|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 - 23:12 schreef tomson het volgende:[..] Hebben ze je weer een ban aangenaaid ? Pfffff ik heb het lang geleden al opgegeven daar. Zitten een berg ruggeprikkerts tussen. Heb al een paar keer vrij redelijk en beschaafd geprobeerd te communiceren met een paar figuren daar maar werd er verdomd onsportief bejegend. De meeste die je op andere fora en op de neutrale sectie spreekt zijn doorgaans wel redelijk maar daar zitten echt enge jongetjes tussen. Moet je eigenlijk niet willen maar soms word je er zelf ook behoorlijk obstinaat van. Internethooliganisme op zn best hahaha.. Jammer dat het gebeurt.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ben je nou nog niet opgerot. Feyenoorders bij dat forum van jullie worden verraden. Typisch amsterdomse eigenschap. En dan hier komen om te dissen en huilen wanneer er op je gereageerd wordt. Een jodenavatar hoort hier niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:10 schreef nr 10 het volgende:Ben je nou nog niet opgerot. Feyenoorders bij dat forum van jullie worden verraden. Typisch amsterdomse eigenschap. En dan hier komen om te dissen en huilen wanneer er op je gereageerd wordt. Een jodenavatar hoort hier niet. Er posten genoeg Feyenoorders regelmatig bij ons op een normale manier...
En wie zou ik hier dissen? Als jij je aangesproken voelt heb je wel een heel dun ruggegraatje.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vrede op aarde 020 ers die normaal praten geen probleem, tandmongolen wegwezen. Zo kunne w nooit genieten van een Feyenoord 020 met neusjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 15:10 schreef nr 10 het volgende:Ben je nou nog niet opgerot. Feyenoorders bij dat forum van jullie worden verraden. Typisch amsterdomse eigenschap. En dan hier komen om te dissen en huilen wanneer er op je gereageerd wordt. Een jodenavatar hoort hier niet. Dit is wel een beetje t niveau van een amoebe hoor |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijft toch een Feyenoorder hè, maar kan er gewoon niet aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 - 16:18 schreef remco k het volgende:[..] Er posten genoeg Feyenoorders regelmatig bij ons op een normale manier... En wie zou ik hier dissen? Als jij je aangesproken voelt heb je wel een heel dun ruggegraatje.. Kijk eens naar je enorme lulverhaal dat de kjvb Feyenoord altijd al heeft bevoordeeld. Hoe vaak is die bijtende hond die bij jullie heeft geseponeerd niet vrijgesproken of niet aangeklaagd omdat er geen 'opzet' in het spel was. Voor het bijten van Bakal heeft ie wel zes wedstrijden gekregen, waarvan er - omdat ie al verkocht was - het grootste deel bij Liverpool moest worden uitgezeten. Dat is puur dissen en de boel stangen. Hoeveel mensen met een Feyenoordachtergrond lopen daar rond in Zeist? En hoeveel ojoksieden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ja, ja. Ik haal het niveau van jouw amsterdamse vriendjes natuurlijk niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vrijspraak Kramer wordt óók alweer misbruikt om angst te verdoezelen. Angst voor een feest op de Coolsingel. Afleidingsmanoeuvres. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha, in dit geval, klopt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 13:00 schreef nr 10 het volgende:[..] Kijk eens naar je enorme lulverhaal dat de kjvb Feyenoord altijd al heeft bevoordeeld. Hoe vaak is die bijtende hond die bij jullie heeft geseponeerd niet vrijgesproken of niet aangeklaagd omdat er geen 'opzet' in het spel was. Voor het bijten van Bakal heeft ie wel zes wedstrijden gekregen, waarvan er - omdat ie al verkocht was - het grootste deel bij Liverpool moest worden uitgezeten. Dat is puur dissen en de boel stangen. Hoeveel mensen met een Feyenoordachtergrond lopen daar rond in Zeist? En hoeveel ojoksieden. Heel bijzonder, ga je er dingen bij halen van een speler die dadelijk 5 jaar weg is.. Heel apart, overigens ook nog eens zaken die niet kloppen maar goed..
Veel succes....
