|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga in je magnetron zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Strooien met feiten is mijn ding.
Is best jammer voor discussies. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ha!
Is die ene procent al rond by the way? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Feiten leiden ook weer tot discussies: okee of niet okee. Enzovoort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Plus dat feiten vaak achterhaald worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En dat leidt vervolgens tot nieuwe discussies. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kalkoen met verlengde rug? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het kardinale punt daar wijken wij graag van af,ik zalje zeggen dat ook kramer het niet gaat redden.u zult het zien en beleven de man is kopsterk en een stormram met weinig technik.Hij zal dan ook wel zijn doelpuntje mee pikken.Het is geen Pelle ,Thomasson ,en al helemaal geen Guidettie. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ik schat hem in, mocht het definitief zijn dat hij tekend op 18 in de top. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 03:41 schreef Fer 1 het volgende:Het kardinale punt daar wijken wij graag van af,ik zalje zeggen dat ook kramer het niet gaat redden.u zult het zien en beleven de man is kopsterk en een stormram met weinig technik.Hij zal dan ook wel zijn doelpuntje mee pikken.Het is geen Pelle ,Thomasson ,en al helemaal geen Guidettie. Het kardinale punt waar wij graag van afwijken ? Klap op je harses gehad met de dikke van Dale of zo ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij had toch afscheid genomen van dit forum.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb het idee dat Kramer niet van een beter niveau is dan te Vrede en wat vele van te Vrede denken is bekend. Ik stel dan ook voor Fer zijn reactie gewoon mede te overwegen en de dikke van dalen in de kast te laten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat we überhaupt nadenken over zo'n houthakker die een gelukkig seizoen gedraaid heeft. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:Dat we überhaupt nadenken over zo'n houthakker die een gelukkig seizoen gedraaid heeft. Zie hem sowieso liever dan die die Te Vrede. Dus is als hij komt en Te vrede gaat een versterking voor de aanval. Hebben we hard nodig. En wie weet verrast tie ons allemaal. Pelle scholden we eerste instantie ook allemaal op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pellè heb ik vanaf dag 1 toegejuicht. Ik had m toen tegen Feyenoord een briljante pot zien spelen voor AZ.
Kramer heb ik nog nooit wat briljants zien doen. Middelmaat. Te Vrede niveau. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:Dat we überhaupt nadenken over zo'n houthakker die een gelukkig seizoen gedraaid heeft. Zelfs Fräser twijfelt aan hem, 't is dat ie er in de laatste minuten er altijd gelukkig één maakt en hem eigenlijk niet buiten de basis kan houden, zij hij. Fräser moet dus ophouden hem Feyenoord aan te willen smeren, die spreekt zich hiermee tegen ons. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De directie gaf ook al eerder aan dat Kramer niet de spits is die zij zoeken. Daar vertrouw ik op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 10:09 schreef VVout het volgende:[..] Zelfs Fräser twijfelt aan hem, 't is dat ie er in de laatste minuten er altijd gelukkig één maakt en hem eigenlijk niet buiten de basis kan houden, zij hij. Fräser moet dus ophouden hem Feyenoord aan te willen smeren, die spreekt zich hiermee tegen ons. Huh ik las juist dat fräser met hem rond de tafel wilt voor een meerjarig contract.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 11:18 schreef RenatoBos het volgende:[..] Huh ik las juist dat fräser met hem rond de tafel wilt voor een meerjarig contract.. Ja, maar zal die uitspraak niet snel vergeten van hem afgelopen seizoen. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Er moet eerst een spits vertrekken? Betrek te Vrede in de deal. Te Vrede naar ADO en wij Kramer. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Hallo Rakkers.....Was ff foetsie... Geen tijd, geen zin, veel werken (buitenland), veel in het stadion..... Allemaal Kut smoesjes nu van mij maar was er ff overal klaar mee. Heb weer wat reacties van die rare meeuw gelezen..hahaha. Ad-rem FR HENKIE. Mopper smurf Stylzz.... Tomson is nu Popeye geworden...JULLIE maken deze forum wel... Sorry als ik mensen vergeten ben... hej Dr. love is ook nog steeds in the air zie ik...Enne Lijdt die Lijdensweg ook nog steeds zo. Niets veranderd hier dus hahaha.
Ff nergens om... 99% Kramer naar Feyenoord. BULL SHIT... Michiel neemt voorlopig geen telefoon meer op als van Geel belt. Voelt zich een beetje in de zeik genomen. Had bij wijze van spreken gratis gekomen.... hoe ik dit weet... laat ik het zo zeggen. Allemaal gehoord op een BBQ met de hoofdrolspeler zelf.
Zo, iets zinnigs heb ik niet meer om te zeggen dus dat was mijn post voor dit jaar weer. LOL.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rare meeuw.....??????
Hopelijk ben je het snel weer zat..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 13:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:Er moet eerst een spits vertrekken? Betrek te Vrede in de deal. Te Vrede naar ADO en wij Kramer. Doe Manu erbij en houd de beurs gesloten.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
*proest* nu gaat die Lovert jou ook een tuinkabouter noemen let maar op.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hahaha 😂😂...neeh jullie niet. Maar wel een aantal azijnzeikers. Wat zeg ik nou? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja, sorry....hou wel van jouw gemopper. Dus ja...een moppersmurf.😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha, vind t prima hoor. Ik ben in mijn leven nog nooit smurf genoemd. Dus dat is wat nieuws. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maak er maar lange Jan van.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Dit bedoel ik nou met een rare vogel...hahaha.😅😅😅 |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Hej... hoor net dat Michiel toch in gesprek gaat met Celtic. voor ons/ mij betekent dit een leuk reisje naar Glasgow maar zie hem liever op Zuid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2015 door koekie -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee een blauwharig beest is vrij normaal in ons straatbeeld, ksst ksst..😉 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ey RB wie zijn al die gasten |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2015 - 19:34 schreef koekie het volgende:Hej... hoor net dat Michiel toch in gesprek gaat met Celtic. voor ons/ mij betekent dit een leuk reisje naar Glasgow maar zie hem liever op Zuid. Den haag zuid? Hebben ze daar ook een voetbalclub dan? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Nelom en Immers er nog bij !!! |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Ze bedoelden waarschijnlijk 0,99% typ foutje kan gebeuren. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Welkom yugobosna, ondanks je al langere aanmelding..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 juli 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Bedankt! Ja ik weet het was meer van het lezen en ook helemaal vergeten dat ik al een account heb. Zal nu meer aanwezig zijn !! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo'n vermoeden had ik al want je kwam best al ingeburgerd over, mooi man..👍 |
|
|
|