|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 13:35 schreef MMM het volgende:Word een beetje een vervelende knul zo, pissig omdat hij reserve is. Vecht jezelf terug als je kan dan ipv te zeiken. Iets te grote bek voor een middelmatig spitsje. Precies dat, maar je hoort m ook gewoon veel te vaak, hij weet ook niet wanneer hij eens niet moet praten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Praten, ja hoor, maar hij moet ook weten wanneer ie zijn muil moet houden. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ach... wat maakt dat nou uit. Zijn jullie vergeten dat hij bij Feyenoord speelt en onder contract staat? Hij is teleurgesteld en mag dat gerust laten merken. Zeker als een journalist er naar vraagt. Net als alle andere spelers in de selectie. Deed die ander het nou zoveel beter dan Michiel? Als zijn woordkeuze of balende houding je niet bevalt dan kan dat, maar je hoeft een speler als deze niet zo af te zeiken. Misschien willen de criticasters dat hij net zo anoniem blijft als Nelom, maar deze gast is gewoon een boefje.
Hij kent zijn eigen beperkingen, weet dat hij geen topspits is, is bloedfanatiek en goed genoeg om voor ons in de Eredivisie te spelen. Hij maakte ze vorig seizoen ook, toch?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar hij deed nog veel meer verkeerd. Ik vind t een prima kerel, goede supporter, moet alleen niet voetballen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 13:43 schreef Barabas het volgende:Ach... wat maakt dat nou uit. Zijn jullie vergeten dat hij bij Feyenoord speelt en onder contract staat? Hij is teleurgesteld en mag dat gerust laten merken. Zeker als een journalist er naar vraagt. Net als alle andere spelers in de selectie. Deed die ander het nou zoveel beter dan Michiel? Als zijn woordkeuze of balende houding je niet bevalt dan kan dat, maar je hoeft een speler als deze niet zo af te zeiken. Misschien willen de criticasters dat hij net zo anoniem blijft als Nelom, maar deze gast is gewoon een boefje. Hij kent zijn eigen beperkingen, weet dat hij geen topspits is, is bloedfanatiek en goed genoeg om voor ons in de Eredivisie te spelen. Hij maakte ze vorig seizoen ook, toch?! Zag je z'n houding..(?) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maakt me niet uit. Hij is gewoon teleurgesteld. En dat is maar goed ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:[..] Precies dat, maar je hoort m ook gewoon veel te vaak, hij weet ook niet wanneer hij eens niet moet praten. Ben ik met jou eens hoor. Had die rit met van de Meijden juist niet moeten maken. Praten over stoer doen ,en dan zelf een babbel,tattoo's en een petje wat totaal niet bij hem past. Wel was Jorgensen gistere niet beter als wat we van Kramer tot nu toe hebben gezien. 1 heeeeeeeel belangerijk ding heeft Jorgensen wel,hij werkt zijn eigen de tandjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Heeft hetzelfde resultaat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat klopt als een zwerende vinger. Maar toch zie ik het liefst iemand die er nog wat moeite voor wil doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Huj vind voetballen wel leuk zeg maar. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik zie het liefst 25 doelpunten dit seizoen. Maakt me niet uit of het Kramer of Jörgensen is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar wat Leon zegt Kramer doet het allemaal zo op zijn halve dertigst.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik begrijp dat hij gemengde gevoelens oproept met zijn praatjes en lichaamstaal, maar ik vind het wel een leuke gast. Weer eens wat anders dan die doorsneeleuters. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch weer gescoord tegen Eindhoven |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 13:35 schreef MMM het volgende:Word een beetje een vervelende knul zo, pissig omdat hij reserve is. Vecht jezelf terug als je kan dan ipv te zeiken. Iets te grote bek voor een middelmatig spitsje. Eens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 01 augustus 2016 - 15:57 schreef Barabas het volgende:Ik begrijp dat hij gemengde gevoelens oproept met zijn praatjes en lichaamstaal, maar ik vind het wel een leuke gast. Weer eens wat anders dan die doorsneeleuters. Je noemt hem dus eigenlijk n aparte lul. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik kan me wel vinden in deze woorden. En dan met name die laatste alinea. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dus Kramer is de ideale pinchhittert..(?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Inderdaad.... niet.
