BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - dinsdag 26 april 2016 - 17:36   quote  deeplink  
Kaal of kammen weet je.
Maakt niet uit, iedereen petje af.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 17:43   quote  deeplink  
😬
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 26 april 2016 - 17:44   quote  deeplink  
Naast v wolfswinkel prima
ar
 ar - dinsdag 26 april 2016 - 18:01   quote  deeplink  
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 20:46   quote  deeplink  
Aanklager eist 4 duels schorsing..😳
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 20:59   quote  deeplink  
If so, mist ie de JC schaal
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 21:02   quote  deeplink  
Mooi, Botteghin in de spits.
En Ananassie ook een keertje mee laten doen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 21:03   quote  deeplink  
Die mag op doel..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 21:03 schreef RenatoBos het volgende:
Die mag op doel..
Sadist...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 26 april 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 20:46 schreef RenatoBos het volgende:
Aanklager eist 4 duels schorsing..😳
pfff
MightyAce
 MightyAce - dinsdag 26 april 2016 - 21:27   quote  deeplink  
Tja het was ook wel opzichtig he...
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Overdreven strafeis. Opzichtig of niet, Kramer wordt gezocht door tegenstanders, de media en een rancuneuze openbaar aanklager. Roept ie wellicht zelf over zich af, maar ik zie ieder weekend opnieuw vele ergere zaken gebeuren die onbestraft blijven en ook niet op tafel bij diezelfde aanklager.
van geil
 van geil - dinsdag 26 april 2016 - 21:38   quote  deeplink  
N optelsom, maar niet legitiem vind ik.
Barabas
 Barabas - dinsdag 26 april 2016 - 21:40   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik dat die aanklager zichzelf zeer discutabel opstelt. Is niet iets goeds.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 april 2016 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 21:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Sadist...
Ook goed..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 26 april 2016 - 22:19   quote  deeplink  
Ook eens...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 april 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Kramer: ''Ben gelijkwaardig aan De Jong en Dost''

2llyek1.jpg

Feyenoord-spits Michiel Kramer zit vol zelfvertrouwen na de bekerwinst van zijn club. Een vergelijking van technisch directeur Martin van Geel, die Kramer in een ander segment schaarde dan Luuk de Jong en Bas Dost, vindt de aanvalsleider dan ook onzin.

''Nee, ik vind mezelf zeker gelijkwaardig aan De Jong en Dost. Ik geloof niet dat ik minder ben dan hen. Ik denk dat ik sommige dingen zelfs beter kan. Een dingetje is dat ik iets sneller ben dan die twee en volgens mij kan ik ook redelijk koppen en schieten'', aldus de doelpuntenmaker van de bekerfinale tegenover Fox Sports.

Kramer krijgt veel kritiek dat hij te weinig meters in het veld maakt. ''Daar kan ik niks mee. Als de wedstrijd vraagt om een harde werker, dan doe ik dat. Maar als de wedstrijd vraagt dat ik wacht op mijn kans, dan doe ik dat ook. Iedereen mag commentaar leveren.''
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 april 2016 - 08:39   quote  deeplink  
Van Geel heeft het de laatste dagen nogal te verduren van de spelers..😜
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 27 april 2016 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2016 - 08:36 schreef RenatoBos het volgende:
Hier in Turkije kennen ze hem ook allemaal en zeggen dat het ergens bij hem is fout gegaan, in zijn jongere jaren was ie blijkbaar echt heel goed..
Heb je nooit oude filmpjes gezien van Kazim?
Hij was ooit wereldklasse man
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 10:09   quote  deeplink  
Even ik lees net , dat zijn doelwit verklaard voor de tucht commissie dat hij een zet kreeg ( trouwens erg collegiaal) dus ?
1 wedstrijd max,
Stel je voor ik zeg dat iemand niets gedaan heeft tegen mij, dan is er dus geen reden tot straffen ja toch niet dan?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 april 2016 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 09:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Heb je nooit oude filmpjes gezien van Kazim?
Hij was ooit wereldklasse man
Ja zeker wel, heb ze in zijn topic geplaatst destijds toen ie naar ons kwam. Supersnel en technisch, ze vergeleken hem zelfs met Ronaldo.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 april 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 08:38 schreef RenatoBos het volgende:
Kramer: ''Ben gelijkwaardig aan De Jong en Dost''

[ afbeelding ]

Feyenoord-spits Michiel Kramer zit vol zelfvertrouwen na de bekerwinst van zijn club. Een vergelijking van technisch directeur Martin van Geel, die Kramer in een ander segment schaarde dan Luuk de Jong en Bas Dost, vindt de aanvalsleider dan ook onzin.

