|
|
van geil
|
|
|
Het begint allemaal een beetje eng en Middeleeuws te worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar we zijn een net volk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
je zag het met kuyt vorig jaar en al jaren met kramer. wat de media afkraakt, word door de fans afgekraakt. als je als willekeurge voetballer goed speelt, krijg je als je kramer heet en zijn hoofd draagt een matig, bij voldoende krijgt hij een slecht en bij matig een galg. kritisch zijn mag, maar hoe kramer word uitgekotst op forums door eigen fans, vind ik zonde, zou niet bij feyenoord moeten zijn.
hij schikt zich in zijn rol, is oprecht een feyenoord fan, heeft goede statistieken voor een reserve spits en dan doel ik op goals en assist vs. speel minuten. (vaak worden wedstrijden geteld, maar kramer speelt vaak maar 10 minuten) en bovenal werkt hij, ondanks de pijn die het hem vast doet, harder dan ooit voor de club. zonder kramer geen titel vorig jaar. geen wereld spits, maar een ok reserve, met goede en slechte dagen. dat is normaal gesproken de steun van het legioen waard. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind het allemaal prima. Onderhand Kramer moe.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik gun die jongen een mooie wintertransfer. Dat meen ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is een lokale uitgever in december op de grote markt geef ik het is n code en verloot 2 boeken. En een geef ik aan Kramer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 september 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje gluwein erbij voor de sfeer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heeft geen zin voor jou want t hep op feesboek gestaan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan kwam ik ook nog iets tegen dat ie het met Fuck Offfff betitelde dat het een great seison was volgens Jorgensen. Allemaal één grote frustratie en zelfs zeer begrijpelijk. Ik zou er ook de tering in hebben samen met de supporters en misschien komt er dan zelfs een maloot te voorschijn die domme uitingen in vorm van een bedreiging toont.
Das zijn de perikelen van een speler die bepalend is voor een groot gedragen club, of het nu uit den boze is of niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja dat heb ik niet, maar ik kan het nergens vinden dat ie bedreigd is, zoals stylzz aangaf vermoedelijk.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 07:56 schreef VVout het volgende:En dan kwam ik ook nog iets tegen dat ie het met Fuck Offfff betitelde dat het een great seison was volgens Jorgensen. Allemaal één grote frustratie en zelfs zeer begrijpelijk. Ik zou er ook de tering in hebben samen met de supporters en misschien komt er dan zelfs een maloot te voorschijn die domme uitingen in vorm van een bedreiging toont. Das zijn de perikelen van een speler die bepalend is voor een groot gedragen club, of het nu uit den boze is of niet. Jorgensen zei great season en Kramer zei daarop fuck off? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo las ik het ook, zou wel heel raar zijn.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja, heel raar, benieuwd hoe die het nou bedoeld heeft.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat vast staat is dat het alleen maar onrust brengt zulk soort media, hoe moet je het begrijpen daar begint het al mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 11:22 schreef VVout het volgende:Wat vast staat is dat het alleen maar onrust brengt zulk soort media, hoe moet je het begrijpen daar begint het al mee. Is zo, en voorop staat dat Michiel zelf ook aan kan voelen wat die uitspraken voor reacties kan uitlokken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 september 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Michiel is een beetje dom geweest. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet kunnen, alleen wordt het door de diverse media een opgeblazen zooi. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is ook zo, al zijn er ook lieden die dit soort onzin gebruiken om weer onbegrensd hun frustratie naar een speler te gooien. En houden daarmee die kutmedia in stand. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hot like hell he is on fire.................. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Speelt.. maar ook weer niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien als goede huisvader |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje dollen met zijn maten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van Duren (VI): met een balvaste spits is het beter aan te sluiten. Nu met Kramer zie je dat een aantal spelers er minder geloof in hebben, blijven vaker hangen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 22:58 schreef FR-Henk het volgende:Van Duren (VI): met een balvaste spits is het beter aan te sluiten. Nu met Kramer zie je dat een aantal spelers er minder geloof in hebben, blijven vaker hangen. Zag je berghuis af en toe hopeloos kijken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zelfs kaatsen gaat onbeholpen met Michiel. Beter dat Gio nu eens Vente kansen gaat geven. Gio rommelt teveel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 23:00 schreef FR-Henk het volgende:Zelfs kaatsen gaat onbeholpen met Michiel. Beter dat Gio nu eens Vente kansen gaat geven. Gio rommelt teveel. Als ie bewust voor Kramert als spits had gekozen had ie sowieso Boëtius op de bank moeten zetten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zware zak hoorde ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doucheputje word ook eens verwend.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 20 september 2017 - 10:01 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tja dat heb ik niet, maar ik kan het nergens vinden dat ie bedreigd is, zoals stylzz aangaf vermoedelijk.. Ik kon je al nergens vinden.. MZF.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Meeuw Zonder Facebook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kudt Fratsenboek, heb het jaren terug ook laten wissen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij Feyenoord-spits Michiel Kramer loopt het in de Eredivisie ronduit stroef. Kramer produceerde pas drie doelpogingen waarvan één tussen de palen in 159 Eredivisieminuten dit seizoen. Ploeggenoot Sofyan Amrabat had voor die drie doelpogingen (waarvan twee op doel) 71 minuten nodig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En de rest voetbalt fantastisch flitsende combinaties en doelrijke kansen.................... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De rest speelt ook minder door Kramer. Houd geen bal vast, wint geen luchtduel.. |
|
|
|