Gaf eerder aan niet overtuigd te zijn van de meerwaarde van Jorgensen. Blijkbaar zijn er meer mensen die dat zien. Afgelopen zondag zag ook ik een actievere spits, maar meer dan alleen dat was het ook niet.
Nicolai zal nu de voorkeur krijgen en dat is logisch, maar ik sluit niet uit dat Kramer het even goed of beter kan doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoals het verhaal al zegt, kramer is meer een afmaker, Nicolai is veel meer een voetballer. Ik geloof alleszins dat Nicolai er net zo veel in zal schieten als Kramer maar hij stelt de anderen ook meer tot scoren.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat laatste is nog maar de vraag. We gaan het zien en meemaken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zag je hoe die Elia bediende zondag, hoe balvast hij is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond m eigenlijk de zwakste |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Qua voetbal doet Kramer pijn aan de ogen...daarnaast vind ik zijn houding de laatste tijd een beetje irritant. Ik dacht in het begin dat het wel een aardige gast was, maar dat begint ook te kantelen met zijn praatjes. Heeft weinig zelfkennis.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Begon slecht, groeide daarna flink, ik vond Dirk de zwakste.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Jazeker, maar dat zegt mij niet zoveel. Die Dingemanse haalde ook al aan dat assists nou niet bepaald hetgene is waar hij in het verleden in uitblonk.
Ja, hij is balvast. Ja, hij is actiever dan Michiel. Maar is hij dan een betere spits? Die moet je toch vooral afrekenen op het aantal goals? Ik verwacht 20-25 goals van een spits van Feyenoord en ik denk dat Michiel die ook wel zal maken. Is het dan een substantiële versterking van de selectie? Ik denk van niet. Meer van hetzelfde niveau, het ziet er alleen anders uit. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 21:40 schreef CobusIII het volgende:Qua voetbal doet Kramer pijn aan de ogen...daarnaast vind ik zijn houding de laatste tijd een beetje irritant. Ik dacht in het begin dat het wel een aardige gast was, maar dat begint ook te kantelen met zijn praatjes. Heeft weinig zelfkennis.... Ik denk dat hij zichzelf juist prima kent. En dat autoritje met Andy... tsja. En dat ie chagrijnig is dat ie niet speelt.... is precies wat je moet zien en horen van een speler die zijn plek is kwijtgeraakt.
Maar goed, dat vind ik. Hoeft niemand het mee eens te zijn.
Ik probeer alleen duidelijk te krijgen of we ons nou werkelijk versterkt hebben met deze nieuwe spits. En daar heb ik gezonde twijfels bij. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik ook. Niet overtuigend. Maar misschien moet ie wat meer tijd hebben....
Dat krediet mag ie van mij hebben. Hij is per slot van rekening nét bij de club.
Maar zijn optreden versterkte wel de twijfels die ik al had. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 22:16 schreef Barabas het volgende:[..] Jazeker, maar dat zegt mij niet zoveel. Die Dingemanse haalde ook al aan dat assists nou niet bepaald hetgene is waar hij in het verleden in uitblonk. Ja, hij is balvast. Ja, hij is actiever dan Michiel. Maar is hij dan een betere spits? Die moet je toch vooral afrekenen op het aantal goals? Ik verwacht 20-25 goals van een spits van Feyenoord en ik denk dat Michiel die ook wel zal maken. Is het dan een substantiële versterking van de selectie? Ik denk van niet. Meer van hetzelfde niveau, het ziet er alleen anders uit. Ervan uitgaande dat ze beide even vedels goals zullen scoren, krijgt Nicolai dan de voorkeur omdat het meer een voetballer is. Nicolai vind ik dus van een ander niveau. Heb geen hekel aan Michiel maar word niet vrolijk van zijn laksigheid.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Snap ik. Maar dan zeg je eigenlijk ook dat het resultaat hetzelfde is.
En dat zou inhouden dat we ons niet hebben versterkt. En dat was niet de bedoeling van de komst van een nieuwe spits. Da's al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 22:31 schreef Barabas het volgende:Snap ik. Maar dan zeg je eigenlijk ook dat het resultaat hetzelfde is. En dat zou inhouden dat we ons niet hebben versterkt. En dat was niet de bedoeling van de komst van een nieuwe spits. Da's al. Op die manier heb je gelijk hoewel we het nog moeten gaan zien. Ik zie in ieder geval in Jørgensen in ieder geval een meerwaarde door zijn balvastheid, voetballend vermogen en inzet boven Michiel. Dus ja das voortuitgang ten opzichte van wat er stond (Michiel). Maar puur op goals schat ik met de aanvoer die beiden gaan krijgen weinig verschil.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jørgensen is natuurlijk voetballend beter, doet meer mee in het spel, levert verdedigende arbeid en maakt ook ruimte voor andere spelers om te scoren. Oogt niet zo lui en zal ook een stuk minder kaarten pakken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoe moet je iemand overtuigen...? In zijn debuutwedstrijd een goal en een assist...In de voorbereiding leuke dingen laten zien....Als hij vertrouwen heeft, kan het alleen maar beter worden.... Ben benieuwd zondag.... Kramer heeft een heel seizoen gehad om te laten zien dat hij het niet is..... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De komende wedstrijden zullen uitwijzen of hij daadwerkelijk veel beter is dan Kramer.
Ook ik zal het met veel belangstelling volgen. Ik hoop van harte dat ik het verkeerd zie.
En wat dat vorige seizoen van Kramer betreft; zo slecht was ie helemaal niet. We hebben die slechte serie waarmee alles werd weggegooid niet door hem alleen beleefd. Die verantwoordelijkheid ligt m.i. vooral bij de technische staf. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 00:40 schreef Barabas het volgende:De komende wedstrijden zullen uitwijzen of hij daadwerkelijk veel beter is dan Kramer. Ook ik zal het met veel belangstelling volgen. Ik hoop van harte dat ik het verkeerd zie. En wat dat vorige seizoen van Kramer betreft; zo slecht was ie helemaal niet. We hebben die slechte serie waarmee alles werd weggegooid niet door hem alleen beleefd. Die verantwoordelijkheid ligt m.i. vooral bij de technische staf. ben ik met je eens...kramer was niet verantwoordelijk voor het collectief falen van Feyenoord verleden seizoen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 11 augustus 2016 - 22:58 schreef Stylzz het volgende:Jørgensen is natuurlijk voetballend beter, doet meer mee in het spel, levert verdedigende arbeid en maakt ook ruimte voor andere spelers om te scoren. Oogt niet zo lui en zal ook een stuk minder kaarten pakken. Ruimte maken voor anderen om te scoren? Minder kaarten pakken? Hoe kom je daar nou bij? Is gewoon niet waar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 09:42 schreef Barabas het volgende:[..] Ruimte maken voor anderen om te scoren? Minder kaarten pakken? Hoe kom je daar nou bij? Is gewoon niet waar. Dan moet je maar eens opletten.
Kramer is een kaartenpakker, een ruziemaker en niemand mag m. Iedereen zoekt m op. Vorig seizoen nu al vergeten?
Verder moet je maar eens goed op Jorgensen letten. Zijn samenwerking met Kuyt en de vleugels. Dat kan Kramer niet. Die kijkt alleen naar zichzelf.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat we het nog over deze middelmatige lange slungel hebben en een eventuele basisplaats..
Focussen op invalbeurten en als hij dat niet op kan brengen, deze maand nog verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
There Will be haters, there Will be doubters, there Will be non-believers, And then there Will be me, proving them wrong. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:53 schreef MMM het volgende:Dat we het nog over deze middelmatige lange slungel hebben en een eventuele basisplaats.. Focussen op invalbeurten en als hij dat niet op kan brengen, deze maand nog verkopen. Deze maand nog verkopen en hoed dan verder voorin..(?) wat als er dan een schorsing of een blessure komt..(?) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Deze maand nog verkopen en hoed dan verder voorin..(?) wat als er dan een schorsing of een blessure komt..(?) Dan hoop ik op een vervanger.
Ik weet namelijk niet of Kramer het op kan brengen, een heel jaar op de bank. Vorige week hoorde ik hem al weer zeiken, hij word een beetje vervelend. Hopelijk geen Kazim II. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen word door sommigen na 1 potje al afgemaakt, terwijl hij in die ene wedstrijd al liet zien 100x meer voetballer te zijn dan Kramer. Scoren deed hij in Kopenhagen ook, zal hier ook wel komen. |
|
|
|