BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - donderdag 22 oktober 2015 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 00:35 schreef FR-Henk het volgende:
O20ranje enzo...Mag jaren doorgaan.
Krijgen steeds meer mensen een hekel aan die club.
LOL.... Is nog waar ook. Merk het aan de reacties die ik op mm Feyenoord shirts of op het feit dat ik een Feyenoorder ben, De sympathie voor de successen van hunnie die je toch vaak tegenkwam als Feyenoordfan verschuift steeds meer naar sympathie voor die jarenlange strijd van ons en de hunkering naar die titel. En de frustratie die het hebben van beperkte middelen daarbij oplevert vinden sommige mensen gewoon aandoenlijk hahaha... Nee hunnie die met een paar scheppen poen teveel al hun energie vernachelen ( das Bargoens ) aan vriendjespolitiek en gekonkel... Ik vind het wel eens tijd voor een beetje karma tijd voor een flinke gifbekerd voor die gasten, houden wij die denne appel en die bitterballenschaal wel een poosje in Rotterdam, en we beloven dat we niet zoals in Amsterdam nog wel eens gebeurde die schaal te laten kletteren....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 oktober 2015 - 07:46   quote  deeplink  
Ze vonden t nog niet genoeg, dus hebben ze ten Cate ook nog maar in dienst genomen.
Voor de jeugd, want ze moesten nu aldoor wel veel Feyenoord selecteren, dus dat moet anders.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 02:11 schreef tomson het volgende:

[..]

Hey Remmes alles kits ? Gelukkig heb ik niet alle 45.000 van je posts gelezen want dan was ik ingelezen op t verkeerde forum hahaha... Maar dat ik dit ooit nog eens zou kunnen lezen van jou na die paar 1000 die ik inmiddels wel gelezen heb van jou.....ik zit mezelf in de armen te knijpen gewoon ! Bijzondere dag vandaag :) Wel vreemd dat menin Zeist een paar deurtjes verder op het kantoor van scholletje, Van Oostveen en de rest van de oranje sekte wel allemaal met een 020 brilletje op loopt. En daar is het al net zo'n feest als dat het bij het technisch hart en de toekomst is op het moment. De ironie dat die armoedzaaiers in Rotterdam uitgerekend dit seizoen de gifbeker wel eens door zouden kunnen gaan geven aan onze vrienden in Amsterdam ? Die trouwens 80 (!) miljoen + staan en beurgenoteerd zijn he ? the joy of that idea..... De komende confrontaties gaan een hoop antwoorden geven Remco.. suc6 en may the best team win...
Dat laatste gaan we zeker meemaken. Leuke potjes toch. Ik heb alleen geen haat naar jullie toe. En als jullie winnen ben ik de eerste die je er mee zal feliciteren. En ja die kans is dit jaar groter dan andere jaren.

Van oostveen had al lang we moeten zijn. En blind had nooit hoofdcoach mogen worden. Maar datzelfde geld ook voor Hiddink natuurlijk.

Voor wat betreft die gifbeker. Ik weet het niet. Erg veel onrust rond de club. Maar dat houd je bij clubs als Ajax en Feyenoord toch altijd.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 08:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:41 schreef remco k het volgende:
De KNFB doet goed zn werk dit seizoen..
Fantastisch he..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoe dat voelt? Dit is toch al jaren zo..
Decennia's..!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 07:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste gaan we zeker meemaken. Leuke potjes toch. Ik heb alleen geen haat naar jullie toe. En als jullie winnen ben ik de eerste die je er mee zal feliciteren. En ja die kans is dit jaar groter dan andere jaren.

Van oostveen had al lang we moeten zijn. En blind had nooit hoofdcoach mogen worden. Maar datzelfde geld ook voor Hiddink natuurlijk.

Voor wat betreft die gifbeker. Ik weet het niet. Erg veel onrust rond de club. Maar dat houd je bij clubs als Ajax en Feyenoord toch altijd.
Poeh poeh en dan heb je de KNFB ook nog tegen. Wat een kutleven als jood zeg..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 oktober 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

Geschikt bevonden.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 08:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Poeh poeh en dan heb je de KNFB ook nog tegen. Wat een kutleven als jood zeg..
Maar dan doen ze het daar best knap toch. Alles tegen en toch zo vaak winnen. Dat verdient wel respect toch.
Tjabba
 Tjabba - donderdag 22 oktober 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Nope , 020 krijgt nooit respect.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 10:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar dan doen ze het daar best knap toch. Alles tegen en toch zo vaak winnen. Dat verdient wel respect toch.
Of een bloemetje..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 oktober 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Een graftak
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Bosje graftakken😂
VVout
 VVout - donderdag 22 oktober 2015 - 11:06   quote  deeplink  
Nog eens voor alle meelezers in dat neuzenforum. Als je niet in alle objectiviteit wil inzien dat geel op zijn plaats was bij de overtreding van Kramer en teleurgesteld bent dat je niet gematst bent dat hij 4 wedstrijden geschorst zou zijn, vraag je zelf dan eens af dat je wel heel zielig moet zijn dat je die discussie niet objectief durft aan te gaan. Ok uit partijdigheid jennen snap ik, maar het gaan melden bij onze forumscheppert, geen woorden voor man.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Och gosh heb je een ban gekregen..
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 11:08   quote  deeplink  
Is toch altijd hetzelfde bij die lui. Ze zijn vervelend en misplaatst arrogant.
VVout
 VVout - donderdag 22 oktober 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:08 schreef RenatoBos het volgende:
Och gosh heb je een ban gekregen..
Achterlijk toch, hou me uit persoonlijke confrontaties maar gewoon bij het thema Kramer en deel ze me in alle objectiviteit mee dat 4 wedstrijden schorsing overdreven is.

Heb ook een ban aangevraagd op het PSV forum, dat thema is ook veel te actueel en moeilijk een objectieve lijn in aan te houden. Kan ik beter ook forumlam gemaakt worden.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 11:17   quote  deeplink  
Stelletje jankerds daar, ik heb meegelezen en je zei niks verkeerds..
nr 10
 nr 10 - donderdag 22 oktober 2015 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 20:41 schreef remco k het volgende:
De KNFB doet goed zn werk dit seizoen..
Klopt. Net de oud-trainer van Feyenoord H. ten Cate binnengeh.... Oh, wacht.
nr 10
 nr 10 - donderdag 22 oktober 2015 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 oktober 2015 - 22:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, liever hij als ik..

Maar wel leuk om te zien dat niet alle voetbal mannen vallen voor die golddiggers..

Wat is echte liefde toch mooi..
Klopt, gebeurt bij jullie ook niet. Dat zijn namelijk geen mannen. amsterdom, stad van hasj en coke. Waar vrouwen zich vrouwelijk gedragen en de jongetjes ook.

En nou ophoeren naar dat kutforum van jullie zelf.
nr 10
 nr 10 - donderdag 22 oktober 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik haat jullie tot op het bot en als jullie winnen ben ik de eerste die jullie de blauwgevlekte tyfus toewenst. En als je niet begrepen hebt: ophoeren naar dat tyfusforum van jullie.
VVout
 VVout - donderdag 22 oktober 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:22 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Klopt, gebeurt bij jullie ook niet. Dat zijn namelijk geen mannen. amsterdom, stad van hasj en coke. Waar vrouwen zich vrouwelijk gedragen en de jongetjes ook.

En nou ophoeren naar dat kutforum van jullie zelf.
Verlaag je toch niet naar dat niveau van hun daar. Daar zien ze liever sneaky ballengeknijp dan een duidelijke correctieve duw zonder verdere intentie.

Wil gewoon zijn punt duidelijk maken aan sommige hoe welkom hij is op ons forum, de totale afgang zou zijn om hem te melden.
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:17 schreef RenatoBos het volgende:
Is inderdaad een opvallend laag niveau van haatzaaiende aard
nr 10
 nr 10 - donderdag 22 oktober 2015 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:28 schreef VVout het volgende:

[..]

