|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 januari 2017 - 14:13 schreef piet de paler het volgende:Natuurlijk maar als 2 e spits is het geen verkeerde Alleen hij krijgt geen kans meer . Ik denk nog steeds als Berghuis en Elija de ballen voor krijgen je best wel eens verrast kan worden door hem. Maar vindt het jammer dat hij iedere keer zo angepakt wordt. Alleen geven die 2 bijna geen voorzetten.
Als hij geen goede warming-up doet en loopt te kutten is het z'n eigen domme fout. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, dan ben ik er ook wel n beetje klaar mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Foei Gio laat je warm lopen om bij een 2-0 achterstand in 10 minuten alles recht te zetten???????????????????????????? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was ruim er voor al , en daarom mocht hij waarschijnlijk niet eens invallen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rotte appels moet je ruimen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blijft er weinig publiek over |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..dat is wat overdreven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 januari 2017 - 23:26 schreef ar het volgende:[..] Das toch niet normaal. Ik lag met nog iemand helemaal blauw toen we het zagen. .tegelijkertijd verbaasd. Lachwekkend en zo onprofessioneel Zouden ouders en vrienden hem daar nog op aanspreken vraag ik mij af? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord laat echt niemand vertrekken in de winter. Dit blijkt ook uit de afgeslagen interesse op spits Kramer. ''Hij mag niet weg. Feyenoord wil de selectie bij elkaar houden,'' geeft Hakim Slimani, de zaakwaarnemer van Kramer, aan tegenover FCUpdate.nl.
"Er was de afgelopen weken veel belangstelling voor hem. Vanuit China, maar ook vanuit de Europese toplanden. Toch zal hij bij Feyenoord blijven", zegt Slimani, die aangeeft de Kramer dit absoluut geen straf vindt. "Hij zit nog steeds goed bij de club. Natuurlijk hoopt hij op meer speelminuten, maar Feyenoord doet het goed en hij past zich aan.'' |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Voor 20M naar China...weten die chinezen veel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volop interesse pffff ja als mascotte bij een chinese club.. Het pandabeertje van FC sjin yang |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ergens snap ik dit wel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Laten gaan .......en wie ga je dan wel kopen voor een grijpstuiver een topper, je weet wat je nu hebt en wat we willen is een bankzitter wat een topper zou moeten zijn ...wakker worden |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 30 januari 2017 - 19:53 schreef piet de paler het volgende:Laten gaan .......en wie ga je dan wel kopen voor een grijpstuiver een topper, je weet wat je nu hebt en wat we willen is een bankzitter wat een topper zou moeten zijn ...wakker worden Nigel Robertha, 18 jaar inmiddels. Wat moet je halen dan? Voor nood zie ik Mo of Dirk die positie ook invullen, nee Kramer heeft me nooit echt kunnen bekoren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer nu wegdoen is wel heel raar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd vergeet niet dat hij beslissend kan zijn , dat heeftie bewezen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bedoelde ik niet, Kramer had van mij paar weken geleden weg gemogen, als er een spits 'op een schaduwlijst' zou zijn aangetrokken. Nu zou het paniek handel zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gewoon van de zomer verpatsen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 31 januari 2017 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:Bedoelde ik niet, Kramer had van mij paar weken geleden weg gemogen, als er een spits 'op een schaduwlijst' zou zijn aangetrokken. Nu zou het paniek handel zijn. Dost wilde niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer lijkt weer te kloten. Niet op komen dagen op zondagtraining. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De wisselspelers van Feyenoord werkten na de wedstrijd tegen FC Groningen een training af in de Kuip. In de sneeuw werkten de speler zich in het zweet, zodat ze maandag konden genieten van een vrije dag. Michiel Kramer ontbrak.
Naar verluidt had Kramer geen trek in het extraatje nadat hij voor de achtste keer op rij niet had mogen invallen. Een woordvoerder van de club bevestigt tegenover het Algemeen Dagblad dat Kramer ontbrak bij de training. Over de reden zegt de club geen mededelingen te willen doen.
Van Bronckhorst kreeg eerder al diverse keren vragen over het gedrag van de spits. Kramer stapte bij de bekerwedstrijd tegen ADO Den Haag direct nadat de derde wisselspeler was ingebracht richting kleedkamer. Nog tijdens de wedstrijd. ''Hij had last van zijn maag,'' vertelde Van Bronckhorst toen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi zo, moet ie nog een paar keer doen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met die hitte komt tie helemaal niet meer aan lopen toe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is goed om weinig te zweten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Geen spits achter Kramer die hem kan/moet vervangen. Erg treurig dat hij zich zo opstelt. Wordt moeilijk voor Gio om hem op de tribune te zetten. Had wel gemoeten, maar in deze fase van het seizoen is dat een lastige beslissing. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan maar jeugd, of Kuyt in die rol. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kramer wil het algemeen teambelang doorbreken in negatieve zin. Kan echt negatief uitpakken voor het team en 2 miljoen fans. Misselijke klootzak is het. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch nog even een slag om de arm, stel dat t niet waar is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is waar want het AD verzint ze zelf als het verkoop oplevert |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toevallig ziet ik net zijn uitleg...Keurig en reëel. Niks mis mee gelukkig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ben ook wel benieuwd, kan niks vinden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook niet, maar de club zegt ook niets, dus conclusies zijn wat voorbarig. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: RenatoBos. Had eigenlijk geen zin om te reageren. Maar doe het toch maar.
Je zou het wel beter moeten weten met jouw opmerkingen. Van alle andere hier neem ik het niet meer serieus. Gelijk oordelen op iets. Michiel had na de wedstrijd verplichtingen bij de sponsoren. Zo was hij 20 minuten na de wedstrijd bij ons in de Brasserie om een ( positief) interview te geven en een shirt uit te reiken. En daarna gewoon in de spelershome met alle de andere spelers. AD is uit op onrust vandaar dat Feyenoord hier ook niet op ingaat.
Oh ja ..en dan die hersenloze reacties hier dat ie geen meerwaarde heeft etc. Volgens mij geeft hij ons aantoonbaar 5 punten als invallerbezorgde. De 5 punten die we nu voorstaan. En dit is niets door roze bril.lijken maar door een feyenoord bril. Zouden hier meer moeten doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2017 door koekie -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is een prima gozer hoor, alleen hij kan niet zo goed voetballen. Dat is niet erg. Hij kan wel een doelpuntje maken, maar dat is voor Feyenoord 1 niet genoeg. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:T is een prima gozer hoor, alleen hij kan niet zo goed voetballen. Dat is niet erg. Hij kan wel een doelpuntje maken, maar dat is voor Feyenoord 1 niet genoeg. Het gaat niet om of hij goed genoeg is. Hij is een speler van Feyenoord 1 en hij verdient ook het respect van ons. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 19:35 schreef koekie het volgende:[..] Het gaat niet om of hij goed genoeg is. Hij is een speler van Feyenoord 1 en hij verdient ook het respect van ons. Mocht hij echt weggebleven zijn van wege chagrijn, dan verspeelt hij dat even. Mocht er wat anders aan de hand zijn. prima.
Ik hou een slag om de arm. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Gewoon je werk doen en bek dicht. Anders even je zaakwaarnemer bellen om aan het werk te gaan. Lul |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|