BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 17:16 schreef feyenoord!!! het volgende:
Oh, lees elders dat het om het incident met Reijnen gaat. Tegenstrijdige berichten als ik verschillende sites pak blijkbaar. Maar als het om dat met Reijnen gaat, vraag ik me af of dat een schorsing waard is. Dat moment stelde minder voor dan dat met Lindgren.
Heb een beetje het gevoel dat ze hem voor Lindgren willen pakken maar niet kunnen omdat Higler dat heeft afgedaan met een kaart en het nu dus op die manier willen proberen met Reijnen..
Barabas
 Barabas - maandag 18 april 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 17:18 schreef de bluffer het volgende:

[..]

dan ook niet laten spelen
Boter op je hoofd....
Barabas
 Barabas - maandag 18 april 2016 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 17:23 schreef feyenoord!!! het volgende:
Vraag is vooral of de scheidsrechter het heeft waargenomen. Indien hij de juiste kant opkeek, zal er geen schorsing kunnen volgen. Anders zal men beslist met een wedstrijd of 3 aan komen zetten. Op zich dient Kramer sowieso eens te leren zijn handen thuis te houden, want dit is al de zoveelste keer dit seizoen. Om gek van te worden.
De scheids heeft de situatie beoordeeld en heeft Kramer met geel bestraft. Waarom die eikel van Grûnn geen geel kreeg is me overigens een raadsel. Meten met twee maten noemen ze dat ook wel.
Barabas
 Barabas - maandag 18 april 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 17:36 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb een beetje het gevoel dat ze hem voor Lindgren willen pakken maar niet kunnen omdat Higler dat heeft afgedaan met een kaart en het nu dus op die manier willen proberen met Reijnen..
Kun je de aanklager ook aanklagen? En vervelende journalisten wegens opruiing een proces aandoen? Werkelijk waar... het wordt steeds gekker in dit land.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 17:43   quote  deeplink  
Als recidivist heb je de schijn tegen blijkbaar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2016 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 17:13 schreef feyenoord!!! het volgende:
Op zich zou ik een schorsing terecht vinden. Wat hij doet, hoort natuurlijk niet op het veld thuis en hij had naar mijn idee wel rood moeten krijgen in de wedstrijd. Maarrr... als je nu een onderzoek start, maak je jezelf ook ongeloofwaardig als KNVB. Schijnt dat de scheidsrechter niets heeft waargenomen?? Hoe kan het dan dat hij geel geeft? Waarvoor was dat dan? Of deed hij dat maar op goed geluk? Kan nooit dat de scheidsrechter het niet heeft waargenomen.

Denk dat Feyenoord sowieso in beroep gaat als er een schikkingsvoorstel volgt. Kramer zal zondag dus gewoon spelen. Eventueel daarna een schorsing uitzitten.
Waren twee voorvallen ,in tweede helft maakte hij ook een slaande beweging ...
Barabas
 Barabas - maandag 18 april 2016 - 17:47   quote  deeplink  
Tsja... bekend verhaal. Kleinburgerlijk kutland.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - maandag 18 april 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 17:47 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waren twee voorvallen ,in tweede helft maakte hij ook een slaande beweging ...
Had ik inmiddels ook door. Had het eerst gelezen op voetbalzone, ook geen beste site trouwens, maar daar hadden ze het over het moment met Lindgren voor de vervolging. Maar gaat om incident met Reijnen. Afwachten wat er nu gaat komen, maar Feyenoord zal ongetwijfeld in beroep gaan.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 18:32 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Had ik inmiddels ook door. Had het eerst gelezen op voetbalzone, ook geen beste site trouwens, maar daar hadden ze het over het moment met Lindgren voor de vervolging. Maar gaat om incident met Reijnen. Afwachten wat er nu gaat komen, maar Feyenoord zal ongetwijfeld in beroep gaan.
Ik kon het niet goed zien want zat aan de andere kant van het stadion ,maar zag een slaande beweging waar er eentje ter aarde storte alsof hij werd neergeschoten.
Toch van die afstand dacht ik dit is rood.
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2016 - 18:55   quote  deeplink  
Ik heb geen klap gezien hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:
Ik heb geen klap gezien hoor
Wat deed hij dan?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Duwen en grijpen, hooguit.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Zichzelf beschermen..
ar
 ar - maandag 18 april 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Typerende actie.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 19:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat deed hij dan?
Op het eind he..

Samenvatting Feyenoord - FC Groningen 1-1

(http://youtu.be/kwDb4pF2ZZ8)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 19:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Op het eind he..

Samenvatting Feyenoord - FC Groningen 1-1
[ filmpje ]
(http://youtu.be/kwDb4pF2ZZ8)
Ik heb het bekeken Renato maar wat ik bedoel staat niet in deze samenvatting.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 april 2016 - 19:40   quote  deeplink  
Zielige knvb, zlatan en die bijter doen veel ergere dingen. Maar ja wij zitten in een vingerheffer competitie.
Ik heb op laag nivo gevoetbalt, maar als iemand zo op me afkomt als dat groninger koekie had hij ook een beuk van me gehad.
En Kramer duwde hem gewoon. Bij het intervieuw na afloop zei die voeren.ul kijk maar op de tv. Lul matenaaier wees een vent op het veld huilebalk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2016 - 20:00   quote  deeplink  
Ja heb het zojuist gelezen,dus 2x keer iemand bij zijn strotje gepak..
Maar hij werd zelf ook bij zijn strotje gepakt als eerste in dat opstootje.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Blijkbaar is het in Nederland maar allemaal geaccepteerd dat je je niet mag verdedigen. Staat een hele groep tegenover hem van hun neus te maken en vertonen agressief gedrag. Ik vind het serieus allemaal wel meevallen. Maar hij moet stoppen mensen bij de strot te pakken, duw ze gewoon hard weg dan..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2016 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 20:05 schreef RenatoBos het volgende:
Blijkbaar is het in Nederland maar allemaal geaccepteerd dat je je niet mag verdedigen. Staat een hele groep tegenover hem van hun neus te maken en vertonen agressief gedrag. Ik vind het serieus allemaal wel meevallen. Maar hij moet stoppen mensen bij de strot te pakken, duw ze gewoon hard weg dan..
Ze kunnen beter Makelie voor het vuurpeleton zetten.
ar
 ar - maandag 18 april 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Het is wat met onze spitsen en ex-spitsen.
Ellebogen, strotpakken, kopstootjes, tegenstanders provoceren, elkaars moeder erbij halen.
Maar kwaliteiten ho maar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 april 2016 - 20:28   quote  deeplink  
De laatste 2 spitsen wel idd Ar
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 april 2016 - 20:28   quote  deeplink  
Laatste drie eigenlijk, Te Vrede, Kazim, Kramer.
Alexi
 Alexi - maandag 18 april 2016 - 20:43   quote  deeplink  
Het is toch nog steeds mannen voetbal?!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Je zegt het zelf al, voetbal, die randverschijnselen niet dus..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 14:09   quote  deeplink  
Ik snap iets niet. De scheidsrechter heeft toch beoordeeld dat het niets was? Hoe kan de tuchtcommissie zich er dan over buigen? Wanneer iets door een scheidsrechter is beoordeeld, mogen ze hem niet meer straffen. Om welk moment gaat het? Heeft de scheids dat niet gezien?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 april 2016 - 14:11   quote  deeplink  
Er waren 2 moment. 1 met die Scandinaviër, dat is beoordeeld en 1 met Reijnen, daar gaat t om.
de bluffer
 de bluffer - woensdag 20 april 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 14:11 schreef Stylzz het volgende:
Er waren 2 moment. 1 met die Scandinaviër, dat is beoordeeld en 1 met Reijnen, daar gaat t om.
Juist dat klopt
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Ja, die eerste waarbij Lindgren theatraal naar de grond gaat en die tweede waarbij hij en Reijnen het met elkaar aan de stok krijgen, waardoor de vlam in de pan slaat en hij Lindgren wederom naar de grond gooit, toch? Nou, de scheids heeft dat toch gezien en geconcludeerd niets gebeurd is? Of keek hij er pas naar toen de vlam in de pan geslagen was?
VVout
 VVout - woensdag 20 april 2016 - 14:31   quote  deeplink  
Natuurlijk, we lichten er gewoon eentje uit. Als een goal achteraf wel of niet een goal is doen we er toch ook niets meer aan. Er is geen letsel aan die speler ontstaan, dit was gewoon wederzijds gehufter en moet je achteraf niet over gaan zitten zagen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Nou, het verwonderde mij dat hij geen rood kreeg hoor. Dus als ze dat mogen beoordelen, gaat hij denk ik nat. Maar volgens mij heeft de scheids het al beoordeeld... Ik zal dat stukje fout hebben, vrees ik, dus is Kramert er niet bij....
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 april 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 14:31 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, die eerste waarbij Lindgren theatraal naar de grond gaat en die tweede waarbij hij en Reijnen het met elkaar aan de stok krijgen, waardoor de vlam in de pan slaat en hij Lindgren wederom naar de grond gooit, toch? Nou, de scheids heeft dat toch gezien en geconcludeerd niets gebeurd is? Of keek hij er pas naar toen de vlam in de pan geslagen was?
Nee dat waren twee aparte gevallen kort na elkaar. Hij grijpt beide naar de strot. Kijk maar naar de samenvatting in het wedstrijdverslag in het wedstrijdtopic..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 14:49   quote  deeplink  
Oh, ik lees net dat hij tegen een eventuele straf in beroep kan gaan. Dat beroep wordt pas na het weekend behandeld, wat betekent dat hij sowieso gewoon mee kan doen.

"Mocht donderdagavond een straf bekend gemaakt worden, kunnen Feyenoord en de spits nog in beroep. Omdat de zaak dan pas na het weekend door de beroepscommissie behandeld kan worden, is Kramer zondag gewoon inzetbaar tijdens de bekerfinale tegen FC Utrecht, weet FOX Sports te melden."
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 14:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nee dat waren twee aparte gevallen kort na elkaar. Hij grijpt beide naar de strot. Kijk maar naar de samenvatting in het wedstrijdverslag in het wedstrijdtopic..
Ik heb de wedstrijd al gezien, dat was al erg genoeg. Maakt me ook niet uit hoor. Als hij er mee weg komt, heeft hij geluk gehad. En zo niet, dan heeft hij het aan zijn eigen stommiteit te danken.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 20 april 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 14:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Oh, ik lees net dat hij tegen een eventuele straf in beroep kan gaan. Dat beroep wordt pas na het weekend behandeld, wat betekent dat hij sowieso gewoon mee kan doen.

"Mocht donderdagavond een straf bekend gemaakt worden, kunnen Feyenoord en de spits nog in beroep. Omdat de zaak dan pas na het weekend door de beroepscommissie behandeld kan worden, is Kramer zondag gewoon inzetbaar tijdens de bekerfinale tegen FC Utrecht, weet FOX Sports te melden."
Precies, dat is essentiële informatie. Ik lees nu overal alleen maar dat als hij geschorst wordt door de commissie de bekerfinale gaat missen. Men vergeet daarbij voor het gemak maar even dat je natuurlijk altijd een keer de mogelijkheid hebt om in beroep te gaan en dat kan nooit meer behandeld worden voor zondag. Niettemin zal het feit dat ze geen schikkingsvoorstel hebben gedaan vast te maken hebben met een poging om te trachten hem de finale te laten missen. Zal alleen niet lukken, want ik denk dat Feyenoord sowieso in beroep gaat, gezien ook de woorden van Gio over het hele gebeuren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 april 2016 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 14:50 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik heb de wedstrijd al gezien, dat was al erg genoeg. Maakt me ook niet uit hoor. Als hij er mee weg komt, heeft hij geluk gehad. En zo niet, dan heeft hij het aan zijn eigen stommiteit te danken.
Klopt, daarnaast is hoger beroep een optie en zal ie de finale niet missen. Dus vanavond die derde plaats ff verzekeren en kunnen we het seizoen afmaken met Kuyt of Anass in de spits.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 april 2016 - 15:00   quote  deeplink  
Gewoon schorsen als t moet.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 april 2016 - 15:02   quote  deeplink  
schorsen voor de finale..(?)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 14:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, daarnaast is hoger beroep een optie en zal ie de finale niet missen. Dus vanavond die derde plaats ff verzekeren en kunnen we het seizoen afmaken met Kuyt of Anass in de spits.
Of Schuurman, gooi Schuurman maar voor de leeuwen...

(ik denk niet dat Gio hier vaak komt, dus hij zal het niet lezen.... jammer..)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 april 2016 - 15:09   quote  deeplink  
Schuurman in de spits, das toch een aanvallende middenvelder en soms linksbuiten.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 20 april 2016 - 15:11   quote  deeplink  
Kan wel als je Kuyt doorschuift naar de spits, maar dan heb je nog Gustafson en Toornstra die voorrang zullen hebben.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 april 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 15:02 schreef RenatoBos het volgende:
schorsen voor de finale..(?)
Als t terecht is moet je dat doen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 15:09 schreef RenatoBos het volgende:
Schuurman in de spits, das toch een aanvallende middenvelder en soms linksbuiten.
Schuurman kan ook wel in de punt
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 april 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 15:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Als t terecht is moet je dat doen.
Nee in hoger beroep gaan. Zo is de wetgeving en daar moet je gebruik van maken als het nodig is. Schorst hem er maar na dan
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 april 2016 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 april 2016 - 15:19 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Schuurman kan ook wel in de punt
Tis het proberen waard misschien dan. Maar laten we eerst maar Michiel zien te behouden voor de finale..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 april 2016 - 17:56   quote  deeplink  
Direct naar de aanklager, weer een j den streek van de knvb?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 april 2016 - 18:38   quote  deeplink  
Ja zo gaat dat Piet..
Barabas
 Barabas - woensdag 20 april 2016 - 21:03   quote  deeplink  
Absurde gang van zaken. Opnieuw.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 april 2016 - 17:14   quote  deeplink  
De tuchtzaak waarbij het incident tussen Feyenoord-spits Michiel Kramer en Groninger Etiënne Reijnen zou worden besproken, is door ziekte van Reijnen over de bekerfinale van komende zondag getild. De partijen worden nu pas komende dinsdag gehoord.
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 21 april 2016 - 17:19   quote  deeplink  
Keelpijn?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

0.0388729