|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze blijven zoeken naar rottigheid binnen de selectie, het gaat te goed denk ik , en dat vindt de media niet leuk. 020 moet en zal het worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geef geen aanleiding, dan is er geen nieuws |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk je, dan verzinnen ze wel een verhaal vermoed ik.. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2017 - 02:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vind ik veel tekort door de bocht. Kramer heeft een paar belangrijke goals gemaakt, maar dat kan je eigenlijk niet op een lijn stellen met 5 punten. Totaal niet zelfs. Om verschillende redenen. Herinner me bijvoorbeeld dat Jorgensen ook een goal maakte in de blessuretijd tegen Utrecht. Sowieso staat Kramer niet alleen op het veld. Wie geeft de assist? Wie verovert de bal? Wie zet de aanval op? Kramer was een paar keer de laatste en meest zichtbare schakel. Misschien zelfs de belangrijkste, maar zeker niet de enige factor. De staat nog een elftal vol spelers op het veld, dus je mag die 5 punten gerust over 11-12-13-14 spelers spreiden. Waarmee ik niet wil zeggen dat Kramer niet belangrijk is geweest op die momenten, maar kom op, door zijn invalbeurten gelijk te stellen aan 5 extra punten doe je de rest wel erg tekort. Ben het helemaal met je eens! Volgens mij scoorde hij tegen NEC in de blessuretijd. Hier hadden we anders dus gelijk gespeeld, maar nu een overwinning, is dus 2 punten meer. Tegen Utrecht hadden we anders verloren en speelde we nu gelijk, is dus 1 punt meer. Maakt samen 3 punten, of ben ik iets vergeten? Maar dat neemt niet weg dat hij zeker van waarde kan zijn, en is geweest als pinch hitter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En nu blijkbaar ook van waarde is, maar dan negatief. |
|
|
|
|
Drees
|
|
|
quote: Ja... Als dit verhaal klopt, is het echt jammer dat het zich niet gewoon in zijn rol wil schikken. Dan moet je hem in de zomer zo snel mogelijk verkopen! En hopen dat we hem niet nodig hebben dit seizoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2017 - 06:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een spits beoordelen we allemaal als spits,en dus op zijn doelpunten. Laten we nou niet gaan swaffelen T want daar is tie van mij veels te klein voor. hahahaha
Een spits kun je grotendeels op de goals beoordelen. Maar dat zeg ik ook. Alleen moet je m.i. die goals van hem niet gelijkstellen aan het aantal punten dat Feyenoord in die wedstrijden extra heeft gepakt. Want als we dat gaan doen, zijn onze punten alleen behaald door de doelpuntenmakers. Waarmee je bijvoorbeeld Jorgensen 10 keer zo belangrijk maakt als El Ahmadi of Botteghin of Vilhena bijvoorbeeld. Snap je wat ik bedoel? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2017 - 14:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahahaha Een spits kun je grotendeels op de goals beoordelen. Maar dat zeg ik ook. Alleen moet je m.i. die goals van hem niet gelijkstellen aan het aantal punten dat Feyenoord in die wedstrijden extra heeft gepakt. Want als we dat gaan doen, zijn onze punten alleen behaald door de doelpuntenmakers. Waarmee je bijvoorbeeld Jorgensen 10 keer zo belangrijk maakt als El Ahmadi of Botteghin of Vilhena bijvoorbeeld. Snap je wat ik bedoel? Eens maar Jorgensen staat niet voor niets in de basis. En is belangrijk met zijn 15 goals. En tuurlijk win je met 11 man. Maar als pinchhitter is hij wel belangrijk geweest dus beoordeel je hem op de speeltijd die hij krijgt. Zoals Bassie...tegen NEC thuis . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
het is gewoon een lapswans , als je alleen al ziet hoe hij de warmingup doet pfff , eigenlijk schandalig meneer verdient een half miljoen per jaar en is nog te bedondert er wat voor te doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2017 - 16:24 schreef kenny het volgende:het is gewoon een lapswans , als je alleen al ziet hoe hij de warmingup doet pfff , eigenlijk schandalig meneer verdient een half miljoen per jaar en is nog te bedondert er wat voor te doen Joh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goed praten met die jongen , transparant. Bij enige twijfel over motivatie, per direct exit. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Haha. Misschien wel..Ik.hoorde net dat veel spelers van A1 aan het trainen waren na de wedstrijd..Tapia, Vijenovic, Bassie etc ook niet bij waren. Blijf een bijzonder verhaal omdat hij in bijzijn van officials een interview gaf 20 na de wedstrijd.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja ook al binnegehaald met veel bijval, en nu hoofd op het hakblok.......het kan verkeren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met weinig bijval hoor.. De meesten hadden zoiets van doe maar niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Precies. Bijna iedereen had zoiets van verdomme wij krijgen de restjes weer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Al vaker gezegd. Feyenoord wist wat het in huis haalde, mentaal en kwalitatief gezien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er was geen geld en dat Jorgensen zo goed ging presteren had niemand kunnen denken, dus mooi al die kritiek maar ik denk dat Kramer de goedkoopste en toen de beste oplossing was. En gedane zaken nemen geen keer. Ik denk nog steeds een bruikbare spits maar niet als eerste spits |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Geel wilde Kramer ook niet echt. Noodgreep die niet nodig was. Past gewoon niet in een dominant spelende ploeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zal zo wel gefileerd worden bij de snor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daar is een topic voor. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: quote: quote: Ik ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Als we dan toch beginnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Allemaal kenners hier hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Alleen jammer dat het weer zo moet, had het toen ook liever bij een gerucht gelaten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Binnen in ballingschap aan het trainen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, helden! Hadden we het toch een keer goed gezien! ;) |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Heb lang een zwak voor hem gehad. Echte Feyenoorder en vorig seizoen best veel belangrijke goals gemaakt, vooral in de beker.
Nu ben ik zo langzamerhand eigenlijk ook wel klaar met hem. Komt te vaak negatief in het nieuws. Was vorig jaar al zo toen hij nog speelde en vaak rare acties maakte waarbij onze Joris hem weer moest helpen in Zeist.
Ik snap dat hij teleurgesteld is dat hij niet meer speelt, maar om je nou zo op te gaan stellen en er met de pet naar gooien, dat kant niet. Hopelijk komt er een goede club voor hem na dit seizoen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alles behalve een proffesionele instelling.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:Komt weleens voor, natuurlijk. Kramer is van nature wat lui, en je ziet hem 89 minuten niet. Feyennoord heeft iemand nodig die trekt en sleurt, ruimtes maakt in de 16m. Kortom: iemand die meevoetbalt. Topquote. WAT EEN ZIENERT! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Deze zag je net als Kazim van mijlenver aankomen. Nee, lekker de gemotiveerde groep bij elkaar houden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beste td die je maar kunt wensen |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Daar moet je bij deze club echt niet mee aankomen''
In zijn maandelijkse column in VI spreekt Pierre van Hooijdonk zijn onbegrip uit over het gedrag van Michiel Kramer. "Kramer heeft überhaupt geen recht van spreken. Hij moet wijken voor de meest waardevolle speler in de hele Eredivisie, Nicolai Jørgensen. En cadeautjes in de vorm van invalbeurten bestaan niet op dit niveau."
Van Hooijdonk vertelt dat de werkweigering van afgelopen zaterdag waarschijnlijk de druppel was die de emmer deed overlopen. "Michiel Kramer weigerde zondag mee te trainen met de reserves en dat was al de derde keer dit seizoen. De eerste twee keer heeft Feyenoord hem nog beschermd, met verhalen over diarree of andere dekmantels."
Ook wordt de mentaliteit van Kramer gehekeld. "Zijn mentaliteit valt niet te rijmen met de werkethiek die al sinds mensenheugenis bij Feyenoord hoort. Eerder al hoorde ik woedende reacties vanwege zijn opmerkingen over het feit dat hij trainen maar niks vindt en het liefst rond zijn 28ste stopt met profvoetbal. Daar moet je bij deze club echt niet mee aankomen." De oplossing ligt volgens Van Hooijdonk in een ver verleden.
"Kramer zou een voorbeeld mogen nemen aan hoe John van Loen in 1993 met zijn situatie bij Feyenoord omging. Van Loen schikte zich in zijn reserverol, bleef volle bak trainen en mocht zich aan het eind van dat seizoen landskampioen noemen. Van Loen is voor de rest van zijn leven een Feyenoord-kampioen en koestert dat." |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 februari 2017 - 11:22 schreef RenatoBos het volgende:''Daar moet je bij deze club echt niet mee aankomen''[ afbeelding ] In zijn maandelijkse column in VI spreekt Pierre van Hooijdonk zijn onbegrip uit over het gedrag van Michiel Kramer. "Kramer heeft überhaupt geen recht van spreken. Hij moet wijken voor de meest waardevolle speler in de hele Eredivisie, Nicolai Jørgensen. En cadeautjes in de vorm van invalbeurten bestaan niet op dit niveau."Van Hooijdonk vertelt dat de werkweigering van afgelopen zaterdag waarschijnlijk de druppel was die de emmer deed overlopen. "Michiel Kramer weigerde zondag mee te trainen met de reserves en dat was al de derde keer dit seizoen. De eerste twee keer heeft Feyenoord hem nog beschermd, met verhalen over diarree of andere dekmantels." Ook wordt de mentaliteit van Kramer gehekeld. "Zijn mentaliteit valt niet te rijmen met de werkethiek die al sinds mensenheugenis bij Feyenoord hoort. Eerder al hoorde ik woedende reacties vanwege zijn opmerkingen over het feit dat hij trainen maar niks vindt en het liefst rond zijn 28ste stopt met profvoetbal. Daar moet je bij deze club echt niet mee aankomen." De oplossing ligt volgens Van Hooijdonk in een ver verleden. "Kramer zou een voorbeeld mogen nemen aan hoe John van Loen in 1993 met zijn situatie bij Feyenoord omging. Van Loen schikte zich in zijn reserverol, bleef volle bak trainen en mocht zich aan het eind van dat seizoen landskampioen noemen. Van Loen is voor de rest van zijn leven een Feyenoord-kampioen en koestert dat." Hee Pierre, waar was je toen je vriend Kazim zich zo waardeloos opstelde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2017 door MMM -- |
|
|
|
|
G-child84
|
|
|
Doet niks aan het feit dat beide heren zich groter wanen dan de club... wil of kan je je niet professioneel opstellen, ga lekker wat anders doen en hou de eer aan jezelf. |
|
|
|