|
|
RenatoBos
|
|
|
Go Joris
Go Joris
Go Joris.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Aanklager verzwaart eis naar 4 wedstrijden onvoorwaardelijk? Helemaal gestoord, wat een idioot. 4 wedstrijden voor dit? Bizar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind de vermeerdering van straf volslagen onlogisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is niets voor niets n schikking. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik vind het een bizarre straf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De aanklager verhoogt hem toch, is toch nog geen uitspraak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt. Niet helemaal duidelijk neergezet inderdaad. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 08 oktober 2015 - 21:54 schreef MMM het volgende:Aanklager verzwaart eis naar 4 wedstrijden onvoorwaardelijk? Helemaal gestoord, wat een idioot. 4 wedstrijden voor dit? Bizar. Dat is het risico als je in beroep gaat ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je krijgt eerst een schikkingsvoorstel das altijd lager |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik snap eerlijk gezegd niet dat Feyenoord hier tegen in beroep gaat? Eigenlijk keuren ze hiermee het gedrag van Kramer niet af. Misschien hadden ze het beter gewoon kunnen accepteren. Had hij zijn handen maar thuis moeten houden. Een mooi leermomentje, maar nu trekken ze de straf in twijfel.... Ik vind het een verkeerd signaal naar de speler. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dom Dom Dom en nog eens DOM
dat kost ONS punten en misschien wel een ronde verder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Na 2 keer voor lul gezet te zijn door Joris, wil de KNVB een statement maken. Ze gaan nu gewoon een onredelijk straf opleggen terwijl Joris hun alweer bij de strot te pakken heeft. De KNVB bekent wel heel duidelijk kleur op dit moment en dat is absoluut niet Rotterdams groen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 09:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik snap eerlijk gezegd niet dat Feyenoord hier tegen in beroep gaat? Eigenlijk keuren ze hiermee het gedrag van Kramer niet af. Misschien hadden ze het beter gewoon kunnen accepteren. Had hij zijn handen maar thuis moeten houden. Een mooi leermomentje, maar nu trekken ze de straf in twijfel.... Ik vind het een verkeerd signaal naar de speler. Ik snap het wel. Belachelijke straf als je het vergelijkt met ander uitgedeelde straffen. Als dit geen strafverlaging word is de KNJB ongeloofwaardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En anders gewoon opnieuw in beroep gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 09:14 schreef Arie.Klooster het volgende:Ik snap eerlijk gezegd niet dat Feyenoord hier tegen in beroep gaat? Eigenlijk keuren ze hiermee het gedrag van Kramer niet af. Misschien hadden ze het beter gewoon kunnen accepteren. Had hij zijn handen maar thuis moeten houden. Een mooi leermomentje, maar nu trekken ze de straf in twijfel.... Ik vind het een verkeerd signaal naar de speler. ik snap niet dat jij zo redeneert eerlijk gezegd. Ik vind het kramer sieren dat ie opkomt voor zijn spelers. Eerst dondert van de Pavert Sven uit de muur en daarna Vejinovic onder de grond. Dat Kramer hem per ongeluk in het gezicht raakt word nu zeer overtrokken. Jij was vroeger de braafste van de klas zeker en zodra iemand naar je wees liep je gelijk naar de juffrouw: " Juffrouw Ted heeft dit of dat gedaan".
Makelie had al op moeten treden toen Sven uit de muur werd gedonderd maar dat deed ie niet, vervolgend delfde Vejinovic het onderspit en toe vond Michiel het wel genoeg, ik snap dat wel.. |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 09:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] ik snap niet dat jij zo redeneert eerlijk gezegd. Ik vind het kramer sieren dat ie opkomt voor zijn spelers. Eerst dondert van de Pavert Sven uit de muur en daarna Vejinovic onder de grond. Dat Kramer hem per ongeluk in het gezicht raakt word nu zeer overtrokken. Jij was vroeger de braafste van de klas zeker en zodra iemand naar je wees liep je gelijk naar de juffrouw: " Juffrouw Ted heeft dit of dat gedaan". Makelie had al op moeten treden toen Sven uit de muur werd gedonderd maar dat deed ie niet, vervolgend delfde Vejinovic het onderspit en toe vond Michiel het wel genoeg, ik snap dat wel.. Go Renato!!! Als wij met onze tengels aan een ander zitten worden we gelijk bestraft. En dat terwijl de ander al tig keer iemand onderuit heeft gehaald. KNJB moet effe een goeie weegschaal kopen. Die van hun is al eeuwen kapot. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffff drie duels dus..ongelooflijk..
