|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook maat. Moet ik appelsap voor je meenemen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker gaan darten met Lex. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer was goed. Foutloos. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zal m om 1 reden altijd een held vinden.
Maar voetballen kennie nie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft dat met Groningen - Feyenoord te maken..(?) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kleine liep toch mee met Kramert Stylzz ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer woedend na uitblijven invalbeurt
Giovanni van Bronckhorst bracht Dirk Kuyt in de wedstrijd tegen Sparta (1-0 verlies) in de hoop op een of drie punten. Naast Kuyt liep ook Michiel Kramer warm, maar laatstgenoemde kreeg opnieuw geen speelminuten. Tot onvrede van de spits.
Op het moment dat Van Bronckhorst Kuyt bij zich riep om het veld in te komen, uitte Kramer zijn teleurstelling. “Kramer stopt met zijn warming-up en slaat woedend met zijn vuist op de dug-out”, schrijft Johan van Boven, sportjournalist van dagblad Metro, op Twitter. Vorige maand werd Kramer geschorst omdat hij een training aan zich voorbij liet gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze keer, helemaal gelijk. |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Jorgsen is al weken nix dus kramer er in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wim is back :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door VVout -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Een waardig opvolger van Collin Kazim Richards. Heeft Celtic nog een vacature? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben het wel een beetje met hem eens. Jorgensen is uitgeblust en geblesseerd. Kramer mocht niet weg in de winterstop, dus geef m dan een keer een invalbeurt of basisplaats. Wordt Jorgensen ook een beetje geprikkeld en krijgt rust. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor goed geld naar Peking weet je. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 17:21 schreef van geil het volgende:Ben het wel een beetje met hem eens. Jorgensen is uitgeblust en geblesseerd. Kramer mocht niet weg in de winterstop, dus geef m dan een keer een invalbeurt of basisplaats. Wordt Jorgensen ook een beetje geprikkeld en krijgt rust. Ik zou hem zelfs niet opstellen als ik als alternatief een spits uit de F'jes moest opstellen. Ik hou van dwarse mensen, maar zelfs daaraan voldoet hij niet. Hij is lui, komt arrogant en dom over en lijkt gewoon geen teamspeler te zijn. Daarbij opgeteld een zeer matig talent en je hebt alle redenen om hem nooit meer te gebruiken. Het enige dat hij mee heeft, is dat hij Feyenoordsupporter is. En zelfs daar ga ik aan twijfelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door Els -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In dat geval had hij vervangen moeten worden. Maar hij mocht niet weg. Zie interview met zijn zaakwaarnemer. Ik kan me in zijn geval frustratie heel goed voorstellen. Iedere keer voor jan lul warmlopen. En zelfs als de spits zegt geblesseerd te zijn kan hij weer gaan zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is zijn werk. Voor de rest moet hij trainen, hard werken en er staan wanneer het moet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, makkelijk lullen vind ik het. Ben absoluut geen fan, sterker nog onbegrijpelijke keuze om te halen. Maar als hij er is moet je hem gebruiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 17:29 schreef van geil het volgende:In dat geval had hij vervangen moeten worden. Maar hij mocht niet weg. Zie interview met zijn zaakwaarnemer. Ik kan me in zijn geval frustratie heel goed voorstellen. Iedere keer voor jan lul warmlopen. En zelfs als de spits zegt geblesseerd te zijn kan hij weer gaan zitten. Iedere keer is overdreven. En vandaag was het toch glashelder? Feyenoord was nu eenmaal door de wissels heen. Kuyt was logisch dat ie gebracht werd. Had Gio voor Kramer gekozen, dan had Kuyt wat te zeiken gehad. Shit happens. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 17:29 schreef van geil het volgende:In dat geval had hij vervangen moeten worden. Maar hij mocht niet weg. Zie interview met zijn zaakwaarnemer. Ik kan me in zijn geval frustratie heel goed voorstellen. Iedere keer voor jan lul warmlopen. Ik kan me zijn frustratie heel goed voorstellen. Ik heb zelf een bloedhekel aan gepasseerd worden, maar helaas bijzonder weinig talent. Beetje verhaal Kramer, zeg maar. Maar van hem verwacht ik wel inzet, en die zie ik niet. Hij heeft wel het chagrijn van een winnaar, maar niet de mentaliteit. Als je een gebrek aan talent niet kunt compenseren met hard werken, dan kom je tekort voor Feyenoord. Hij speelt bij Feyenoord, voor een goed salaris. Voor ieder van ons zou dat voldoende zijn om heel hard je best te doen en hij blinkt uit in lamlendig gedrag (zelfs als hij speelt) en verongelijkt kijken. Ik ben er klaar mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kramer moet weg, maar niet hierom. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou ie een halfbroer van beugelsdijk zijn..(?) |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Kramer wilde zelf ook weg in de winterstop. Feyenoord had een goed transfersom kunnen vangen. Maar hij mocht niet weg van Gio. Vandaag had hij net als tegen NEC en Utrecht in moeten komen want voetballend kwamen wij niet door en alleen door de lucht waren we nog dreigend. Dus wie is nu beter in de lucht. Kramer, Bilal of Dirk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 19:48 schreef koekie het volgende:Kramer wilde zelf ook weg in de winterstop. Feyenoord had een goed transfersom kunnen vangen. Maar hij mocht niet weg van Gio. Vandaag had hij net als tegen NEC en Utrecht in moeten komen want voetballend kwamen wij niet door en alleen door de lucht waren we nog dreigend. Dus wie is nu beter in de lucht. Kramer, Bilal of Dirk. Eens, maar de naam Gio is niet gevallen. Van Geel werd genoemd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Interview Hakim Slimani . Kramer kon miljoenen verdienen en opbrengen vanuit China. Er waren meer clubs, maar dat was het meest interessant . Van Geel gaf gelijk aan dat alles onbespreekbaar was. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Klopt. Maar op wie zijn advies en verzoek gebeurt dit denk je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zetten we beter Gio op de directie stoel, ik geloof er niet in. Hooguit n advies , geen beslissing. En gezien het feit dan Gio hem niet gebruikt , denk ik zelfs geen advies in deze.
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 19:55 schreef van geil het volgende:Interview Hakim Slimani . Kramer kon miljoenen verdienen en opbrengen vanuit China. Er waren meer clubs, maar dat was het meest interessant . Van Geel gaf gelijk aan dat alles onbespreekbaar was. En dat is besloten iom trainersstaf. Er was geen alternatieve spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daar was , en ben ik het niet mee eens. Er hadden 1 of twee pijnpuntjes weggewerkt moeten worden in de winterstop. Met name spits en linksback.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 05 maart 2017 - 20:33 schreef van geil het volgende:En daar was , en ben ik het niet mee eens. Er hadden 1 of twee pijnpuntjes weggewerkt moeten worden in de winterstop. Met name spits en linksback. If there would be enough money to buy a better one... Kramer was toen niet van Geel's wens trouwens. De VvF zat daar mede achter.
Sven Kramer...Die maar doen dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Had gisteren van waarde kunnen zijn, had eerder hem gebracht dan Kuyt. Maar ja, is niet anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond Gio sowieso niet sterk gisteren.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mooi interview Derksen en Hiddink. Je hebt als trainer niks te zeggen over de selectie. Een speler aanprijzen mag, maar de club bepaald in alles en zet zelfs druk bepaalde spelers op te stellen. Zo werkt het nu eenmaal , je moet je daar als trainer in schikken. Pas als je een hele grote jongen bent heb je een beetje invloed, maar niet meer dan dat. Als het je niet bevalt dan heb je een probleem, en als hun beleid niet slaagt ook. Dat is het leven van een trainer. Ik citeer Hiddink.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Viel me op dat ie plezier had in het veld, liep continu te lachen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yep, zag ik ook,zelfs kort na de rare voorzet van Nieuwkoop. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Werd ook hartstochtelijk toegezongen toen ie inviel, heeft hem vast goed gedaan.. |
|
|
|