|
|
Jan Tol
|
|
|
Klasse Feyenoord, dit is weer ouderwets, het moet natuurlijk wel eerlijk blijven! Dit beroep heeft zeker een kans van slagen én roep die Ted van de Paver er bij,hij heeft zwaar overdreven en zich oncollegiaal gedragen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En de rest van de Graafschap selctie die verklaard hebben dat het GEEN SLAANDE beweging was.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
stom, wordt het alsnog 4 wedstrijden... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
knvb gaat heus niet 3x vrijspraak geven aan onze mooie club |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Nee, maar gewoon ter objectiviteit is 1 wedstrijd de maximale straf, dat heeft heel voetbal minnend Nederland toch gezien! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kijk nu gewoon eens terug, t gaat om de beweging, niet welk soort mensen zo slaat. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 11:44 schreef Jan Tol het volgende:Nee, maar gewoon ter objectiviteit is 1 wedstrijd de maximale straf, dat heeft heel voetbal minnend Nederland toch gezien! Geen objectiviteit maar uitgelokt door foks, het was geel meer niet. Des te meer een reden om de aanklager en de manier waarop besloten is om tot vervolging over te gaan te onderzoeken. |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 11:09 schreef MMM het volgende:Dit Feyenoord bevalt me meer en meer. Vroeger het lulletje van de klas dat alles blind accepteerde en nu er gewoon tegenin als ze het niet eens zijn. Prima. Als Feyenoord geschikt had, was Kramer er tegen Heerenveen uit, AZ thuis en 020 beker niet bij geweest. Dat is al een geweldige aderlating. Nu moeten ze in beroep tegen dezelfde straf die door de tuchtcommissie is overgenomen. Dat duurt weer even, en formeel mag hij dan tegen Heerenveen spelen (hangt van het tijdstip van de beroepsprocedure af). Als het dan verkeerd uitpakt gaat de schorsing later in en mist hij 020 voor de beker en 020 voor de competitie. Fijn hè, dan zijn we een keer niet het lulletje van de klas geweest. Het wordt alleen maar erger door dat 'flinke' gedrag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijkbaar gaat het om t principe en niet om de beschikbaarheid van Kramer. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies. Slaan is het niet. Goed dat ze opnieuw in beroep gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar zit een proeftijd van een jaar in. Dus de onvoorwaardelijk van toen kan nu niet meegenomen worden. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 12:12 schreef salemi het volgende:[..] Als Feyenoord geschikt had, was Kramer er tegen Heerenveen uit, AZ thuis en 020 beker niet bij geweest. Dat is al een geweldige aderlating. Nu moeten ze in beroep tegen dezelfde straf die door de tuchtcommissie is overgenomen. Dat duurt weer even, en formeel mag hij dan tegen Heerenveen spelen (hangt van het tijdstip van de beroepsprocedure af). Als het dan verkeerd uitpakt gaat de schorsing later in en mist hij 020 voor de beker en 020 voor de competitie. Fijn hè, dan zijn we een keer niet het lulletje van de klas geweest. Het wordt alleen maar erger door dat 'flinke' gedrag. Zit nog een wedstrijd tegen ADO tussen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:[..] Daar zit een proeftijd van een jaar in. Dus de onvoorwaardelijk van toen kan nu niet meegenomen worden. Dat stond nog op zijn strafkaart, die blijft twee jaar staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb het wel tien keer terug gezien ik vind het geen slaan, ik noem dit duwen.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Zeker, het bied ze ook de mogelijkheid om het willekeurig toe te passen, als extra stok achter de deur zeg maar. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Hupsakee, nog 1 wedstrijd erbij ... |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Laat eens een onderzoek doen naar de Aanklager, hij heeft voorkeur(en) dat is duidelijk, nu is die hand in het gezicht van die "Engnek Pavert"(Bah) in eens een klap?! Schors Mijnheer de Aanklager maar... dat is eerlijker. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Annes in de spits,probleem zo goed als opgelost! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Nee hoor want Kramer blijft geschorst. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt dat nou uit. Hoe stom kun je zijn die 020-bond alle aanleiding te geven. En de straf lijkt me dan weer een wedstrijd te hoog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 oktober 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
maar ff afwachten wat Joris uit z'n hoed gaat toveren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die kans wordt groter en groter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
KNVB heeft nu wat te bewijzen. Door al die overdreven bombarie moeten ze nu om gezichtsverlies te vermijden wel vol voor het volle pond gaan. Hebben de "belanghebbenden" het weer eens voor elkaar.. Als Kramer dit niet had gedaan hadden ze weer wel wat anders verzonnen. Vaak worden wedstrijden niet op het veld maar in bestuurskamertjes beslist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 oktober 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En dat geldt voor de competitie ook trouwens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer meer nieuws hierover? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgende week lees ik nu, betekent dat hij meespeelt tegen Heerenveen. Maar mocht het een strafvermindering worden, bijvoorbeeld 2 duels. Mist hij alsnog 020 thuis in de beker..
