|
|
nr 10
|
|
|
Geweldige vent die Kramer. Schijt aan het hele wereldje. Die kop bij die vragen. Ik hoop dat ie tegen Oss speelt en dan vijf keer scoort. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 19 september 2016 - 12:26 schreef nr 10 het volgende:Geweldige vent die Kramer. Schijt aan het hele wereldje. Die kop bij die vragen. Ik hoop dat ie tegen Oss speelt en dan vijf keer scoort. Helemaal met je eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar dat hoop ik stiekem voor elke speler. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Goede invalbeurt, heb hem niet op veel fouten kunnen betrappen.
Zonder gekheid, ik hoop echt dat hij zijn waarde blijft behouden en genoeg minuten (en doelpunten) gaat maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schijnt in de belangstelling te staan van Espanyol |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer vol vertrouwen: ''Ik ben beter dan vorig jaar''
Michiel Kramer was vorig seizoen de eerste spits van Feyenoord, maar moet het dit seizoen doen met een plek op de reservebank. De Rotterdamse club versterkte zich deze zomer met Nicolai Jorgensen, waardoor de lange Kramer tweede spits werd. Dit seizoen kwam de spits, die in de zomer van 2015 overkwam van ADO Den Haag, tot slechts drieëndertig speelminuten in de Eredivisie.
In de bekerwedstrijd tegen FC Oss (4-1 winst) kreeg Kramer weer zijn kans. “In dit soort wedstrijden heb je eigenlijk alleen wat te verliezen", zegt hij tegenover Fox Sports. "Ik zit in een fase waarin ik minder speel en dat moet je het nu toch laten zien. Het is niet altijd makkelijk. Het ging redelijk met twee assists en een goal, wel een ongelooflijk lelijk doelpunt maar hij telt wel. Ik heb het niet slecht gedaan, maar het kan altijd beter.”
De spits zit, zoals altijd, vol vertrouwen. “Ik ben juist beter, scherper, fitter en sterker dan vorig jaar. Ik investeer in mezelf en ontwikkel mezelf. Ik ben beter dat vorig jaar, dan is het juist vervelend dat je even pas op de plaats moet nemen. Het elftal staat en we winnen, dus dan heb ik weinig te zeggen. Ik moet geduld hebben, dat moet wel.” |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
HAHAHAHAZHAAHAHIOAODFHUIOWEFHUSEIOHFHAHAHAHAAHHAROFLBBLOLCOPTERWTFBBQ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik breng m op de fiets. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga mee ,we gaan met een bakfiets. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Samen trappen, met een bloedgang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar zo te lezen was Kramer MOTM.... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gewoon degelijke pot. Kan er niets aan doen dat er weinig van de vleugels komt en dat de corners dramatisch worden genomen. Wilde vaak de diepte in, maar niemand die een bal wilde geven. Werd er op een gegeven moment ook moedeloos van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond Kramer na Bilal de beste wisselspeler. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 09:20 schreef nr 10 het volgende:Gewoon degelijke pot. Kan er niets aan doen dat er weinig van de vleugels komt en dat de corners dramatisch worden genomen. Wilde vaak de diepte in, maar niemand die een bal wilde geven. Werd er op een gegeven moment ook moedeloos van. wat we willen zien, dat zien we ongeacht de feiten.
Willen we naar de Dam, dan gaan we naar de Dam, Herman
;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ga jij de lat ook al zo laag leggen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik vond Gustafson en Vejinovic nog slechter |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja dat was helemaal droevig, bizar eigenlijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 07:13 schreef RenatoBos het volgende:Kramer vol vertrouwen: ''Ik ben beter dan vorig jaar''[ afbeelding ] Michiel Kramer was vorig seizoen de eerste spits van Feyenoord, maar moet het dit seizoen doen met een plek op de reservebank. De Rotterdamse club versterkte zich deze zomer met Nicolai Jorgensen, waardoor de lange Kramer tweede spits werd. Dit seizoen kwam de spits, die in de zomer van 2015 overkwam van ADO Den Haag, tot slechts drieëndertig speelminuten in de Eredivisie.In de bekerwedstrijd tegen FC Oss (4-1 winst) kreeg Kramer weer zijn kans. “In dit soort wedstrijden heb je eigenlijk alleen wat te verliezen", zegt hij tegenover Fox Sports. "Ik zit in een fase waarin ik minder speel en dat moet je het nu toch laten zien. Het is niet altijd makkelijk. Het ging redelijk met twee assists en een goal, wel een ongelooflijk lelijk doelpunt maar hij telt wel. Ik heb het niet slecht gedaan, maar het kan altijd beter.” De spits zit, zoals altijd, vol vertrouwen. “Ik ben juist beter, scherper, fitter en sterker dan vorig jaar. Ik investeer in mezelf en ontwikkel mezelf. Ik ben beter dat vorig jaar, dan is het juist vervelend dat je even pas op de plaats moet nemen. Het elftal staat en we winnen, dus dan heb ik weinig te zeggen. Ik moet geduld hebben, dat moet wel.” Om te gieren!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mag hij geen ballen aannemen of zo? Elke keer weer direct doortikken met hakjes en andere moeilijke keuzes. Hij wil graag, dat zie je, maar kwam er gisteren niet bepaald uit. Zie nu wel in dat Jorgensen inderdaad stuk beter is. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Kut inderdaad. Net de samenvatting gezien. Maar twee assists. En bij die eerste kopbal van Bilal komt ie uit de rug van Kramer die naar de 1e paal gaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 13:55 schreef nr 10 het volgende:Kut inderdaad. Net de samenvatting gezien. Maar twee assists. En bij die eerste kopbal van Bilal komt ie uit de rug van Kramer die naar de 1e paal gaat. Een strijkplank op wielen was gisteren hetzelfde gelukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan stonden er een paar strijkplanken in zonder wielen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo'n ouderwetse zeker met een gietijzeren strijkbout die je eerst een uur boven de kolen moet opwarmen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nou en of. Het was strijkplank sursdee! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Gisteren wel ja. Wat overigens meer zegt over Gustafson en Vejinovic (en Woudenberg) dan Kramer. Kramert speelde niet goed, maar wel (een krappe) voldoende. Met name vanwege zijn goal + assist.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 september 2016 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 september 2016 - 17:24 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Gisteren wel ja. Wat overigens meer zegt over Gustafson en Vejinovic (en Woudenberg) dan Kramer. Kramert speelde niet goed, maar wel (een krappe) voldoende. Met name vanwege zijn goal + assists. Eens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die goal mag je toch niet op het conto (grappig) van Kramer zetten..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kramer uitgefloten? Hij is alles behalve mijn favoriet maar een Feyenoorder is een Feyenoorder.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Inderdaad. En zeker niet bij een echte Feyenoorder als Kramer, iemand die vorig seizoen vele belangrijke goals heeft gemaakt, vooral in de beker. Ik vind het sneu voor hem dat hij reserve is geworden. Maar het is een harde wereld. Zijn vervanger is beter. Weet hij zelf ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou, nee dat vindt hij zelf juist niet. Maar hij accepteert dat de kaarten nu zo liggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 september 2016 - 06:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Kramer uitgefloten? Hij is alles behalve mijn favoriet maar een Feyenoorder is een Feyenoorder.. Kan nooit veel geweest zijn, heb het niet meegekregen. Wel triest dat neuzengedrag.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan zal het wel weer flink opgeblazen zijn door de media |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T werd opgepikt vanaf Twitter |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik weet dat vanuit ons vak hij louter toegezongen werd, waarvoor hij applaus gaf.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is beter ,dan geloof ik het verhaal al helemaal niet meer...gelukkig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Werd bij het warmlopen uitgefloten geloof ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dan moet dat van vak Z geweest zijn, das diagonaal tegenover mij dat kan ik niet horen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil