|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Maar iedereen is het er toch wel over eens dat van Persie een enorme toegevoegde waarde is als spits in onze competitie? Hij is minder dan hij ooit was, maar nog altijd beter dan de andere spitsen in de competitie, hoor. Dat Blind wel de Jong oproept, maar van Persie niet vind ik echt onbegrijpelijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat de sleet er behoorlijk op zit. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Dan verschillen we daarin van mening. Ik denk dat van Persie nog altijd direct de beste van de competitie zou zijn. Misschien niet het loopvermogen van sommige jongere spelers, maar voetballend veruit de beste. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
@MMM Styllz
Precies. Niet de houdbaarheids datum van Dirk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Denk ook dat van Persie een toegevoegde waarde heeft, en het voordeel is denk ik dat hij dubbel gedekt wordt,en dat houd weer in dat je een man vrij hebt :-) |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
En?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door g vieth -- |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:19 schreef g vieth het volgende:En laat een ander het vuile werk maar doen. als hij maar staat daar waar hij moet staan en zn doelpunten maakt. ik denk dat hij als geen ander goede loop lijnen heeft en een neusje Heeft om te scoren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 12:41 schreef feyenoord!!! het volgende:Maar iedereen is het er toch wel over eens dat van Persie een enorme toegevoegde waarde is als spits in onze competitie? Hij is minder dan hij ooit was, maar nog altijd beter dan de andere spitsen in de competitie, hoor. Dat Blind wel de Jong oproept, maar van Persie niet vind ik echt onbegrijpelijk Ik denk het niet..v Persie is zwaar over de hill...Hij kan het in Turkije ook niet meer bolwerken. Op het WK deed hij het goed, maar was fysiek niet in orde. Daarna heeft hij geen knappe wedstrijd meer gespeeld. Daarnaast zal hij nog een aardig salaris vragen. Ik heb het idee dat jij je vasthoudt aan nostalgisch waarden, zowel bij Kuijt en van Persie. Ook bij Kuijt komt de sleet erop en zal alleen maar minder worden...Hij is een absolute held en ben blij dat hij terug is bij Feyenoord. v Persie is fysiek veel zwakker dan Kuijt..Ik zeg niet meer doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Van Persie heeft ook nooit zo als een echte sportman geleefd als Dirk. |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:24 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik denk het niet..v Persie is zwaar over de hill...Hij kan het in Turkije ook niet meer bolwerken. Op het WK deed hij het goed, maar was fysiek niet in orde. Daarna heeft hij geen knappe wedstrijd meer gespeeld. Daarnaast zal hij nog een aardig salaris vragen. Ik heb het idee dat jij je vasthoudt aan nostalgisch waarden, zowel bij Kuijt en van Persie. Ook bij Kuijt komt de sleet erop en zal alleen maar minder worden...Hij is een absolute held en ben blij dat hij terug is bij Feyenoord. v Persie is fysiek veel zwakker dan Kuijt..Ik zeg niet meer doen. Denk niet dat je Kuijt en v Persie met elkaar kunt vergelijken. Kuijt is meer een werker, en v Persie moet het meer van momenten hebben, Maar als Kuijt om v Persie heen kan lopen heb je denk ik wel een goed duo. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Kuijt is fit, Van Persie gammel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind dat je de voetballende kwaliteiten van Dirk onderschat. Hij is geen virtuoos, maar heeft functionele techniek en inzicht in het spel. Daarnaast werkt hij zich kapot. De combinatie heeft hem een topspeler gemaakt.... v Persie is afgebrand...hij kan het niet meer bijbenen. tuurlijk kan hij nog goed tegen een bal aan trappen, maar dat kan hij over 20 jaar nog... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Als Van Persie naar Nederland terugkomt, gaat ie naar Excelsior.
Edit: De geldwolf. :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 mei 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:39 schreef CobusIII het volgende:Ik vind dat je de voetballende kwaliteiten van Dirk onderschat. Hij is geen virtuoos, maar heeft functionele techniek en inzicht in het spel. Daarnaast werkt hij zich kapot. De combinatie heeft hem een topspeler gemaakt.... v Persie is afgebrand...hij kan het niet meer bijbenen. tuurlijk kan hij nog goed tegen een bal aan trappen, maar dat kan hij over 20 jaar nog... Je kan hem wat dat betreft vergelijken met van der Vaart. Daar is de rek ook al jaren uit... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Z, n hart ligt bij Excelsior, mooi toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Goede voetballer absoluut. Maar dit vindt ik wel een risico hoor. En volgens mij niet eens te betalen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:43 schreef nr 10 het volgende:Als Van Persie naar Nederland terugkomt, gaat ie naar Excelsior. Edit: De geldwolf. :-) Zie van Persie niet voor dat geld op het kunstgras van Excelsior voetballen bij een dergelijke laagvlieger. Hart bij Excelsior of niet, dat gaat hij echt niet doen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:39 schreef CobusIII het volgende:Ik vind dat je de voetballende kwaliteiten van Dirk onderschat. Hij is geen virtuoos, maar heeft functionele techniek en inzicht in het spel. Daarnaast werkt hij zich kapot. De combinatie heeft hem een topspeler gemaakt.... v Persie is afgebrand...hij kan het niet meer bijbenen. tuurlijk kan hij nog goed tegen een bal aan trappen, maar dat kan hij over 20 jaar nog... Dirk heeft uitstekende kwaliteiten en een hele goede functionele techniek. Zijn basisvaardigheden zijn van hoog niveau. Van Persie was een topspeler door andere voetballende kwaliteiten, was technischer, kan makkelijker een mannetje uitspelen, goed kappen en draaien. Dat kan hij nog altijd. In de eredivisie zal hij nog altijd de verdedigers in de luren leggen. In Turkije scoort hij ook nog altijd. Heeft de laatste tijd ook juist meer volledige wedstrijden gespeeld en vaker gescoord in Turkije: http://www.transfermarkt.nl/robin-van-persie/leistungsdatendetails/spieler/4380/saison/2015/wettbewerb/TR1/verein/36
Van Persie heeft zelfs nu nog meer kwaliteiten in zich dan het overgrote deel van de eredivisie ooit zal hebben. Hij is minder dan voorheen, maar nog altijd goed. Zeker goed genoeg voor de eredivisie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 19:24 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik denk het niet..v Persie is zwaar over de hill...Hij kan het in Turkije ook niet meer bolwerken. Op het WK deed hij het goed, maar was fysiek niet in orde. Daarna heeft hij geen knappe wedstrijd meer gespeeld. Daarnaast zal hij nog een aardig salaris vragen. Ik heb het idee dat jij je vasthoudt aan nostalgisch waarden, zowel bij Kuijt en van Persie. Ook bij Kuijt komt de sleet erop en zal alleen maar minder worden...Hij is een absolute held en ben blij dat hij terug is bij Feyenoord. v Persie is fysiek veel zwakker dan Kuijt..Ik zeg niet meer doen. Van Persie is misschien over zijn top heen, dat is Kuyt ook, dat zijn spelers als Totti, Drogba, Klose, Pirlo etc ook. Zijn ze daarom direct niet goed genoeg meer voor hun competitie? Neen. Kuyt kan nog altijd goed mee in de eredivisie. En van Persie hoeft als spits niet zoveel te lopen. Doet Kramer ook niet en als je die door van Persie vervangt heb je wel een spits die een bal kan aannemen, doorpassen en goed kan afmaken. Je spel zal er beter door worden. Dat is geen nostalgie, is gewoon naar de kwaliteiten kijken die ze nog altijd bezitten. Van Persie wordt minder en over een paar jaar misschien niet goed genoeg meer voor Feyenoord, op dit moment nog wel. Je moet ook geen grote transfersommen gaan betalen voor spelers als van Persie, kunnen we ook niet, maar voor elke club in de eredivisie is hij een toegevoegde waarde. En van Persie deed het in Oranje toch echt wel beter dan Luuk de Jong. Zelfs toen Robin maar 60-70 minuten kon spelen. En hij begint nu juist weer fitter te geraken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het is gewoon kut beleid om bejaarden binnen te gaan slepen. Dirk was een uitzondering, nu is t wel genoeg, die gaan maar uitbuiken bij een andere club. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ligt eraan wat je hem betaald en wat je aan transfersom kwijt bent. Gratis zou het geen risico zijn. Voor 2 à 3 miljoen zou ik het ook nog overwegen. Alles boven de 5 zou sowieso een streep erdoorheen zijn. Je moet niet veel voor zo iemand gaan betalen. Mijn mening is gewoon dat hij kwalitatief zeker niet tekort komt voor de eredivisie en Feyenoord. Los van de discussie wat je aan hem zou moeten uitgeven. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:Het is gewoon kut beleid om bejaarden binnen te gaan slepen. Dirk was een uitzondering, nu is t wel genoeg, die gaan maar uitbuiken bij een andere club. Dan verschillen we daarin van mening. Ik zeg ook niet dat je allemaal oude spelers moet halen. Ik heb het enkel over de kwaliteiten van Robin van Persie. En die zijn naar mijn bescheiden mening absoluut nog goed genoeg voor de eredivisie. Want als spelers als Santos hier genoemd worden dan is van Persie absoluut nog een klasbak in onze competitie. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zie het totaal niet zitten omdat hij te oud en te blessuregevoelig is... en blijft.
Hij WAS een geweldige voetballer. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:12 schreef Barabas het volgende:Ik zie het totaal niet zitten omdat hij te oud en te blessuregevoelig is... en blijft. Hij WAS een geweldige voetballer. Dat voetballen is hij niet verleerd. En een van Persie op 50% is nog altijd beter dan pakweg 60% van de eredivisie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:11 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dan verschillen we daarin van mening. Ik zeg ook niet dat je allemaal oude spelers moet halen. Ik heb het enkel over de kwaliteiten van Robin van Persie. En die zijn naar mijn bescheiden mening absoluut nog goed genoeg voor de eredivisie. Want als spelers als Santos hier genoemd worden dan is van Persie absoluut nog een klasbak in onze competitie. Santos moet je ook niet halen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:13 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat voetballen is hij niet verleerd. En een van Persie op 50% is nog altijd beter dan pakweg 60% van de eredivisie. Wel op dit wandeltempo |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:13 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Dat voetballen is hij niet verleerd. En een van Persie op 50% is nog altijd beter dan pakweg 60% van de eredivisie. Heel Feyenoord moet beter zijn dan 80% van de Eredivisie.
