|
|
RenatoBos
|
|
|
Op het matje geroepen door Van Bronckhorst: "Kan hij het elftal mee benadelen"
Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst is absoluut niet te spreken over het gedrag van Michiel Kramer. De spits liet zich tijdens de Champions League-wedstrijd tegen Manchester City van zijn slechtste kant zien met een stevige overtreding op Kyle Walker.
"Daar ben ik met hem over in gesprek gegaan", tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van Van Bronckhorst. "Dat had net zo goed rood kunnen zijn. Dat moet er uit bij Michiel. Daar kan hij het elftal mee benadelen. En stel dat je tegen een ploeg als Manchester City met tien spelers verder had gemoeten. Meer dan een helft lang. Dan maken zij er misschien wel vijf extra, we hebben tegen Liverpool kunnen zien hoe zij omgaan met het spelen tegen een ondertal. Een belangrijk leermoment voor Michiel, denk ik."
Feyenoord zal Kramer de komende weken nog hard nodig hebben. Eerder op de vrijdag werd namelijk duidelijk dat Nicolai Jörgensen ongeveer een maand lang uit de roulatie zal zijn met een hamstringblessure. Kramer en de pas achttienjarige Dylan Vente zijn nu de enige twee beschikbare centrumspitsen in Rotterdam-Zuid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tjonge jonge. Foei foei Kramertje foei. Ik heb wel meer nutteloze overtredingen gezien . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zeker niet , ik heb een zwak voor de zgn underdogs. Ik vergeet zijn belangrijke doelpunten niet. Het afleggen van de bal deed hij ook niet slecht? Maar echt slecht was Nelom maar ik hoor daar niets over, en Vilhena die schuttert |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach kom op man ook die hebben de volle laag gekregen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij zal dit nooit afleren Gio.. zit in z,n aard. Maargoed, gewoon opstellen hoor als je 5 wedstrijden met 10 man wilt spelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat vonden jullie dan van Nelom en Vilhena..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vilhena bagger. Nelom iets minder bagger |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar een stuk beter dan Kramer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die kan er he-le-maal niets van. Aanfluiting voor het betaalde voetbal. Niksnut pur sang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die kan er he-le-maal niets van. Aanfluiting voor het betaalde voetbal. Niksnut pur sang. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee over Nelom en Vilhena.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vilhena bagger. Nelom iets minder bagger |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd of piet het gehoord heeft.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nelom speelde zijn niveau.
Vilhena na die goal nooit meer in de wedstrijd gekomen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vond St. Juste ook kudt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar dat begrijp ik nog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, ga er maar aanstaan.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 26 juli 2015 - 12:37 schreef FR-Henk het volgende:Komt weleens voor, natuurlijk. Kramer is van nature wat lui, en je ziet hem 89 minuten niet. Feyennoord heeft iemand nodig die trekt en sleurt, ruimtes maakt in de 16m. Kortom: iemand die meevoetbalt. Een van Geiltje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha.. maar iedereen op de topic weet dat ook Henkert. Je moet wel met iets beters komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha, ik denk dat hij gaat scoren tegen de lampjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zolang de aanvoer van de vleugels ok is kan dat zeker. Het is maar tegen een subtopper die geen Europees voetbal speelt uiteindelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De Wolf , fraser, waren wel geen aanvallers maar gelukkig geen schoppers.......vind je het gek met de mensen die schoon voetbal willen hebben dat we nergens meer aan meedoen . Fatsoensrakkers ga naar dames voetbal kijken of sjoelen. Emotie passie moet als je minder bent dan de tegenstander |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heus schopte je dwars door midden als het moest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beenhakker heeft het in een Feyenoordboek over spelers van toen die ook buiten de wedstrijden veel samen deden: kaarten, kletsen etc. Saamhorigheid, elkaar kennen. Je ging ook daardoor meer voor elkaar door het vuur. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rot toch op. Dit kan niet. Leuk voor tegen ADO en NAC maar niet tegen PSV.
Wint NIKS in de lucht, kan voetballend niet mee. Man man man |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooi, Berghuis is er af dus nu dringend iemand nodig die mee voetbalt. Kramer er af, logische keuze :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat weet iedereen op het forum , een raadsel dat er geen alternatief is gehaald. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz