|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 18:36 schreef Barabas het volgende:Prima spits voor de Eredivisie. Wordt alleen niet vaak genoeg goed aangespeeld. Wel steeds vaker, dus dat biedt perspectief. Benieuwd of hij dit seizoen meer dan 25 goals gaat maken. Nee hij liep 5 van de 10 keer nog 8 meter buiten de 16 als Karsdorp zijn voorzet gaf.
@ar ben bang dat je gaat verliezen want hij is een ander Kramertje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 18:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hij liep 5 van de 10 keer nog 8 meter buiten de 16 als Karsdorp zijn voorzet gaf. @ar ben bang dat je gaat verliezen want hij is een ander Kramertje Zoals je al zei, Michiel "buitenspel" Kramer:) Ik proef ze al. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 18:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hij liep 5 van de 10 keer nog 8 meter buiten de 16 als Karsdorp zijn voorzet gaf. En daarmee is alles gezegd.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Kramer: Ik kan meer dan alleen goals maken Dat is gewoon niet waar. Voetballend komt hij veel te kort. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Technisch inderdaad niet de meest begaafde maar heeft wel overzicht. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Meer dan dit zit er niet in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Sympathieke jongen, kan een cultheld worden....Heeft wel wat spitskwaliteiten...maar het is niet mijn smaak. Je speelt te vaak met 10 man als je Kramer opstelt... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik vind dat er juist wel wat in zit. Kijk maar naar zijn acties bij de eerste paal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die goal bij de eerste paal was echt klasse, maar hij is ook spits he. Hij kan wel wat, maar het is niet mijn type...en ik vraag me af of hij Feyenoord beter maakt. Het is lekker als je een spits hebt die ze los van de teamprestaties er in knalt. Dan krijgt zo'n team ook rust en vertrouwen en gaat beter spelen. Voorbeeld is Vincent bij AZ. Az speelde in het begin van het seizoen als een krant, maar hij knalde ze er wel in. Dat gaf rust en vertrouwen...Pelle was ook zo'n type...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2016 door CobusIII -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2016 - 16:36 schreef Barabas het volgende:[..] Ik vind dat er juist wel wat in zit. Kijk maar naar zijn acties bij de eerste paal. Bedoel vooral aan de bal. Vind ik hem echt heel beperkt |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Niks nieuws onder de zon, toch? Daarom is ie ook niet gehaald.
Wat mij steeds weer frappeert is dat hij structureel niet op zijn kwaliteiten benut wordt. In plaats daarvan zijn er mensen die van hem een ander soort voetballer willen maken of kwaliteiten vragen/eisen waarover hij niet beschikt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had hem ook nooit gehaald.
Een normale spite maakt er vanavond 3. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het zal hem nooit worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hij deed het al met al niet zo slecht hoor.
Was weer 2 keer betrokken bij een doelpunt.
Blijkbaar een prima bliksemafleider....
Mooi om te zien dat hij hartgrondig baalde van het uitblijven van persoonlijk succes: Dat tekent i.m.o. een spits. Haalde gewoon zijn niveau, waar dat ook ligt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 16:13 schreef Barabas het volgende:Hij deed het al met al niet zo slecht hoor. Was weer 2 keer betrokken bij een doelpunt. Blijkbaar een prima bliksemafleider.... Mooi om te zien dat hij hartgrondig baalde van het uitblijven van persoonlijk succes: Dat tekent i.m.o. een spits. Haalde gewoon zijn niveau, waar dat ook ligt. Vind het minder mooi, hoofdzaak dat er gescoord wordt en daarmee ben je met de assist zeker zo belangrijk als de gene die het afmaakt. De frustratie van het zelf niet scoren staat vaak samenspel in de weg, hoe vaak zie je niet dat ze beter af kunnen geven en ze aansluitend zelf missen. Nee, laat iemand hem duidelijk maken dat hij gewoon goed bezig is en belangrijk met zijn bijdrage. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik was geen voorstander van zijn komst, maar ik vermaak me kostelijk als hij speelt. Lichaamstaal van hem spreekt altijd vele boekdelen en hij heeft een winnaarsmentaliteit. Uiteraard wel weer op zijn eigen wijze... Mooie gast. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij moet gewoon keihard gaan trainen, fysiek meer body opbouwen en goed met de bal bezig zijn. Op die manier kan hij nog een eind groeien en hoeft ie niet meer van die sneaky overtredingen te maken omdat je hem niet meer zo makkelijk aan de kant zet. Dat zou hem veel balvaster maken. Ben dan ook weer optimistisch gestemd de laatste tijd over KramerT, maar er valt nog meer uit te halen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sneaky.... hoort er gewoon bij.
De beste spitsen zijn de grootste ratten.
Die lange van Elinkwijk was ook een regelrechte smeerpijp! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 16:56 schreef Barabas het volgende:Sneaky.... hoort er gewoon bij. De beste spitsen zijn de grootste ratten. Die lange van Elinkwijk was ook een regelrechte smeerpijp! Als het niet zo nodig meer hoeft, kan je ze nog listiger plaatsen toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gisteren in de eerste helft ,Feyenoord onderschept een aanval van Excelsior en de bal word op Karsdorp geopend. .Karsdorp speert naar voren en Kramer loopt links met hem mee. Ook de 4 verdedigers van Excelsior lopen snel terug waarvan 2 uit positie..Karsdorp is snel voor de voorzet en Kramer wijst met zijn hand naar beneden.Karsdorp speelt de bal laag voor en word onderschept...Naast mij hoor ik ze zeggen wat een kut voorzet... Kramer had ook 5 meter naar rechts kunnen lopen en zo 3 van de 4 verdedigers kwijt kunnen zijn.Had 1 op 1 gekomen en hoe de bal dan ook aangekomen was ,had hij 50 %kans gehad. En heel vaak krijg hij voorzetten terwijl hij nog niet in positie is.Kan iedereen wel papagaaien over dat hij geen goede ballen krijgt ,maar hij moet zichzelf valer in positie brengen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar train je toch voor, daar maak je toch afspraken over.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je kan nog zoveel trainen maar een situatie van 4 tegen 1 kan je niet nabootsen. Voetbal is gewoon logica ...Heb je 4 verdedigers naast je vraag je de bal nooit laag.Zeker niet als je dan zelf ook nog niet eens naar binnen trek om een verrassing te forceren en jezelf een kans te bieden.. Maar misschien moet je daar klein voor zijn?😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 20:41 schreef Leon FR1908 het volgende:Gisteren in de eerste helft ,Feyenoord onderschept een aanval van Excelsior en de bal word op Karsdorp geopend. .Karsdorp speert naar voren en Kramer loopt links met hem mee. Ook de 4 verdedigers van Excelsior lopen snel terug waarvan 2 uit positie..Karsdorp is snel voor de voorzet en Kramer wijst met zijn hand naar beneden.Karsdorp speelt de bal laag voor en word onderschept...Naast mij hoor ik ze zeggen wat een kut voorzet... Kramer had ook 5 meter naar rechts kunnen lopen en zo 3 van de 4 verdedigers kwijt kunnen zijn.Had 1 op 1 gekomen en hoe de bal dan ook aangekomen was ,had hij 50 %kans gehad. En heel vaak krijg hij voorzetten terwijl hij nog niet in positie is.Kan iedereen wel papagaaien over dat hij geen goede ballen krijgt ,maar hij moet zichzelf valer in positie brengen. Ah..iemand die de zaken helder bekijkt. Eens dus. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
HELD !!! Nu nog zelf scoren... |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Het is wat met die Kramer,inzicht ,scoren wanneer het ff mee zit. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
geef mij Jan Kremer maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Stop er lekker mee joh, denk ik af en toe''
Dirk Kuyt is ook volgend seizoen te bewonderen in het shirt van Feyenoord. Daar twijfelt althans niemand aan. Ook collega Michiel Kramer weet dat hij niets hoeft te doen om de routinier in De Kuip te houden.
''Of we hem soms niet een beetje proberen te pushen om te verlengen? Volgens mij heeft hij ons daar niet voor nodig'', zegt Kramer in De Telegraf. ''Ik denk af en toe wel eens dat hij er lekker mee moet stoppen joh, hij is bijna 36 (op 22 juli. red.). Ik weet niet of ík nog speel hoor, op die leeftijd.''
Maar Kuyt is anders dan Kramer. ''Volgens mij voelt hij zich fysiek redelijk goed, dus ik denk gewoon dat ie nog een jaartje doorgaat'', beseft Kramer, die uiteraard hoopt dat Kuyt nog één jaartje aanvoerder blijft. ''Dat lijkt me logisch als iemand nu al achttien goals heeft gemaakt.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Kramer is een verfrissende, onafhankelijke jongen''
Het gaat bij Feyenoord de laatste tijd al weer een heel stuk beter, mede door de werklust die Michiel Kramer in het hier en nu tentoonspreid. Columnist Nico Dijkshoorn laat weten dat hij wel kan genieten van de goalgetter van de club uit Rotterdam-Zuid, en dan vooral van diens overstapjes. De stukjesschrijver stelt zelfs dat de voormalig spits van ADO Den Haag iets te slim is voor zijn trainers en medespelers ...
Dijkshoorn schrijft in het blad Voetbal International: "Een overstapje maken betekent dat je zelf, als spits, in scoringspositie staat, maar er toch voor kiest om over de bal heen te wandelen. Kramer deed het dit weekend twee keer en allebei de keren werd er gescoord. Zijn eerste overstapje was het mooist. Ik heb bijna een kwartier achter elkaar naar de voorbereiding op dat doelpunt zitten kijken. Vooral naar de reactie van de verdedigers. Ik heb ingezoomd op hun gezichten. Totaal ongeloof. Verbazing. Het past gewoon niet in hun hersens, het hele idee dat je eens niet keihard tegen een bal aan probeert te trappen, maar dat je hem laat lopen voor een andere speler."
De columnist gaat verder: "Kramer is een verfrissende, onafhankelijke jongen. Zelfs Henk Fraser kreeg hem niet gek met wat goedkope stimuleringsacties. Michiel Kramer is veel te slim om zich te laten motiveren door een trainer. Michiel prikt daar dwars doorheen, dom lullende trainers die hem op de bank zetten om hem weer gretig te maken. Je ziet aan alles dat Michiel Kramer iets te slim is voor de trainers en voetballers om hem heen. Eindelijk loopt er weer eens een intellectueel over de velden. En dan ook nog bij de volksclub bij uitstek: Feyenoord." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
en kuyt is een schijnheil met zijn 18 coals ,zijn reactie naar het publiek was net niet te zien hij kan het mooi verbergen. En dijkshoorn is verfrissend gestoord en luld er maar een colummetje van rond. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Tuurlijk is het spel heel af en toe leuk om te zien ,maar niet echt een stabiel elftal om met plezier naar toe te gaan.Elke week billenknijpen als of je aan de diaree bent ,daar wordje onpasselijk van .En dan ook nog doen of je zo goed gepresteerd hebt ,kuyt is een toffe peer als mens voor de rest vind ik het een bullebak en geen lijder in het voetbal.Hij is inderdaad niet de hoofd schuldigen ,het is wel een teamspeler die er voor gaat dat is zeker voor de rest steld hij ook niet veel voor .We hebben alle min punten hier op het form wel gehad zo wel boven af als in het veld en er veranderd totaal helemaal niets dan schamele derde plaats,zij moesten de ogen uit de kop schamen om jezo te vertonen voor zo n mooie club te mogen voetballen. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik lees op dit forum regelmatig stukjes die niet echt "stabiel" zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik vraag me wel eens af in welke kliniek Fer 1 op internet zit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoezo ?Lou van Tinny zit toch ook niet in een kliniek?Tinny zelf ook niet trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn ze alweer bij mekaar? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kuyt is inderdaad anders dan Kramer. Kramer mag z,n veters nog niet strikken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Iedereen hier zit in een kliniek. Moet je ook doen. |
|
|
|