|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door jackyvw -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vond de reacti van die Heracles speler proffesioneel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Met 15 goals kan ik thuis komen''
Aan het begin van het seizoen waren er volop twijfels of Michiel Kramer (27) wel de juiste spits voor Feyenoord was. Dat zal altijd zo blijven, weet de voetballer die zich verheugt op de bekerfinale en zich buiten het veld een rijk man voelt. Want Kramer is Kramer. En daar kan Kramer goed mee leven. Hand in Hand interviewde de spits die zegt met vijftien goals goed thuis te kunnen komen.
"Ja, daar kan ik goed mee leven. Ik moet er nog een paar kunnen maken. Liever heb ik er nog wat meer, maar met vijftien goals kan ik thuiskomen. Ik heb namelijk niet zoveel kansen gehad dit jaar. Eigenlijk alleen thuis tegen Excelsior kwam ik echt vaak voor het doel. Toen had ik er minstens eentje moeten maken. Ze lagen voor het oprapen die dag."
Een oorzaak weet de spits niet direct te vinden. "Ik weet niet precies waar dat aan ligt. We hebben natuurlijk een paar maanden niet goed gespeeld. Toen kwamen we er in aanvallend opzicht niet lekker door en stond ik meestal geïsoleerd. We creëerden als team in die fase ook weinig kansen. Dat zal ook een rol hebben gespeeld." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pelle deed nooit iets de wolf was een lieve jongen Fraser deed nooit iets, theo de tank heeft zijn naam te danken aan zijn zachte manier van spelen, je moet je in het Nederlands voetbal dus eerst op je muil laten slaan en laten vallen. Wat is er nu gebeurd hij greep hem bij zijn kippe nek, maar zag je hoe hij op hem af kwam,, dom ja Maar niet zo zielig praten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Soms komen dromen uit, dat zou mooi zijn''
Natuurlijk was-ie erbij in 1999, het jaar van de laatste landstitel voor de club uit Rotterdam-Zuid. Als jochie van tien stond de kleine Michiel Kramer op de Coolsingel tussen al die andere Feyenoord-fans. "Ja, zeker weten. Het was druk, gigantisch druk'', herinnert hij zich in gesprek met de NOS.
Maandag kan hij er weer staan, maar dan als Feyenoord-speler op het bordes. ''Op het moment dat je als kleine jongen droomt van Feyenoord, droom je ook van een kampioenschap en de Coolsingel. Dat was voor mij eigenlijk vanzelfsprekend. En soms komen dromen uit. Dat zou mooi zijn."
Dromen over de wedstrijd doet hij ook. ''Natuurlijk ga je die wedstrijd in je hoofd na. Wellicht kun je belangrijk zijn voor je ploeg, een doelpunt maken of wat dan ook. Maar uiteindelijk gaat het erom dat we die beker winnen. Als dat lukt zonder dat ik scoor, vind ik dat prima. Het zou wat zijn als ik in mijn eerste jaar gelijk een prijs pak. Daar ga ik alles aan doen. En de rest ook." |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hebbie alles gelezen? Valt namelijk nog wel mee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Laat in de finale nu jou goeie kant eens zien |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En de bal het net van Utrecht |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Dan staat ie in het verkeerde stadion. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Trap er vandaag 3 in en we lullen nergens meer over 😊 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maakt vandaag de winnende! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan wordt ie meer waard,kun je hem misschien verpatsen van de zomer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zou voor deze jongen en voor mij en voor de club fantastisch zijn als hij zijn stempel op positieve manier zou neerzetten. Dan kan hij een klein feyenoord icoon worden |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ze er maar in gaan vind ik het ok. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Als het hierbij blijft.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die goal was technisch echt heel goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar goed dat hij nog scoorde na zijn eerste kans van die foute terugspeelbal. Blijft een rare kwibus, maar wel een winnende vandaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo die moest er echt in inderdaad.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mot jij niet neuken of wa? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh, straks boek ze volgend jaar weer rond deze tijd vakantie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Supporters verdienen het het meest''
Michiel Kramer had amper een stem over na de verdiende gewonnen bekerfinale tegen FC Utrecht (2-1). ''Hiervoor doe je het altijd'', aldus de doelpuntenmaker. De Feyenoord-spits vindt de prijs meer dan verdiend, vertelde hij tegenover Fox Sports.
''We hebben het dit seizoen het meest verdiend. In elke ronde hebben we verdiend gewonnen. Dit is een beloning voor iedereen die betrokken is bij Feyenoord.'' In het begon van de tweede helft kwam FC Utrecht terug. ''Je wil goed uit de kleedkamer komen, maar we herpakten ons erna. Met een indivudelde actie winnen we toch. Ik vind het vooral mooi voor de supporters, die verdienen het het messt.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lekker als pinchhitter achter de hand houden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
eens, moet er wel iets leuks bijkomen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoorde iemand roepen dat ze Kazim terug moesten halen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien kunnen ze samen in de spits.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doen we Anass er ook bij, hebben we gezamenlijk 1 spits staan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das iemand die niet spoort.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier in Turkije kennen ze hem ook allemaal en zeggen dat het ergens bij hem is fout gegaan, in zijn jongere jaren was ie blijkbaar echt heel goed.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt ook, in Engeland is t mis gegaan geloof ik. |
|
|
|