|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ;-)....daar krijg je dit soort teksten....laat maar, dan ga ik net zo lullen als die Fer van jullie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 17 januari 2016 - 17:13 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mee eens. Zo speelde Kramer vorig jaar ook bij Adeau. Het zou geen verrassing moeten zijn hoe hij speelt. Voetballend doet ie niet mee. Dat is nu eenmaal een gegeven, dus als je hem opstelt moet je hem goed bedienen. Nu heeft ie wel een aantal redelijk tot goede kansen gehad natuurlijk. Dus ook zijn killerinstinct liet hem in de steek vandaag. Correct. Geen verrassingen alleen veel te hoge verwachtingen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar ELK duel verliezen van van der Hoorn was schandalig gisteren.
Hoop zo dat we hier van de zomer weer van af zijn |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben je niet de enige maat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij heeft toch nog gescoord vanavond.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Stelletje azijnzeikers. Hij heeft 10 goals gemaakt in 15 duels. Per wedstrijd krijgt hij maar 1 bruikbare bal. Pelle verloor 75 % van zij duels ( geen penal). Pelle Kreeg alleen heel veel bruikbare ballen. Als Clasie erbij had gelopen met schaken had Michiel nu op 20 goals gezeten. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 20:10 schreef koekie het volgende:Stelletje azijnzeikers. Hij heeft 10 goals gemaakt in 15 duels. Per wedstrijd krijgt hij maar 1 bruikbare bal. Pelle verloor 75 % van zij duels ( geen penal). Pelle Kreeg alleen heel veel bruikbare ballen. Als Clasie erbij had gelopen met schaken had Michiel nu op 20 goals gezeten. Bijvoorbeeld.... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 20:10 schreef koekie het volgende:Stelletje azijnzeikers. Hij heeft 10 goals gemaakt in 15 duels. Per wedstrijd krijgt hij maar 1 bruikbare bal. Pelle verloor 75 % van zij duels ( geen penal). Pelle Kreeg alleen heel veel bruikbare ballen. Als Clasie erbij had gelopen met schaken had Michiel nu op 20 goals gezeten. 10 goals in 20 duels voor Kramer. En Pellè won in zijn laatste seizoen bij Feyenoord gemiddeld meer luchtduels dan welke andere eredivisiespeler dan ook, op Higdon van NEC na. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 20:10 schreef koekie het volgende:Stelletje azijnzeikers. Hij heeft 10 goals gemaakt in 15 duels. Per wedstrijd krijgt hij maar 1 bruikbare bal. Pelle verloor 75 % van zij duels ( geen penal). Pelle Kreeg alleen heel veel bruikbare ballen. Als Clasie erbij had gelopen met schaken had Michiel nu op 20 goals gezeten. Je bent iets verblind door t feit dat je m kent. Topvent hoor, mindere spits. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ter vergelijking. In dat laatste seizoen won Pellè gemiddeld 5,5 luchtduels per wedstrijd. Kramer wint er dit seizoen gemiddeld 1,5... Daarmee staat ie slechts op plek 8 in onze selectie. Terwijl hij geloof ik met afstand de langste is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We kunnen lang en breed lullen,deze jongen komt gewoon te kort. Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 21:20 schreef ar het volgende:We kunnen lang en breed lullen,deze jongen komt gewoon te kort. Dat kun je hem ook niet kwalijk nemen. Eens, ik vind Te Vrede zelfs iets beter. Dat kun je die jongen niet kwalijk nemen, eigenlijk best n redelijke spits met goede buitenspelers , maar daarbuiten RUK. Meer wederom n kapitale foute inschatting van onze TD. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit is een van Geeltje,moet ik je nageven. Of een Bronckie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 20:10 schreef koekie het volgende:Stelletje azijnzeikers. Hij heeft 10 goals gemaakt in 15 duels. Per wedstrijd krijgt hij maar 1 bruikbare bal. Pelle verloor 75 % van zij duels ( geen penal). Pelle Kreeg alleen heel veel bruikbare ballen. Als Clasie erbij had gelopen met schaken had Michiel nu op 20 goals gezeten. Fenomeen Pellè vergelijken met deze waardeloze nietsnut.. Kramer mag de schoenen van Pellè niet eens aanraken met zijn pink |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 21:44 schreef MMM het volgende:[..] Fenomeen Pellè vergelijken met deze waardeloze nietsnut.. Kramer mag de schoenen van Pellè niet eens aanraken met zijn pink Eens, maar je moet toch ver heen zijn als TD om zo'n vervanger te halen in het kielzog van Kazim. Gaat helemaal nergens over. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als het op spitsen aankomt heeft van Geel de laatste 2 seizoenen niet gepresteerd. Dat kan niet weer.