Naja afwachten maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De KNVB laat weten dat het wel of niet doorgaan van de zitting afhankelijk is van de beschikbaarheid van de commissie-leden. Goh.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Allemaal parttime banen 😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het gebrek aan professionals en de overdaad aan Neusgezinden bij de voetbalbond is schrikbarend. Mijn Engelse ex-collegae kunnen het nooit geloven als ik ze vertel hoe het hier in Holland gaat. Daar was het Engelse "Zeist" al lang bestormd en platgebrand. Onacceptabel, maar we slikken het gewoon. Wanneer is de maat nu eens vol? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat we elkaar bij het minste uitmaken voor een kuiken met een half ei op z'n kop helpt ook niet echt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 12:27 schreef MMM het volgende:Volgende week lees ik nu, betekent dat hij meespeelt tegen Heerenveen. Maar mocht het een strafvermindering worden, bijvoorbeeld 2 duels. Mist hij alsnog 020 thuis in de beker.. Naja afwachten maar. je kan er voor kiezen hem preventief te passeren als voorbereiding op een straf. Maar Feyenoord pleit voor vrijspraak, dus dan haal je jouw eigen zaak onderuit. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Nogmaals de k.n.A.v.b. heeft nu alle "Schijn" tegen en kan Kramer schorsen... maar dan voor 1 wedstrijd! (ze zijn met hun voorkeur bij een groot deel van Nederland allang door de mand gevallen!! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dat laatste interesseert ze helemaal niks. Ze steunen volgens mij ook Platini nog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 14:27 schreef Jan Tol het volgende:Nogmaals de k.n.A.v.b. heeft nu alle "Schijn" tegen en kan Kramer schorsen... maar dan voor 1 wedstrijd! (ze zijn met hun voorkeur bij een groot deel van Nederland allang door de mand gevallen!! Alsof dat zo is én of dat een rol speelt. Zou ik andersom ook ernstig vinden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 13:57 schreef Stylzz het volgende:[..] je kan er voor kiezen hem preventief te passeren als voorbereiding op een straf. Maar Feyenoord pleit voor vrijspraak, dus dan haal je jouw eigen zaak onderuit. Scherp, eensert.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik denk dat je hem beter kan gebruiken in heerenveen dan tegen 020, vandaar ook dat beroep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En waarom denk je dat Gerrit.. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Omdat ze laag staan en er thuis vol voor zullen gaan, dus meer ruimte voor Kramer, een beker wedstrijd thuis mag geen probleem zijn tegen wie dan ook, ook zonder Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zou toch heel blij zijn als Kramer er bij is tegen die jeauden.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Met die strafkaart erbij zit dat er niet in, tenminste 2 wedstrijden+1 voorwaardelijk. Hoop dat ik het mis heb en de kopstukken van de knvb worden uitgeleverd aan de FBI. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Twee op cel, tezamen met Blatter.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maak er 3 van kan Pechtold er ook bij, kunnen ze kwartetten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer op 19 oktober tegenover beroepscommissie
Feyenoord moet op maandag 19 oktober de beroepscommissie overtuigen dat Michiel Kramer geen zware straf verdient voor zijn duwtje in het gezicht van Ted van de Pavert in het duel met De Graafschap. De Rotterdammers gingen in beroep tegen een eis van drie wedstrijden plus één duel voorwaardelijk door zowel de aanklager als de tuchtcommissie. Kramer mag wel nog spelen tegen sc Heerenveen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mag je toch verwachten dat ze met een aantal voorbeelden van jurisprudentie op tafel gaan komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hetzelfde genre inderdaad. |
|
|
|