|
|
nr 10
|
|
|
Kramer wordt alleen beoordeeld op het aantal doelpunten. die heeft ie er voor mij als spits genoeg gemaakt. Als je ziet hoeveel Kuijt en anderen kunnen scoren door dat hij altijd naar de eerste paal trekt ener ruimte in zijn rug komt, vind ik hem heel efficiënt en effectief als spits. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 13:05 schreef Gerard_FR het volgende:Op de beelden is het niet meer dan een duel, de aanklager wil via een omweg Kramer extra straffen voor de overtreding op Lindgren, die overigens zelf de confrontatie zocht met Kramer. Weer een gevalletje niet ontvankelijk dus. Kramer pakt de keel. Niet overdreven maar houdt z'n hand daar waar dat in voetbal niet geoorloofd is. Een straf van 4 wedstrijden is dan weer buiten proporties. Een nacht verplicht naar de hoeren is binnen proporties. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk ook niet dat hij hem daar in krijgt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Echte hoeren he, geen Amsterdamse... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 13:05 schreef Gerard_FR het volgende:Op de beelden is het niet meer dan een duel, de aanklager wil via een omweg Kramer extra straffen voor de overtreding op Lindgren, die overigens zelf de confrontatie zocht met Kramer. Weer een gevalletje niet ontvankelijk dus. Als Kramer weer wordt vrijgesproken dan vind ik het een goed idee als Van Benthem de positie van de Openbaar Aanklager aan gaat vallen. Zoveelste brevet van onvermogen. Verspilling van tijd en geld. En vooral dat hij de schijn van partijdigheid wekt. Eruit met die vogel! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Waarschijnlijk een NEUShoornvogel.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die heb ik ook wel eens gehad, mega vogels. Die moest ik kuikens voeten, gaaf spul hoor.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep van die ingevroren eendagsdingen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lees tot nu toe alleen negatief gejank over onze vriend, wanneer is die uitspraak nou? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met deze spits kun je gewoon kampioen worden. Mits de rest gewoon voldoet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het geile, krijgt mij te vaak onmogelijke ballen.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Eens. Voorzetten en corners zouden veel meer getraind moeten worden. Hoewel het ook helpt als je natuurlijke flankspelers hebt die buitenom gaan en ook proberen voor te zetten. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Stiekem al weer 14 eredivisie doelpunten, als ie volgend jaar alles speelt en 20-25 maakt is dat prima en kan je er verder weinig van zeggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 20:34 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Eens. Voorzetten en corners zouden veel meer getraind moeten worden. Hoewel het ook helpt als je natuurlijke flankspelers hebt die buitenom gaan en ook proberen voor te zetten. Dat is eigenlijk al seizoenen dramatisch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 20:38 schreef moa het volgende:Stiekem al weer 14 eredivisie doelpunten, als ie volgend jaar alles speelt en 20-25 maakt is dat prima en kan je er verder weinig van zeggen. Met fatsoenlijke ballen moet dat best tot de mogelijkheden behoren dunkt me.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als Elia zijn spel van de bekerfinale wat vaker laat zien en Bilal op de andere kan ook zijn kunstjes weer gaat vertonen kan dat snel veranderen !
Heerlijk eindelijk weer iemand in de selectie die gewoon een mannetje voorbij speelt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voetbalt niet mee. Kramer dussssss...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 april 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 20:42 schreef moa het volgende:[..] Als Elia zijn spel van de bekerfinale wat vaker laat zien en Bilal op de andere kan ook zijn kunstjes weer gaat vertonen kan dat snel veranderen ! Heerlijk eindelijk weer iemand in de selectie die gewoon een mannetje voorbij speelt. Eerlijk gezegd had ik daar dit seizoen al op gehoopt maat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tis geen pelle he, als ie dat ook nog zou kunnen hoefden we zeker niet voor een spits te kijken.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha ik ook, en volgende zomer zeggen we weer het zelfde :'(
Feyenoord fan ben je niet voor de lol :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 20:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tis geen pelle he, als ie dat ook nog zou kunnen hoefden we zeker niet voor een spits te kijken.. Kramer hoeft ook niet weg, maar is te statisch. Bovendien komen we doelpuntenmakers te kort. Een goeie spits, beweeglijk, sleurend...van Wolfswinkel. Een creatieve middenvelder, scorend vermogen....Ziyech.
En klaar is van Geel. En z'n vrouw ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien toen ze 15 jaar jonger was.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaarne herhaling, zeer slecht te lezen wederom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar doelde ik niet op shorty.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat weten we dat jij je nergens voor geneert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ben ik dan de enige hier zonder strafblad? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hou wijselijk mijn mond nu.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft Kramer zijn laatste wedstrijd gespeeld voor Feyenoord...? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou anti Kramer mensjes, ik zou zeggen laat de wereldster Achabar maar spelen. Kunnen we gelijk zien wie er gelijk heeft op het forum. Ik laat mijzelf verrassen ................ |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben niet anti-Kramer...lijkt mij een leuke gast..kan zelfs cultheld worden. Hij kan alleen niet voetballen en vind hem Feyenoord onwaardig. Niet de spits die we nodig hebben om hogerop te komen...Als pure spits vind ik hem middelmatig...Maar ik ben met je eens, op dit moment hebben we niet veel alternatief. Wel leuk voor Annas als hij een paar wedstrijdjes kan spelen.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2016 - 10:51 schreef piet de paler het volgende:Nou anti Kramer mensjes, ik zou zeggen laat de wereldster Achabar maar spelen. Kunnen we gelijk zien wie er gelijk heeft op het forum. Ik laat mijzelf verrassen ................ Achabar is ook geen speler of spits voor Feyenoord is veel te klein |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Bestraft voor wat? Mediahype? Ik zeg: Beroep aantekenen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schorsing accepteren, goodwill kweken en Anass twee wedstrijden de kans geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker van zijn vroege vakantie genieten.. |
|
|
|