|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 19:24 schreef VVout het volgende:[..] Echte prof, zit liever elke avond thuis met vrouw en kinderen. Echt wel dat je dan overtuigd over komt bij mij. Ik heb zelf ook gekozen voor mijn vrouw en kinderen, daarmee heb ik gewoon wat inzet moeten laten varen voor mijn werk. Wat een ONZIN |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is geen onzin, kan zelf me niet meer zo inzetten voor mijn werk als ik dat voorheen deed zonder vrouw en kinderen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 19:27 schreef RenatoBos het volgende:Iedereen die vader (moeder) is geworden kiest voor zijn kinderen, ook elke prof. Anders ben je niet goed in je hoofd.. Iedereen die een contract bij Feyenoord tekend ,kiest voor 100 % inzet en alle voorwaardens. En dan nog zijn ze de koning meer dan te rijk. Maar hij mag van mij alles zeggen wat hij wil ,tis een vrij land. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Iedereen die een contract bij Feyenoord tekend ,kiest voor 100 % inzet en alle voorwaardens. En dan nog zijn ze de koning meer dan te rijk. Maar hij mag van mij alles zeggen wat hij wil ,tis een vrij land. eens hoor..dat geld voor een ieder overigens.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ieder topic,elk bericht haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mij maakt het niet zoveel uit wat hij zegt...Het verandert namelijk niets aan het feit dat hij niet zo goed kan voetballen en dus geen basisplek bij Feyenoord zou moeten hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 juli 2016 - 21:28 schreef CobusIII het volgende:Mij maakt het niet zoveel uit wat hij zegt...Het verandert namelijk niets aan het feit dat hij niet zo goed kan voetballen en dus geen basisplek bij Feyenoord zou moeten hebben. Hahaha juistem |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer heeft z'n eigenzinnige mening. Of je het er eens mee bent of niet. Hij uit zich, veel anderen beperken zich tot wat veilig en verantwoord klinkt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Absoluut, en komt heel lui over in het veld.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind jouw voetbal ook verschrikkelijk. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De grootste pop is hij zelf |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Leuk interview. Tegen de stroom in, maar goudeerlijk en doodnormaal. Daar mag zo'n beetje de gehele voetballerij kennis van nemen. Het is toch ook een idiote wereld die mijlenver af staat van de onze....
Cult///HELD!!! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kramer heeft geen 'over me lijk' mentaliteit en dat is wel het minste wat je van een prof met zo'n salaris mag verwachten. Mentaal zwak, leuk voor een jaar, meer gaat het niet worden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wat een flauwekul Gerard. Als zijn mentaliteit niet zou deugen dan had hij nooit bij Feyenoord terecht gekomen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Daar is ie dan ook alleen maar gekomen bij gebrek aan geld voor een beter alternatief. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En daarbij is zijn opmerking dat hij voetbal verschrikkelijk vind en zo snel mogelijk wil stoppen tekenend, Feyenoord zou hem hiervoor zelfs uit de basis moeten halen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 17:51 schreef Gerard_FR het volgende:En daarbij is zijn opmerking dat hij voetbal verschrikkelijk vind en zo snel mogelijk wil stoppen tekenend, Feyenoord zou hem hiervoor zelfs uit de basis moeten halen. +1 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 17:51 schreef Gerard_FR het volgende:En daarbij is zijn opmerking dat hij voetbal verschrikkelijk vind en zo snel mogelijk wil stoppen tekenend, Feyenoord zou hem hiervoor zelfs uit de basis moeten halen. Ik vind dat ze jou uit de basis moeten halen....
Eerlijkheid bestraffen.... moet niet gekker worden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eerlijkheid maakt het er niet beter op in dit geval....wat jammer is dat hij op zijn dertigste wil stoppen en niet op zijn 27e..als er een zandbakclub voor hem komt is hij weg... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 18:50 schreef CobusIII het volgende:Eerlijkheid maakt het er niet beter op in dit geval....wat jammer is dat hij op zijn dertigste wil stoppen en niet op zijn 27e..als er een zandbakclub voor hem komt is hij weg... Daarom bij een goed bod ook weg doen. Heeft afgelopen seizoen nog wat goals gemaakt, nu verkopen is het moment. Komend seizoen misschien bankzitter en je vangt er niks meer voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 18:27 schreef Barabas het volgende:[..] Ik vind dat ze jou uit de basis moeten halen.... Eerlijkheid bestraffen.... moet niet gekker worden. Integendeel,ze doen hem zo te lezen dan juist een plezier.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 juli 2016 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha wat een idioot zeg! Dit slaat werkelijk alles..hij is dat shirt niet waard man. Daarom..snel verkopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 14 juli 2016 - 16:18 schreef Barabas het volgende:Leuk interview. Tegen de stroom in, maar goudeerlijk en doodnormaal. Daar mag zo'n beetje de gehele voetballerij kennis van nemen. Het is toch ook een idiote wereld die mijlenver af staat van de onze.... Cult///HELD!!! Cult held? Hahaha schei uit nou he ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is een Feyenoorder in hart en nieren daarom alleen al is ie een held. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij weet niet echt de enthousiasme over te brengen :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Held ja ,cult nee,apart ja. Als persoon vind ik hem lachen,als voetballer soms om te huilen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Iedereen die Feyenoord in hart en nieren heeft in de spits ///HELD. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als wij daar gaan staan dan gaat Het Legioen binnen een paar tellen roepen om Michiel! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ghèhè, we zijn dan ook erg sympathiek :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 juli 2016 - 10:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Held ja ,cult nee,apart ja. Als persoon vind ik hem lachen,als voetballer soms om te huilen. Eensert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil