|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben jij bij de wedstrijd geweest? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Je bent echt in de war....Kramer speelt voor Feyenoord en niet voor Twente. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Dat kan me gestolen worden''
Michiel Kramer was vandaag weer trefzeker voor Feyenoord. De spits scoorde in de eerste helft tegen FC Twente de 0-1. Dat was uiteindelijk ook genoeg voor de overwinning. Voor Kramer was dit zijn dertiende doelpunt voor de Rotterdammers. In totaal scoorde hij tien doelpunten op vreemde bodem.
Na afloop vroeg RTV Rijnmond naar de opvallende statistieken. "Eerst zei men dat ik alleen scoorde op kunstgras... Nu zijn het die uitwedstrijden. Ik heb er niet zo veel mee, hoor. Dat kan me gestolen worden. Jij bent niet de eerste die het zegt. Nou, goed. Het zal wel", lacht de aanvaller.
Door de overwinning van Feyenoord en het verlies van AZ eerder vandaag ligt de derde plaats voor het grijpen. "We wisten natuurlijk dat AZ had verloren, daar loop je nu sowieso op uit. Heracles krijgen we natuurlijk nog. Als we tegen hen een goed resultaat halen, dán is die derde plek pas veilig." |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Kan zijn, maar hij traint nu eenmaal dagelijks op Varkenoord en krijgt daar een maandelijkse beloning voor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat Rijmond moet naar de kelder... spijkers op laag water zoeken noemen ze dat.
Eindelijk die dikke natnek met zijn varkenskop uit mijn leven, dienen de volgende idioten zich alweer aan. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Had geen moeite met Stouten. Waarom jij wel? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zoeken naar dingen die er niet zijn.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Rtv Rijnmond allemaal sparta fans en als 2 e Feyenoord...........enge mannen |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Goed dat je hoofdletters gebruikt. Anders had ik het niet begrepen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer bijna in zandbak: ''Achteraf gezien is dit mooier''
Het had niet veel gescheeld of Michiel Kramer had nu niet voor Feyenoord gespeeld, maar voor het Arabische Baniyas. Begin dit seizoen ketste de transfer af en ging hij vervolgens van ADO Den Haag naar Feyenoord. Kramer blikt terug: "Achteraf gezien is dit misschien wel mooier. Het is niet te voorspellen wat er gaat gebeuren, blijkt maar weer," zegt de spits tegenover RTV Rijnmond. "Voor hetzelfde geld zat ik nu in 40 graden in de Emiraten en nu sta ik hier. Misschien komt dat ooit nog, maar zo is het goed."
Met Feyenoord lijkt Kramer zich de komende week te gaan verzekeren van Europees voetbal. Via de competitie óf via de beker. Het zou zelfs zaterdag al een feit kunnen zijn als er wordt gewonnen van FC Groningen en de concurrenten punten laten liggen. "We willen dat het liefst zo snel mogelijk. Als dat zaterdag al kan, graag. Maar dan moeten wij wel eerst zelf zien te winnen. Dan pas kunnen we naar andere ploegen kijken."
"Ik heb Europees voetbal nog niet meegemaakt, maar ik zou het heel bijzonder vinden. Daar kijk ik naar uit, maar het is nu nog ver weg," aldus Kramer vrijdag tegenover de regionale omroep.
(http://youtu.be/PfzpTrafF3M) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Ik heb nog nooit een rode kaart gepakt, hoor''
''We misten de overtuiging en de beleving'', concludeerde Feyenoord-spits Michiel Kramer na afloop van Feyenoord - FC Groningen (1-1). In de tweede helft drongen de Rotterdammers aan, maar meer dan één punt leverde het niet op in De Kuip.
In de studio van Fox Sports vonden ze dat Feyenoord de wedstrijd niet had mogen afmaken met elf man. Kramer had in de slotfase namelijk een akkefietje met FC Groningen-verdediger Rasmus Lindgren. ''Volgens mij is het over en weer trekken. Als hij mij beetpakt dan pak ik hem ook beet. Zo simpel is het.''
''Het is niet zo erg als het lijkt. Dit gebeurt vaker in de zestien. Ik heb nog nooit een rode kaart gepakt in mijn carrière, hoor, dus het valt wel mee'', glimlachte Kramer. De bekerfinale komt vooralsnog dus niet in gevaar. ''Die wedstrijd staat los van deze wedstrijd, maar als we vanaf minuut één spelen zoals in de tweede helft zijn we voor iedereen moeilijk te verslaan. Maar we moeten eerst woensdag nog een wedstrijd spelen.'' |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
John van Loen vindt het werkelijk schandalig dat de NOS zaterdagavond veel aandacht besteedde aan een incident tussen Rasmus Lindgren (FC Groningen) en Feyenoord-spits Michiel Kramer. De twee kregen het in de slotfase van het competitietreffen in De Kuip met elkaar aan de stok.
Kramer greep Lindgren tijdens een opstootje bij de keel en na afloop ging een verslaggever van de NOS uitgebreid in op het incident - tot groot ongenoegen van Van Loen. De oud-spits van onder meer Ajax, Feyenoord en het Nederlands elftal klom in de pen en uitte zijn frustratie op Facebook.
'Als je alles doet om te winnen maar iemand van de NOS vraagt om een schorsing na afloop, is dat journalistiek ok!', aldus Van Loen. 'Kramer is een speler naar mijn hart. Kramer wil winnen en strijden voor zijn Feyenoord. Mag dat niet meer, meneer van de NOS? Kramer, blijft jezelf, verander niet, speel je spel.'
