|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 19:32 schreef koekie het volgende:[..] RenatoBos. Had eigenlijk geen zin om te reageren. Maar doe het toch maar. Je zou het wel beter moeten weten met jouw opmerkingen. Van alle andere hier neem ik het niet meer serieus. Gelijk oordelen op iets. Michiel had na de wedstrijd verplichtingen bij de sponsoren. Zo was hij 20 minuten na de wedstrijd bij ons in de Brasserie om een ( positief) interview te geven en een shirt uit te reiken. En daarna gewoon in de spelershome met alle de andere spelers. AD is uit op onrust vandaar dat Feyenoord hier ook niet op ingaat. Oh ja ..en dan die hersenloze reacties hier dat ie geen meerwaarde heeft etc. Volgens mij geeft hij ons aantoonbaar 5 punten als invallerbezorgde. De 5 punten die we nu voorstaan. En dit is niets door roze bril.lijken maar door een feyenoord bril. Zouden hier meer moeten doen. Je heb gelijk totdat het bewijs van t AD is bevestigd. Iedereen is groter dan Milo maar niet groter dan Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ben ik groter....yesssssssssss! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wist niet dat je online was dus heb mijn bericht even aangepast ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 19:37 schreef Stylzz het volgende:[..] Mocht hij echt weggebleven zijn van wege chagrijn, dan verspeelt hij dat even. Mocht er wat anders aan de hand zijn. prima. Ik hou een slag om de arm. Hij is niet weggebleven en zo ja dan met toestemming. hij was aangekleed 20 minuten na de wedstrijd bij ons tijdens de persconferentie. En hij is Feyenoorder op en top. Meer een supporter dan sommige pannekoeken met de suffe reacties hier. En tuurlijk baalt hij dat hij niet speelt maar hij wil gewoon kampioen worden. Op de bank in de basis of op de trivune maakt hem geen reet uit. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ben benieuwd naar de reactie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:14 schreef koekie het volgende:[..] Hij is niet weggebleven en zo ja dan met toestemming. hij was aangekleed 20 minuten na de wedstrijd bij ons tijdens de persconferentie. En hij is Feyenoorder op en top. Meer een supporter dan sommige pannekoeken met de suffe reacties hier. En tuurlijk baalt hij dat hij niet speelt maar hij wil gewoon kampioen worden. Op de bank in de basis of op de trivune maakt hem geen reet uit. We zullen het horen (panne)koekie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:14 schreef koekie het volgende:[..] Hij is niet weggebleven en zo ja dan met toestemming. hij was aangekleed 20 minuten na de wedstrijd bij ons tijdens de persconferentie. En hij is Feyenoorder op en top. Meer een supporter dan sommige pannekoeken met de suffe reacties hier. En tuurlijk baalt hij dat hij niet speelt maar hij wil gewoon kampioen worden. Op de bank in de basis of op de trivune maakt hem geen reet uit. T ging om vandaag he, bij de training? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De club doet geen mededelingen over zijn afwezigheid... Ja, dan geef je media wel munitie in handen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Koekie=Kramer.. kan niet anders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:14 schreef koekie het volgende:[..] Hij is niet weggebleven en zo ja dan met toestemming. hij was aangekleed 20 minuten na de wedstrijd bij ons tijdens de persconferentie. En hij is Feyenoorder op en top. Meer een supporter dan sommige pannekoeken met de suffe reacties hier. En tuurlijk baalt hij dat hij niet speelt maar hij wil gewoon kampioen worden. Op de bank in de basis of op de trivune maakt hem geen reet uit. Heb je met Michel geneukt? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Gisteren.. Na de overwinning van Feyenoord op FC Groningen werkten de wisselspelers van de koploper zaterdagavond een training af in De Kuip, zodat ze zondag een vrije dag hadden. Michiel Kramer liet verstek gaan, zo meldt het Algemeen Dagblad. De reden daarvoor is onduidelijk. Lees meer op www.voetbalzone.nl |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Compleet uitgewoond eerder |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Zou je midden in mijn bek moeten zeggen graflul dat je er bent. Zou ik je pleuris tanden uit je muil slaan . Grafhomodat je er bent |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:44 schreef koekie het volgende:[..] Gisteren.. Na de overwinning van Feyenoord op FC Groningen werkten de wisselspelers van de koploper zaterdagavond een training af in De Kuip, zodat ze zondag een vrije dag hadden. Michiel Kramer liet verstek gaan, zo meldt het Algemeen Dagblad. De reden daarvoor is onduidelijk. Lees meer op www.voetbalzone.nl De wisselspelers moesten de training Zondag afwerken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:46 schreef koekie het volgende:[..] Zou je midden in mijn bek moeten zeggen graflul dat je er bent. Zou ik je pleuris tanden uit je muil slaan . Grafhomodat je er bent Tsja, je kaatst, je oordeelt over een aantal Forumleden hier. Dan ga ik vragen stellen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 19:32 schreef koekie het volgende:[..] RenatoBos. Had eigenlijk geen zin om te reageren. Maar doe het toch maar. Je zou het wel beter moeten weten met jouw opmerkingen. Van alle andere hier neem ik het niet meer serieus. Gelijk oordelen op iets. Michiel had na de wedstrijd verplichtingen bij de sponsoren. Zo was hij 20 minuten na de wedstrijd bij ons in de Brasserie om een ( positief) interview te geven en een shirt uit te reiken. En daarna gewoon in de spelershome met alle de andere spelers. AD is uit op onrust vandaar dat Feyenoord hier ook niet op ingaat. Oh ja ..en dan die hersenloze reacties hier dat ie geen meerwaarde heeft etc. Volgens mij geeft hij ons aantoonbaar 5 punten als invallerbezorgde. De 5 punten die we nu voorstaan. En dit is niets door roze bril.lijken maar door een feyenoord bril. Zouden hier meer moeten doen. Ik en meerdere gaan uit wat de media zegt excuses daarvoor koekje. Dus doe een beetje rustig en blaas niet zo hoog van de toren door Te stellen dat hier hersenloze reacties worden geplaatst. Jij bent natuurlijk de enigste met verstand. Lekkere discussies voeren zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:14 schreef koekie het volgende:[..] Hij is niet weggebleven en zo ja dan met toestemming. hij was aangekleed 20 minuten na de wedstrijd bij ons tijdens de persconferentie. En hij is Feyenoorder op en top. Meer een supporter dan sommige pannekoeken met de suffe reacties hier. En tuurlijk baalt hij dat hij niet speelt maar hij wil gewoon kampioen worden. Op de bank in de basis of op de trivune maakt hem geen reet uit. Ging om de training gast d:-)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je aan Kramer komt, kom je aan koekie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wie is er hersenloos hier..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik en meerdere gaan uit wat de media zegt excuses daarvoor koekje. Dus doe een beetje rustig en blaas niet zo hoog van de toren door Te stellen dat hier hersenloze reacties worden geplaatst. Jij bent natuurlijk de enigste met verstand. Lekkere discussies voeren zo.. Enige. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij reageert alleen op nieuws omtrent Kramer.. hij is het gewoon zelf. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ik en meerdere gaan uit wat de media zegt excuses daarvoor koekje. Dus doe een beetje rustig en blaas niet zo hoog van de toren door Te stellen dat hier hersenloze reacties worden geplaatst. Jij bent natuurlijk de enigste met verstand. Lekkere discussies voeren zo.. Daar gaat het niet om Renato. Discussie is prima. Als iemand kut speelt oid dan kun je inderdaad je commentaar geven op een actie.. Maar er zijn een aantal hier die eigen spelers helemaal afbranden en dan vind ik op en bizare manier.. Of dat Kuyt Michiel jan Arie of wie dan ook gaat. . Dat hoort bij 020 en niet bij Feyenoord. Maar goed was weer even gezellig hier. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja ar. Ik reageer allen wat ik op AD en voetbalzone gelezen heb. En die zeggen na de wedstrijd van gisteren. Dan was hij in het maasgebouw gebouw. Als het om vandaag gaat dan is het een ander verhaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 20:58 schreef koekie het volgende:[..] Daar gaat het niet om Renato. Discussie is prima. Als iemand kut speelt oid dan kun je inderdaad je commentaar geven op een actie.. Maar er zijn een aantal hier die eigen spelers helemaal afbranden en dan vind ik op en bizare manier.. Of dat Kuyt Michiel jan Arie of wie dan ook gaat. . Dat hoort bij 020 en niet bij Feyenoord. Maar goed was weer even gezellig hier. Brand ik hem dan af op z'n voetbalprestaties. Ik zei enkel dat ie vooral nog een paar keer niet op de training moet komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 21:03 schreef koekie het volgende:[..] Ja ar. Ik reageer allen wat ik op AD en voetbalzone gelezen heb. En die zeggen na de wedstrijd van gisteren. Dan was hij in het maasgebouw gebouw. Als het om vandaag gaat dan is het een ander verhaal. Precies. Al die ophef om niets dus. In het vervolg wat beter lezen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Update 21.01: Michiel Kramer kan rekenen op een boete van Feyenoord. De spits kwam zaterdagavond, na de zege op FC Groningen (2-0), niet opdagen op de training. De reden volgens Voetbal International. Dirk Kuyt kreeg vrijstelling van de technische staf, waarna Kramer besloot ook niet te komen. De spits had daar in tegenstelling tot Kuyt geen toestemming voor gekregen. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 21:09 schreef RenatoBos het volgende:[..] Brand ik hem dan af op z'n voetbalprestaties. Ik zei enkel dat ie vooral nog een paar keer niet op de training moet komen. Neen dat deed jij niet. Je bleef inderdaad netjes. Maar ik keek weer eens op het forum en ik zie dan een aantal reacties raakte ik geïrriteerd. En toevallig bij Kramer. Wat het bilal of Kramer dan had het mij niet uitgemaakt. En ik reageerde op gisterenavond wat er in AD staat want dat kon nadellijk niet. Als hij vandag is weggebleven dan is hij gewoon niet goed bezig ( mits met goede reden) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:Update 21.01: Michiel Kramer kan rekenen op een boete van Feyenoord. De spits kwam zaterdagavond, na de zege op FC Groningen (2-0), niet opdagen op de training. De reden volgens Voetbal International. Dirk Kuyt kreeg vrijstelling van de technische staf, waarna Kramer besloot ook niet te komen. De spits had daar in tegenstelling tot Kuyt geen toestemming voor gekregen. Als hij vandaag niet is gaan trainen dan is het een pannekoek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2017 door koekie -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 21:19 schreef RenatoBos het volgende:Update 21.01: Michiel Kramer kan rekenen op een boete van Feyenoord. De spits kwam zaterdagavond, na de zege op FC Groningen (2-0), niet opdagen op de training. De reden volgens Voetbal International. Dirk Kuyt kreeg vrijstelling van de technische staf, waarna Kramer besloot ook niet te komen. De spits had daar in tegenstelling tot Kuyt geen toestemming voor gekregen. Koekie, Koekie toch...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een pannenkoekie dan he.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vandaag was er geen training, gaat volgens mij om gisteravond |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Alternative facts again ? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Ja psies..en je hebt gelijk Bossie.. Sorry... Had ik niet zo fel moeten reageren. Ik raakte geirriteerd door de opmerking van FR-HENK. Die vond ik echt zwaar onder de gordel.
En ik hou persoonlijk niet van om je eigen spelers af te zeiken. Gisteren zaten ook van die Limburgers voor me die echt alle spelers zaten af te zeiken. Dat denk ik wordt lekker supporter van een andere club en moet ik me echt inhouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 februari 2017 door koekie -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 21:52 schreef koekie het volgende:[..] Ja psies..en je hebt gelijk Bossie.. Sorry... Had ik niet zo fel moeten reageren. Ik raakte geirriteerd door de opmerking van FR-HENK. Die vond ik echt zwaar onder de gordel. En ik hou persoonlijk niet van om je eigen spelers af te zeiken. Gisteren zaten ook van die Limburgers voor me die echt alle spelers zaten af te zeiken. Dat denk ik wordt lekker supporter van een andere club en moet ik me echt inhouden. Kunnen we voor Kramer geen uitzondering maken? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Dat dacht ik ook te lezen. En dat zou echt raar zijn als het om zaterdagavond gaat. Maar goed het gaat te goed met ons cluppie en is te rustig. Voor de media is het natuurlijk saai. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 21:52 schreef koekie het volgende:[..] Ja psies..en je hebt gelijk Bossie.. Sorry... Had ik niet zo fel moeten reageren. Ik raakte geirriteerd door de opmerking van FR-HENK. Die vond ik echt zwaar onder de gordel. En ik hou persoonlijk niet van om je eigen spelers af te zeiken. Gisteren zaten ook van die Limburgers voor me die echt alle spelers zaten af te zeiken. Dat denk ik wordt lekker supporter van een andere club en moet ik me echt inhouden. Is al goed joh, ik hou er ook niet van om spelers af te zeiken, kritiek is prima.. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Nee sorry vind ik niet. Heb je tijdens NEC uit en Utrecht uit niet staan te juichen bij zijn goals? Hetzelfde geldt voor Blilal, Nelom en Tapia zijn ook zilke gevallen. Met 11 man wordt je geen kampioen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vind Kramer een Feyenoord onwaardige speler,maar tis een feit dat hij echt 5 punten heeft gepakt voor ons.. Heb dat al eens eerder gemeld dat we zonder Kramer gelijk met 020 op de ranglijst hadden gestaan...In de kuip (waar ik dit seizoen helaas niet geweest ben) steun ik altijd spelers...Hier kan ik niet onder stoelen of banken zeggen dat ik Kramer een pannekoek van een gozer vind..Wil niet zeggen dat ik mij meer voelt dan een ander maar hij leg mij gewoon niet...Maar hij heeft zeker zijn waarde gehad voor Feyenoord. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 22:04 schreef koekie het volgende:[..] Nee sorry vind ik niet. Heb je tijdens NEC uit en Utrecht uit niet staan te juichen bij zijn goals? Hetzelfde geldt voor Blilal, Nelom en Tapia zijn ook zilke gevallen. Met 11 man wordt je geen kampioen. Iedereen gewoon waffel dicht en op voetbal focussen, dat schijnt de laatste 18 jaar nogal moeilijk te zijn voor ons. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2017 - 23:14 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik vind Kramer een Feyenoord onwaardige speler,maar tis een feit dat hij echt 5 punten heeft gepakt voor ons.. Heb dat al eens eerder gemeld dat we zonder Kramer gelijk met 020 op de ranglijst hadden gestaan...In de kuip (waar ik dit seizoen helaas niet geweest ben) steun ik altijd spelers...Hier kan ik niet onder stoelen of banken zeggen dat ik Kramer een pannekoek van een gozer vind..Wil niet zeggen dat ik mij meer voelt dan een ander maar hij leg mij gewoon niet...Maar hij heeft zeker zijn waarde gehad voor Feyenoord. Vind ik veel tekort door de bocht. Kramer heeft een paar belangrijke goals gemaakt, maar dat kan je eigenlijk niet op een lijn stellen met 5 punten. Totaal niet zelfs. Om verschillende redenen. Herinner me bijvoorbeeld dat Jorgensen ook een goal maakte in de blessuretijd tegen Utrecht. Sowieso staat Kramer niet alleen op het veld. Wie geeft de assist? Wie verovert de bal? Wie zet de aanval op? Kramer was een paar keer de laatste en meest zichtbare schakel. Misschien zelfs de belangrijkste, maar zeker niet de enige factor. De staat nog een elftal vol spelers op het veld, dus je mag die 5 punten gerust over 11-12-13-14 spelers spreiden. Waarmee ik niet wil zeggen dat Kramer niet belangrijk is geweest op die momenten, maar kom op, door zijn invalbeurten gelijk te stellen aan 5 extra punten doe je de rest wel erg tekort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2017 - 02:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind ik veel tekort door de bocht. Kramer heeft een paar belangrijke goals gemaakt, maar dat kan je eigenlijk niet op een lijn stellen met 5 punten. Totaal niet zelfs. Om verschillende redenen. Herinner me bijvoorbeeld dat Jorgensen ook een goal maakte in de blessuretijd tegen Utrecht. Sowieso staat Kramer niet alleen op het veld. Wie geeft de assist? Wie verovert de bal? Wie zet de aanval op? Kramer was een paar keer de laatste en meest zichtbare schakel. Misschien zelfs de belangrijkste, maar zeker niet de enige factor. De staat nog een elftal vol spelers op het veld, dus je mag die 5 punten gerust over 11-12-13-14 spelers spreiden. Waarmee ik niet wil zeggen dat Kramer niet belangrijk is geweest op die momenten, maar kom op, door zijn invalbeurten gelijk te stellen aan 5 extra punten doe je de rest wel erg tekort. Een spits beoordelen we allemaal als spits,en dus op zijn doelpunten. Laten we nou niet gaan swaffelen T want daar is tie van mij veels te klein voor. |
|
|
|