|
|
RenatoBos
|
|
|
Die moves heb uk hem bij ons nog niet zien maken..👀 |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Toen was ie nog 20 kilo lichter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Duidelijk ja, daar is het net nog een broekie.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2015 - 15:33 schreef BertusBadeend het volgende:[..] Als hij had gekozen voor nog een jaar Kazim was zijn positie door druk van supporters onhoudbaar geworden. Hij wilde kramer in eerste instantie niet maar iedereen stond erop. Dus ja, hij denkt fuck it, let's do it. Je kunt je aan Kramer niet echt een buil vallen; als je geen Europees voetbal speelt en dus alleen in de Eredivisie en beker moet spelen dan voldoet hij. Uiteraard moet hij dan wel goed aangespeeld worden, want tot nu toe blijven die hoge voorzetten van de zijkant vaak achterwege. Als het allemaal klopt dan maakt hij "gewoon" 20 goals of een paar meer.... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2015 - 20:10 schreef Barabas het volgende:[..] Je kunt je aan Kramer niet echt een buil vallen; als je geen Europees voetbal speelt en dus alleen in de Eredivisie en beker moet spelen dan voldoet hij. Uiteraard moet hij dan wel goed aangespeeld worden, want tot nu toe blijven die hoge voorzetten van de zijkant vaak achterwege. Als het allemaal klopt dan maakt hij "gewoon" 20 goals of een paar meer.... Voorzetten zijn een consistent probleem van Feyenoord. Tegen Twente zag je het ook, of de bal wordt over de grond teruggespeeld richting 16, of hij gaat hoog over Kramertje heen. Als voorzetten tegen Twente beter waren geweest had Kramer er gewoon 3 gemaakt. Hij is een beperkte speler. Voorzetten moeten goed zijn. Anders kan je beter Kazim er neerzetten |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dan hadden ze Kramer net zo goed niet kunnen halen... Je mag toch aannemen dat er een gedachte achter zit... lijkt me zo. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 november 2015 - 20:35 schreef Barabas het volgende:Dan hadden ze Kramer net zo goed niet kunnen halen... Je mag toch aannemen dat er een gedachte achter zit... lijkt me zo. Gedachte zal zijn geweest dat je met Kuijt, Karsdorp en Elia voldoende goede voorzetten krijgt om hem te laten renderen. Als je puur naar goede voorzetten kijkt, dan haalt ie een prachtig gemiddelde.
Feit dat ie pas op 4 staat zegt voldoende :D |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Te weinig hoge voorzetten dus... Kunnen ze naast corners en vrije trappen ook op trainen... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Inderdaad. Toch vind ik kwaliteit van corners en vrije trappen ook ondermaats momenteel. Allemaal van die rare lage ballen steeds |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Valt op te trainen... Gaat al heel erg lang niet goed genoeg... Wordt er al die tijd dan niet op getraind? Lijkt bijna wel zo... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
3x in het netje. . Heerlijk. .. HELD |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zijn tweede goal was echt een schitterende. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier is ie voor gehaald.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dan ook tegen betere ploegen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met goeie assists dan he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het was prima. Maar wel tegen het rechterrijtje he. Nu nog opstaan in de grote wedstrijden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Normaal lieten we punten liggen door gebrek aan goals tegen de kleintjes. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt..het was vandaag ook goed,ik ben alleen nog niet overtuigd. Hij houdt iig Kazim op de bank. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KRAMER: HEERLIJK OM EEN HATTRICK TE MAKEN
Michiel Kramer was zaterdag de gevierde man bij Feyenoord. De spits was driemaal trefzeker in de Rotterdamse derby en had zodoende een levensgroot aandeel in de overwinning. Met 2-4 winnen en drie keer scoren, dan lijkt het me logisch dat ik erg blij ben, zei Kramer na afloop van het duel op Woudestein.
De eerste twee van zijn drie doelpunten maakte de spits met zijn hoofd. Zo verlengde hij kort voor het einde van de eerste helft bewust een afstandsschot van Rick Karsdorp, terwijl hij een kwartiertje na rust een voorzet van diezelfde Karsdorp keihard tegen het net kopte. Hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst noemde het echte spitsengoals. Dat klopt ook wel, zei Kramer daarover. Dit is mijn eerste hattrick voor Feyenoord, dat geeft een heerlijk gevoel.
