|
|
RenatoBos
|
|
|
Michiel Kramer ontkomt aan een straf voor zijn tikje op het hoofd van Ajaks-doelman André Onana. De aanklager betaald voetbal start géén onderzoek naar de Feyenoord-spits, die daardoor vrijuit gaat. Hij kan woensdagavond dus gewoon in actie komen voor Feyenoord in de bekerwedstrijd tegen Excelsior.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niks aan het handje dus, had ie hem wel geraakt da had Onana echt wel geprotesteerd.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Of Onana is geen matennaaier.. Op dat beeld vanaf de zijkant lijkt hij hem toch echt te raken. Niet vol weliswaar, maar Kramer had hem echt wel gezien.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 13:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Of Onana is geen matennaaier.. Op dat beeld vanaf de zijkant lijkt hij hem toch echt te raken. Niet vol weliswaar, maar Kramer had hem echt wel gezien.. Krijg die balk daar onderin niet weg dus kan het daar niet zien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk overigens dat die onana wel een naaiert is want dat probeerde hij ons al door zijn tijdrekken, zelfs bij een 0-0 stand deed ie dat al. Van mij had ie zijn kop eraf mogen schoppen, waren er gelijk twee problemen opgelost d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 13:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Of Onana is geen matennaaier.. Op dat beeld vanaf de zijkant lijkt hij hem toch echt te raken. Niet vol weliswaar, maar Kramer had hem echt wel gezien.. Precies. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 14:01 schreef RenatoBos het volgende:Denk overigens dat die onana wel een naaiert is want dat probeerde hij ons al door zijn tijdrekken, zelfs bij een 0-0 stand deed ie dat al. Van mij had ie zijn kop eraf mogen schoppen, waren er gelijk twee problemen opgelost d:-) haha, das een ander verhaal ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Iedereen ziet toch dat Kramer een vriendschappelijke aai probeert te geven met de voet. Waardeer dat nou eens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 13:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Of Onana is geen matennaaier.. Op dat beeld vanaf de zijkant lijkt hij hem toch echt te raken. Niet vol weliswaar, maar Kramer had hem echt wel gezien.. Dat denk ik ook... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is wel puur iets voor hem om dat te doen. Nu wil ik hem dit keer wel verdedigen,omdat ik echt denk dat hij het niet bewust doet,maar gewoon lomp is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 oktober 2016 door ar -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 18:41 schreef ar het volgende:Het is wel puur iets voor hem om dat te doen. Nu wil ik hem dit keer wel verdedigen,omdat ik echt denk dat hij het niet bewust doet,maar gewoon lomp is. Hahaha ja joh |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat hij niet spoort en gefrustreerd is...Hij moet blij zijn met elke minuut dat hij speelt... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou,het is niet het niveau wat je nastreeft maar daar kan hij niets aan doen. Even goede vrienden,maar volgend seizoen van de hand doen.Het liefst in de winterstop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima maar dan moet je wel een vervanger hebben.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 18:55 schreef ar het volgende:Nou,het is niet het niveau wat je nastreeft maar daar kan hij niets aan doen. Even goede vrienden,maar volgend seizoen van de hand doen.Het liefst in de winterstop. Eens. En zo lang hij er nog is maar het beste van maken. Heeft toch zijn aandeel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daar hebben we skauts voor? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die die kramer hebben aanbevolen..(?)d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Uiteraard maar je kan hem pas wegdoen als je daadwerkelijk iets anders hebt, anders zit je straks zonder spits.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: haha..die zijn toch allang vervangen vanwege wanprestaties? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 19:08 schreef RenatoBos het volgende:Uiteraard maar je kan hem pas wegdoen als je daadwerkelijk iets anders hebt, anders zit je straks zonder spits.. Dat snap ik. Ik liep al op de zaken vooruit..:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das ook best logisch d:-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ik ben zelf wel tevreden over hem, als een Italiaanse spits het doet vinden we alles mooi, misschien in de winterstop verkopen en dan een andere spits , niet mijn voorkeur maar ja |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord hekelt Kramer-aanklager: "Een vreemde gang van zaken"
Feyenoord is ontstemd door de manier waarop de aanklager betaald voetbal heeft gehandeld rond Michiel Kramer. De spits raakte Ajaks-keeper André Onana licht in de Klassieker en een schorsing dreigde. Maar tot een vooronderzoek kwam het nooit.
De aanklager communiceerde dat hij de beelden ging bestuderen van het incident en ging uiteindelijk niet tot verdere actie over. Feyenoord hekelt die handelwijze. "Je stelt een vooronderzoek in of je doet dat niet", klonk het volgens het Algemeen Dagblad geïrriteerd uit de mond van een Feyenoord-woordvoerder.
"Je vertelt de pers niet eerst dat erover wordt nagedacht, om vervolgens met een officiële verklaring te komen dat er geen vooronderzoek wordt ingesteld. Dat is een vreemde gang van zaken", meent de zegsman. Kramer werd niet geschorst en kan aanstaande woensdag 'gewoon' aantreden in het bekertoernooi. Feyenoord neemt het op tegen Excelsior en gunt mogelijk enkele spelers rust. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Lijkt ook of hij geen onderdeel meer is van het team...iedereen heeft plezier vanavond behalve Kramer...het wordt tijd voor een tweede spits aantrekken of jeugd laten doorstromen..Kramer voor de laatste 15 minuten..als het moet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer heeft nog nooit plezier gehad volgens mij.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waardeloze pot van Michiel. En dan ook een kaart pakken als je 4-0 voorstaat. Aub vervangen deze winter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 22:58 schreef CobusIII het volgende:Lijkt ook of hij geen onderdeel meer is van het team...iedereen heeft plezier vanavond behalve Kramer...het wordt tijd voor een tweede spits aantrekken of jeugd laten doorstromen..Kramer voor de laatste 15 minuten..als het moet. Als er nog iets geforceerd moet worden ,maar meer niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat is ook alleen maar wat je hoort. ."iets forceren". Hij voegt niets toe, kan geen bal vasthouden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van begin af aan gezegd: luie speler waar je in de 16 nagenoeg niets aan hebt. Bij ADO toen vaak scorend vanuit counters, waar hij ook nog eens lange tijd onzichtbaar mocht zijn. Dat kan in dit werkteam niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 - 23:24 schreef ar het volgende:[..] Dat is ook alleen maar wat je hoort. ."iets forceren". Hij voegt niets toe, kan geen bal vasthouden. Tot 2x toe achter elkaar belangerijk in het laatste kwartiertje dat hij erin kwam. Dus hij is alleen geschikt voor een laatst Haags kwartiertje.. Gisteren me eigen weer kapot geergerd aan m. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 - 18:41 schreef ar het volgende:Het is wel puur iets voor hem om dat te doen. Nu wil ik hem dit keer wel verdedigen,omdat ik echt denk dat hij het niet bewust doet,maar gewoon lomp is. Even terug te komen. Was dus wel een bewussie. Koekert. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 24 oktober 2016 - 21:56 schreef tomson het volgende:Hebben ze weer een "affaire" uit hun reet weten te krauwen ? Met de ANAAListen van FOX/NOS weer op de grote trom ! Lijkt wel of de tuchtcommisie in Hilversum zit...Mag ik even een teiltje ? Zal ik dat ook maar doen.. mea culpa. Retour ADO aub |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kramer hoort bij Feyenoord! Op de tribune! Met een vlaggetje! En een pakje appelsap! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelt jong Feyenoord ook? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer denk eens over onze verguisde spits toen Cruz na die wedstijd tegen ik dacht juventus in de heldenstand verheven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, Cruz heeft ook een r in zijn naam. |
|
|
|