|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 17:54 schreef van geil het volgende:Iedereen hier is het erover eens dat hij n goede derde spits is. kunnen we uren over door blijven lullen. Newe, Gio en Piet nog niet. En Gio maakt de besluiten. Klein, relevant verschil. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Gio Kramer niet als spits had geprobeerd , dan was de pleuris in de media pas uitgebroken. Dan had het beleid op de schop gegaan (plus Gio versus van Geel). Plus je sloopt een speler bij voorbaat zonder kans. Gio doet het gewoon goed, laat zien dat de gegeven spits niet werkt , en werkt nu aan alternatieven .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat Kramer accepteerd als hij pinchhitter is, echter dan wel een echte spits er in En geen Vente die is ( nog) te licht en die echte spits is geblesseerd. Oplossing geen spits |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 18:55 schreef van geil het volgende:Als Gio Kramer niet als spits had geprobeerd , dan was de pleuris in de media pas uitgebroken. Dan had het beleid op de schop gegaan (plus Gio versus van Geel). Plus je sloopt een speler bij voorbaat zonder kans. Gio doet het gewoon goed, laat zien dat de gegeven spits niet werkt , en werkt nu aan alternatieven . Gio vond Kramer goed spelen. Maar verder denk ik in hetzelfde scenario. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 18:55 schreef van geil het volgende:Als Gio Kramer niet als spits had geprobeerd , dan was de pleuris in de media pas uitgebroken. Dan had het beleid op de schop gegaan (plus Gio versus van Geel). Plus je sloopt een speler bij voorbaat zonder kans. Gio doet het gewoon goed, laat zien dat de gegeven spits niet werkt , en werkt nu aan alternatieven . Ik denk niet dat de pleuris uitgebroken was via de media. Iedereen had begrepen dat Kramer niet gepast had tegen PSV. Had ie m daarna tegen ADO zo weer op kunnen stellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het alternatief was onvoldoende voorhanden. Of je speelt zonder een echte spits. Nu is Vente in redelijke luwte gebracht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En die heeft al wat krediet nu van de media, die zelf om de kop van Kramer vragen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 19:54 schreef FR-Henk het volgende:Het alternatief was onvoldoende voorhanden. Of je speelt zonder een echte spits. Nu is Vente in redelijke luwte gebracht. We spelen eigenlijk altijd zonder echte diepe spits. Jorgensen speelt ook niet als een spits. Een Larsson die de positie op die manier invulde was echt uit te leggen geweest. Plus uit bij PSV kan je daar gewoon voor kiezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De media riep na city al om t hoofd van Kramer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lijkt me helemaal geen optie, is niet voor niets niet ingevallen. Is gewoon niet fit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, toen was Gio aan de beurt. En terecht vind ik, want tegen City had wel iedereen begrepen dat je zonder spits begint. Dat was ook realistisch en tactisch veel beter geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Was als voorbeeld. Je had t ook met Toornstra kunnen doen en Amrabat op het middenveld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 20:00 schreef van geil het volgende:[..] Nee, toen was Gio aan de beurt. En terecht vind ik, want tegen City had wel iedereen begrepen dat je zonder spits begint. Dat was ook realistisch en tactisch veel beter geweest. De commentaren op Kramer waren ook niet mals |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat was dan onterecht , want hij speelde toen best aardig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Maar beter dan gisteren, dat wel.
Maar goed, we zijn er wel over uit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Eerst hebben we ons jaren in allerlei bochten gewrongen om elkaar te overtuigen dat Immers een prima speler was voor Feyenoord. Krijgen we nu dezelfde riedel weer voor Kramer? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Gewoon over ophouden, Kramer is onze pinchhitter en geen tweede spits! Wij wisten het al lang, nu Gio nog! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat mij opvalt in de media: heel raar commentaar op Fox, Feyenoord is landskampioen en krijgt niet de volle aandacht. Daarom proberen ze supporters op te kloten om onrust te zaaien, en tweespalt. Nu wordt Kramer gebruikt, en nogmaals hij is een 2 e spits maar beoordeelt door de media als een Feyenoord spits nummer 1 . En ze verwachten dat Kramer wordt uitgegloten en dan heb je onrust binnen het team. En alles om pisvee en 020 alsmede de zgn kampioenskandidaat Utrecht en Twente in het zadel te helpen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Iemand nog wat aluminiumfolie over? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat bereik je dan met het afbranden van een spits die best wel belangrijk is geweest.? Nou mevr alufolie geef hier dan antwoord op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nogmaals ik denk dat Gio het goed aanpakt. Zo heeft hij ook Immers weggewerkt en hij was ook niet bang om Kuyt te passeren , maar wel dusdanig dat deze niet volledig geknakt was, en uiteindelijk de man die ons het kampioenschap eigenhandig bezorgde. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom op piet, die samenzweringstheorie is niet achter elke hoek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahah nee het was wat overtrokken hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er zit wel iets van waarheid in. Alleen geldt dat niet specifiek voor Feyenoord. Media zoeken altijd conflicten, en proberen dat in de hand te werken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 18 september 2017 - 20:22 schreef piet de paler het volgende:Wat bereik je dan met het afbranden van een spits die best wel belangrijk is geweest.? Nou mevr alufolie geef hier dan antwoord op Ik hoop dat ermee bereikt wordt dat Kramer nooit meer voor Feyenoord speelt. Ook niet als pinchhitter, want in mijn ogen is een pinchhitter iemand die hard werkt en tegen een vermoeid elftal nog kan scoren. Ik zie dat harde werken van Kramer zelden, loopvermogen heeft hij ook niet en over techniek zal ik maar niet gaan beginnen. Ik besef dat Kramer, net als wij, een Feyenoordsupporter is, en had hem daarom alle succes van de wereld gegund. Maar hij komt op alle vlakken tekort. Ook op inzet. En dat neem ik hem kwalijk. Hij heeft voldoende kans gehad om zich te bewijzen. En wat hij bewezen heeft is dat hij het niveau niet aankan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iemand nog vragen over Kramer? |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Hoe kan Gio nu zeggen dat hij het wel goed deed? Hij maakt toch verkeerde keuzes. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is ie goed in darten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Krijg je geen antwoord op denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is hij links of rechtsdragend? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wanneer komt het boek over Kramer in de winkel? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Piet zijn volgende uitgave..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kramer heeft van ellende zijn insta maar verwijderd. Applaus voor jezelf Feyenoord "fans" |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je z'n account opent om met je borst op de voorgrond te treden moet je ook met de kritiek kunnen omgaan. Dat de vorm er van soms redelijk ver gaat kan je van te voren bedenken, das dan jammer maar moet ie zelf ook maar niet janken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2017 - 13:15 schreef VVout het volgende:[..] Als je z'n account opent om met je borst op de voorgrond te treden moet je ook met de kritiek kunnen omgaan. Dat de vorm er van soms redelijk ver gaat kan je van te voren bedenken, das dan jammer maar moet ie zelf ook maar niet janken. Juist.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2017 - 13:15 schreef VVout het volgende:[..] Als je z'n account opent om met je borst op de voorgrond te treden moet je ook met de kritiek kunnen omgaan. Dat de vorm er van soms redelijk ver gaat kan je van te voren bedenken, das dan jammer maar moet ie zelf ook maar niet janken. Mee eens. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik gun hem echt een hattrick morgen. Even een bescheiden lang neusje trekken. Niet normaal hoeveel kritiek hij nu over zich heen krijgt. Nee, hij speelde niet goed. Maar er viel ook niet veel eer te behalen in de laatste 2 potjes voor hem.
Hij kan er ook weinig aan doen dat hij 2 jaar geleden gehaald werd toen hij nog goed genoeg was voor het niveau toen. En vergeet niet dat hij al een stuk beter was dan zijn Turkse voorganger.
De tijd heeft gelukkig niet stil gestaan. De ondergrens van Feyenoord ligt tegenwoordig stuk hoger. Maar niet fair om dan zo massaal over Kramer heen te vallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2017 - 13:36 schreef netsurfer het volgende:Ik gun hem echt een hattrick morgen. Even een bescheiden lang neusje trekken. Niet normaal hoeveel kritiek hij nu over zich heen krijgt. Nee, hij speelde niet goed. Maar er viel ook niet veel eer te behalen in de laatste 2 potjes voor hem. Hij kan er ook weinig aan doen dat hij 2 jaar geleden gehaald werd toen hij nog goed genoeg was voor het niveau toen. En vergeet niet dat hij al een stuk beter was dan zijn Turkse voorganger. De tijd heeft gelukkig niet stil gestaan. De ondergrens van Feyenoord ligt tegenwoordig stuk hoger. Maar niet fair om dan zo massaal over Kramer heen te vallen. Als ie goed speelt zal ik het ook zeggen, ooit, heel Nederland roept dat ie niet kan voetballen, zien die het allemaal fout dan..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2017 - 13:15 schreef VVout het volgende:[..] Als je z'n account opent om met je borst op de voorgrond te treden moet je ook met de kritiek kunnen omgaan. Dat de vorm er van soms redelijk ver gaat kan je van te voren bedenken, das dan jammer maar moet ie zelf ook maar niet janken. Vind je geen supporter als je spelers gaat bedreigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das waar maar is ie bedreigd dan..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, heb ik niet gezien? Wel kritiek. Ongezouten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb alleen gelezen dat Kramer zijn instagram had verwijderd na bedreigingen.. Kritiek zou ik ook verders geen probleem mee hebben,word tie overigens niet beter van maar dat terzijde |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als het zo zou zijn, niet goed te praten natuurlijk maar als speler weet je dat als je op deze media actief bent er pieken en niet te verteren dalen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2017 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb alleen gelezen dat Kramer zijn instagram had verwijderd na bedreigingen.. Kritiek zou ik ook verders geen probleem mee hebben,word tie overigens niet beter van maar dat terzijde Okay, ik kan niks vinden van bedreigingen..want dat zou heel triest zijn.. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Dit is niets vergeleken met die randdebielen die Vejinovic stelselmatig bedreigd hebben. Want dat was wel dé reden van zijn slechte spel. Hij moest verdomme op varkeroord steeds over zijn schouder kijken.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2017 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb alleen gelezen dat Kramer zijn instagram had verwijderd na bedreigingen.. Kritiek zou ik ook verders geen probleem mee hebben,word tie overigens niet beter van maar dat terzijde Had ik ook gelezen. Nooit goed te praten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 september 2017 - 14:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik heb alleen gelezen dat Kramer zijn instagram had verwijderd na bedreigingen.. Kritiek zou ik ook verders geen probleem mee hebben,word tie overigens niet beter van maar dat terzijde Als Kramer beter zou worden van kritiek was het nu een wereldspits geweest. Hij is meer een tegendraads type, als je tegen hem zegt dat ie de tegenstander moet afjagen doet ie dat wel, maar dan in z'n eigen tempo. |
|
|
|