BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - zondag 08 mei 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 mei 2016 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Kramer zet zichzelf in het rijtje Dost en de Jong
die zijn wel een stuk beter
Barabas
 Barabas - zondag 08 mei 2016 - 11:43   quote  deeplink  
Niet eens zo heel veel beter.
MMM
 MMM - donderdag 12 mei 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Vind die 2 toch echt stukken, stukken beter. Die 2 kunnen je kampioen maken, dat idee heb ik met Kramer niet.
Barabas
 Barabas - donderdag 12 mei 2016 - 23:07   quote  deeplink  
Mijns inziens overschat je dan die andere twee.... ook zij moeten voldoende goede ballen aangespeeld krijgen. Daar is nog een behoorlijke verbetering te boeken. En dan legt Kramer er ook minstens 20 per seizoen in het netje.
Dread
 Dread - vrijdag 13 mei 2016 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 mei 2016 - 23:07 schreef Barabas het volgende:
Mijns inziens overschat je dan die andere twee.... ook zij moeten voldoende goede ballen aangespeeld krijgen. Daar is nog een behoorlijke verbetering te boeken. En dan legt Kramer er ook minstens 20 per seizoen in het netje.
Klopt als een bus maar bij de Jong en dost gaat er toch veel meer dreiging van uit m.i
en dan komen de ruimtes vaak vanzelf door dubbele dekking etc.
Ben er wel heilig van overtuigd dat als je goed de flanken benut en de voorzet hanteerd
dat kramer inderdaad 25 maakt of meer.
Desondanks zie ik liever toch een spits die de verdedig 90 min lang bezig houd en zelf een kans weet te creëren...
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2016 - 08:00   quote  deeplink  
Feiten zijn dat hij er dit seizoen er maar 14 in heeft liggen (3 meer dan Kazim), dat hij andere te weinig laat scoren, dat hij in de opbouw niet mee voetbalt en dat hij niet het niveau heeft voor Feyenoord nodig....Leuke jongen, maar wel exit....
tomson
 tomson - vrijdag 13 mei 2016 - 08:15   quote  deeplink  
Als Dirk de penalty's niet genomen had maar die lange slungel had ik de topscorerlijst van NL nog wel eens willen zien 😉 just sayin...
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 10:19   quote  deeplink  
Kramer nu al afserveren is sowieso niet verstandig; er zit een stijgende lijn in zijn ontwikkeling. Zou weer een knap stukje kapitaalvernietiging zijn bovendien.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2016 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 10:19 schreef Barabas het volgende:
Kramer nu al afserveren is sowieso niet verstandig; er zit een stijgende lijn in zijn ontwikkeling. Zou weer een knap stukje kapitaalvernietiging zijn bovendien.
De kapitaalsvernietiging is groter als je hem wel laat staan.....
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Eerste seizoen met Kramer levert wel bekerwinst op. En daar heeft hij ook zijn aandeel in gehad.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2016 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 08:15 schreef tomson het volgende:
Als Dirk de penalty's niet genomen had maar die lange slungel had ik de topscorerlijst van NL nog wel eens willen zien 😉 just sayin...
bij Dirk is een penalty een zekerheidje....Bij Kramer zou dat moeten blijken...
maar los daarvan is hij geen toegevoegde waarde...
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2016 - 17:49   quote  deeplink  
FF voor de duidelijkheid, ik ben geen fan van Kramer als voetballer, maar als mens lijkt het mij een prima gast....Ik vraag me werkelijk af waarom hij zoveel krediet heeft bij dit forum, wat forumleden in hem zien als voetballer....dat is een oprechte vraag en niet cynisch..
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:45 schreef Barabas het volgende:
Eerste seizoen met Kramer levert wel bekerwinst op. En daar heeft hij ook zijn aandeel in gehad.
Nelom ook....
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 13 mei 2016 - 18:06   quote  deeplink  
Ik ook, heb me longen uit me lijf geschreeuwd.
ar
 ar - vrijdag 13 mei 2016 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:49 schreef CobusIII het volgende:
FF voor de duidelijkheid, ik ben geen fan van Kramer als voetballer, maar als mens lijkt het mij een prima gast....Ik vraag me werkelijk af waarom hij zoveel krediet heeft bij dit forum, wat forumleden in hem zien als voetballer....dat is een oprechte vraag en niet cynisch..
Niet veel hoor.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:50 schreef CobusIII het volgende:

[..]

Nelom ook....
Logica van een....
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 18:40   quote  deeplink  
Krediet? Die jongen ligt vanaf het begin onder vuur. Krediet heeft hij nooit gehad. Wordt afgeschilderd als een luie nietsnut zonder talent. Mooi van al die zogenaamde supporters. Heeft zijn uiterste best gedaan en heeft belangrijke goals gemaakt.

Een betere spits was destijds niet haalbaar en of betaalbaar. Ik steun deze nieuwe speler omdat hij dat verdient.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 17:43 schreef CobusIII het volgende:

[..]

De kapitaalsvernietiging is groter als je hem wel laat staan.....
Wat een flauwekul zeg... met de nadruk op flauwekul.
ar
 ar - vrijdag 13 mei 2016 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 18:41 schreef Barabas het volgende:

[..]

Wat een flauwekul zeg... met de nadruk op flauwekul.
Als je verder wilt met Feyenoord heeft hij gelijk.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Op basis waarvan? Geen feiten die dat onderbouwen. Die spreken nl. in het voordeel van Michiel.
Barabas
 Barabas - vrijdag 13 mei 2016 - 19:03   quote  deeplink  
Zal ff kort uiteenzetten waarom: Een betere spits was destijds niet haalbaar en de vraag is of dat nu wél zo is. Iedere jonge nieuwe speler moet de tijd en gelegenheid krijgen, maar een Neus krijgt nog meer krediet dan Michiel. Om over een gearriveerde vedette als Elia nog maar te zwijgen. Hij is dit seizoen vaak onder vuur komen liggen, maar dat was vaak op basis van buikgevoelens. Dat hij structureel slecht werd aangespeeld wordt voor het gemak maar ff vergeten. Als dat wel gebeurt dan maakt hij er minstens 20.

Ook ik was niet blij met zijn komst, want wilde graag een betere spits, maar toen bleek dat dat niet mogelijk was kon ik nu anders dan deze nieuwe speler steunen. Hij heeft me in positieve zin verrast en kan veel meer dan velen roepen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 mei 2016 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 19:25   quote  deeplink  
Volgende keer die onzin graag korter barrels..
ar
 ar - vrijdag 13 mei 2016 - 20:07   quote  deeplink  
Tis gewoon te weinig..punt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 20:12   quote  deeplink  
Tis anders toch uitgebreid genoeg..
ar
 ar - vrijdag 13 mei 2016 - 20:31   quote  deeplink  
Michiel..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 13 mei 2016 - 20:39   quote  deeplink  
A okay ..😁
ar
 ar - vrijdag 13 mei 2016 - 21:14   quote  deeplink  
:)
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 13 mei 2016 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 mei 2016 - 18:40 schreef Barabas het volgende:
Krediet? Die jongen ligt vanaf het begin onder vuur. Krediet heeft hij nooit gehad. Wordt afgeschilderd als een luie nietsnut zonder talent. Mooi van al die zogenaamde supporters. Heeft zijn uiterste best gedaan en heeft belangrijke goals gemaakt.

Een betere spits was destijds niet haalbaar en of betaalbaar. Ik steun deze nieuwe speler omdat hij dat verdient.
Je kan het toch gewoon niet zien zitten in een bepaalde speler? Als hij scoort juich ik hard mee en in een wedstrijd zal ik hem steunen, hij speelt nl. voor Feyenoord, dus is hij een Feyenoorder. Als je me vraagt of het genoeg is om stappen te maken, zeg ik van niet.....
het verhaal dat we vorig seizoen niet anders konden dan Kramer halen, betwijfel ik. Dat is gewoon een keuze van de club geweest (veel middelmaat halen). Als er goed gescout zou worden, denk ik dat er genoeg alternatieven waren/zijn...
CobusIII
 CobusIII - maandag 16 mei 2016 - 19:00   quote  deeplink  
Is er al interesse voor hem van andere clubs?
ar
 ar - maandag 16 mei 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Hahaa..leuke grap Cobus.
CobusIII
 CobusIII - maandag 16 mei 2016 - 19:12   quote  deeplink  
Ben nu alleen thuis, dus de grappigste...(net aan)..
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 22:32   quote  deeplink  
Benieuwd hoe Michiel er in staat.
Hij zal ook snappen dat er n spits gaat komen.
Heeft hij genoeg salaris om de uitdaging aan te durven gaan, of kiest hij eieren voor zijn geld?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 mei 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Hmmm, m.i. een jongen die om kan gaan met een stap terug.
Z\'n Feyenoord-droom heeft ie al gehaald.
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 22:37   quote  deeplink  
Ja, denk ik ook.
Vind t overigens wel n persoonlijkheid, en n vreemde snuiter.
Hou ik wel van.
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 22:43   quote  deeplink  
2e spits.
ar
 ar - donderdag 26 mei 2016 - 22:46   quote  deeplink  
Het liefst verkopen
Maar ja, hij is er nu eenmaal.
van geil
 van geil - donderdag 26 mei 2016 - 22:48   quote  deeplink  
Ik vond t leuk te zien dat Anass hem n vriend noemde.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 mei 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 22:37 schreef van geil het volgende:
Ja, denk ik ook.
Vind t overigens wel n persoonlijkheid, en n vreemde snuiter.
Hou ik wel van.
Yep, een buitenbeen in de eenheidsworst.
Stukken boeiender.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 27 mei 2016 - 08:24   quote  deeplink  
Eens, maar je wint er geen wedstrijden mee..en volgens mij was Kazim ook geen eenheidsworst, dus dat moet niet het enige criterium zijn...
tomson
 tomson - vrijdag 27 mei 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 mei 2016 - 22:43 schreef ar het volgende:
2e spits.
Maximaal. . Hoop op een echte killer
JanM
 JanM - vrijdag 27 mei 2016 - 08:34   quote  deeplink  
Als we nou eens gewoon zijn kracht zouden gebruiken en hem fatsoenlijke voorzetten zouden geven, zou hij er sowieso al twee keer zo veel inkoppen/-schieten. Is natuurlijk geen wereldspits maar hij heeft absoluut een neusje (foute woordkeuze, sorry) voor het maken van goals!

Kunnen we een echte wereldspits kopen of huren a la, dan zal hij ook begrijpen dat die de voorkeur krijgt, maar voorlopig hebben we volgens mij meer behoefte aan een buitenspeler en een scorende middenvelder!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2016 - 08:35   quote  deeplink  
En een spits, want we hebben er nu maar 1 en deze is nogal eens geschorst.. :)
JanM
 JanM - vrijdag 27 mei 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:
En een spits, want we hebben er nu maar 1 en deze is nogal eens geschorst.. :)
Als er een scorende #10 wordt aangetrokken kan Kuijt ook in de spits en we hebben die Robertha er ook niet voor niets bijgehaald toch?
JanM
 JanM - vrijdag 27 mei 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Maar Van Persie is en blijft meer dan welkom hoor ;-P Zou Dirk m al overgehaald hebben?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2016 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 08:38 schreef JanM het volgende:
Maar Van Persie is en blijft meer dan welkom hoor ;-P Zou Dirk m al overgehaald hebben?
Past eigenlijk meer bij 020, won ook van alles net niet de laatste tijd.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 mei 2016 - 10:31   quote  deeplink  
😁
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - vrijdag 27 mei 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 08:38 schreef JanM het volgende:
Van Persie terughalen is denk ik de droom van vrijwel iedere Feyenoorder. Maar ik zie hem eerlijk gezegd niet zijn salaris inleveren en terugkeren. Vraag me ook af of hij zin heeft om de helft van het jaar op kunstgras te voetballen. Maar als er nu op internet komt te staan dat van Persie terugkeert, vraag ik per direct een seizoenskaart aan. Zou ik overigens nu ook graag doen, maar helaas zijn veel van mijn vrienden niet voetbalfan genoeg om mee te willen, haha.
Barabas
 Barabas - vrijdag 27 mei 2016 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 11:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Van Persie terughalen is denk ik de droom van vrijwel iedere Feyenoorder. Maar ik zie hem eerlijk gezegd niet zijn salaris inleveren en terugkeren. Vraag me ook af of hij zin heeft om de helft van het jaar op kunstgras te voetballen. Maar als er nu op internet komt te staan dat van Persie terugkeert, vraag ik per direct een seizoenskaart aan. Zou ik overigens nu ook graag doen, maar helaas zijn veel van mijn vrienden niet voetbalfan genoeg om mee te willen, haha.
Niet die van mij, maar toch ben ik Feyenoorder....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 mei 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 mei 2016 - 11:14 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Daar droom ik niet van. Sterker nog, van Persie heeft niet zo veel met Feyenoord.
MMM
 MMM - vrijdag 27 mei 2016 - 12:40   quote  deeplink  
van Persie is een beetje op denk ik.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Michiel Kramert topic..

0.0433039