|
|
g vieth
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 09:09 schreef CobusIII het volgende:[..] Over the hill betekent dat je je beste tijd achter de rug hebt...Als jij vindt dat van Persie nog op hetzelfde niveau speelt als pakweg in zijn Arsenal-tijd, dan is er weinig basis voor discussie... Sterker nog...hij is geen schim meer van die speler die hij was..Sommige spelers zijn na hun dertigste gewoon op, dat geldt ook voor van der Vaart... Oké mischien heb ik het dan verkeerd Met\"over the hill\" maar ik snap zelf ook wel dat hij niet meer zo is als bij Arsenal was. Maar de eredivisie kan hij nog makkelijk aan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Qua niveau misschien wel, maar zijn fitheid en prijs zijn hier de issues.
Niet doen lijkt mij het beste, want het risico is te groot. Dat soort zaken kunnen we ons helemaal niet veroorloven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 11:24 schreef Barabas het volgende:Qua niveau misschien wel, maar zijn fitheid en prijs zijn hier de issues. Niet doen lijkt mij het beste, want het risico is te groot. Dat soort zaken kunnen we ons helemaal niet veroorloven. Eens. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 11:24 schreef Barabas het volgende:Qua niveau misschien wel, maar zijn fitheid en prijs zijn hier de issues. Niet doen lijkt mij het beste, want het risico is te groot. Dat soort zaken kunnen we ons helemaal niet veroorloven. Ik heb hier juist de hele tijd over het niveau gesproken, want dat heeft hij wat mij betreft zeker wel. Fitheid kan hij aan werken, hij wordt juist weer fitter en speelt de laatste tijd weer vaker volledige wedstrijden bij Fenerbahce en scoorde ook vaker. Over de prijs heb ik al die tijd gezegd dat ik het niet realistisch acht. Je moet ook geen transfersom van 5 miljoen gaan betalen voor hem. Puur qua niveau zou hij echter een absolute aanwinst zijn voor elke eredivisieclub. Zeker voor ons.
Wat als je nu mag kiezen tussen Kramer en van Persie? Is de keuze simpel, toch? Voor mij voor de volle 100% van Persie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voor een salaris van max. een miljoen per jaar? Okee. Van Wolfswinkel is eerder bereid in te leveren. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
En wat betreft zijn \'over the hill\' zijn: hij mag dan over zijn top zijn, maar zijn top ligt zoveel hoger dan de eredivisie, dat hij nu nog altijd het niveau eredivisie aankan. Als je top heel hoog ligt en je wordt minder, kan je op een lager niveau nog wel mee. Maar goed, sommigen denken daar anders over, lees ik. En dat mag ook, want dat is het mooie van zo\'n forum ;) |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 12:03 schreef FR-Henk het volgende:Voor een salaris van max. een miljoen per jaar? Okee. Van Wolfswinkel is eerder bereid in te leveren. Maar wat moet van Wolfswinkel aan transfersom kosten?
Maar goed, ook hier even los van de prijs: ik vraag me echt af hoe goed hij momenteel is. Heeft nooit echt potten kunnen breken in de PL en in Portugal deed hij het aardig, maar niet fantastisch. In de eredivisie vertrok hij eigenlijk voor hij het niveau van een topspeler had. Maar goed, ik heb hem al jaren niet zien spelen, dus kan alleen op gespeelde minuten en goals etc afgaan. Maar vraag me serieus af hoe goed hij is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou het ook niet doen vanuit teampsychologisch oogpunt...Oudere spelers die hun beste tijd hebben gehad worden vaak een pain in the ass voor de rest van het team en de trainer. v Persie is volgens mij zo\'n gevalletje.Vooral als ze minder gaan presteren, kunnen ze dat niet accepteren. Daarmee sta je de ontwikkeling van het team en van de jeugd in de weg. v Persie is geen teamplayer en heeft geen leidinggevende kwaliteiten zoals Dirk of Robben (zie WK). Volgens mij haal je een hoop onrust in huis. Neemt niet weg dat ik van hem genoten heb als voetballer.... |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 12:10 schreef CobusIII het volgende:Ik zou het ook niet doen vanuit teampsychologisch oogpunt...Oudere spelers die hun beste tijd hebben gehad worden vaak een pain in the ass voor de rest van het team en de trainer. v Persie is volgens mij zo\\\'n gevalletje.Vooral als ze minder gaan presteren, kunnen ze dat niet accepteren. Daarmee sta je de ontwikkeling van het team en van de jeugd in de weg. v Persie is geen teamplayer en heeft geen leidinggevende kwaliteiten zoals Dirk of Robben (zie WK). Volgens mij haal je een hoop onrust in huis. Neemt niet weg dat ik van hem genoten heb als voetballer.... Want daarom was van Persie aanvoerder bij Arsenal, United en Oranje? Het zou kunnen dat hij lastig wordt, dat weet ik niet. Maar ik geloof nooit dat het een lastpak als Kazim is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 12:02 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ik heb hier juist de hele tijd over het niveau gesproken, want dat heeft hij wat mij betreft zeker wel. Fitheid kan hij aan werken, hij wordt juist weer fitter en speelt de laatste tijd weer vaker volledige wedstrijden bij Fenerbahce en scoorde ook vaker. Over de prijs heb ik al die tijd gezegd dat ik het niet realistisch acht. Je moet ook geen transfersom van 5 miljoen gaan betalen voor hem. Puur qua niveau zou hij echter een absolute aanwinst zijn voor elke eredivisieclub. Zeker voor ons. Wat als je nu mag kiezen tussen Kramer en van Persie? Is de keuze simpel, toch? Voor mij voor de volle 100% van Persie. 100% voor Kramer |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat als.... Struisvogelpolitiek.
