|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Welnee, prima gozer, al vaker gezegd, maar Feyenoord heeft meer nodig dan iemand die alleen tegen ballen aan kan lopen.
Helaas maar waar, vandaag echt compleet nutteloos. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lees je eigen post eens na. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 21:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Welnee, prima gozer, al vaker gezegd, maar Feyenoord heeft meer nodig dan iemand die alleen tegen ballen aan kan lopen. Helaas maar waar, vandaag echt compleet nutteloos. Daar ben ik met je eens. Vandaag was heg niet best.Maar denk wel dat Feyenoord wel iets aan hem kan hebben als hij goed gebruikt wordt. Met Clasie en schaken had hij beter gepast in het systeem. Had ook een beter rendement gehad.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben t wel met je eens dat t bezopen is om Te Vrede weg te doen, Kramer te halen , hem eerste spits maken met Elia op links en Kuyt op rechts. Dat kan alleen genie v geel bedenken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 21:30 schreef koekie het volgende:[..] Daar ben ik met je eens. Vandaag was heg niet best.Maar denk wel dat Feyenoord wel iets aan hem kan hebben als hij goed gebruikt wordt. Met Clasie en schaken had hij beter gepast in het systeem. Had ook een beter rendement gehad.. Maar die zijn er niet he. En dan nog, had je daar ook Te Vrede neer kunnen zetten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je ziet het niet. Je laatste zin is net zo.
Maar goec, Kramer krijgt ze ook niet fijn op het hoofd, nee, maar z'n spelinbreng is zo minimaal. Te vaak onzichtbaar, geen techniek, eenvoudig op in te stellen als tegenstander.
Had niet gekocht moeten worden. Zag ik nog liever Michael de Leeuw. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Met soort gelijke spelers. ..als die 2.. Te Vrede kom op zeg... Heb je hem gisteren zien stunten... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 21:38 schreef FR-Henk het volgende:[..] Je ziet het niet. Je laatste zin is net zo. Maar goec, Kramer krijgt ze ook niet fijn op het hoofd, nee, maar z'n spelinbreng is zo minimaal. Te vaak onzichtbaar, geen techniek, eenvoudig op in te stellen als tegenstander. Had niet gekocht moeten worden. Zag ik nog liever Michael de Leeuw. Nee. Vind het niet fijn als mijn woorden verdraaid of uitgeknipt worden. .vandaar mijn opmerking... Michiel weet zelf ook dat het kut gaat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 21:34 schreef van geil het volgende:Ik ben t wel met je eens dat t bezopen is om Te Vrede weg te doen, Kramer te halen , hem eerste spits maken met Elia op links en Kuyt op rechts. Dat kan alleen genie v geel bedenken. . |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja iid ..Lekker belangrijk . En een mooie terugspeelbal gegeven.. blij dat hij in Friesland zit. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hebben ze per ongeluk die schaatser gekocht ofzo, want voetballend is het een grot onbenul. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Charisteas was nog beter. Echt waar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nauwelijks aanspeelbaar en maakt zich niet eens aanspeelbaar. Statisch. Met Kramer speel je met 10 man. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat een uitspraak van Kramer, het is niet onmogelijk 8 punten achterstand nou laat het dan a.s. zondag zien en de rest van de wedstrijden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha! Wordt behoorlijk afgeserveerd door van Hanegem. Die ouwe heeft een punt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ff een rondje van Geilen:
quote: quote: quote:Op zondag 26 juli 2015 - 15:41 schreef Stylzz het volgende:Met Kramer ook niet. Zet dan Kuyt in de spits , met Bilal, Boëtius ofSleegers ernaast quote: quote:Op maandag 27 juli 2015 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:Dat we überhaupt nadenken over zo'n houthakker die een gelukkig seizoen gedraaid heeft. quote:Op maandag 27 juli 2015 - 10:06 schreef Stylzz het volgende:Pellè heb ik vanaf dag 1 toegejuicht. Ik had m toen tegen Feyenoord een briljante pot zien spelen voor AZ. Kramer heb ik nog nooit wat briljants zien doen. Middelmaat. Te Vrede niveau. quote:Op vrijdag 07 augustus 2015 - 08:56 schreef Stylzz het volgende:Als te Vrede weg gaat, haal je hetzelfde kaliber terug. Tja. Van mij hoeft t niet. Maar verras me maar. quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doorselecteren. Wegwezen dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sleur dan die Santos bij Nec maar weg. Noodgreep. Kazim is toch exit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is ook niet goed genoeg. En dit seizoen is toch al verloren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou, europees voetbal moeten we absoluut halen. Zo doorgaand, wordt ook dat nog een probleem. Deja vu vorig seizoen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 11:34 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nou, europees voetbal moeten we absoluut halen. Zo doorgaand, wordt ook dat nog een probleem. Deja vu vorig seizoen. Daarom al verloren. Competitie uitspelen voor Europees Voetbal, troosteloos. Blij als het weer zomerstop is. De winterstop was ook heerlijk, top zondagen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toch geloofde jij ook al niet in de hoogste klassering MMM. Dan valt de huidige plek toch mee te leven.
Zie je ranking/punten begin dit seizoen: 68-3 MMM |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wacht maar tot PSV volgende weekend punten laat liggen en ajaks een keer verliest... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dan nog...Ik zie geen voetballende ontwikkeling. We dachten allemaal (of het gros) dat er nog rek zat in deze selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 12:21 schreef FR-Henk het volgende:Toch geloofde jij ook al niet in de hoogste klassering MMM. Dan valt de huidige plek toch mee te leven. Zie je ranking/punten begin dit seizoen: 68-3 MMM Je hoopt altijd, tegen beter weten in, op meer. Doet pijn om het seizoen weer doelloos uit te spelen. Plek 3 word ik niet warm of koud van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 12:24 schreef MMM het volgende:[..] Je hoopt altijd, tegen beter weten in, op meer. Doet pijn om het seizoen weer doelloos uit te spelen. Plek 3 word ik niet warm of koud van. Na al die jaren heb ik de verwachting maar bijgesteld. Maar kut is het wel elk jaar weer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die Santos lijkt mij ook geen verkeerde inderdaad.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Komt ie weer, de hoop tegen beter weten in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En....Volgens VI voor 3 ton op te halen. Is clausule in zijn contract. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Van mijn kant in ieder geval niet. En ik mag toch hopen dat iedereen wel weet dat Feyenoord een achterstand van 8 punten onmogelijk goed kan maken. We gaan zelf ook nog zat verspelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 18 januari 2016 - 12:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Na al die jaren heb ik de verwachting maar bijgesteld. Maar kut is het wel elk jaar weer. Elk seizoen begin je met hoop en eindig je met teleurstelling. Vaak al in december/januari zelfs.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heb weer ontzettend genoten van Pilala ,helaas geen lopen geleerd in de winterstop. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tyf toch op met deze gek. Kan er werkelijk niets van. Waardeloos, slap, techniekloze trut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oppleuren. Hoe kan dat hier nu onder contract staan man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik had echt het idee dat ie bij ons meer kansen en daar aan gekoppeld meer doelpunten bij ons zou gaan maken. Valt me zwaar tegen.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
de bluffer