|
|
FR-Henk
|
|
|
Boycot? Welnee, zo geweldig was ie verder niet. En bedank Auassar. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hij was knudde idd. Maar Feyenoord spelers worden inmiddels systematisch geweerd omdat ze het niet leuk meer vinden elke week met dat ding naar de kuip te moeten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die prijs is uitermate geschikt om aan je vijand te geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Lol, die jankmuil van een trainer is speler van de week. Die klootzak van een Gijp mocht in zijn Heerenveentijd natuurlijk alles van hem. Wordt zo terugbetaald. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt, speelde voor de rest ook als een natte krant. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Wat een geweldige speler was dat he... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mijne ook! Één van de.... maar het zijn er niet veel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deed belangrijke dingen vandaag . Heracles had de handen vol aan hem , en n prima goal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 december 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goede spits voor Feyenoord. In de Eredivisie dan he.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
idd...voor de rest helemaal niks. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
10 wedstrijden en 3 invalbeurten, 8 doelpunten.
Gaat de goede kant op, was vandaag lekker vervelend, Heracles had er de handen vol aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet wel zeggen dat ie een paar keer recht had op een vrije trap. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wellicht wel, maar als je uitdeelt.... De scheids liet veel gaan. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kan uitdelen, maar ook ontvangen. Loopt niet te zeiken als ie een schop krijgt. Was even bang dat hij die Fledderus een beuk had gegeven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 december 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 06 december 2015 - 21:21 schreef moa het volgende:10 wedstrijden en 3 invalbeurten, 8 doelpunten. Gaat de goede kant op, was vandaag lekker vervelend, Heracles had er de handen vol aan. 9 goals zelfs.
Hij doet het prima. Als hij maar genoeg krediet heeft als hij een paar keer niet scoort. Was blij dat Gio niet Kazim in liet vallen voor laatste gedeelte van de wedstrijd. Kramer kan namelijk ook aan het eind nog scoren, dat zagen we gisteren.
Dat vervelende is prima, maar moet hij niet gaan overdrijven, dan kan het tegen hem gaan werken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik erg me (woord vh jaar) groen en geel aan hem. Hij doet mij denken aan een teamgenoot van vroeger. Kon ook niet voetballen maar scoorde ook altijd. Blijf maar scoren dan vind ik het prima. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Misschien wel de beste spits ooit. Wat was dat een geweldenaar! Jammer dat ik hem niet zo veel aan het werk heb gezien, maar hij was goeeeeddd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sluit ik me bij aan, geweldenaart was het.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hoe Kramer gisteren speelde moet Feyenoord toch over na gaan denken in de winterstop om de Leeuw weg te halen bij Fc. Groningen hij is een veel betere voetballer. Dan gaan ze Kazim maar verkopen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De Leeuw... langverwachte topper waar we allemaal op zitten te wachten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kom op zeg bluffert... middelmatige voetballer hoor... Kramer ook, maar waarom zou je de ene voor de andere inruilen? We hebben in de zomer geld genoeg om wat beters dan De Leeuw te halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat klopt, want de Leeuw is straks transfervrij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mag ie mooi verzilveren in China of India of de zandbak. Heeft simpelweg niet het gewenste niveau. Beetje van het kaliber Kazim als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De Leeuw kan nog enigzins voetballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kom op Kramer. Morgen hebben we je weer nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep. de Leeuw had toch een betere optie geweest. Niet meer doen. Kramer is er al. Beter een spits halen die echt een stuk meer bagage heeft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Benieuwd door wie hij zich nu weer zal laten provoceren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou ie door hebben dat de wedstrijd al begonnen is? ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoe kan Feyenoord toch overstag zijn gegaan met deze jongen? Dit gaat niet goedkomen, niet zijn schuld natuurlijk, hij kan niet beter. Te weinig kwaliteiten, terwijl de leiding dit donders goed in de gaten had. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als ze hem vaker goed aanspelen dan scoort ie wel....
Wordt dat nagelaten? Dan ziet het eruit zoals het er vanmiddag uitzag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat kan toch niet. Voor de rest doet hij he-le-maal niets. Ja buitenspel lopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Flanken geven geen bruikbare voorzetten, deze spits moet je door de lucht aanspelen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Zo'n spits was ie, is ie en blijft ie.
Goed aanspelen en hij maakt er meer dan 20.... in de Eredivisie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet helemaal, ik heb vandaag toch vaak genoeg gezien dat hij op de verkeerde plek stond. Niet alleen vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact..1e paal inlopen zat er niet in, of juist in de weg lopen. Traag reactievermogen tijdens aanvallen. Ik heb misschien een glaasje citroensap op maar het is helemaal niks. En DAT verwijt ik Feyenoord wel in deze. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Vandaag een collectieve offday. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Nou zeg, Kramer viel wel negatief op tussen al deze geweldenaren vandaag. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zou er ook één speler uithalen om kapot te maken bij een collectieve offday.
Dat lucht zo lekker op! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij heeft al vaker zo gespeeld, niet alleen vandaag. Kritiek is terecht. |
|
|