|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Dan moet je maar eens opletten. Kramer is een kaartenpakker, een ruziemaker en niemand mag m. Iedereen zoekt m op. Vorig seizoen nu al vergeten? Verder moet je maar eens goed op Jorgensen letten. Zijn samenwerking met Kuyt en de vleugels. Dat kan Kramer niet. Die kijkt alleen naar zichzelf. Dat Elia er drie maakt kun je onmogelijk op het conto van Nicolai bijschrijven. En het lijkt wel of je vergeten bent dat Michiel heel vaak de eerste paal opzocht en overstapjes maakte om anderen in scoringspositie te brengen.
Kramer wordt hier niet gewaardeerd en dat kan en mag. Maar doe nou niet alsof we nu een spits van grote klasse hebben binnengehaald; hij is niet (veel) beter dan Michiel. Het ziet er alleen anders uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:02 schreef MMM het volgende:[..] Dan hoop ik op een vervanger. Ik weet namelijk niet of Kramer het op kan brengen, een heel jaar op de bank. Vorige week hoorde ik hem al weer zeiken, hij word een beetje vervelend. Hopelijk geen Kazim II. Ik geloof ook niet dat ie een heel seizoen op de bank zal zitten, die krijgt heus z'n mi uiten nog wel en als ie dan zijn kansen pakt.. Eigenlijk hoop ik het wel dat ie daar een heel seizoen zit want dat zou betekenen dat Jørgensen het prima doet doet d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:03 schreef MMM het volgende:Jorgensen word door sommigen na 1 potje al afgemaakt, terwijl hij in die ene wedstrijd al liet zien 100x meer voetballer te zijn dan Kramer. Scoren deed hij in Kopenhagen ook, zal hier ook wel komen. Tja ach das normaal hier dat afmaken, Jørgensen heeft mij eigenlijk ook al gelijk overtuigd van zijn meerwaarde ten opzichte van Kramer.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:03 schreef MMM het volgende:Jorgensen word door sommigen na 1 potje al afgemaakt, terwijl hij in die ene wedstrijd al liet zien 100x meer voetballer te zijn dan Kramer. Scoren deed hij in Kopenhagen ook, zal hier ook wel komen. Afgemaakt.... je kunt het overdrijven mmm. De enige die hier wordt afgemaakt is Michiel. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:02 schreef MMM het volgende:[..] Dan hoop ik op een vervanger. Ik weet namelijk niet of Kramer het op kan brengen, een heel jaar op de bank. Vorige week hoorde ik hem al weer zeiken, hij word een beetje vervelend. Hopelijk geen Kazim II. Jij zit te zeiken omdat je m niet moet. Zeker vergeten dat ie de winnende maakte in de halve finale. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:04 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik geloof ook niet dat ie een heel seizoen op de bank zal zitten, die krijgt heus z'n mi uiten nog wel en als ie dan zijn kansen pakt.. Eigenlijk hoop ik het wel dat ie daar een heel seizoen zit want dat zou betekenen dat Jørgensen het prima doet doet d:-) Laten we het hopen ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Er word in ieder geval nu al aan hem getwijfeld door sommigen.
En jij laat duidelijk merken liever Kramer te zien, waar ik niets van begrijp. Ik heb die jongen in 1 potje voetballend al zo veel dingen meer goed zien doen dan Kramer..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:07 schreef Barabas het volgende:[..] Jij zit te zeiken omdat je m niet moet. Zeker vergeten dat ie de winnende maakte in de halve finale. Hij scoorde ook nog in de finale. Maar mag ik dan geen kritiek op hem hebben? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:31 schreef MMM het volgende:[..] En jij laat duidelijk merken liever Kramer te zien, waar ik niets van begrijp. Ik heb die jongen in 1 potje voetballend al zo veel dingen meer goed zien doen dan Kramer.. Lees nou maar ff GOED terug. Wat je beweert klopt niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Natuurlijk wel. Maar kritiek is wat anders dan afmaken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer zegt niets bijzonders. Hij wil laten zien dat hij de beste spits. Mooi, hij gaat de concurrentie aan. En dat gaat ie niet redden, altijd gevonden dat ie niet geschikt is voor een dominant spelende ploeg. Heeft ie het technisch vernuft niet voor. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind nog steeds dat Kramer het helemaal niet slecht heeft gedaan vorig seizoen. Ik denk dat het percentage van de kansen die hij in doelpunten heeft omgezet echt hoog is. Bovendien waren dat vaak ook nog eens belangrijke goals.