Zou een verkeerde keuze zijn.
Van Persie is te oud en te vaak geblesseerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 mei 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met een Kuijt contract lijk mij het een prima keuze.. Vooral om de techniek in de selectie omhoog te halen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Uiterst bijzondere kijk op het spel als jij Kramer verkiest boven van Persie. Gigantisch kwaliteitsverschil. Van Persie is nu nog beter dan Kramer ooit gaat worden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 - 12:58 schreef Barabas het volgende:Wat als.... Struisvogelpolitiek. Zou een verkeerde keuze zijn. Van Persie is te oud en te vaak geblesseerd. te oud is geen reden, gaat om kwaliteit. En van Persie heeft nog altijd een hoger niveau dan het overgrote deel van de eredivisie. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 01:33 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Uiterst bijzondere kijk op het spel als jij Kramer verkiest boven van Persie. Gigantisch kwaliteitsverschil. Van Persie is nu nog beter dan Kramer ooit gaat worden. Dan zijn we het daar over eens..Is er al interesse voor Kramer? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 01:34 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] te oud is geen reden, gaat om kwaliteit. En van Persie heeft nog altijd een hoger niveau dan het overgrote deel van de eredivisie. Is goed joh...dat ie versleten is doet er dus niet toe. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 01:33 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Uiterst bijzondere kijk op het spel als jij Kramer verkiest boven van Persie. Gigantisch kwaliteitsverschil. Van Persie is nu nog beter dan Kramer ooit gaat worden. Kramer is altijd fit. Van Persie rolt van de ene blessure in de andere, vandaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 11:13 schreef Barabas het volgende:[..] Kramer is altijd fit. Van Persie rolt van de ene blessure in de andere, vandaar. Ik snap jou insteek. Maar de kwalitatieve vergelijking is natuurlijk een lachertje. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Daar gaat het dus niet om.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat hebben we aan Van Persie? Duur, blessuregevoelig....en dan laat ik de uitlatingen aan het adres van onze club nog maar even buiten beschouwing. Zoals gezegd: Hij WAS een geweldige voetballer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar blessure gevoelig is een puntje idd Barabas. Maar goed contract voor een jaar ,en daarna per jaar bekijken zou ik persoonlijk geweldig vinden. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Naar mijn mening is hij nog niet versleten. Hij is wel over zijn top, maar doordat zijn top zoveel hoger ligt dan bij andere spelers, heeft hij nu nog altijd een heel behoorlijk niveau, waarmee hij prima in de eredivisie kan spelen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 11:25 schreef Barabas het volgende:Wat hebben we aan Van Persie? Duur, blessuregevoelig....en dan laat ik de uitlatingen aan het adres van onze club nog maar even buiten beschouwing. Zoals gezegd: Hij WAS een geweldige voetballer. Blessuregevoelig is hij inderdaad. Dat is een nadeel. Wat betreft duur heb ik al die tijd al gezegd dat je niet teveel voor hem moet betalen. Ook heb ik al gezegd dat ik het, hoe graag ik het ook zou zien, niet realistisch acht. Wat betreft uitlatingen, ben ik benieuwd wat dat was dan?
