|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben toch benieuwd of Gio Larsson als spits ziet.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het niet, ik ken zijn verleden bij Heerenveen niet zo of hij het kan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon doen. Misschien zelfs Berghuis proberen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laten we die maar op rechts houden.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, die heeft een calvinistische rotkop. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
5-3-2 met Berghuis en Boetius van voren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja maar dat is altijd nog beter dan een sjagerijnige kop hahahah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Succes Michiel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 september 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet opstellen als basisspeler tegen City en PSV. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Het zijn momenteel onze topscorers, dus wat dat betreft geen slechte opstelling. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ben ik nog niet over uit moet ik eerlijk zeggen, moeilijk.
Ik hou nooit zo van systemen omgooien maarja.. In dat geval hou je alleen Larsson over als 'hangende spits' want een echte spits is het niet natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 22:48 schreef MMM het volgende:[..] Ben ik nog niet over uit moet ik eerlijk zeggen, moeilijk. Ik hou nooit zo van systemen omgooien maarja.. In dat geval hou je alleen Larsson over als 'hangende spits' want een echte spits is het niet natuurlijk. Toornstra |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 september 2017 - 22:48 schreef MMM het volgende:[..] Ben ik nog niet over uit moet ik eerlijk zeggen, moeilijk. Ik hou nooit zo van systemen omgooien maarja.. In dat geval hou je alleen Larsson over als 'hangende spits' want een echte spits is het niet natuurlijk. Nico speelt ook als valse 9. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen City zou je misschien wel 5-3-2 kunnen spelen. Niet ideaal om te switchen maar misschien wel noodzakelijk.
Tegen PSV gewoon 4-3-3. Larsson in de rol van Nicolai?
Toornstra kan ik me niet voorstellen. Kramer al helemaal niet, dat is zelfmoord.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Denk toch dat t Kramer word |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou mij niet verbazen als we met een versterkt middenveld gaan spelen. Amrabat erbij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan ik me echt niet voorstellen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Nu Boëtius en Berghuis zo makkelijk lijken te scoren zou er in de toekomst ook nog nagedacht kunnen worden over een 4:4:2 opstelling met deze twee in de aanval, als Jorgensen geblesseerd is. En met Larsson dan op het middenveld, aangezien hij ook op 10 zou kunnen. Alleen geeft Larsson aan dat hij nog wedstrijdritme mist. Dus voor de komende wedstrijden is dit nog geen basisoplossing, helaas. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik ook niet, maar vrees er wel voor.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Oh nee dat denk ik niet. Tegen City een goede kans van wel, maar denk dat tegen PSV Kramer gaat starten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoe zit het dan met doorstroom jeugd...Ik hoor al tijden dat Vente zo goed is..is volgens mij ook al iets van 18...Waarom krijgt hij helemaal geen minuten? Conclusie is dat we denk ik gewoon geen goede jeugd hebben op dit moment. Zie ook Schuurman.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 11 september 2017 - 18:01 schreef CobusIII het volgende:Hoe zit het dan met doorstroom jeugd...Ik hoor al tijden dat Vente zo goed is..is volgens mij ook al iets van 18...Waarom krijgt hij helemaal geen minuten? Conclusie is dat we denk ik gewoon geen goede jeugd hebben op dit moment. Zie ook Schuurman.. Vente heeft in de voorbereiding minuten gemaakt, maar komt nog tekort zo leek het. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kramer: ''Ik zit over een lange periode vrij goed in mijn vel''
Feyenoord neemt het morgen tegen Manchester City mogelijk op met Michiel Kramer. De spits kent geen vrees en ziet een rol als aanvaller, nu topscorer Nicolai Jørgensen minimaal een week is uitgeschakeld, als een hoogtepunt in zijn loopbaan.
Michiel Kramer beseft dat het niet gemakkelijk gaat worden. ''Manchester City heeft een ploeg die meer dan een half miljard heeft gekost. Als Nederlandse clubs kunnen we daar nooit tegenop en je moet het ook niet willen. Want de bedragen die zij betalen voor spelers slaan toch nergens op? Maar in de praktijk loopt het in het voetbal soms toch anders.''
''We weten allemaal dat de absolute top, gewoon de top van de wereld, tegenover ons komt te staan. Manchester City schaar ik bij PSG, Real Madrid, Barcelona, Monaco, Bayern München en Juventus. Wij staan daar met Feyenoord heel ver vanaf. Door op een ongelooflijke manier de strijd aan te gaan en die ploegen gewoon aan te pakken, kunnen we soms iets moois neerzetten.''
Michiel Kramer traint met plezier bij Feyenoord en gaat vol voor zijn kans als hij die krijgt. ''Ik zit over een lange periode vrij goed in mijn vel. Tegen Heracles vond ik ook dat ik redelijk tot goed speelde. Daarom kijk ik er naar uit om ook in de Champions League te spelen,'' sluit de spits af in gesprek met het Algemeen Dagblad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Tijd om het te laten zien. er zijn meer veel scorende spitsen die statisch zijn en niet goed mee voetballen. zelfs in de top. als ze er maar in gaan. Als supporter zijnde sta ik achter de selectie en als het echt niks word heb ik vertrouwen in de leiding die beslist of spelers nog passen in de selectie. Ondanks alle kritiek ed. heb ik nog vertrouwen in de goaltjesdief kramer, bij genoeg aanvoer is hij effectief. Misschien dat zijn houding of gelaatsuitdrukking mensen op de kast jaagt? ik zie igg. een karakter van Kramer die oprecht houd van feyenoord en zich meer en meer inzet voor de club, ondanks dat hij eelt op zijn kont heeft van het bank zitten. Hij heeft kennelijk ook eelt op zijn ziel, want word door het gros van de eigen supporters uitgekotst. Hij kon ook naar ado oid. gaan.(waar hij ongetwijfeld top scoorder word) maar heeft kennelijk genoeg vertrouwen in zichzelf en de trainer om zich in te blijven zetten voor de club waar hij fan van is. de statistieken goals/assist/speel minuten onderbouwen dit vertrouwen. iets wat de echte supporter toch ook zou moeten zien. iemand afbranden die nauwelijks speelt is erg makkelijk en zou niet moeten kunnen als feyenoorders zijnde. de coach en directie hebben voldoende inzicht of iemand nog rendabel is voor het elftal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hij heeft toch gelijk, hij speelde goed tegen Heracles..d:-))) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laten we gewoon hopen op dat momentje voor hem, leuk voor iedereen toch :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat hij speelt. Te statisch.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Sowieso natuurlijk.. Laat maar zitten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, liever Kramer moe dan Larsson. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geen Larsson voor jou Henk? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Net zo als Julio Cruz wordt Kramer de held |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Whoeejahahahahaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In de winterstop maakt michiel Kramer zijn droomtransfer,en gaat voor 120 miljoen naar PSG |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jawel, tegen PSV. Is meer te halen, met een fitte, scherpe Larsson. Laat Kramer dan maar morgen spartelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson speelt niet langer dan n half uur voorlopig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zo z'n chagrijnige kudtekop geen eens op de bank zetten joh. Hup KramerT. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 11 september 2017 - 16:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Oh nee dat denk ik niet. Tegen City een goede kans van wel, maar denk dat tegen PSV Kramer gaat starten. Lekker tegen ADO weer laten starten in de beker. Komende 2 potjes zonder hem doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908