr 10 het volgende:[..] Tuurlijk struisvogel. Sinds 2007 6 keer gelijk en 1 keer gewonnen en 13 keer verloren. Dan verlies je dus traditioneel. Oké Calimero, Je hebt he-le-maal gelijk. Hiep hiep hoi, hiep hiep hoi!
(het blijft calimerogedrag....)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2015 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Ik gok erop dat Joris van Benthem weer een goede zet zal zetten. Kramer krijgt 1 wedstrijd schorsing met 1 voorwaardelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mag zo zijn, maar hij heeft wel gelijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Waarom is dat kuiken eigenlijk zwart? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Krijgt voortdurend de Zwarte Piet toegespeeld.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Omdat hij heel vies is. Is uit een wasmiddelreclame gelopen. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Tja wat zeike we nou!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2015 - 15:16 schreef King - 010 het volgende:Ik gok erop dat Joris van Benthem weer een goede zet zal zetten. Kramer krijgt 1 wedstrijd schorsing met 1 voorwaardelijk. Noem jij dat een goeie zet? Vrijspraak, dat is pas een goeie zet! |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Annes Achahbar in de spits,Kazim op de bank houden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Word lastig bij een draaideur-crimineel.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zaak Kramer gesloten; Morgen volgt een uitspraak
Feyenoord heeft vanavond de kans om voor de tuchtcommissie van de KNVB uit te leggen waarom de club niet akkoord is gegaan met het schikkingsvoorstel van de bond om spits Michiel Kramer voor vier wedstrijden te schorsen, waarvan één voorwaardelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wil vrijspraak voor 'ongevaarlijke duw' Kramer
Feyenoord vindt dat scheidsrechter Danny Makkelie het duwtje van Michiel Kramer in de wedstrijd tegen De Graafschap al beoordeeld heeft. Dat betekent volgens de Rotterdammers dat de spits niet alsnog geschorst kan worden.
Wij vinden formeel dat deze zaak niet behandeld zou kunnen worden, stelde huisjurist Joris van Benthem donderdagavond. De aanklager vindt dat Kramer tegenstander Van de Pavert geslagen heeft. Van Benthem ontkent dat. Het is onbesuisd, maar niet buitensporig. Je moet hele lange Efteling-nagels hebben wil je iemand blesseren.
'We zitten hier omdat de duw in het gezicht was. Daardoor wordt het ineens slaan, dat kan niet worden bewezen. Ik verzoek vrijspraak. Gezien de ernst van de overtreding is de straf wel heel erg disproportioneel. Dit is wel de minste vorm van slaan.
De officiële verklaring van Kramer luidt dat hij Van de Pavert een duwtje wilde geven en hem per ongeluk in het gezicht raakte. Morgen tussen 9 en 10 uur maakt de tuchtcommissie haar oordeel bekend. |
|
|
|