En dan ook maar eens zien of Gio er verstand van heeft. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ik kijk er inderdaad iets anders naar. Ik zie ook wel zijn tekortkomingen. Echter om hem om elke actie af te zeiken gaat mij iets te ver. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 09:02 schreef koekie het volgende:[..] Ik kijk er inderdaad iets anders naar. Ik zie ook wel zijn tekortkomingen. Echter om hem om elke actie af te zeiken gaat mij iets te ver. Eens, das de emotie van de resultaten. Dan kunnen we wat slechter tegen matig presteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 09:02 schreef koekie het volgende:[..] Ik kijk er inderdaad iets anders naar. Ik zie ook wel zijn tekortkomingen. Echter om hem om elke actie af te zeiken gaat mij iets te ver. Zijn invalbeurt zondag, wat was zijn waarde?
Die lange slungel verloor ELK luchtduel. Je hebt werkelijk niets aan hem. Met zijn voeten kan hij niks, hij is voetballend nog beperkter dan Immers.. En dat zegt eigenlijk alles.
Ik noemde hem een Te Vrede 2.0 toen we hem haalden, een middelmatige spits die iets beter was dan Te Vrede. Ik ga daar zelfs nog aan twijfelen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 08 februari 2016 - 21:46 schreef van geil het volgende:[..] Eens, maar je moet toch ver heen zijn als TD om zo'n vervanger te halen in het kielzog van Kazim. Gaat helemaal nergens over. Het is zoals Frons de Hoer al zei in een interview : Het is toch niet normaal dat je meer dan 6 miljoen moet aftikken voor een talent dat nog nooit iets heeft bereikt!
Kun je nagaan wat die gewenste scorende spits moet kosten.... hadden we helemaal geen geld voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 10:33 schreef Barabas het volgende:[..] Het is zoals Frons de Hoer al zei in een interview : Het is toch niet normaal dat je meer dan 6 miljoen moet aftikken voor een talent dat nog nooit iets heeft bereikt! Kun je nagaan wat die gewenste scorende spits moet kosten.... hadden we helemaal geen geld voor. Of goed scouten/als TD een goed netwerk hebben. Leicester City is het allermooiste voorbeeld. Vardy 1 miljoen en Mahrez 4 ton.
Je moet altijd een beetje geluk hebben, maar ze zijn er wel. Alleen lukt Feyenoord dit nooit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 10:36 schreef MMM het volgende:[..] Of goed scouten/als TD een goed netwerk hebben. Leicester City is het allermooiste voorbeeld. Vardy 1 miljoen en Mahrez 4 ton. Je moet altijd een beetje geluk hebben, maar ze zijn er wel. Alleen lukt Feyenoord dit nooit. Ik denk alleen niet dat die jongens in de Eredivisie zouden willen spelen.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Is ook zo. Maar om aan te geven dat er met een goede scouting en netwerk best wat mogelijk is. Ook op Eredivisie niveau |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik denk dat het zo goed als onmogelijk is om in Europa spelers te vinden die in de Eredivisie willen spelen voor een uitgerangeerde topclub. Dat is helaas wel hoe we erop staan in het buitenland. Een gelukje is waartoe we veroordeeld zijn: Gelukt met Guidetti en Pelle, jammerlijk mislukt met Kazim.
Afrikaanse spelers scouten in België en kijken wat er in Zuid Amerika rondloopt. Met de opkomst van de Chinese Superleague wordt het allemaal nóg een stuk lastiger.
Het komt misschien een beetje negatief over, maar het is wel realiteit. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Klopt en de kwaliteitsverarming sijpelt door naar onderen. De 4e klasse KNVB wordt ook elk jaar minder. :-) |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zo, ik zie opeens dat ik al meer dan 1000 kwaliteitsposts heb afgeleverd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 11:42 schreef MMM het volgende:[..] Is ook zo. Maar om aan te geven dat er met een goede scouting en netwerk best wat mogelijk is. Ook op Eredivisie niveau Ja, de voorbeelden zijn er legio. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Het blijft voor mij een raadsel dat onze TD en hoofd jeugdopleiding niet in staat zijn aankomend talent, dat nog moet rijpen, op zijn juiste waarde te schatten. Jansen en Idrissi weggestuurd en enkele jaren terug hadden de "kenners" ook al geen vertrouwen in Clasie. Hetzelfde geldt voor El Ghazi, die volgens hen te eigenzinnig was. Vreemd dat een aantal bij Feyenoord weggestuurde spelers bij andere clubs wel indruk maken. Opleiden van jeugd is niet alleen met ze trainen, maar op alle mogelijke manieren begeleiden en je verdiepen in hun omstandigheden is zeker net zo belangrijk. Als je spelers als Idrissi en Jansen buiten zet en je haalt Bilal, Elia, Kazim en Kramer met veel tamtam binnen is er volgens mij wel iets mis met je inschattingsvermogen. Daarnaast toch wel vragen over de begeleiding van als moeilijk wegezette jonge spelers als Cabral, Boetius, Vilhena en jaren terug ook al van Persie. Ook kun je je afvragen waarom talentvolle jonge spelers die zwaar geblesseerd geweest zijn nooit meer op niveau teruggekomen zijn. Ik denk daarbij aan Bart Schenkeveld en Lopez Cabral. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 12:14 schreef daan limbos het volgende:Het blijft voor mij een raadsel dat onze TD en hoofd jeugdopleiding niet in staat zijn aankomend talent, dat nog moet rijpen, op zijn juiste waarde te schatten. Jansen en Idrissi weggestuurd en enkele jaren terug hadden de "kenners" ook al geen vertrouwen in Clasie. Hetzelfde geldt voor El Ghazi, die volgens hen te eigenzinnig was. Vreemd dat een aantal bij Feyenoord weggestuurde spelers bij andere clubs wel indruk maken. Opleiden van jeugd is niet alleen met ze trainen, maar op alle mogelijke manieren begeleiden en je verdiepen in hun omstandigheden is zeker net zo belangrijk. Als je spelers als Idrissi en Jansen buiten zet en je haalt Bilal, Elia, Kazim en Kramer met veel tamtam binnen is er volgens mij wel iets mis met je inschattingsvermogen. Daarnaast toch wel vragen over de begeleiding van als moeilijk wegezette jonge spelers als Cabral, Boetius, Vilhena en jaren terug ook al van Persie. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet, zo veel weggestuurde of spelers die weggegaan zijn maken er geen indruk elders. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 11:49 schreef Barabas het volgende:Ik denk dat het zo goed als onmogelijk is om in Europa spelers te vinden die in de Eredivisie willen spelen voor een uitgerangeerde topclub. Dat is helaas wel hoe we erop staan in het buitenland. Een gelukje is waartoe we veroordeeld zijn: Gelukt met Guidetti en Pelle, jammerlijk mislukt met Kazim. Afrikaanse spelers scouten in België en kijken wat er in Zuid Amerika rondloopt. Met de opkomst van de Chinese Superleague wordt het allemaal nóg een stuk lastiger. Het komt misschien een beetje negatief over, maar het is wel realiteit. Vooral jonge en talentvolle spelers zien de Eredivisie nog wel als springplank naar een grote competitie, zeker de jongens uit Scandinavië.
Gustafson is één van de weinigen die als onbekende binnengekomen is. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat Feyenoord door middel van scouting zo weinig onbekende, goede spelers aantrekt.
Waarom zijn het altijd bekende van van Geel zijn, oud-Feyenoorders of spelers binnen de Eredivisie? Voor middelmaat in de Eredivisie betaal je al gauw een paar miljoen, terwijl je met goed scouten talentvolle jongens voor minder kan halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 12:43 schreef MMM het volgende:[..] Vooral jonge en talentvolle spelers zien de Eredivisie nog wel als springplank naar een grote competitie, zeker de jongens uit Scandinavië. Gustafson is één van de weinigen die als onbekende binnengekomen is. Ik vind het gewoon onbegrijpelijk dat Feyenoord door middel van scouting zo weinig onbekende, goede spelers aantrekt. Waarom zijn het altijd bekende van van Geel zijn, oud-Feyenoorders of spelers binnen de Eredivisie? Voor middelmaat in de Eredivisie betaal je al gauw een paar miljoen, terwijl je met goed scouten talentvolle jongens voor minder kan halen. Toch komt het bij de andere teams ook maar sporadisch voor. Heerenveen had er een handje van, maar lukt het tegenwoordig ook niet echt meer. En vaak blijken die toppers, later toch een stuk minder. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Toch komt het bij de andere teams ook maar sporadisch voor. Heerenveen had er een handje van, maar lukt het tegenwoordig ook niet echt meer. En vaak blijken die toppers, later toch een stuk minder. Vooral spitsen.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:[..] Toch komt het bij de andere teams ook maar sporadisch voor. Heerenveen had er een handje van, maar lukt het tegenwoordig ook niet echt meer. En vaak blijken die toppers, later toch een stuk minder. Klopt, heb je gelijk in. Maar eigenlijk is dit al een verwijt van tientallen jaren. De scouting is zelden in orde geweest.
Zo'n Larsson van Heerenveen is voor Feyenoord toch ook te scouten? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaat Ado op de 19e officieel afscheid van Kramer nemen. Niet handig: over 3 maanden is ie weer terug. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 17:42 schreef FR-Henk het volgende:Gaat Ado op de 19e officieel afscheid van Kramer nemen. Niet handig: over 3 maanden is ie weer terug. Nee man over 2 jaar...Fräser de nieuwe trainer van Feijenoord en Kramer weer terug naar ADO...win/win situatie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 19:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Nee man over 2 jaar...Fräser de nieuwe trainer van Feijenoord en Kramer weer terug naar ADO...win/win situatie Fraser had dit jaar in mijn ogen de perfecte assistent kunnen zijn samen met Art Langeler. The good guy and the bad guy. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:06 schreef van geil het volgende:Kan hij voetballen ? Nee. Maar kan iemand mij vertellen hoe we in godsnaam de goals op gaan vangen die hij maakt??? 10 van de 40 is 25 procent. En eigenlijk ligt dat nog veel hoger omdat hij lang niet alles speelde. vooralsnog lukt dat niet echt |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Feijenoord is doodziek voor de moment ,het is een grote ghaos, zo lang deze mensen blijfen zitten word het niets met de club.5jaar ellende uitkomst een grote teleur stelling met dit bestuur, en het veranderd niet zo lang ze elkaar kunnen blijven steunen. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Jac v Gelderen zei toen al lachend, is Kramer niets voor feijenoord ,toen dacht ik niets dat klopt en v.Geel stapt er in . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ongeloof ongeloof en het gaat maar door, ongelofelijk dat het zo maar kan ,niet te eten en niet te kouwen en maar door brouwen op een laag pitje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 05 februari 2016 - 21:06 schreef van geil het volgende:Kan hij voetballen ? Nee. Maar kan iemand mij vertellen hoe we in godsnaam de goals op gaan vangen die hij maakt??? 10 van de 40 is 25 procent. En eigenlijk ligt dat nog veel hoger omdat hij lang niet alles speelde. Zonder goals win je niets |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Met Kramer zekers van niet heeeeelemaaaaaaaal niet. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Als kramer wakker word moet hij eert wakker worden van het wakker worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 februari 2016 - 19:16 schreef van geil het volgende:[..] Fraser had dit jaar in mijn ogen de perfecte assistent kunnen zijn samen met Art Langeler. The good guy and the bad guy. En ze zijn ook nog eens Ugly... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|