|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 11:42 schreef Barabas het volgende:[..] Wat mij betreft pas als ie de winnende in de CL-finale maakt. Hij doet gewoon zijn werk en dat doet ie goed. 4 gratis kaarten voor de wedstrijden tegen 020 als bonus op zijn gage lijken mij goed genoeg. Haha, gelijk heb je, maar was ff uitzinnig door de uitspraak :) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Terechte vrijspraak , anders had de knjb heel die duwende groep moeten vervolgen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die zijn veel te veel bezig met dauwen daar, stelletje gatstoemperts zijn het in Zeist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft dat goed ingeschat. Stelde niks voor.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Nou nu zie je waar alle selectieve verontwaardiging goed voor was. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Geweldig goed nieuws natuurlijk dit. Ontzettend blij en opgelucht dat we de komende wedstrijden gewoon met Kramer kunnen afwerken.
Van Benthem, weer goed werk verricht. Na Kuyt is hij de tweede deze week met een hattrick.
Daarbuiten moeten we wel zo eerlijk zijn dat we gewoon mazzel hebben gehad. Wat Kramer deed, mag natuurlijk niet. De aanvankelijke eis was natuurlijk totale onzin, maar nu is hij vrijgesproken omdat de aanklager het over slaan had en er een duw is. Een beetje slimme aanklager had subsidiair duwen genoemd en zo had Kramer alsnog geschorst kunnen worden(maar dan wel voor 1, hooguit 2 wedstrijden). Dat is gelukkig allemaal niet gebeurd, waardoor we ook komend weekend naar Kramer kunnen kijken. Neemt niet weg dat de spelers moeten oppassen met dit soort dingen, want dit blijft natuurlijk niet goed gaan.
Desalniettemin: wederom hulde voor van Benthem. En op naar de volgende wedstrijden, vol vertrouwen. We hebben er zin in!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 oktober 2015 door feyenoord!!! -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ben benieuwd of FOX deze vrijspraak ook 100 keer herhaald. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Toch is het een geweldige meevaller en een opluchting. Zoals het programma er nu uit ziet, zouden we tot aan de winterstop gewoon alles moeten kunnen winnen. 020 heeft een loodzwaar programma en zal toch 2 keer met vermoeidheid in de benen op het gras van een kolkende kuip komen te staan. Ik zie vooral kansen, hopelijk worden die verzilverd.... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Mooie tweet van Eus Roovers: Vrijspraak Kramer ervaart Ted vd Pavert als een klap in het gezicht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had t nooit verwacht..mooi |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi dit,inderdaad ook niet verwacht. Zegt ook veel over lulletje de aanklager,die kan beter ander werk zoeken. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zin volgens mij meer aanklagers die bij toerbeurt optreden. Nog één vrijspraak na rood en dan kunnen ze amsterdoms klaverjassen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
De soap rondom de slaande beweging van Michiel Kramer heeft voor Feyenoord een positieve wending gekregen. De spits werd dinsdagochtend vrijgesproken door de beroepscommissie van de KNVB.
"Ik ben vooral opgelucht eigenlijk", vertelt Kramer in gesprek met RTV Rijnmond. "De aanklager was heel duidelijk over het slaan, dat was het eigenlijk niet. Aan de ene kant was ik wel verbaasd, maar aan de andere kant ook niet. Ik weet dat ik niet geslagen heb", vervolgt de spits.
De aanvaller beseft dat hij voortaan werkzaam is voor een topclub, en dat daar meer media-aandacht bij komt kijken. "Het is wel duidelijk dat wanneer je bij Feyenoord zit, dat alles wat meer uitvergroot wordt dan bij andere clubs. De volgende keer zal ik hem gewoon een duwtje op zijn schouder geven, dan is er niets aan de hand", vertelt Kramer met een kwinkslag.
De vrijspraak is voor een groot deel te wijten aan Joris van Benthem, de huisjurist van Feyenoord. Op Twitter werd zelfs door supporters geopperd om een standbeeld te maken voor Van Benthem. "Een standbeeld voor een advocaat gaat wel heel ver. Hij doet gewoon fantastisch werk, gister ging hij er ook weer vol overgave zitten. Al het werk en energie die hij er in heeft gestoken, daar ben ik hem erg dankbaar voor", besluit de vrijgesproken Kramer.
Volgende wedstrijd iedereen alleen maar duwtjes tegen de schouder van die Pavert geven. De hele wedstrijd door. In de spelerstunnel al beginnen. Helemaal gek maken die homo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaan als aanklacht? Lekker stom dan. Duwen is sowieso lekkerder. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En lekker gedouwd allemaal mannen, goudemorgen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook lekker. Rue de Mouffetard. geinige winkeltjes. Was er maandag, geen markt. Zonde. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klinkt toch erg raar die straatnaam.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat heb je met die ouwe zooi en open riolen van vroeger, schijnt daar gewelddadig gestonken te hebben. Doet me eigenlijk wel denken aan die grachtengordel daarboven. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Chocolaterie Jeff de Bruges daar....Stonk daar totaal niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze hebben die sloot ook gesloten, vroeger was die open en daar schijnt de naam vandaan te komen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: In de Rue Mouffetard? die zeit toch ergens anders? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De KNFB doet goed zn werk dit seizoen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker, weet je ook eens hoe dat voelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe dat voelt? Dit is toch al jaren zo.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad. Iedereen is tegen jullie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dat verdienen wij ook gewoon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in.....
Jullie hebben die hulp ook keihard nodig.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Precies. Zeker dit seizoen, jullie zijn veruit superieur! Briljant. Fantastisch! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hoezo KNFB? Het was toch juist de knjb die Feyenoord wilde benadelen en teruggefloten werd door onafhankelijke partijen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 - 21:19 schreef Fart het volgende:Hoezo KNFB? Het was toch juist de knjb die Feyenoord wilde benadelen en teruggefloten werd door onafhankelijke partijen? Ga dr ff lekker tegenin, lekker laten snavelen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Inderdaad.... Steeds zeer onterecht Feyenoorders aanklagen en vele wedstrijden schorsing aan proberen te smeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Meerdere vestigingen. Ook op Mouffetard dus. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat heb je niet goed gezien, we spelen nog niet geweldig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is dat de vrouw van Kramer?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hè gezellig, ook zo blij dat het recht zegeviert Remco. Toppie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Aankomend dacht ik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke, liever hij als ik..
Maar wel leuk om te zien dat niet alle voetbal mannen vallen voor die golddiggers..
Wat is echte liefde toch mooi.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 - 21:19 schreef Fart het volgende:Hoezo KNFB? Het was toch juist de knjb die Feyenoord wilde benadelen en teruggefloten werd door onafhankelijke partijen? Precies.
Remco en zijn maatjes zijn de weg volkomen kwijt, maar dat weten wij hier natuurlijk allang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O20ranje enzo...Mag jaren doorgaan. Krijgen steeds meer mensen een hekel aan die club. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hey Remmes alles kits ? Gelukkig heb ik niet alle 45.000 van je posts gelezen want dan was ik ingelezen op t verkeerde forum hahaha... Maar dat ik dit ooit nog eens zou kunnen lezen van jou na die paar 1000 die ik inmiddels wel gelezen heb van jou.....ik zit mezelf in de armen te knijpen gewoon ! Bijzondere dag vandaag :) Wel vreemd dat menin Zeist een paar deurtjes verder op het kantoor van scholletje, Van Oostveen en de rest van de oranje sekte wel allemaal met een 020 brilletje op loopt. En daar is het al net zo'n feest als dat het bij het technisch hart en de toekomst is op het moment. De ironie dat die armoedzaaiers in Rotterdam uitgerekend dit seizoen de gifbeker wel eens door zouden kunnen gaan geven aan onze vrienden in Amsterdam ? Die trouwens 80 (!) miljoen + staan en beurgenoteerd zijn he ? the joy of that idea..... De komende confrontaties gaan een hoop antwoorden geven Remco.. suc6 en may the best team win... |
|
|
|