De kopbal waarmee Kramer de voorzet van Karsdorp tot doelpunt promoveerde betekende de 1-3 voor Feyenoord, waarmee het duel beslist was. De spits erkende dat Feyenoord de wedstrijd eigenlijk al eerder in het slot had moeten gooien. Vooral in het eerste half uur waren we heer en meester, maar kort voor rust kregen we die tegengoal. Daardoor wisten we dat we in de tweede helft scherp moesten beginnen. Dat hebben we gedaan.
Voor Feyenoord betekende de overwinning bij Excelsior de tweede driepunter op rij, nadat vorige week FC Twente werd verslagen. We willen met dit laatste competitieblok het jaar goed afsluiten, zei Kramer. Met zes punten uit twee wedstrijden zijn we goed op weg, dat geeft extra vertrouwen.' Bron: Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Paar goeie voorzetten. en nu beste spits ter wereld :p |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De Kramer waar ik op hoopte. Mag 90 minuten houteklazen als hij er maar een paar inkletst |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je bent er ook vroeg bij voor een zondag... Nog in Thailand ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Stelletje nachtkwakers, maar wees eerlijk Excelsior gaf ook wel de ruimte om zulke dingen mogenlijk te maken. Bij kompakte verdedigingen met wat meer kwaliteit voor de goal ben ik weer bang dat er weinig bij Kramer aankomt en zelf de ruimte en mogenlijkheden forceren zie ik hem niet zo gauw doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dadelijk denkt ie nog dat Blind voor hem op bezoek kwam :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan heb je het Intervieuw niet geluisterd zeker.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha origineel :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgende week nog maar een keertje kramert |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Weet je, ik vind het allemaal prima''
De kritiek op Michiel Kramer zwelde de afgelopen weken aan. Met zijn eerste treffer in De Kuip hoopte hij daar een einde aan te maken en zeker na zijn hattrick tegen Excelsior is men in de ochtendkranten weer lovend over de spits.
''Weet je,'' zegt Kramer tegenover het Algemeen Dagblad. ''Als ik niet scoor, dan ben ik lui en zwak. Dan doe ik niks. Ik vind het allemaal prima. Hoeveel balcontacten ik tegen Excelsior had? Geen idee. Dus hoeveel ik de bal heb geraakt, dat vind ik ook niet zo relevant. Maar laten we zeggen minimaal drie keer. Toch?''
In de lucht is de boomlange aanvaller dominant. ''Die kwaliteit heb ik altijd gehad. Maar waarschijnlijk hebben jullie dat niet gezien. Bijvoorbeeld in de Jupiler League bij Volendam. En zat de bondscoach op de tribune? Prima, hoor. Als die man naar deze wedstrijd wil komen, is dat zijn zaak. Toch?'' |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij kan me niet bekoren als speler, vind hem laconiek overkomen. Hij is niet mijn type speler. Maar als persoon vind ik hem volwassen overkomen op de tv en andere zijn tevreden. Dus blijf dan maar gewoon je ding doen en maak ons elke week blij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kiprich was ook zo'n type. Held.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
vergelijk kramer niet met pppfff kiprich aub |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weerbarstig, eigenzinnig ventje. Dat mag ik dan wel weer. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
vind hem ook te laconiek, weinig passie uitstraled. maar, als hij er 15-20 inlegt, en Kuyt ook, komen we al aardig in de buurt van de Coolsingel. Mijn mond is dus nog even gesnoerd |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In het geval van lui ogen zie ik die vergelijking wel.. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Slimme voetballer....levensgevaarlijke spits...!! ...wil het nog wel eens zien als hij vaker goed zou worden aangespeeld....maar ja..types als Bilal gaan liever voor eigen succes door de bal op tweede ring te rammen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben nog lang niet overtuigd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gewoon goed aanspelen. Het is geen Van Basten of Batistuta.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geboycot bij voetbal inside speler vd week. Een hattrick betekent nog geen nominatie hahaha. |
|
|
|