Ik zou dus graag van Persie zien bij ons, ook al kan hij maar de helft van de wedstrijden spelen, doordat hij een halfjaar geblesseerd is. Hij is zoveel beter dan Kramer, dat ik hem erg graag zou zien. Maar daarin kunnen we natuurlijk van mening verschillen, dat is ook het mooie van zo\'n forum, dat je erover kunt praten en nadenken. En dan mag iedereen vinden wat hij wil. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe van Persie maar niet. Of hij moet graag willen. Voor max. 1 miljoen salaris. Geloof ik niet |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:35 schreef FR-Henk het volgende:Doe van Persie maar niet. Of hij moet graag willen. Voor max. 1 miljoen salaris. Geloof ik niet Die financiën zijn uiteraard erg belangrijk. Je moet hem niet 2 miljoen salaris geven en een transfersom van 5 miljoen betalen. Moet allemaal binnen proporties blijven. Maar daarom acht ik het ook eigenlijk totaal niet realistisch dat hij komt helaas. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooi. Dan hoeven we het daar niet meer over te hebben.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:38 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Die financiën zijn uiteraard erg belangrijk. Je moet hem niet 2 miljoen salaris geven en een transfersom van 5 miljoen betalen. Moet allemaal binnen proporties blijven. Maar daarom acht ik het ook eigenlijk totaal niet realistisch dat hij komt helaas. Deze jongen is ook al totaal financieel gevuld..We kunnen nooit bedenken hoe hij er zelf in staat? Neem aan dat hij ook wel weer eens naar Rotterdam wil terugkeren? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 14:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Deze jongen is ook al totaal financieel gevuld..We kunnen nooit bedenken hoe hij er zelf in staat? Neem aan dat hij ook wel weer eens naar Rotterdam wil terugkeren? Yep. Naar Excelsior. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt heb ik ook eens gelezen maar toch ook Feyenoord. Wat waar is weet ik niet dus zou leuk zijn als net zoals op de basis zoals Kuijt terug kwam ,hij dat ook doet. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Maar verwacht je dan dat hij terugkeert naar Excelsior? Is toch een degradatiekandidaat die op kunstgras speelt. Ik geloof nooit dat hij daar fan van is, gezien zijn verleden met blessures. Dus eigenlijk verwacht ik niet dat hij daar zomaar naar terugkeert. Jij wel? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:08 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Maar verwacht je dan dat hij terugkeert naar Excelsior? Is toch een degradatiekandidaat die op kunstgras speelt. Ik geloof nooit dat hij daar fan van is, gezien zijn verleden met blessures. Dus eigenlijk verwacht ik niet dat hij daar zomaar naar terugkeert. Jij wel? Niet op dit moment, maar uiteindelijk wel denk ik. Hetzij nog 1 jaar als speler om af te bouwen, of een andere functie. Dat zijn hart bij Excelsior ligt is algemeen bekend. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Michiel heeft lekker vakantie. Ligt vast te bedenken hoeveel hij er komend seizoen in wil knallen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:18 schreef Barabas het volgende:Michiel heeft lekker vakantie. Ligt vast te bedenken hoeveel hij er komend seizoen in wil knallen. In dienst van welke club? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Volgens mij heeft hij al vakantie gehad.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hele seizoen voorin bedoel je... 😁 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Toffe gast die Michiel. Hopelijk weet hij komend seizoen de monden te snoeren door een ware doelpuntenmachine te zijn. Ik schat in dat ie er minstens 20 gaat maken, misschien wel 25. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als hij er tussen de 25 en 30 maakt, zal je mij niet meer horen over Kramer. Alles minder dan dat is falen...zeker omdat hij voor de rest niet mee voetbalt.... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zie geen enkele betaalbare optie die er meer dan 25 in gaat leggen.
Kunnen dat geld beter investeren.... maar ja. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zal lastig worden vanaf de bank. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
We zullen zien ar. Ik geloof daar niks van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er loopt zoveel rond waar wij geen weet van hebben. Ik vertrouw erop dat er wel wat goals bij gaan komen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 15:17 schreef ar het volgende:[..] Niet op dit moment, maar uiteindelijk wel denk ik. Hetzij nog 1 jaar als speler om af te bouwen, of een andere functie. Dat zijn hart bij Excelsior ligt is algemeen bekend. Dat is waar. Ik zie hem niet zomaar als speler daar terugkeren, maar we zullen het zien. De toekomst zal het uitwijzen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is er al interesse voor hem? Zelfs voor Nelom is er interesse.... |
|
|
|