Verlaag je toch niet naar dat niveau van hun daar. Daar zien ze liever sneaky ballengeknijp dan een duidelijke correctieve duw zonder verdere intentie.

Wil gewoon zijn punt duidelijk maken aan sommige hoe welkom hij is op ons forum, de totale afgang zou zijn om hem te melden.
Je hebt gelijk.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 22 oktober 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:33 schreef Barabas het volgende:

[..]

Is inderdaad een opvallend laag niveau van haatzaaiende aard
020 tokkies.
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Inderdaad... Tokkies...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Gokkies..😃
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 12:25   quote  deeplink  
😁
VVout
 VVout - donderdag 22 oktober 2015 - 13:09   quote  deeplink  
😁
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 10:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of een bloemetje..
Lief van je..
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:06 schreef VVout het volgende:
Nog eens voor alle meelezers in dat neuzenforum. Als je niet in alle objectiviteit wil inzien dat geel op zijn plaats was bij de overtreding van Kramer en teleurgesteld bent dat je niet gematst bent dat hij 4 wedstrijden geschorst zou zijn, vraag je zelf dan eens af dat je wel heel zielig moet zijn dat je die discussie niet objectief durft aan te gaan. Ok uit partijdigheid jennen snap ik, maar het gaan melden bij onze forumscheppert, geen woorden voor man.
Zielig gedrag dat zoiets gemeld wordt..

Ik ben zelf overigens van mening dat Kramer wel geschorst had moeten worden, maar Bazoer ook... Dit hoort gewoon niet thuis op het voetbal veld en hoort de rode kaart op te staan..

Dat is niets tegen Feyenoord of wie dan ook.. Spelers moeten gewoon hun handen thuis houden..
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:17 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb niks raars gelezen, alleen een andere mening..
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:28 schreef VVout het volgende:

[..]

Sorry, maar gedraag ik me op dit niveau? Volgens mij niet..
VVout
 VVout - donderdag 22 oktober 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar gedraag ik me op dit niveau? Volgens mij niet..
Daarom vraag ik ook genuanceerd te reageren en niet op soortgelijke wijze Remco.

En ja ik meld me als me ergens anders de mond wordt gesnoerd op een laffe wijze.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb niks raars gelezen, alleen een andere mening..
Gaat om de manier waarop Co..
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 14:09 schreef VVout het volgende:

[..]

Daarom vraag ik ook genuanceerd te reageren en niet op soortgelijke wijze Remco.

En ja ik meld me als me ergens anders de mond wordt gesnoerd op een laffe wijze.
Daar snap ik ook niets van.. Maar ook dat gebeurt, want anders komen ook wij niet aan zoveel mensen die hier regelmatig een ban hebben gehad..

Maar laten we lekker normaal blijven doen met zn allen, een mooi doordeweeks potje en een leuke in het weekend toch, er zijn maar weinig wedstrijden in Nederland die dezelfde lading hebben als deze..
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 16:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gaat om de manier waarop Co..
Tsja, dat gebeurt toch wederzijds. Kijk eens hoe er hier vandaag gereageerd wordt, daarmee praat ik het overigens niet goed aangezien ik er gewoon niet van houd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door remco k --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 16:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Tsja, dat gebeurt toch wederzijds. Kijk eens hoe er hier vandaag gereageerd wordt, daarmee praat ik het overigens niet goed aangezien ik er gewoon niet van houd..
Gebeurt wederzijds..? Als jullie hier met respect komen is er mijn inziens niks aan de hand. Diegene die hier komen om te trollen fik ik af..
Anyaway als je met een avatar van je club bij je rivaal gaat posten kun je dat ook wel verwachten..
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 16:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gebeurt wederzijds..? Als jullie hier met respect komen is er mijn inziens niks aan de hand. Diegene die hier komen om te trollen fik ik af..
Anyaway als je met een avatar van je club bij je rivaal gaat posten kun je dat ook wel verwachten..
Vind je dit niet wederzijds dan?

Dit poste je collega net nog.

"Ik haat jullie tot op het bot en als jullie winnen ben ik de eerste die jullie de blauwgevlekte tyfus toewenst. En als je niet begrepen hebt: ophoeren naar dat tyfusforum van jullie."
Barabas
 Barabas - donderdag 22 oktober 2015 - 16:30   quote  deeplink  
Geen collega van ons. Gewoon een haatzaaiende randmongool.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 22 oktober 2015 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

"Ik haat jullie tot op het bot en als jullie winnen ben ik de eerste die jullie de blauwgevlekte tyfus toewenst. En als je niet begrepen hebt: ophoeren naar dat tyfusforum van jullie."
Vrij netjes nog toch..😁

Zoals ik je al zei. Kan ook aan je avatar leggen..
Weet je wat ik zal de mijne eens aanpassen, kijken naar de reacties daar..😉
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 oktober 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Effe dit ik heb gisteren Dost gezien, ik denk dat over een jaartje Kramer gelijkwaardig of beter wordt
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 oktober 2015 - 18:18   quote  deeplink  
Kampioenschap verpissen weer begonnen hier?
Skip.
nr 10
 nr 10 - donderdag 22 oktober 2015 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 16:30 schreef Barabas het volgende:
Geen collega van ons. Gewoon een haatzaaiende randmongool.
Jij snapt het.
JanM
 JanM - donderdag 22 oktober 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon lekker wegblijven hier remco kkk!
Fart
 Fart - donderdag 22 oktober 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren Jan.
Zolang er daar een handvol posten, komen die drollen hier ook bovendrijven.
remco k
 remco k - donderdag 22 oktober 2015 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 17:27 schreef piet de paler het volgende:
Effe dit ik heb gisteren Dost gezien, ik denk dat over een jaartje Kramer gelijkwaardig of beter wordt
Beetje zelfde type speler inderdaad.. Ik houd er wel van hoor, sterk in de lucht, balvast en ook nog wel redelijk kunnen voetballen.. Denk alleen wel dat Dost wat doelgerichter is..
tomson
 tomson - donderdag 22 oktober 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 oktober 2015 - 11:16 schreef VVout het volgende:

[..]

Achterlijk toch, hou me uit persoonlijke confrontaties maar gewoon bij het thema Kramer en deel ze me in alle objectiviteit mee dat 4 wedstrijden schorsing overdreven is.

Heb ook een ban aangevraagd op het PSV forum, dat thema is ook veel te actueel en moeilijk een objectieve lijn in aan te houden. Kan ik beter ook forumlam gemaakt worden.
Hebben ze je weer een ban aangenaaid ? Pfffff ik heb het lang geleden al opgegeven daar. Zitten een berg ruggeprikkerts tussen. Heb al een paar keer vrij redelijk en beschaafd geprobeerd te communiceren met een paar figuren daar maar werd er verdomd onsportief bejegend. De meeste die je op andere fora en op de neutrale sectie spreekt zijn doorgaans wel redelijk maar daar zitten echt enge jongetjes tussen. Moet je eigenlijk niet willen maar soms word je er zelf ook behoorlijk obstinaat van. Internethooliganisme op zn best hahaha..
tomson
 tomson - donderdag 22 oktober 2015 - 23:44   quote  deeplink  
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 oktober 2015 - 23:50   quote  deeplink  
In elke groep, in elke sekte, in elk bedrijf, in elke samenscholing, in elke club zitten engerds.
Incalculeren als je elders gaat buurten.
tomson
 tomson - donderdag 22 oktober 2015 - 23:56   quote  deeplink  
Incalculeren als je de illusie hebt dat je tussen je eigen "gelijkgestemden" ook geen engerds hebt. Maar wat ze mij daar een paar jaar terug aansmeerden daar lusten de honden ook geen brood van. Maar zoals gezegd ik heb er al jaren geen boodschap aan wat ze daar vinden van ons of van onze spelers. En dat het ze daar geen reetje uitmaakt wat mijn mening over het akkefietje met Kramert was.. Lekker belangrijk ook hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 oktober 2015 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

0.0245890