|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Mijn vrije avond gaat naar de klote''
Michiel Kramer mocht zondag in de met 5-2 gewonnen wedstrijd van Feyenoord bij Heerenveen nog spelen, maar de spits van de Rotterdammers wacht nog altijd mogelijk een schorsing voor zijn actie in het duel met De Graafschap. Maandag wordt de zaak opnieuw behandeld in Zeist.
Twee weken geleden maakte Kramer een slaande beweging richting De Graafschap-aanvoerder Ted van de Pavert. Feyenoord ging daarna twee keer in beroep tegen de strafeisen van de KNVB. "Ik heb iets gedaan wat niet slim was, maar er gebeuren weleens ergere dingen. Ik ga er niet veel over zeggen, want dat mag ik ook niet. Morgen is de zaak en dinsdag waarschijnlijk de uitslag," zegt Kramer, die vervolgens in gesprek met RTV Rijnmond toch meer uitspraken deed.
"De term slaan is overdreven, maar ik geef toe dat het dom was. Als ik hem op zijn schouder duw is er niks aan de hand, maar nu duw ik hem meer in zijn gezicht en dan is het gewelddadig," vervolgt de aanvaller, die zich niet bepaald verheugd op een nieuw bezoek aan Zeist. "Helaas moet ik erbij zijn. Mijn vrije avond gaat dan naar de klote."
Door het incident komt de goedlachse speler van Feyenoord mogelijk niet in actie tegen AZ en Ajaks. "Daar word je niet vrolijk van. Dat zijn de leuke potjes die je wil spelen. Mocht ik die missen dan is het vervelend, maar wel mijn eigen schuld," aldus Kramer. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat was best n knap goaltje. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als Kramer geschorst wordt, moet dan Bazoer ook niet geschorst worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zat het me ook al af te vragen....
Dat zouden er volgens Bartjens 10 moeten worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit was niet zo best vandaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goh, volgende week nog minder.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. komt niet op tijd naar de bal.(traag),snel liggen. goede goal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zal waarschijnlijk geen bal raken..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: PRecies, een spitsengoal. En op zich een goede assist. Al speelde die op Kuyt, was meer toeval. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk toeval was het.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen toeval. Ik was niet overtuigd van Kramer. Voor de Eredivisie is hij echter meer dan goed genoeg. Twijfel echter nog steeds of het Europees gezien goed genoeg gaat zijn. Nu dus heel erg nuttig en beter dan verwacht.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zullen we volgend jaar dan zien of hij de champions league aankan.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hope so.... Maar als we dat halen dan kunnen we ook een betere halen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 18 oktober 2015 - 20:21 schreef Barabas het volgende:Geen toeval. Ik was niet overtuigd van Kramer. Voor de Eredivisie is hij echter meer dan goed genoeg. Twijfel echter nog steeds of het Europees gezien goed genoeg gaat zijn. Nu dus heel erg nuttig en beter dan verwacht.... Met Kramer gaan we lekker voor de schaal toch..Eerst de Coolsingel dan pas over Europa gaan denken lijkt me. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar denk ik nog lang niet aan eerst gaan we hem een stel wedstrijden missen en dan weer kijken hoe hij er dan weer voorstaat |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sorry je hebt helemaal gelijk Blufster |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nou Joris heeft weer goede stof!! |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Hoe laat is de zitting in Zeist? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aanklager: het is voldoende en reglementair bewezen. Wij eisen wederom drie duels schorsing en eentje voorwaardelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eindelijk: Van Benthem is aan zet. Hij stelt de waarneming van Makkelie ter discussie. Die heeft toch alles gezien? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beeldje voor beeldje geeft Van Benthem aan dat Makkelie alles heeft gezien. Maar hij verklaarde na afloop van niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Van Benthem praat, houdt Zeist de adem in. Maar dit lijkt toch een kansloze missie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Benthem: het gaat ook om trial by media, het is in de rust vijf keer herhaald. Het ging rondzingen in het stadion. Van Benthem: Er is geduwd en niet geslagen. En dat laat Van de Pavert ook weten in zijn verklaring. Net als Jan Lammers De Ruiter heeft zich teruggetrokken. Maar Van Benthem vraagt met klem: neem zijn verklaring zeer serieus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Benthem: een duw is maximaal geel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Benthem: actie was met de zwakke hand en met een open arm. Reactie op vreemde gedrag van Van de Pavert. Van Benthem: #Kramer is 26 jaar, heeft nog nooit directe rode kaart gekregen. Een aantekening: incident met Cillessen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We gaan naar finale hier in Zeist. Gelukkig maar, zou ik bijna zeggen. Aanklager duidelijk: dat voetenwerk, prima. Ik zie een tik. Aanklager wil straffen: er was hier duidelijk sprake van een gewelddadige handeling. Slaan is dat per definitie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Goede verdediging van van Benthem |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goed geanalyseerd door die 020 meneer..Geen energie overdracht dus een duw ;) |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Morgen om 10 uur de uitspraak....., ik weet het al......, 4 duels schorsing , waarvan 1 voorwaardelijk! Zo daar zijn we weer mooi vanaf, met de vriendelijke groeten, KNJB! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, de wekker maar zetten dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zou in en in triest zijn.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Drie duels, één voorwaardelijk is de eis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim: Kramer moet meer agressie in z'n spel leggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
4 jaar zitten... Onvoorwaardelijk 😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Thanks voor de updates Stylzz |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eis is 4 duels waarvan 1 voorwaardelijk, 3 duels schorsing dus. Denk typefoutje in de tweet van Mikos Gouka. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson