|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zal dat eens navragen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor de mensen die afvragen waarom hij nooit speelt, werd het vandaag misschien duidelijk. Domme domme speler |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het is wel duidelijk dat Kramer geen pinchhitter is.... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Er valt in 10 minuten ook niet veel meer te doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Valt genoeg te doen. Was ruim een kwartier bij elkaar. Hij maakte alleen maar domme overtredingen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: De definitie van pinchhitter is dat je in het laatste gedeelte van de wedstrijd wat doet (het liefst een goal maakt)...Kramer heeft deze kwaliteit niet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat iedereen wel weet dat er een andere spits moet komen. Nu de TD nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die weet t ook maar die moet eerst deze kwijt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfs op dit forum gezakt tot pagina 2.
Speelt toch lekker een Europees wedstrijdje deze week. Gok hier hoeveel goals hij gaat maken! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op maandag 10 oktober 2016 - 12:04 schreef Stylzz het volgende:Speelt toch lekker een Europees wedstrijdje deze week. Gok hier hoeveel goals hij gaat maken! Die pikt hij toch even lekker mee. Ik denk 1 goal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies, ik denk nul. en misschien wel geen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat wordt n complete afgang voor het team. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat viel blijkbaar mee! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha..onzichtbaar. Dat was Makaay ook, maar dan anders.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kramertje het niet-scorend fantoom duss |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N lelijk eendje uit Wales. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kan er niets van. Maar bedankt! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer noemt laat doelpunt 'niet lucky'
Een laat doelpunt van Feyenoord-spits Michiel Kramer bezorgde Feyenoord zondagmiddag de drie punten. Lange tijd leken de Rotterdammers met één punt naar huis te gaan, maar opeens was daar invaller Kramer die de bal binnen wist te werken. Kramer, die dit seizoen de tweede spits van Feyenoord is, noemt het klutsgoal ‘niet lucky’.
“Ik wil gewoon spelen en op het moment dat het slecht gaat, kan ik minuten gaan maken”, zegt Kramer over zijn plek binnen het team tegenover Fox Sports. “Ik hoop dat we altijd winnen maar het is lekker als je weet dat je het verschil kan maken. Het is leuk dat dat nu het geval was.”
“De trainer vertelde dat ik samen met Nicolai (Jorgensen, red.) voorin moest gaan spelen en dat Dirk (Kuyt, red.) achter ons bleef”, vervolgt hij. “Ik moest het verschil proberen te maken en dat is gelukt. Het is niet lucky, anders sta je er niet. Het is gewoon een kwestie van op het juiste plekkie staan.” |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KRAMER: ‘VERTROUWEN GEHOUDEN IN GOEDE AFLOOP’
Michiel Kramer kwam zondag tegen N.E.C. twintig minuten voor tijd in de ploeg als extra spits, in de hoop de 1-0 achterstand ongedaan te maken. De aanvaller maakte uiteindelijk in de slotminuut de winnende. Zijn reactie na afloop.
‘Als je in de laatste minuut de winnende mag maken, ben je natuurlijk blij. Ik heb altijd het vertrouwen gehad dat we de wedstrijd konden kantelen. Ik ben blij dat het gelukt is.’
‘Je kunt zeggen dat onze goals gelukkig tot stand kwamen, maar ik denk ook dat het met kwaliteit te maken heeft. Je moet als spits wel op de goede plek staan.’
‘Deze wedstrijd is weer bewezen dat we een sterke bank hebben. Twee weken geleden tegen Willem II scoorde Renato Tapia als invaller, vandaag mocht ik de winnende maken. Het lijkt me duidelijk dat ik het liefst altijd wil spelen, dat probeer ik elke wedstrijd en elke training te laten zien.’
‘We willen kampioen worden, dan moet je zorgen dat je dit soort wedstrijden wint. Dat is gelukt, waardoor we nu negen punten voorsprong hebben op PSV. Tegelijkertijd zegt dat gat mij nog niet zoveel, het zijn maar drie wedstrijden. Aan de andere kant is duidelijk dat onze start van het seizoen goed is.’ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb Havenaar nu een aantal keer bekeken maar dan liever nog Kramert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kramer speelt en zeurt daarna gelijk weer bij de media.. Als hij nou stil had gebleven had hij zichzelf een veel grotere dienst bewezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb er niet zoveel verstand van. Maar ik gok op n witte neus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ogen, trekjes met de mond. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
'Ik heb er niet zo veel verstand van.'
Zeg dan idd ook niks. Heb je ooit een interview van bijvoorbeeld Schaken gezien? Die kijkt ook met die grote ogen van 'm in de camera alsof het leven één grote MDMA trip is, maar lijkt me toch niet het geval. Net als hier met Kramer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet ik niet hoor, neem Eto O bijvoorbeeld, komt vaker voor dan je denkt.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 16 oktober 2016 - 22:39 schreef Leon FR1908 het volgende:Kramer speelt en zeurt daarna gelijk weer bij de media.. Als hij nou stil had gebleven had hij zichzelf een veel grotere dienst bewezen. Hij heeft de wedstrijd tegen PSV vast nog niet terug gekeken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Ik vond het nogal wat om iemand daarvan te beschuldigen. Gozer staat er sowieso (vrijwel) altijd zo bij voor de camera, dus zou hij elke keer voor/tijdens/na de wedstrijd zitten nakken..? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gasten zitten hier echt te trippen :) |
|
|
|