Ik blijf het een slecht idee vinden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ben er ook niet kapot van |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Eens, maar die is hier van het jaar wel veelvuldig genoemd, dus het is maar even in vergelijking. Van Persie is ook echt wel beter dan Kramer. Maar goed, we zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik zou het toejuichen mocht hij komen, maar denk dat het totaal niet realistisch is om dat te verwachten/te hopen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:15 schreef Barabas het volgende:[..] Heel Feyenoord moet beter zijn dan 80% van de Eredivisie. Ik blijf het een slecht idee vinden. Tsja, van Persie is naar mijn idee echt wel beter dan 80% van de eredivsie. Maar goed, acht zijn komst niet realistisch, hoezeer ik het ook zou toejuichen. Enige wat ik wilde duidelijk maken is dat van Persie (in elk geval naar mijn mening) zeker nog goed genoeg is voor ons niveau. Of je hem zou moeten halen wegens de kosten even daargelaten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 20:09 schreef Stylzz het volgende:Het is gewoon kut beleid om bejaarden binnen te gaan slepen. Dirk was een uitzondering, nu is t wel genoeg, die gaan maar uitbuiken bij een andere club. Hiermee doe je hem m.i. echt tekort! Kan echt nog wel 2-3 seizoenen als spits bij ons schitteren! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb m dit jaar gevolgd, ik denk t niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 21:02 schreef JanM het volgende:[..] Hiermee doe je hem m.i. echt tekort! Kan echt nog wel 2-3 seizoenen als spits bij ons schitteren! Ik geloof er niks van. De laatste jaren was ie meer geblesseerd dan fit. Dat gaat echt niet beter worden. Bovendien is hij duur. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met van Persie haal je nog een eigenzinnig geval in huis. Kan Gio beter eerst op weerbaarheidstraining. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Beste reden om hem te halen... tot nu toe he |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehe...Gio huilie, huilie. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 21:41 schreef Barabas het volgende:[..] Ik geloof er niks van. De laatste jaren was ie meer geblesseerd dan fit. Dat gaat echt niet beter worden. Bovendien is hij duur. Maar even los van hoe duur hij is. Puur qua kwaliteit is hij toch gewoon beter dan vrijwel de complete eredivisie? De man heeft meer kwaliteit in zijn kleine teen dan de meesten in hun hele lijf. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Los van duur? Blessuregevoelig en over the hill... Sorry, ik zie het totaal niet zitten. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Het was een geweldige voetballer. Finesse, techniek, inzicht, bij vlagen briljant. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 - 21:49 schreef Barabas het volgende:Los van duur? Blessuregevoelig en over the hill... Sorry, ik zie het totaal niet zitten. Ja, maar zijn \'hill\' ligt vele malen hoger dan die van 95% van de eredivisie. Het gaat er niet om of hij nog in de wereldtop meekan, maar in de eredivisie. Nou, dat kan hij denk ik nog wel. Maar goed, we kunnen hier natuurlijk van mening over verschillen. Ik zie het wel zitten.
Sowieso is deze discussie eigenlijk niet heel nuttig, want waarschijnlijk gaat hij toch nooit meer komen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Nou over the hill vind ik niet! Vind het een klasse speler,die best de eredivisie aan kan. en een spits hoeft nu eenmaal niet hart te werken die moet er staan waneer het moet. Ja en dan vergelijken met Dirk dat kan je natuurlijk niet doen. dat is het zelfde als je appels met peren vergelijkt! Totaal verschillende spelers, maar ik heb meer een ? Bij Dirk dan bij v Persie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2016 door g vieth -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 01:45 schreef g vieth het volgende:Nou over the hill vind ik niet! Vind het een klasse speler,die best de eredivisie aan kan. en een spits hoeft nu eenmaal niet hart te werken die moet er staan waneer het moet. Ja en dan vergelijken met Dirk dat kan je natuurlijk niet doen. dat is het zelfde als je appels met peren vergelijkt! Totaal verschillende spelers, maar ik heb meer een ? Bij Dirk dan bij v Persie Over the hill betekent dat je je beste tijd achter de rug hebt...Als jij vindt dat van Persie nog op hetzelfde niveau speelt als pakweg in zijn Arsenal-tijd, dan is er weinig basis voor discussie... Sterker nog...hij is geen schim meer van die speler die hij was..Sommige spelers zijn na hun dertigste gewoon op, dat geldt ook voor van der Vaart... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb trouwens ook mijn beste tijd achter de rug....;-), maar nog wel mijn momenten... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Over the hill, daartegen is een pil. In de sportwereld zijn ze daar nogal kritisch in dacht ik. |
|
|
|