|
|
van geil
|
|
|
Mooi! We moeten het met z'n allen doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Heeft weer geen centimeter te veel gelopen, waarschijnlijk zelfs een aantal meters te weinig. Zo snel mogelijk terug naar ADO |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wel slim van Gio om hem weer beetje in genade te nemen en paar minuutjes te geven. Je kan hem nog nodig hebben. Sterker nog, ik had hem zelfs al eerder gebracht. De wedstrijd was bij 3-0 gespeeld, Jorgensen sparen voor de volgende finales. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zin in een raadseltje ? Binnen 10 seconden antwoorden ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als JanM TD word dan hebben we Kramer volgend seizoen nog hard nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toen ik 6 was , had mijn zusje de helft van de leeftijd. Ik ben nu 50 , hoe oud is mijn zusje ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Jij bent al wakker ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
11 minuten Ar . Heb je 2 keer geneukt of zo tussendoor ? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jullie zitten te veel op FB |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 06 maart 2017 - 23:25 schreef van geil het volgende:[..] Mooi interview Derksen en Hiddink. Je hebt als trainer niks te zeggen over de selectie. Een speler aanprijzen mag, maar de club bepaald in alles en zet zelfs druk bepaalde spelers op te stellen. Zo werkt het nu eenmaal , je moet je daar als trainer in schikken. Pas als je een hele grote jongen bent heb je een beetje invloed, maar niet meer dan dat. Als het je niet bevalt dan heb je een probleem, en als hun beleid niet slaagt ook. Dat is het leven van een trainer. Ik citeer Hiddink. Voor Henk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Michiel Kramer: ''Als het nodig is, ben ik er klaar voor''
In de wedstrijd tegen Dordrecht kregen veel jeugdspelers van Feyenoord de kans om zich te tonen voor een groot publiek. Daarnaast stonden ook Marko Vejinovic, Simon Gustafson, Kenneth Vermeer en Michiel Kramer aan de aftrap van het benefietduel. Michiel Kramer maakte beide doelpunten van de wedstrijd.[/]
Het was voor de spits lang geleden dat hij 90 minuten had gespeeld en dat blijft hem dwars zitten. "Als je ziet dat Nicolai Jorgensen het goed doet, is het makkelijker accepteren, maar het zit altijd in me dat ik er moeite mee heb als ik niet speel."
Toch geeft hij de moed niet op, zo vertelt hij aan RTV Rijnmond. "Er zijn nog genoeg mogelijkheden om van waarde te zijn en als het nodig is, ben ik er klaar voor."
(https://youtu.be/oe63fY6uj8I) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Meningen kunnen verschillen.. Hij scoort omdat ie er staat en that's it.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Toch knap 2 goals voor een luie donder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ha maar je begrijpt me wel he af, daar straalt toch niks vanuit. Als Jørgensen daar had gestaan had ie ze ook gemaakt.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dan had je een heel ander aanvalswapen gehad. Vejinovic had dan veel meer de bal kwijt gekund.gustafson ook |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 07:24 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ha maar je begrijpt me wel he af, daar straalt toch niks vanuit. Als Jørgensen daar had gestaan had ie ze ook gemaakt.. Exact. Het was ook sarcasme |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij straalt voor mij weet gedrevenheid uit en verdient voor mij een kans, mischien wel eens in een 442 als je is wat anders wilt gaan proberen samen met Jørgensen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor iedereen beter dat hij weer goed in zijn vel zit, wie weet heb je hem nog nodig. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zo is het. Zo wil ik hem zien. Scherp en klaar voor wanneer hij nodig is. Hij was zelfs positief in zijn coachen naar jonge spelers viel me op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:Dan had je een heel ander aanvalswapen gehad. Vejinovic had dan veel meer de bal kwijt gekund.gustafson ook Yep en met de kans dat de score hoger uit was gevallen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 23 maart 2017 - 08:47 schreef VVout het volgende:Hij straalt voor mij weet gedrevenheid uit en verdient voor mij een kans, mischien wel eens in een 442 als je is wat anders wilt gaan proberen samen met Jørgensen. Gedrevenheid echt.. Heb je hem zien verdedigen..(?)kansloos..niveauloos.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Blijft in dat opzicht een lui figuur, maar zie weer positivisme. Zo goed kudt meeuw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kan ermee leven VVelmut d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Niet scherp genoeg, dan verlies je de wedstrijd''
Feyenoord heeft niet weten te winnen bij Ajaks. In de blessuretijd maakte invaller Michiel Kramer nog de aansluitingstreffer, maar verder dan 2-1 kwam het niet.
"Als die goal eerder in de tweede helft valt had het nog een andere wedstrijd kunnen worden", aldus Kramer tegenover FOX Sports. "Maar de voorzet of eindpass was steeds net niet goed." Al met al vindt hij dat Feyenoord verdiend verloren heeft. "Zij voetbalden net iets makkelijker dan wij. We waren niet scherp genoeg, dan verlies je de wedstrijd." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer goede goal , werdniet aangespeelt door Berghuisje, en Kuijt was met iets anders bezig hij werd per minuut ouder |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deed t helemaal niet verkeerd, was redelijk balvast en aanspeelbaar. Prima goal, geheel zelf voorbereid . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mooie goal. Geeft wellicht vertrouwen voor hem als ie komende wedstrijden basis staat. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zullen het er even mee moeten doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee, misschien valt t mee bij Nico. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 april 2017 - 17:37 schreef piet de paler het volgende:Kramer goede goal , werdniet aangespeelt door Berghuisje, en Kuijt was met iets anders bezig hij werd per minuut ouder Eens hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kuyt heeft het moeilijk met zo'n tempo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. In het tempo als vanmiddag zeker.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan is het alleen maar nog moeilijker om te constateren dat Kuyt nog bij de betere behoorde |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kramer gaat de held worden van Feyenoord krijg ik weer gelijk |
|
|
|