|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Kan dat vandaag nog |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Liever vandaag dan morgen. Ik kan me in jaren niet zo'n waardeloze, luie spits herinneren. Zelfs Charisteas had meer dan deze drol. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In een aanvallend ingesteld team heb je niets aan hem. Hij versnelt niet, sleurt geen verdedigers mee, creëert geen openingen en heeft uitsluitend ruzie met de bal. Keihard werken is ook al niet zijn talent. Hij mist alles om dominantie van je team te vervolmaken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 09:46 schreef FR-Henk het volgende:In een aanvallend ingesteld team heb je niets aan hem. Hij versnelt niet, sleurt geen verdedigers mee, creëert geen openingen en heeft uitsluitend ruzie met de bal. Keihard werken is ook al niet zijn talent. Hij mist alles om dominantie van je team te vervolmaken Daarom is het onbegrijpelijk dat ze hem gehaald hebben. Hij kan werkelijk niets. Het meest pijnlijke was nog het proberen van een één-twee met Gustafson, wat natuurlijk finaal mislukte. Dit kan echt niet meer. Hier moeten we heel snel vanaf.
Leuk hoor, als hij straks thuis er weer 3 maakt tegen een tegenstander die strijd tegen degradatie maar dit is Feyenoord onwaardig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 09:54 schreef MMM het volgende:[..] Daarom is het onbegrijpelijk dat ze hem gehaald hebben. Hij kan werkelijk niets. Het meest pijnlijke was nog het proberen van een één-twee met Gustafson, wat natuurlijk finaal mislukte. Dit kan echt niet meer. Hier moeten we heel snel vanaf. Leuk hoor, als hij straks thuis er weer 3 maakt tegen een tegenstander die strijd tegen degradatie maar dit is Feyenoord onwaardig. Snap ik ook niet. Bij Ado in de counter had ie nog wat waarde. van Geel wilde hem eerst ook niet, maar begreep dat ie onder druk van club en publieke opinie alsnog overstag ging. Geeft wel aan dat er niet vanuit een spelvisie wordt ingekocht. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Als hij er tegen Heerenveen weer in staat, heb ik totaal geen vertrouwen meer in Gio. Als hij dit niet inziet, het gaat gewoon niet, dan ben je een slechte traineert. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2016 - 09:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Snap ik ook niet. Bij Ado in de counter had ie nog wat waarde. van Geel wilde hem eerst ook niet, maar begreep dat ie onder druk van club en publieke opinie alsnog overstag ging. Geeft wel aan dat er niet vanuit een spelvisie wordt ingekocht. Dat is inderdaad een van zijn meest ongeloofwaardige acties. Als je hem wil hebben, dan had je hem toch al direct opgehaald? Maar het lijkt er sterk op dat ze halverwege de zomer opeens van gedachten zijn veranderd... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De rest wilden niet en Kazim bleek toch niet te voldoen.. tsja |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zo zou het prima kunnen zijn gelopen, maar echt een lekker verhaal is het niet natuurlijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan van mij part ook gaan darten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doorselecteren. Wegwezen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoelang eruit? Mis je niks aan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Kunnen ze het beeld van Moulijn niet in de spits zetten? Dat beweegt meer... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zelfs Charisteas was beter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is echt waar.
Hopelijk zondag niet in de basis. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan er zeker ook geen reet van, zou maar vast een stukje gaan schrijven dat ie onschuldige slakken verplet in het gras. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 - 09:05 schreef VVout het volgende:[..] Kan er zeker ook geen reet van, zou maar vast een stukje gaan schrijven dat ie onschuldige slakken verplet in het gras. Kramer of Charisteas? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik weet niet of het grootste probleem de pionnen zijn of de persoon achter het bord op wat voor niveau dan ook. We hebben nu toch al aardig wat spelers die opvielen en sinds het Rutten en nu Bronkhorst verhaal zakken ze helemaal in. Toeval? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan hij voetballen ? Nee. Maar kan iemand mij vertellen hoe we in godsnaam de goals op gaan vangen die hij maakt??? 10 van de 40 is 25 procent. En eigenlijk ligt dat nog veel hoger omdat hij lang niet alles speelde. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:06 schreef van geil het volgende:Kan hij voetballen ? Nee. Maar kan iemand mij vertellen hoe we in godsnaam de goals op gaan vangen die hij maakt??? 10 van de 40 is 25 procent. En eigenlijk ligt dat nog veel hoger omdat hij lang niet alles speelde. Tja, maar 3 in 1 wedstrijd dan gaat het hard. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moet je wel een bal krijgen maar brandt alle spelers maar af lekker he |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij verloor elk duel. Elia² |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Piet, hij verloor ALLE duels in de lucht.
Op een slap kopballetje na
Misschien eens kijken ipv dom lullen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:32 schreef MMM het volgende:Piet, hij verloor ALLE duels in de lucht. Op een slap kopballetje na Misschien eens kijken ipv dom lullen Hoe lamg stond hij er in mister mijn mening is de enige mmmmm |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus omdat je er niet lang in staat mag je al je duels verliezen? Oh |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jij bent net zo achterlijk als die Fer die hier post. Hij verliest verdomme elk duel en joj verdedigd deze waardeloze lul |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat wil je nu horen vraag ik mij telkens af............ja het is geen topspits, nee jouw vrind achabar kun je nit inzetten als de ballen hoog voor komen Maar we moeten het hiermee doen.en als de ballen hoog voor komen heb je bij hem eem kans.. Maar je blijft gal spuwen , ik zou zeggen stortbgeld in een fonds koop een wereld topper voor Feyenoord....maar zowel jij als ik hebben zoveel geld niet en je kan geen spelers meer kopn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:37 schreef piet de paler het volgende:Wat wil je nu horen vraag ik mij telkens af............ja het is geen topspits, nee jouw vrind achabar kun je nit inzetten als de ballen hoog voor komen Maar we moeten het hiermee doen.en als de ballen hoog voor komen heb je bij hem eem kans.. Maar je blijft gal spuwen , ik zou zeggen stortbgeld in een fonds koop een wereld topper voor Feyenoord....maar zowel jij als ik hebben zoveel geld niet en je kan geen spelers meer kopn Kramer kan je blijkbaar ook niet inzetten met hoge ballen, want hij verliest ELK duel.
Gal spuwen over middelmatige KUT spelers die werkelijk niets toevoegen.
KRAMER KAN NIKS |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Kramer EXIT.Nu voor achebar gaan,hij heeft weer geen kans gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En je kan niet zeggen dat het achteraf gelul is. Ik had deze middelmatige slappe eikel nooit gehaald |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Miskoop van het jaar.Pim exit ga door met saneren Cees voor president. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:38 schreef MMM het volgende:[..] Kramer kan je blijkbaar ook niet inzetten met hoge ballen, want hij verliest ELK duel. Gal spuwen over middelmatige KUT spelers die werkelijk niets toevoegen. KRAMER KAN NIKS Ja en nu dan wat ga je er aan doen ? Ga je mensen bedreigen of roepen Gio moet weg of het bestuur ( laatste ben ik mdestander) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Totale schoonmaak in alle gelederen dit lijkt nergens op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:39 schreef MMM het volgende:[..] En je kan niet zeggen dat het achteraf gelul is. Ik had deze middelmatige slappe eikel nooit gehaald Tis echt een ramp deze gozer. Maar laten wij ook gewoon onze gal spuwen op Vilhena hahah |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:41 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja en nu dan wat ga je er aan doen ? Ga je mensen bedreigen of roepen Gio moet weg of het bestuur ( laatste ben ik mdestander) Bestuur moet sowieso opdonderen.
Daarna doorselecteren en wegwezen met middelmaat |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nu goed tijdstip transfers niet mogelijk ja eccht een oplossing |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Nou die was ook niet best en Elia ook niet verloor ook ieder duel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 07 februari 2016 - 14:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tis echt een ramp deze gozer. Maar laten wij ook gewoon onze gal spuwen op Vilhena hahah Dat lucht ook nauwelijks meer op :) |
|
|
|
|
fer63
|
|
|
Minimaak een gelijk spel oke, met zo n middelmaat.het is nu wel ff klaar toch.4e plek op naar de play offs.Heracles kampioen . |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ben ik nu de enige die Piet de P wel lief vind....?? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nee hoor, geen enkel probleem met Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik wil zijn boek hebben...maar niet in het frans....drie of vier woorden per regel snap ik nog wel maar dat is niet genoeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 15:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik wil zijn boek hebben...maar niet in het frans....drie of vier woorden per regel snap ik nog wel maar dat is niet genoeg Koekel trensleet. |
|
|
|