Van Loen was zeker niet de enige die zich ergerde aan de vraagstelling van de NOS. Op Twitter regende het reacties. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Koekie de NOS met Kramer en Fux met Jan Jood tegen de directie, laten ze lekker hun bek dicht houden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En maar zuigen of er niet een andere straf kan komen bah NLMedia. Ik sla ook iemand op ze bek die zo op mij afkomta als die Boer. Scheids stond er boven op , en dan die trainer van die boeren man man Groningen had op 3 kansen niets in te brengen en dan nog eng kijken met zijn voldane varkensoogjes............hij had moeten zeggen ol 3 kansen. Na had mijn middelmatige ploegje hier niets te vertellen en ben blij met een punt, en dan die Deenkijk maar op de tv dan kan je het zien huilie huilie, een echte prof zou zeggen ht is gebeurd er is ingegrepen door de scheids we hebben een punt en daar zijn we goed mee weggekomn... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet je, die van Groningen waren vanaf minuut 1 bezig met kramer provoceren. Dat ligt aan hun, maar vooral aan t beeld wat kramer van zichzelf gegeven heeft. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben blij dat Kazim er nie stond hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben niet kapot van dit soort acties. Het geeft aan dat je het niet onder controle hebt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 12:51 schreef van geil het volgende:Ik ben niet kapot van dit soort acties. Het geeft aan dat je het niet onder controle hebt. Er wordt wel heel zwaar aan getild hoor nu. Ik vind dit eigenlijk nauwelijks noemenswaardig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wel eens, maar het gebeurt te vaak in mijn ogen. Dat mis je gewoon kwaliteit/focus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, zoals ik net al zei, hij kon zich vrij lang in de wedstrijd beheersen. Maar ze zochten m continu. Zou bij mij ook eens op zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze gaan je pas zoeken als je kwetsbaar bent op dat vlak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar van internationale toppers vinden we dit wel acceptabel? Bijten spuwen praten kopstoten pffff |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik snap de ophef rond het incident niet, is ook niet relevant voor wat Kramer voor de rest op het veld laat zien...en dat is onvoldoende.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Morgen ook vd Gijp praat met ontzag over de europese spitsen dat ze van zich af bijten maar doet een NL spits het dan is et verschrikkelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We zijn t ook regelmatig eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk zelfs grotendeels vaak. T gaat vaak om de nuance. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:[..] Er wordt wel heel zwaar aan getild hoor nu. Ik vind dit eigenlijk nauwelijks noemenswaardig. Eens. Elleboog van veltman. Werd niet 1x keer herhaald. Maar een charge van Vilhena dat weekend wel 10x. Heel bijzonder
Alle spitsen zijn ratjes..Pelle was 10x erger..maar het is een italiaan he en iets slimmer hierin.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door koekie -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar hoort hij nog niet eens thuis (en dat is al slecht) zo slecht vind ik hem en niet alleen lees ik steeds op de Topic's
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ben er geweest maar vond jij het een wedstrijd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 11:18 schreef Barabas het volgende:[..] Kan zijn, maar hij traint nu eenmaal dagelijks op Varkenoord en krijgt daar een maandelijkse beloning voor. zonder voor de beloning |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had nooit voor Feyenoord mogen tekenen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Achteraf en een koe tel eens de topics dat we hem moesten kopen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou. Niet van mij! Dat kun jij niet vinden Piet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Prima gast die Kramer. Geweldig interview na de wedstrijd. Niet blikken of blozen terwijl die journalist zich stond te misdragen. Moest er hard om lachen. Alles wat ie doet wordt uitvergroot en overdreven. Weet niet wat er precies achter zit, maar de manier waarop Michiel reageert is de juiste: Stoïcijns blijven en gewoon antwoord geven zodat die idioot zichzelf flink te kakken zet. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Vooronderzoek = schorsing. Domme jongen... Dan maar Achabarrrrrrrr.....! |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
...hoewel, als Feyenoord in beroep gaat kan hij gewoon spelen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zoals Kramer zelf al zei.... niks aan de handen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Op zich zou ik een schorsing terecht vinden. Wat hij doet, hoort natuurlijk niet op het veld thuis en hij had naar mijn idee wel rood moeten krijgen in de wedstrijd. Maarrr... als je nu een onderzoek start, maak je jezelf ook ongeloofwaardig als KNVB. Schijnt dat de scheidsrechter niets heeft waargenomen?? Hoe kan het dan dat hij geel geeft? Waarvoor was dat dan? Of deed hij dat maar op goed geluk? Kan nooit dat de scheidsrechter het niet heeft waargenomen.
Denk dat Feyenoord sowieso in beroep gaat als er een schikkingsvoorstel volgt. Kramer zal zondag dus gewoon spelen. Eventueel daarna een schorsing uitzitten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 12:25 schreef Stylzz het volgende:Weet je, die van Groningen waren vanaf minuut 1 bezig met kramer provoceren. Dat ligt aan hun, maar vooral aan t beeld wat kramer van zichzelf gegeven heeft. Dan moet je nooit iemand nog bij de keel pakken en weg duwen daar moet je boven staan als prof. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Oh, lees elders dat het om het incident met Reijnen gaat. Tegenstrijdige berichten als ik verschillende sites pak blijkbaar. Maar als het om dat met Reijnen gaat, vraag ik me af of dat een schorsing waard is. Dat moment stelde minder voor dan dat met Lindgren. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dan ook niet laten spelen |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Vraag is vooral of de scheidsrechter het heeft waargenomen. Indien hij de juiste kant opkeek, zal er geen schorsing kunnen volgen. Anders zal men beslist met een wedstrijd of 3 aan komen zetten. Op zich dient Kramer sowieso eens te leren zijn handen thuis te houden, want dit is al de zoveelste keer dit seizoen. Om gek van te worden. |
|
|
|