De tuchtcommissie van de KNVB heeft Michiel Kramer voor vier duels geschorst, waarvan één voorwaardelijk. De Feyenoord-spits krijgt de straf vanwege de 'slaande beweging' in de richting van tegenstander Ted van de Pavert in het duel van afgelopen zondag met De Graafschap (1-2). Kramer mist door de schorsing de wedstrijden tegen Heerenveen, AZ en Ajaks (beker).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij moest Ajaks uiteraard gaan missen, BOM op dat Zeist..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Mogen ze die beelden van Tedje opnieuw gaan bekijken en hem op ook schorsen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, dat was toch vele malen erger.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijke straf, als je het vergelijkt met andere schorsingen (Boakye en Tannane) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord kan nog in beroep gaan tegen de straf, die dan opgeschort wordt. Dan komt wel evt. ook de competitieontmoeting met Ajaks in gevaar.
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Wil niet op Calimero lijken maar heeft erg de schijn van dat KNJB precies een moment zoekt om het ons lastig te maken. Trein Karsdorp, Kuyt, Kramer begint net lekker te lopen dus laten we iets zoeken om Kramer te schorsen. Nu hopen dat Kazim begrijpt hoe er gespeeld moet worden en de punten blijven pakken. Mag hij in de beker weer Cillesen gaan irriteren. Hoop dat we een penalty krijgen in de beker. Lange neus voor Cillesen die natuurlijk weer gaat janken dat hij nog steeds geen 1 tegen kan houden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan iemand mij uitleggen hoe het in godsnaam kan dat die van de Pavert er wel mee wegkomt. Dit is toch met twee maten meten.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een flauwekul zeg, die schorsing slaat nergens op. Op basis van 143 herhalingen op TV en de aangifte door een reservenazi. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Typisch de K.N.V.B. dit riekt als je kijkt naar Échte overtredingen (Moreno, Tannane, Veltman etc.) Nu moeten ze die Ted van de Pavert ook wel schorsen hij was uiteindelijk de aanstichter van dit opstootje! (geen collegiale verklaring trouwens) Dus K.N.V.B. geef die Ted ook 3 wedstrijden en wat te doen met Veltman daar waren ook beelden van (slechts 3x herhaald...?!)!!! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed idee. Waar kunnen we aangifte doen? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
schorsing onzin, wel logisch... 2 keer vrijspraak maakt 3de keer scheeprecht. Knvb mag toch geen gezichtsverlies lijden 3x op rij |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goeie vraag, interessant idee :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, t was niet de eerste keer voor m, telt ook mee. Heeft er dus niets van geleerd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens een slaande BEWEGING is al voldoende voor een rode kaart normaliter hè. Kan je zeggen dat je probeerde te duwen, maar t leek op slaan. En daarnaast ook nog recidivist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:Overigens een slaande BEWEGING is al voldoende voor een rode kaart normaliter hè. Kan je zeggen dat je probeerde te duwen, maar t leek op slaan. En daarnaast ook nog recidivist. Was toch geen slaande beweging..was een duw..ik weet niet hoe jij slaat..😉
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat heeft ie vooral tegen vermoed ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD EN KRAMER IN BEROEP TEGEN UITSPRAAK TUCHTCOMMISSIE
Feyenoord en Michiel Kramer gaan in beroep tegen de uitspraak van de tuchtcommissie van de KNVB. De tuchtcommissie legde Kramer vrijdagochtend een straf op van vier wedstrijden schorsing waarvan één voorwaardelijk, vanwege het slaan van een tegenstander tijdens de wedstrijd De Graafschap Feyenoord.
De zaak werd donderdagavond behandeld tijdens een zitting. De datum waarop het beroep door de Commissie van Beroep van de KNVB wordt behandeld, is nog niet bekend.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghéhé, niet opgeven hè :) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ach Stylzz is een beetje anti-Michiel... Stiekem hoopt hij dan het allemaal mislukt met hem. jammer dit. krijgt een beetje lijdensweg trejkes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit Feyenoord bevalt me meer en meer. Vroeger het lulletje van de klas dat alles blind accepteerde en nu er gewoon tegenin als ze het niet eens zijn.
Prima. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 11:09 schreef MMM het volgende:Dit Feyenoord bevalt me meer en meer. Vroeger het lulletje van de klas dat alles blind accepteerde en nu er gewoon tegenin als ze het niet eens zijn. Prima. Eensert..!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 11:07 schreef koekie het volgende:[..] Ach Stylzz is een beetje anti-Michiel... Stiekem hoopt hij dan het allemaal mislukt met hem. jammer dit. krijgt een beetje lijdensweg trejkes. gelul, t was gewoon een slaande beweging. En ik ben verre van anti-Kramer. Ik vind t niet veel, maar wel de beste spits die we hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 11:10 schreef Stylzz het volgende:[..] gelul, t was gewoon een slaande beweging. En ik ben verre van anti-Kramer. Ik vind t niet veel, maar wel de beste spits die we hebben. Gelul, het was een duw. Alleen homo's slaan op zo'n manier.. |
|
|
|