Als je naar het meevoetballende gedeelte en aanspeelpunt zijn kijkt is het inderdaad wel minder. Daarin zal Jorgensen waarschijnlijk beter zijn.
Ben in ieder geval blij dat we nu een dergelijke spits achter de hand hebben, gaan we echt nog wel nodig hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jij bent wel een echte Kramer fan en dat laat je ook vaak wel merken, toch? Jorgensen vond je afgelopen zondag niet overtuigend.
Je vind beide spelers zelfs gelijkwaardig. Dat snap ik niet. Alleen voetballend ligt Jorgensen al kilometers voor op Kramer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De statistieken wijzen uit dat ze gelijkwaardig zijn. Het ziet er alleen anders uit.
Dat zeg ik al de hele tijd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Barabas -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als ik het opneem voor een speler die onheus bejegend wordt ben je hier meteen een fan? Kom op zeg... die gast wordt hier van alles aangewreven en dat is niet oké. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:45 schreef Barabas het volgende:Als ik het opneem voor een speler die onheus bejegend wordt ben je hier meteen een fan? Kom op zeg... die gast wordt hier van alles aangewreven en dat is niet oké. Ik heb wel het idee dat jij een fan, voorstander, of hoe je het ook wilt noemen, van Kramer bent ja. Toch niks mis mee? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:42 schreef Barabas het volgende:De statistieken wijzen uit dat ze gelijkwaardig zijn. Het ziet er alleen anders uit. Dat zeg ik al de hele tijd. We gaan het zien. Ik heb meer vertrouwen in Jorgensen. Voetballers hebben altijd een stapje voor en ik heb het idee dat hij dat is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:47 schreef MMM het volgende:[..] Ik heb wel het idee dat jij een fan, voorstander, of hoe je het ook wilt noemen, van Kramer bent ja. Toch niks mis mee? Ik mag hem wel. Vindt het geen geweldige voetballer, maar wel een goede afmaker. Voor de Eredivisie. De meeste voetballers praten over tattoos en auto's. Michiel leest boeken. Vind ik verfrissend. Fan ben ik niet. Op mijn shirtjes prijken de namen van Kuijt Joszef en Mario. Van hun was en ben ik fan!
Ik kan niet zo goed tegen onrecht en leugens. Beetje allergisch voor zeg maar...
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:47 schreef MMM het volgende:[..] We gaan het zien. Ik heb meer vertrouwen in Jorgensen. Voetballers hebben altijd een stapje voor en ik heb het idee dat hij dat is. Eens, laat ie t.o.v. Kramer nu al zien en dat al na 5 wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:53 schreef Barabas het volgende:[..] Ik mag hem wel. Vindt het geen geweldige voetballer, maar wel een goede afmaker. Voor de Eredivisie. De meeste voetballers praten over tattoos en auto's. Michiel leest boeken. Vind ik verfrissend. Fan ben ik niet. Op mijn shirtjes prijken de namen van Kuijt Joszef en Mario. Van hun was en ben ik fan! Ik kan niet zo goed tegen onrecht en leugens. Beetje allergisch voor zeg maar... Prima toch.
Onrecht en leugens? Ik heb mezelf daarin niet kunnen betrappen over Kramer dus voel me niet aangesproken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De persoon Kramer is idd een prettige buitenbeen t.o.v. die lullende nitwits. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaat ook niet over een specifiek iemand. Meer de algemene teneur. @mmm
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik denk dat niemand een hekel aan Kramer heeft, als mens. Vorig seizoen met zijn kwaliteiten misschien het maximale eruit gehaald, ging eindelijk harder werken na de verliesreeks.
Maar wat ik niet bij hem vind passen is het gezeik van vorige week, dan vind ik het wel een lul. Werk jezelf de klere (prima als hij dat al doet), laat je voeten spreken en zeur niet in de media. Je bent geen Kazim.