Jullie speelden een prima pot vandaag trouwens, gefeliciteerd met die overwinning.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
KRamer, als hij scoort heb je er wat aan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weinig verrassend. Dit is zijn spel. Als je hem in scoringspositie brengt schiet hij er bovengemiddeld veel in. Voor de rest speel je met een man minder. Zelfde type als Te Vrede eigenlijk, al lijkt Kramer net wat meer te kunnen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 20:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Weinig verrassend. Dit is zijn spel. Als je hem in scoringspositie brengt schiet hij er bovengemiddeld veel in. Voor de rest speel je met een man minder. Zelfde type als Te Vrede eigenlijk, al lijkt Kramer net wat meer te kunnen. Mwah, trekt wel regelmatig de boel open. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha.... Ook Goedemorgen. . Dan liever Kazim op die plek he |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Come on Kramer. scherp morgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook al raakt hij niks,hij loopt wel de ruimtes vrij voor anderen. Doet ie wel goed. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Ze willen Dirk met het hele team gaan bestrijden morgen.................., Mooi dan kan Kramer gewoon zijn gang gaan!!! Hahahahahahaha! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: He?! Kalimero? Hahahahahaha! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ghehe... bijzondere ervaring |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe over Kramer Kazim heeft de naam aangaand hard spel maar Krameer doet het. Alleen een beetje b Gaan oppassen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 10:42 schreef piet de paler het volgende:Effe over Kramer Kazim heeft de naam aangaand hard spel maar Krameer doet het. Alleen een beetje b Gaan oppassen Zet die fles drank eens weg Piet :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog niet wijn tijd om 14:00 uur regelmaat in het leven en een wijnttje bij de lunch maar dat telt niet mee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wordt nu tijd voor 2 goals. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Coole reactie. Mag die Kramer wel. Buitenbeen in het voetbal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Ik zag al die supporters, toen kwamen de tranen''
Michiel Kramer hoopt Feyenoord zondag aan de drie punten te helpen tegen zijn oude werkgever ADO Den Haag. ''Of ik juich? Dat lijkt me wel, hè. Nog geen drie maanden geleden trainde ik daar nog. Maar zondag gaat het om de punten.''
Dat vertelt de spits in het Algemeen Dagblad. Vlak na het eindsignaal tegen Ajaks werd Kramer emotioneel. ''Toen hoorde ik 'You'll never walk alone'. Liep ik daar in mijn eentje langs de tribunes. Als klein jongetje zat ik daar al. Ik zag al die supporters, zo uitzinnig van vreugde. Je weet wat die mensen voelen. Toen kwamen de tranen.''
Ajaksmietjes zette vervolgens het telefoonnummer van Kramer online. ''Zat ik met mijn vader na de wedstrijd te sms'en, kwamen er opeens honderd berichtjes tussendoor. Ik zeg eerlijk: het interesseert me geen reet. Neem ik toch gewoon een nieuw nummer? Al is het wel de schaamte voorbij. Ik lees vooral berichtjes over vreselijke ziektes. Dat ik de kanker kan krijgen en zo. Of dat mijn moeder me bij mijn geboorte had moeten inslikken.'' |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Held. Ik hoop dat ie er tegen de joden volgende week 5 maakt. Met het hoofd, met links en rechts van dichtbij en van afstand. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 16:43 schreef nr 10 het volgende:Held. Ik hoop dat ie er tegen de joden volgende week 5 maakt. Met het hoofd, met links en rechts van dichtbij en van afstand. Al maakt ie alleen de winnende maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert, die gaat janken als ie scoort.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Totaal niet gezien vandaag.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond het al niet de gewenste spits. En maakt dat steeds vaker waar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Als hij geen strafschop geeft, is het klaar''
Michiel Kramer kon geen potten breken in de wedstrijd tegen zijn oude club ADO Den Haag. De spits kwam nauwelijks in het spel van Feyenoord voor. Volgens de spits lag het tempo van Feyenoord te laag, waardoor ADO Den Haag zijn eigen spel kon spelen.
"Als je hier verliest, kan je hier niet vrolijk van worden, begint hij tegenover RTV Rijnmond. Wij waren gewoon veel te slordig aan de bal en het tempo lag te laag waardoor ADO Den Haag het kon belopen. Er waren vanmiddag net iets teveel fouten bij ons. Ik wil iedere wedstrijd winnen en je had hier moeten winnen. Het doet pijn, ik ben er ziek van.
De spits wist, evenals in de wedstrijd tegen Ajaks, niet te scoren. "Volgens mij deed ik niet veel anders dan de vorige wedstrijden, maar toen wist ik de scoren of gaf ik een assist. Je ziet dat de aanvoer minder was, vergelijken met de vorige wedstrijden. Ik kan misschien meer doen of als team moeten we beter functioneren.
De Rotterdammer hadden ook recht op een penalty, na een duel tussen Kramer en ADO-verdediger Wormgoor. "Ik had niet het idee dat de verdediger van ADO naar de bal keken bij een voorzet, maar naar mij. Het is nu makkelijk zeggen dat we een penalty hadden moeten krijgen, maar als de scheidsrechter geen strafschop geeft, is het klaar.
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Klaar als een klontje Michiel. Maar je was wel bijzonder matig vandaag. |
|
|