|
|
piet de paler
|
|
|
Ach laat mij dromen het zou zo mooi zijn voor hem en feyenoord en al zijn criticasters |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kramer kan net recht lopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup een voldoende in de uitvoering van de rol. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Red ons weer. Toch leuk voor die jongen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prima doelpunt , maar niet zo raar met je hand naar je oren, Jorgenson werkt harder en verdedigd mee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Dat zegt iets over onze ploeg''
Michiel Kramer heeft opnieuw zijn waarde bewezen als invaller. De spits kwam in het veld voor verdediger Jan-Arie van der Heijden en wist in de slotfase de 3-3 op het scorebord te zetten. ''We mogen blij zijn met een punt. Ik vond Utrecht beter vandaag, maar in de slotfase kan er van alles gebeuren.''
''Het was vandaag niet goed, dat is duidelijk,'' geeft Kramer eerlijk aan tegenover de NOS. ''Maar uiteindelijk staan we wel met een punt, dat zegt iets over onze ploeg.'' Het doelpunt van Kramer in de 99ste minuut is de laatste goal ooit in Eredivisie.
Michiel Kramer was vorig seizoen nog vaste basisspeler in de ploeg van Giovanni van Bronckhorst. Dit seizoen krijgt Nicolai Jørgensen de voorkeur. ''Het is soms moeilijk om weinig te spelen. Maar dat is aan de trainer en ik moet gewoon keihard werken.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KRAMER: ‘DOELPUNT OP INTUÏTIE’
Voor de tweede keer dit seizoen bewees Michiel Kramer zondag in de slotfase zijn waarde voor Feyenoord. De spit zorgde als invaller in de 99ste minuut voor de belangrijke 3-3 in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Kramer stond in blessuretijd opnieuw op de goede plek, net als in de uitwedstrijd tegen N.E.C. eerder dit seizoen. ‘Ook dit doelpunt maakte ik puur op intuïtie,’ vertelde de spits na afloop aan de media. ‘Ik zag de bal van Nicolai (Jørgensen, red.) komen en besefte dat ik hoog moest springen, omdat ik de bal naar beneden moest koppen.’
Zes minuten voor zijn goal was Kramer in het veld gekomen. Na de late 3-2 van Jørgensen wisselde trainer Giovanni van Bronckhorst offensief, door de aanvaller in te brengen voor Jan-Arie van der Heijden. Vanaf de bank had Kramer geconstateerd dat Utrecht beter was. ‘Maar in een slotfase kan er van alles gebeuren en gelukkig viel de bal weer onze kant op. Dat heeft deels te maken met kwaliteit, maar ook met karakter. Uiteindelijk mogen we blij zijn met een punt,’ besloot Kramer.
Met zijn goal na 99 minuten – de negen minuten blessuretijd werden bijgeteld vanwege een zware blessure voor Utrecht-doelman Robbin Ruiter – tekende Kramer voor de laatste (meest late) goal ooit in de Eredivisie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heeft ie gewoon een record te pakken die gek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Snap niet waarom Gio zo lang wachtte. Utrecht was rijp voor de sloop.
Zegt ook iets over de energie die Feyenoord over had. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan in de winterstop een bijna nieuw team .......effe wakker worden |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Onzin, opstellen met J |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gaat ook wel gebeuren in 2017. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zit je in de sanering ar..(?) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Is ook bekeerd. Van Geeltjes. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Las net dat Bosz Kramer niet nodig heeft (telegraaf)....smetje op het weekend... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op weg naar de zandbak. . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Dat is niet makkelijk, maar wel een uitdaging''
Michiel Kramer verwacht niet dat zijn rol gaat veranderen na de winterstop. De spits moet Nicolai Jørgensen voor zich houden en genoegen nemen met enkele invalbeurten. ''Ik weet hoe het werkt en dat vind ik ook niet erg,'' zegt Kramer in gesprek met RTV Rijnmond.
''Ik denk niet dat er heel veel verandert na een week trainingskamp. Natuurlijk vreet het aan me, maar het gaat niet om mij. Op dit moment zijn de minuten schaars en zo is het gewoon. Tijdens de minuten die ik maak moet ik me gewoon laten zien."
"Ja, want Nicolai is gewoon een goede gozer. Het gaat ook goed met Feyenoord, dus eigenlijk heb ik niet zoveel te zeggen. Ik wil dat we kampioen worden en dat betekent dat ik me gewoon moet schikken in de rol die ik heb. Dat is niet makkelijk, maar wel een uitdaging."
Michiel Kramer over het trainingskamp van Feyenoord in Marbella
(https://youtu.be/Bg6VaqdJDyg) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kramer is blijkbaar de volgende rotte appel...Afscheid van nemen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zweer het je..die liep gister als een slons langs de lijn, met snowboots aan.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch had ik hem gisteren een half uur voor tijd in laten vallen. Voetballend lukte het niet, dan maar pompen of verzuipen. Tegen Utrecht uit ging dat ook verrassend goed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 - 15:10 schreef netsurfer het volgende:Toch had ik hem gisteren een half uur voor tijd in laten vallen. Voetballend lukte het niet, dan maar pompen of verzuipen. Tegen Utrecht uit ging dat ook verrassend goed. Ik had hier ook op gehoopt, en dan jorgenson erachter. Maar ja vanaf het begin dacht ik , we zijn hier niet gekomen om te winnen. Rommelig en niet goed elkaar aanspelen. Normaal als ik ga zitten denk ik tja het gaat gebeuren maat treurig en Kramer had een andere spelwijze kunnen zijn maar tja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Das toch niet normaal. Ik lag met nog iemand helemaal blauw toen we het zagen. .tegelijkertijd verbaasd. Lachwekkend en zo onprofessioneel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het onprofessioneel dat zo'n spits niet vervangen is door n betere. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord wist wat het in huis haalde. Eigen schuld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je kan elke euro maar 1x uitgeven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja jungskes mensen met karakter willen we niet hebben hoor foei Kramer. Gelukkig waren Fraser, de Wolf,Cruz,rustige jongens? Hadden we maar meer karakter volle fanatieke voetballers altijd en overal echte kerels, nee dat willen we niet.
En daarom maakt het NL voetbal de stap internationaal niet meer. En Kramer is een beperkte maar goede spits. Uit |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Kramer met karakter is hetzelfde als zoute haring met pindasaus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vind je? Gewoon een redelijke spits die het verschil kan maken , die zet je niet in een paar minuten voor tijd. Ik hoop dat Gio het een keer aandurft Kramer in de spite en Jorgenson er achter, dan praten we een keer verder, Karakter in het veld heeft hij wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Helaas verkeerd benut. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar toen ik riep v Wolfswinkel nee dat was het niet als 2 spits |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En jij denkt dat van Wolfswinkel naar Feyenoord wil om 2e spits te zijn hahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar jij bent ontevreden over iemand die dat wel doet hahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dus mag je niet ontevreden zijn? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natuurlijk maar als 2 e spits is het geen verkeerde Alleen hij krijgt geen kans meer . Ik denk nog steeds als Berghuis en Elija de ballen voor krijgen je best wel eens verrast kan worden door hem. Maar vindt het jammer dat hij iedere keer zo angepakt wordt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 - 14:13 schreef piet de paler het volgende:Natuurlijk maar als 2 e spits is het geen verkeerde Alleen hij krijgt geen kans meer . Ik denk nog steeds als Berghuis en Elija de ballen voor krijgen je best wel eens verrast kan worden door hem. Maar vindt het jammer dat hij iedere keer zo angepakt wordt. Daarom verkopen...hij gelukkig, ik gelukkig... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|