|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kan het niet vinden, stond te gabberen op het nummer tetetetedete Toornstra.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Als ik meters moet maken, doe ik dat''
Feyenoord heeft een goede week achter de rug. De Rotterdammers wonnen drie keer op rij en dat na een grote reeks van slechte resultaten. Vooral de bekerwinst tegen AZ heeft weer voor enige rust gezorgd in de Kuip. Michiel Kramer was in die wedstrijd ook belangrijk, met zijn goal én zijn harde werken. "Als het team nodig heeft dat ik meters maak, doe ik dat," zegt Kramer.
Toch was het opvallend om te zien dat Kramer zo sleurde over het veld in dat belangrijke bekertreffen. De spits krijgt soms kritiek omdat hij in de ogen van supporters niet hard genoeg werkt. "Ik heb voor die wedstrijd tegen AZ al gezegd dat er momenten komen dat mensen zich gaan irriteren aan mij. Dat is gebleken, ik wist dat dat zou komen. Als het team vraagt om een ander type spits, wie ben ik dat om te zeggen, 'krijg de ... maar', dat kan natuurlijk niet. Dan doe ik dat. Ik doe wat het team nodig heeft, meer is het niet."
Zondag wacht Vitesse-uit, een belangrijke confrontatie in de strijd om plek drie in de eredivisie. "We zitten in een fase van de competitie dat de beslissing kan vallen. Als je een concurrent op zes punten kunt zetten, wil je dat graag doen," aldus Kramer tegenover RTV Rijnmond. "Het zal niet makkelijk worden, maar wij gaan daar heen voor drie punten." |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gaat op zeker weer scoren, onderschatte spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Overschatte kut spits helemaal niks nada |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Manman wat een hersenloos figuur onderschatte spits pppffffff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kramer is allesbehalve hersenloos. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt. Dat ie ongeschikt is, is ook niet zijn schuld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet geheel ongeschikt blijkt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou ja, ik heb niet het idee dat er meer inzit dan dit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor het huidige niveau net aan geschikt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik weet niet tegen wie je het hebt hoor Fer en of ik gemachtigd ben te antwoorden, maar als Kramer zo doorgaat gaat vind ik hem steeds beter spelen de laatste tijd. Veel meer inzet van hem met gevaarlijke momenten, gek genoeg met assists. Als de rest hem ook nog kan aanspelen, nou dan wordt het nog wat. Misschien wel iets voor Bilal om dat beter te gaan beheersen. Elia zou het eigenlijk ook moeten kunnen van de andere zijde, nu ik het schrijf snap ik eigenlijk niet dat het niet werkt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat snappen er meer niet. Maar het is Martin's schuld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Absoluut, wat een lul hè die Martin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 - 18:38 schreef VVout het volgende:Ik weet niet tegen wie je het hebt hoor Fer en of ik gemachtigd ben te antwoorden, maar als Kramer zo doorgaat gaat vind ik hem steeds beter spelen de laatste tijd. Veel meer inzet van hem met gevaarlijke momenten, gek genoeg met assists. Als de rest hem ook nog kan aanspelen, nou dan wordt het nog wat. Misschien wel iets voor Bilal om dat beter te gaan beheersen. Elia zou het eigenlijk ook moeten kunnen van de andere zijde, nu ik het schrijf snap ik eigenlijk niet dat het niet werkt. Sinds dickie er is oogt het beter bij hem.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stoute Martin! Stoute Martin! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Eens met VVout. Gaat steeds beter worden. Kwartje moest vallen. Maar dat duurt even wanneer je zowat twee meter bent. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben nog lang niet overtuigd. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wout om dat hij nog te weinig in beweging is houtenklaas.In een weiland kan hij als vogelverschrikker goede zaken doen.Ja tuurlijk zie ik dat ook wel maar nog te weinig let maar op tegen fietstas. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is net een homo zo als die loopt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Daar heb jij wel oog voor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tegen fietstas balletje voor balletje hoog en daar is tie dan bam bam dus einde discussie 0-2 |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Graag maar ik heb er een hard hoofd in dat hij scoord,het is en blijft een mis koop van wanbeleid. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Bilal ,van der Heijden,Tapia,Kramer ,tel dat is op enje hebt een leuke goede spits uit europa,afgezien van nog een paar dromers. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Eerlijk gezegd denk ik voor een groot deel dat het ook tussen de oren zit,en Gio kan dat niet weg nemen , daar is Dick voor gekomen . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Ach het is ook wel op ons lijf geschreeven dat we de eeuwige derde zijn tot zo ver kan een bestuur gaan,daar na moeten vluchten dat weten ze.Dat speeld ook in de groep die hele derde cultuur moet weg genomen worden. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Strijd om het kampioenschap en beker is nummero uno en niet anders ,dat gaat ook wel veranderen let maar op,duurd niet lang meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 11:19 schreef Fer 1 het volgende:Ach het is ook wel op ons lijf geschreeven dat we de eeuwige derde zijn tot zo ver kan een bestuur gaan,daar na moeten vluchten dat weten ze.Dat speeld ook in de groep die hele derde cultuur moet weg genomen worden. Jij snapt t. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Wat ook een rol speeld zijn onze suporters die geen rotzooi meer moeten maken in het buitenland ,ook heel belangrijk.ook al worden we bedreigd ,gewoon weg wezen dat is het beste voor onze club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had er eigenlijk 2 moeten maken maar met 1 ben ik ook tevreden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Het was niet hoogstaand vandaag''
Feyenoord heeft zondag middag 0-2 weten te winnen van Vitesse. In de Gelredome waren er tot de 70ste minuut weinig kansen voor beide teams. Na een goede aanval kwam Feyenoord via Kramer op een 0-1 voorsprong en één minuut voor tijd maakte invaller Bilal Basacikoglu de 0-2 voor de Rotterdammers.
''Ik denk niet dat het heel hoogstaand was vandaag, maar we gaven weinig weg en creëerden zelf ook weinig dus het was vrij saai om naar te kijken waarschijnlijk'', vertelt Kramer tegen Fox Sports. Wij willen gewoon resultaat halen hier en gelukkig kunnen we in de tweede helft de ban naar onze kant toe trekken, dus daar ben ik wel blij om.''
De Rotterdammers spelen in een ander systeem. ''Je hebt wel zeker het gevoel dat je meer aan het verdedigen bent dan aanvallen, maar dat is dan de keuze die je op dat moment maakt en dat hebben wij te accepteren. Zolang je wint is alles prima,' 'zegt de spits van Feyenoord. ''En ik heb er vandaag ook weer eentje ingeschoten dus ik ben ook weer tevreden.''
Op de ranglijst loopt Feyenoord nu uit op Vitesse. ''Het is een zes-punten wedstrijd dus het is wel lekker dat je weet dat we weer zes punten los staan. Ik weet de andere uitslagen niet, maar als wij gewoon alles winnen dan staan we gewoon derde en dat is onze doelstelling dus dan is dit stap één denk ik'', sluit Kramer af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KRAMER: HET WAS WACHTEN OP ONS MOMENT
Het wordt tijd dat jij weer eens een assist geeft op mij. Die woorden sprak Michiel Kramer in de aanloop naar het uitduel met Vitesse met een knipoog uit naar Rick Karsdorp, die dit seizoen al regelmatig als aangever betrokken was bij een Feyenoord-doelpunt. De spits werd zondag in Arnhem op zijn wenken bediend, want het was de mee opgekomen vleugelverdediger die de bal vanaf de rechterkant precies op maat bij de eerste paal legde en Kramer zo in staat stelde 0-1 te maken. Timing, snelheid en precisie, alles zat in die aanval, zei de doelpuntenmaker na afloop tevreden.
Veel kansen had Feyenoord tot dat moment niet gecreëerd in Gelredome, waar het duel lange tijd op slot zat. We kozen er bewust voor iets in te zakken en de ruimtes klein te houden, zei Kramer daarover. Dat deden we goed, want we gaven nauwelijks een kans weg. Aan de andere kant was het wachten op ons moment, dat gelukkig een kwartier voor tijd ook kwam. Een echte spitsengoal uit een vloeiende aanval, dat geeft voldoening.
De voorsprong van Feyenoord kwam in het resterende deel van de wedstrijd niet meer in gevaar en nadat Bilal Basaçikoglu kort voor tijd de 0-2 had gemaakt, was de buit definitief binnen. Een heel belangrijke zege, stelde Kramer. Van te voren wisten we dat we goede zaken konden doen. Met deze overwinning zetten we een concurrent op zes punten achterstand, dus het lijkt me duidelijk dat we met een heel goed gevoel in de bus stappen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Goeie pot. Stijgende lijn te pakken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Aardig gespeeld,gek dat hij steeds meer doet wat er van hem verwacht word bij Feyenoord. Toch de kritiek bekeken en iets mee gedaan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of naar Dick geluisterd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou best eens kunnen. .Wel apart dat hij nu een beetje brengt wat er van hem verwacht word |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zeker apart, maar beter laat dan nooit.. |
|
|
|