|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eensert, wie had dit kunnen bedenken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toen ie gehaald werd, serieus..(?) |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Kramer moet hoge ballen krijgen,maar die krijgt hij niet,hij is een echte (top)kopper netzoals de Jong bij psv,maar ja die krijgt ze wel op maat! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker. Althans gepitched dat t zou kunnen werken en ik t een goede aankoop vond. Gebaseerd op de wijze waarop hij met AZ tegen ons speelde.
Dat was precies wat er uiteindelijk uitkwam. Lucky shot, zeker. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Knap hoor, ik had er echt totaal geen vertrouwen in.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hansie Hansie was de enige die er in geloofde van het mediawereldje. En of hij gelijk had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voldoet eigenlijk gewoon aan de verwachtingen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Speelt in ieder geval naar mijn verwachting inderdaad.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En nu de buitenspelers leren dat ze hem op kophoogte van de zijkant moeten aanspelen en dan voldoet hij boen de verwachtingen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zit er met Dirk niet echt in, denk ik.
En eerlijk gezegd vraag ik me bij Elia hetzelfde af: Ze trekken allebei in de meeste gevallen naar binnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus, beste optie.............................................................Anass |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Tsja... Wat mij betreft gaan Dirk en Elia samen voorin staan.
Dus de beste optie lijkt mij nog steeds 5-3-2 of 4-4-2 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is zinloos zonder scorende middenvelders. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ook naar de mijne en daarom vreemd dat Te Vrede verkocht is en hij gehaald.. Maar nu krijg hij de kans om het verschil aan te tonen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
N.a.v. Reactie Van Geil
Is ook zo... daarom zit die titel er ook nog niet in. Maar ik ben er wel van overtuigd dat onze verdedigers én aanvallers veel beter uit de verf komen. Karsdorp heeft plenty energie en vermogen om de rechterkant te bestrijken en een centrum met Van Beek, Botteghin en Kongolo is echt verschrikkelijk sterk. Dirk en Elia zijn net zo complementair aan elkaar als Dirk destijds met Salomon.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 januari 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op woensdag 23 december 2015 - 14:56 schreef impreza het volgende:Kramer moet hoge ballen krijgen,maar die krijgt hij niet,hij is een echte (top)kopper netzoals de Jong bij psv,maar ja die krijgt ze wel op maat! Je bent alleen vergeten dat Kramer met zijn rug richting het goal praktisch geen duel wint. Lengte voorspelt niet direct het vermogen om als aanspeelpunt te fungeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je speelt, laat t ons zien waarom. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog lang geen Ove Kindvall of Jozsef Kiprich
Dus haal Alfred Finnbogason op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Morgen weer naar Pilala Kramer in de spits kijken..Zou hij hardlopen hebben geleerd in de winterstop? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Normaal wordt de zwakste schakel gewisseld maar er werd weer n's anders gedacht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is dit vreselijk zeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vreselijke waardeloze lul. Zelfs Charisteas had meer voetballend en scorend vermogen.
Kansloos.
Doorselecteren en optyfen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hahaha, oh wat erg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ja .. kijk dit soort type spits heeft dat nu eenmaal. Als je m niet kunt bedienen , wissel m dat in de rust. Dit leek nergens op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:08 schreef van geil het volgende:[..] Ja .. kijk dit soort type spits heeft dat nu eenmaal. Als je m niet kunt bedienen , wissel m dat in de rust. Dit leek nergens op. Mee eens. Zo speelde Kramer vorig jaar ook bij Adeau. Het zou geen verrassing moeten zijn hoe hij speelt. Voetballend doet ie niet mee. Dat is nu eenmaal een gegeven, dus als je hem opstelt moet je hem goed bedienen. Nu heeft ie wel een aantal redelijk tot goede kansen gehad natuurlijk. Dus ook zijn killerinstinct liet hem in de steek vandaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik heb het altijd al gezegd, NIET halen. Middelmaat, waardeloos spitsje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus heb je helemaal niets aan hem. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, je bent niet de enige die vooraf al grote twijfels had. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
maar we moeten het ermee doen een zeer goede en mooie kans gehad als die gezeten had was het een held. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja, als als als.
Niks als, middelmatige teringzooi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In de volksmond v Geeltjes . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: lijkt ons forum wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar die verdienen gemiddeld stukken minder, en zijn geen TD die er dagelijks mee bezig is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat van Geel heeft gepresteerd, had elke simpele lul die je van straat plukt ook wel gekund. Voor een minder salaris. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nee hoor, die simpele lul had Kazim niet vastgelegd. ;) |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Kazim krijgt nu indirect de schuld van verlies, wat een pokke zooitje bij mijn cluppie. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:04 schreef Appie53 het volgende:[..] Kazim krijgt nu indirect de schuld van verlies, wat een pokke zooitje bij mijn cluppie. Mijn opmerking was met een knipoog he. Voor deze wedstrijd is Kazim niet of nauwelijks van belang geweest. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:04 schreef Appie53 het volgende:[..] Kazim krijgt nu indirect de schuld van verlies, wat een pokke zooitje bij mijn cluppie. Zwak excuus van Gio |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 18:04 schreef Appie53 het volgende:[..] Kazim krijgt nu indirect de schuld van verlies, wat een pokke zooitje bij mijn cluppie. Gio zei alleen dat het wel invloed had, vooraf. Niks vreemds aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Wat een suffe reacties weer hier zeg. Hij had idd die kans moeten maken. Dan was hij de HELD geweest zoals Piet het zegt. Je hebt helemaal geen Fuck aan Michiel als hij niet goed bediend wordt. Alleen Dirk kan een fatsoenlijke voorzet geven...
Tuurlijk Het is allemaal. De schuld van Michiel dat we 1 puntje uit de laatste 3 wedstrijden hebben gehaald...hahaha. ..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 januari 2016 door koekie -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had t niet beter kunnen zeggen. |
|
|
|