''Nee, ik vind mezelf zeker gelijkwaardig aan De Jong en Dost. Ik geloof niet dat ik minder ben dan hen. Ik denk dat ik sommige dingen zelfs beter kan. Een dingetje is dat ik iets sneller ben dan die twee en volgens mij kan ik ook redelijk koppen en schieten'', aldus de doelpuntenmaker van de bekerfinale tegenover Fox Sports.

Kramer krijgt veel kritiek dat hij te weinig meters in het veld maakt. ''Daar kan ik niks mee. Als de wedstrijd vraagt om een harde werker, dan doe ik dat. Maar als de wedstrijd vraagt dat ik wacht op mijn kans, dan doe ik dat ook. Iedereen mag commentaar leveren.''
Echt niet...
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 10:36   quote  deeplink  
Nee zeker niet.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 april 2016 - 10:51   quote  deeplink  
Kramer verkopen, Kuijt als pinchhitter komend seizoen, Janssen kopen, Bassie op rechts (of Toornstra, afhankelijk van de wedstrijd) Elija op links....Lijkt mij wel een fijne voorhoede..
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 10:52   quote  deeplink  
Dat is nog veel te weinig.
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 april 2016 - 10:54   quote  deeplink  
Het moet wel haalbaar zijn...Wie wil jij erbij?
ar
 ar - woensdag 27 april 2016 - 10:55   quote  deeplink  
Zelfs nog minder.
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 10:54 schreef CobusIII het volgende:
Het moet wel haalbaar zijn...Wie wil jij erbij?
Eigenlijk een compleet nieuwe voorhoede en middenveld. Achterin een linksback erbij.

Maar dat gaat allemaal niet gebeuren..

Namen vind ik nog moeilijk.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - woensdag 27 april 2016 - 10:58   quote  deeplink  
Laat duidelijk zijn dat Kramer zeker niet zover is als de Jong en Dost. Ik vind wel dat de aanvoer/voorzetten bij onze club ondermaats zijn. Hoeveel goede voorzetten krijgt Kramer nou per wedstrijd. Die kan je altijd op één hand tellen. Als je een goede aanvoer hebt naar deze spits, gaat hij er gewoon 20-25 inschieten voor je. Maar voorzetten is al langer het probleem nu je één buitenspeler hebt die naar binnen gaat (Elia) en de andere geen buitenspeler is(Toornstra, voorheen Kuyt). Als je daaraan gaat werken zal de doelpuntenproductie omhoog schieten. Blijft natuurlijk wel overeind staan dat Kramer echt een klasse (of 2) minder is dan Dost en de Jong.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 10:59   quote  deeplink  
Nou jullie je zin schorsing dus, ik ben benieuwd hoe de in jullie ogen Achabar het gaat doen????????????
Ik weet zeker als je van de flanken goede voorzetten geeft en leert hoe je corners neemt Kramer een zeer goede spits is. Geen europese top. Maar welke europese topper zou nasr Feyenoord komen dan. Wordt wakker jongens Kramer is ons niveau voorlopig.
Met een goede flank bezetting en een goede verdediging doe je volgend seizoen mee voor plaats 1 of 2
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 april 2016 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 10:58 schreef feyenoord!!! het volgende:
Laat duidelijk zijn dat Kramer zeker niet zover is als de Jong en Dost. Ik vind wel dat de aanvoer/voorzetten bij onze club ondermaats zijn. Hoeveel goede voorzetten krijgt Kramer nou per wedstrijd. Die kan je altijd op één hand tellen. Als je een goede aanvoer hebt naar deze spits, gaat hij er gewoon 20-25 inschieten voor je. Maar voorzetten is al langer het probleem nu je één buitenspeler hebt die naar binnen gaat (Elia) en de andere geen buitenspeler is(Toornstra, voorheen Kuyt). Als je daaraan gaat werken zal de doelpuntenproductie omhoog schieten. Blijft natuurlijk wel overeind staan dat Kramer echt een klasse (of 2) minder is dan Dost en de Jong.
Dus verkopen...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 11:02   quote  deeplink  
En wat dan kijk eerst in de kas van feyenoord en wat een top spits kost, maar was dit niet hetzelfde forum diie Tevreden wilde houden en Havenaar top vonden allemaal zelfde niveau maar betaalbaar
ar
 ar - woensdag 27 april 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Hij drijft de spot.
Tuurlijk moet hij tegencounteren na die uitspraak.
Maar hij weet zelf wel beter natuurlijk.
ar
 ar - woensdag 27 april 2016 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 11:02 schreef piet de paler het volgende:
En wat dan kijk eerst in de kas van feyenoord en wat een top spits kost, maar was dit niet hetzelfde forum diie Tevreden wilde houden en Havenaar top vonden allemaal zelfde niveau maar betaalbaar
Er wilde maar 1 forumlid Te Vrede behouden..
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Heb je wel eens goed gekeken naar de echte topspitsen , ballenknijpers, spugers bijterss, schelden we zijn weer roomser dan d paus.
Ik ga wel eens naar O.L Marseille man man schoppen slaan maar gewoon doorgaan
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 11:06   quote  deeplink  
En niemand wilde Havenaar volgens mij..
CobusIII
 CobusIII - woensdag 27 april 2016 - 11:06   quote  deeplink  
Ik denk dat er een aardige selectie staat op het moment, drie spelers verkopen en twee grotere investeringen doen (spits, middenveld en/of lb)...
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 11:06 schreef piet de paler het volgende:
Heb je wel eens goed gekeken naar de echte topspitsen , ballenknijpers, spugers bijterss, schelden we zijn weer roomser dan d paus.
Ik ga wel eens naar O.L Marseille man man schoppen slaan maar gewoon doorgaan
Kan je nagaan, dat stelt ook al jaren niets voor.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 11:07   quote  deeplink  
Is wel Japans internationaal
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 11:07 schreef piet de paler het volgende:
Is wel Japans internationaal
Wil ik geen international noemen: http://www.transfermarkt.nl/mike-havenaar/nationalmannschaft/spieler/79470
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 11:11   quote  deeplink  
Maar we wilden hem wat graag hebben.
Ik denk dat v Wolfswinkel komt ......nergens op gebaseers
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 11:11 schreef piet de paler het volgende:
Maar we wilden hem wat graag hebben.
Ik denk dat v Wolfswinkel komt ......nergens op gebaseers
Nou dan mag je de berichten erbij halen, volgens mij wilde niemand Havenaar.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 27 april 2016 - 11:23   quote  deeplink  
Wie denkt met van Wolfswinkel het kampioenswapen binnen te halen is wel heel naief. Bekijk op Google hoeveel doelpunten hij de laatste drie jaar gemaakt heeft. Net zo veel als van Beek, al deed die het dan in eigen doel.
MMM
 MMM - woensdag 27 april 2016 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 11:23 schreef daan limbos het volgende:
Wie denkt met van Wolfswinkel het kampioenswapen binnen te halen is wel heel naief. Bekijk op Google hoeveel doelpunten hij de laatste drie jaar gemaakt heeft. Net zo veel als van Beek, al deed die het dan in eigen doel.
Ik zie het ook niet zo zitten in van Wolfswinkel.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 11:27   quote  deeplink  
Ik heb ook niet gezegd dat we lk kunnen worden
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 27 april 2016 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 10:09 schreef piet de paler het volgende:
Even ik lees net , dat zijn doelwit verklaard voor de tucht commissie dat hij een zet kreeg ( trouwens erg collegiaal) dus ?
1 wedstrijd max,
Stel je voor ik zeg dat iemand niets gedaan heeft tegen mij, dan is er dus geen reden tot straffen ja toch niet dan?
Maar als datzelfde doelwit tijdens de wedstrijd doet alsof ie gekeeld wordt is het een ander verhaal.
Zonder dat theater hadden we deze poppenkast niet weer gehad.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 april 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Zouden ze eigenlijk aan Reijnen moeten vragen waarom ie nu alles afzwakt en tijdens de wedstrijd de stervende zwaan speelt..
Gerard_FR
 Gerard_FR - woensdag 27 april 2016 - 13:05   quote  deeplink  
Op de beelden is het niet meer dan een duel, de aanklager wil via een omweg Kramer extra straffen voor de overtreding op Lindgren, die overigens zelf de confrontatie zocht met Kramer.

Weer een gevalletje niet ontvankelijk dus.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 27 april 2016 - 13:41   quote  deeplink  
Ik zo maar ik ben raar die Rijnen buiten een paar rot klappen verkopen en zeggen nu mag je huilen ,
Maar ja ikke ben ikke
koekie
 koekie - woensdag 27 april 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2016 - 10:59 schreef piet de paler het volgende:
Nou jullie je zin schorsing dus, ik ben benieuwd hoe de in jullie ogen Achabar het gaat doen????????????
Ik weet zeker als je van de flanken goede voorzetten geeft en leert hoe je corners neemt Kramer een zeer goede spits is. Geen europese top. Maar welke europese topper zou nasr Feyenoord komen dan. Wordt wakker jongens Kramer is ons niveau voorlopig.
Met een goede flank bezetting en een goede verdediging doe je volgend seizoen mee voor plaats 1 of 2
Amen Piet !!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

0.0434360