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sowieso verkopen als het kan. Als Jørgensen geblesseerd raakt, speel je weer met 10 man. Maar dit is niet de schuld van Michiel natuurlijk. .Feyenoord heeft hem aangetrokken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij zou je in dezen toch van commentaar onthouden? ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:53 schreef Barabas het volgende:[..] Ik mag hem wel. Vindt het geen geweldige voetballer, maar wel een goede afmaker. Voor de Eredivisie. De meeste voetballers praten over tattoos en auto's. Michiel leest boeken. Vind ik verfrissend. Fan ben ik niet. Op mijn shirtjes prijken de namen van Kuijt Joszef en Mario. Van hun was en ben ik fan! Ik kan niet zo goed tegen onrecht en leugens. Beetje allergisch voor zeg maar... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar Barabas, heb jij afgelopen wedstrijden Jørgensen zien spelen, lijkt me wel e, dan zie je toch dat daar meer voetbal in zit dan Michiel..(¿) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker wel. En dat heb ik ook erkend. Maar dat maakt hem niet per definitie een betere spits. Wellicht een betere voetballer, maar daar kopen we niks voor. Al helemaal geen titel. @Renato
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Kom op zeg Stylzz. Dat kan veel negatiever. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 12:59 schreef Barabas het volgende:Zeker wel. En dat heb ik ook erkend. Maar dat maakt hem niet per definitie een betere spits. Wellicht een betere voetballer, maar daar kopen we niks voor. Al helemaal geen titel. @Renato Dat maakt hem toch wel een betere spits dan. Ze zijn allebei spits (ervan uitgaande dat ze beide evenveel zouden scoren), Nicolai is een beter voetballende spits en een hardwerkende spits. Kramer heeft het echt niet verkeerd gedaan qua goals afgelopen seizoen, maar oogt zo lui. En met de komst van Nicolai hoor je enkel maar gemopper. Of dat laatste ook zo terecht is denk ik ook niet helemaal want de media zit daar ook boven op. Als Nicolai scoort halen ze bijna direct Michiel in beeld. Jammer. Ach weet je laten we eerst maar eens een paar wedstrijden kijken en dan dit verhaal nog eens oprakelen. Hopelijk heb je dan een shirtje met Jørgensen in je kast hangen..d:-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als het eindresultaat hetzelfde is dan is ie niet beter. En de statistieken geven aan dat dit het geval kan zijn. En dan hebben we ons dus niet substantieel versterkt. En dat is wel de suggestie die gewekt wordt.
Het wordt inderdaad ook flink gehyped door de media. Bijzonder matig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
als inderdaad, maar daar is het nog te vroeg voor om over te oordelen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dingemanse zette alleen vraagtekens bij bepaalde zaken. Precies datgene waar ik mijn twijfels bij heb. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 00:40 schreef Barabas het volgende:De komende wedstrijden zullen uitwijzen of hij daadwerkelijk veel beter is dan Kramer. Ook ik zal het met veel belangstelling volgen. Ik hoop van harte dat ik het verkeerd zie. .
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie Kramer wel zitten hoor. Graag zelfs |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Check gelijk even of hij wel goed zit. Anders gaat men daar weer los op.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Meestal zit hij er met een gezicht als een oorwurm, te balen wanneer andere scoren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo steekt z'n face nou eenmaal in elkaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ach kijk het verschil hoe Jan-Arie kijkt (lacht) die nooit speelt, of het gezicht van kramer..
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kramer ziet voetbal als werk, niks mis mee zolang je wint. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:53 schreef MMM het volgende:Dat we het nog over deze middelmatige lange slungel hebben en een eventuele basisplaats.. Focussen op invalbeurten en als hij dat niet op kan brengen, deze maand nog verkopen. Hahaha eens |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Jan-Arie liet een scheet en Kramer rook m.....
Dit zegt toch helemaal niks Renato.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wie is die gast op de voorgrond? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tuurlijk niet, maar zag toevallig deze foto en vond hem wel leuk om bij de discussie te plaatsen.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas